abrakadabra...
No prakses, tad dabā LV tādu uzcenojumu nav, vispār 3 ciparu procentuālo uzcenojumju nav, nu nez varbūt uz kaut kādiem ļoti sīkiem sūdiņiem, kur pašizmaksa pāris kapeikas un absolūtos skaitļos vienalga vai maksā 10 vai 20 kapeikas, tāpat ciparā neko nesastāda un uz maizes nesmērējas, lai gan formālais uzcenojuma % bešennijs ...
Bet atmetot vispārējo un paanalizējot tīri Tavu uztaisīto tabulu uz teorētisku abstraktu vienu produktu... Nu tur kaudze ar izmaksām nav ņemta vērā (muita, loģistika, noliktavas un tirdzniecības telpu īre/komunālie, mārketings, darbaspēka nodokļi, apsardze, riski utt. utjp.) un pat šāda, no konteksta izrauta spekulatīva darījuma analīzē nez vai beigās sanāk tik liela % pelņa. Nu tas ir analizēt biznesu no sērijas - nopērkam kasti šņabja, pārdodam tai pašā dienā n-reiz dārgāk un naudu nodzeram :D Normāls spekulatīvs darījums... A vot, ja tas mērogojas uz fūri šņabja un izstiepjas laikā, tad vairs tā īsti nesanāk... Kaut ko pārdosi uz uh tās pašas n-reizes dārgāk kā kastes gadījumā, bet pārējais kaut kur būs jāglabā un jātirgo, jāreklamē, kaut kas saplīsīs, kaut ko bomāri nozags, kaut ko beigās ar mega atlaidēm pa puscenu pārdosi, kaut ko vispār mīnusā... Saprotams, ka, ja loģiski pieiet lietai, tad nopelnīsi, bet nu noteikti ne tik daudz procentuāli kā ar to kasti :D
7.augusts 2021, 09:28 |
links