Izstāstīšu savu gadījumu.
Daudzas lietas copei pasūtu internetveikalos, un līdz šim ar visu esmu bijis ļoti apmierināts. Pasūtu, jo dzīvoju tālu no Rīgas.
Esmu sūtījis gan jig.lv, gan eboat.lv, fishbon.lv, neoshop.lv, moblive.lv, utt.. Ar visu līdz šim nekad nav bijušas nekādas problēmas, bet pēdējo reiz moblive.lv mani tomēr pievīla. Pirms tam tur ir pirktas vairākas spoles un kāti, viss bija super. Noskatīju sev jaunu fīderi un ar labu cenu atradu to tieši moblive.lv. Mājas lapā rādās, ka prece ir pieejama, super. Izdaru pasūtījumu, atzīmēju saņemšanas veidu. Tad man tiek atsūtīts rēķins, kuru apmaksāju un gaidu savu preci. Nākamā dienā tiek atsūtīta sms, ka mana pasūtītā prece nav pieejama, un pasūtījums ir atcelts, ne vārda par naudas atmaksu. Zvanu, reizes 10, neveiksmīgi, neatbild. e-pastā beidzot atbild, ka lai atgūtu naudu, man jāsūta savs vārds, uzvārds un konta nr. viņiem. Manuprāt viņiem pašiem būtu mani jāmeklē, lai atgrieztu naudu, nevis man viņus, jo rēķinu jau viņi man izsūtīja. Un beigās izrādās naudu man 3-10 darba dienas jāgaida, ja nebūtu interesējies, tad naudas nebūtu.
Par naudu neuztraucos, jo tā jau nav zaudēta. Galvenā problēma, kāpēc, ja prece nav pieejama, pircējiem tiek izsūtīts rēķins? Vai tā ir ierasta lieta internetveikaliem, vai man vienkārši nepaveicās?
EdgarsPriede, 16.decembris 2016, 15:50
Naudu, joprojām, neesmu saņēmis atpakaļ
EdgarsPriede, 3.janvāris 2017, 17:22
Dodies uz policiju. Lai cik neticami tas arī neliktos, zināms cilvēks pēc iesnieguma uzrakstīšanas (standarta situācija - priekšapmaksa un preces nesaņemšana) naudu atguva.
Hotentots, 6.februāris 2017, 21:50
Paldies, bet naudu atguvu, solītajā termiņā gan viņi ar atmaksu neiekļāvās..
6.februāris 2017, 22:02 | links