Makšķernieku veikali internetā

Jig!
Ašpadsmit piegādes veidu nevajag. Bet viens pakomāts gan būtu progresīvi un klientiem ļoti ērti. Noteikti, ka lielākā daļaa tavu klientu ir strādājoši cilvēki, kuri nesēž mājās un kuriem problemātiski līdz pastam tikt, kurš strādā no 9-17 vai kā līdzīgi. Savukārt pakomāti atrodas lielākajos tirdzniecības centros, strādā ilgi un var saņemt sūtījumu dažu sekunžu laikā. Ļoooti ērti!
20.aprīlis 2016, 22:23 | links
 
Jig!
Ašpadsmit piegādes veidu nevajag. Bet viens pakomāts gan būtu progresīvi un klientiem ļoti ērti. Noteikti, ka lielākā daļaa tavu klientu ir strādājoši cilvēki, kuri nesēž mājās un kuriem problemātiski līdz pastam tikt, kurš strādā no 9-17 vai kā līdzīgi. Savukārt pakomāti atrodas lielākajos tirdzniecības centros, strādā ilgi un var saņemt sūtījumu dažu sekunžu laikā. Ļoooti ērti!
20.aprīlis 2016, 22:23 | links
 
Jig!
Ašpadsmit piegādes veidu nevajag. Bet viens pakomāts gan būtu progresīvi un klientiem ļoti ērti. Noteikti, ka lielākā daļaa tavu klientu ir strādājoši cilvēki, kuri nesēž mājās un kuriem problemātiski līdz pastam tikt, kurš strādā no 9-17 vai kā līdzīgi. Savukārt pakomāti atrodas lielākajos tirdzniecības centros, strādā ilgi un var saņemt sūtījumu dažu sekunžu laikā. Ļoooti ērti!
20.aprīlis 2016, 22:23 | links
 
tik tiešām ir 21 gadsimts un tas pasts ar stagnātiskiem klientiem un apkalpojošo personālu, kuram akumulatori sen nosēdušies.... laiks padomāt par progresīvākām piegādes metodēm

papsis, 20.aprīlis 2016, 22:00


Pakomāts ir progresīva piegādes metode tādā griezumā, ka piegāde ir visātrākā, bet tā reāli izdomāta unp predzēta privātpersonu sūtījumiem privātpersonām. Trūkumi ir ļoti strikti ierobežoti izmēri un, no biznesa viedokļa, slikti pārbaudāma atsekojamība un vai preci šaņem tas kas par to maksājis vai kāds, kas nolūrējis vai tml. ieguvis kodu. Biznesa sūtījumiem klientiem daudz drošāks ir pasts, kur tiek pārbaudīta saņemēja identitāte un nekad nevar rasties strīds ka un ko ir saņēmis. 2.5 gadu laikā pasts mums nav pazaudējis nevienu sūtīumu un nekad nav radušās prolēmas, tā kā uzskatam, ka klienti ir apmierināti. Par pakomātu piegādes iespēju to pašu 2.5 gadu laikā ir interesējušies kopumā cilvēki 5-10. Katrs klients ir svarīgs, taču šajā gadījumā "pakomātu fanātu" vēlmes nepārsver simtiem mūsu esošo un ar sistēmu aomierināto klientu "balsojumu"...
20.aprīlis 2016, 22:20 | links
 
tik tiešām ir 21 gadsimts un tas pasts ar stagnātiskiem klientiem un apkalpojošo personālu, kuram akumulatori sen nosēdušies.... laiks padomāt par progresīvākām piegādes metodēm

jig.lv jums pakomāta piegāde ir iespējama? LV pasts mani tracina. Lēni un nodaļā vienmēr mega rinda, lai saņemtu paciņu.

kkas, 20.aprīlis 2016, 16:54

Pakomāta piegāde nav un arī, ja godīgi, tad nav plānota."Latvijas pasts" strādā pietiekoši operatīvi, par saprātīgu cenu un ir viegli atsekojums. Savukārt piedāvāt ašpadsmit piegādes veidus nozīmē to, ka jāpaceļ piegādes cenas, tīri elementāri internetveikala menedžerei būs jāpatērē daudz vairāk laika izvadājot paciņas ne tikai uz pastu bet vēl pa n-pakomātiem. Par izdarīto darbu un patērēto laiku ir pieņemts (vismaz pie mums!) darbiniekiem maksāt. Bezmaksas piegāde no summas no 45EUR, de fakto ir papildus atlaide (pie tam nebūt ne maza) klientiem. Nez vai mūsu klienti priecāsies, ja pacelsim piegādes cenu vai bezmaksas piegādes limitus.
Visi mūsu sutījumi, izņemot lielgabarīta, tiek sūtīti kā ierakstīta sīkpaka, kuru pastnieks nogādā līdz durvīm. Protams problēma ir, ka, ja uz pastnieka ierašanās brīdi neviena nav mājās, tad jau tiek atstāts paziņojums un jāsavāc sūtījums pasta nodaļā.

JIG.LV, 20.aprīlis 2016, 21:29
20.aprīlis 2016, 22:00 | links
 
Vajag nopūst putekļu kārtu no faksa aparātiem un pasūtījumus pieņemt ekskluzīvi pa faksu :))
20.aprīlis 2016, 21:51 | links
 
.. :) es tak saku,, vajadzīga. JIG.LV savāc infu un izmet vienu līkumu ar bulku vāģi, gar Cēsīm, Rēzekni, Bausku, Dobeli, Liepāju, Popi, Roju... i visi laimīgi !

bushmans, 20.aprīlis 2016, 18:13


Mēs dzīvojam 21.gadsimtā, pie esošajām tehnoloģijām un loģistikas ātruma, "autoveikala" koncepts mūsu laikos ir pilnīgs sviests. Joprojām ir veči (vismaz vairumtirdzniecībā), kas uz tāda "čelnoku" principa strādā, bet tā ir pagātne, kura dabīgi nomirs līdz ar pēdējo PSRS laikā dzimušo :)
Jaunie, un arī progresīvie "vecie", lieliski prot izmantot tehnologīju dotās iespējas un ātrumu.
Makšķerēšanas nozare šai ziņa ir spēcīgi atpalikusi, bet nu arī kustās. Citās nozarēs ir tā, ka ja Tevis nav internetā, tad Tevis nav vispār, ja nav normāla un ērta kataloga ar pasūtīšanas iespējām internetā, tad vari uzreiz bankrotu izsludināt.
20.aprīlis 2016, 21:40 | links
 
jig.lv jums pakomāta piegāde ir iespējama? LV pasts mani tracina. Lēni un nodaļā vienmēr mega rinda, lai saņemtu paciņu.

kkas, 20.aprīlis 2016, 16:54


Pakomāta piegāde nav un arī, ja godīgi, tad nav plānota."Latvijas pasts" strādā pietiekoši operatīvi, par saprātīgu cenu un ir viegli atsekojums. Savukārt piedāvāt ašpadsmit piegādes veidus nozīmē to, ka jāpaceļ piegādes cenas, tīri elementāri internetveikala menedžerei būs jāpatērē daudz vairāk laika izvadājot paciņas ne tikai uz pastu bet vēl pa n-pakomātiem. Par izdarīto darbu un patērēto laiku ir pieņemts (vismaz pie mums!) darbiniekiem maksāt. Bezmaksas piegāde no summas no 45EUR, de fakto ir papildus atlaide (pie tam nebūt ne maza) klientiem. Nez vai mūsu klienti priecāsies, ja pacelsim piegādes cenu vai bezmaksas piegādes limitus.
Visi mūsu sutījumi, izņemot lielgabarīta, tiek sūtīti kā ierakstīta sīkpaka, kuru pastnieks nogādā līdz durvīm. Protams problēma ir, ka, ja uz pastnieka ierašanās brīdi neviena nav mājās, tad jau tiek atstāts paziņojums un jāsavāc sūtījums pasta nodaļā.
20.aprīlis 2016, 21:29 | links
 
:) es šhokā,,, tik ļoti bail no krievu burtiem, ka pat latīniski nofiltrē :)))))
20.aprīlis 2016, 18:19 | links
 
.. :) nu blin,,arī latīniski neņem pretī prast vārdu - autolauka !
20.aprīlis 2016, 18:17 | links
 
.. :( ehegei..sasipijāt visu posu ar savu valodas filtru...nu labi, ierakstīšu latīņu burtiem, bet tas zaudēs domas autentiskumu _ vajag !
Nu , ko tas mainija ???
20.aprīlis 2016, 18:16 | links
 
.. :) es tak saku,, vajadzīga. JIG.LV savāc infu un izmet vienu līkumu ar bulku vāģi, gar Cēsīm, Rēzekni, Bausku, Dobeli, Liepāju, Popi, Roju... i visi laimīgi !
20.aprīlis 2016, 18:13 | links
 
Kadreiz bija LJ tioga COLA krasa!! Vai kads nezin kur pazuda!!??
20.aprīlis 2016, 17:34 | links
 
jig.lv jums pakomāta piegāde ir iespējama? LV pasts mani tracina. Lēni un nodaļā vienmēr mega rinda, lai saņemtu paciņu.
20.aprīlis 2016, 16:54 | links
 
Pie mums protams :)

Varbūt kāds var ieteikt, kur nopirkt Lucky John Tioga 085-Nagoya- Shrimp un S13-Purple-Plum?
2.0 un 2.4 izmēros.

Klons, 19.aprīlis 2016, 13:38
19.aprīlis 2016, 16:13 | links
 
Varbūt kāds var ieteikt, kur nopirkt Lucky John Tioga 085-Nagoya- Shrimp un S13-Purple-Plum?
2.0 un 2.4 izmēros.
19.aprīlis 2016, 13:38 | links
 
Noliktavā pieņemta un interneta veikalā ievadīta ienākusī lielā DAIWA spoļu krava, tagad pie mums uz vietas veikalā ir vēl nebijuši plašs šī ražotāja modeļu klāsts:

CALDIA A (2500 un 3000)
BALLISTIC EX (2000 un 2500)
FREAMS A (2500, 2508 un 3000)
EXCELLER EA (1500, 2500 un 2506H)
LEGALIS HA (2000 UN 4000)
NINJA (1003, 1500, 2000, 2500 un 3000)

Vairāk informācijas mūsu mājas lapā.
19.aprīlis 2016, 07:02 | links
 
Mums ir tas prieks paziņot, ka tagad mūsu studijā gan internetā gan arī Matīsa ielā 52a-7, Rīgā ir iespējams iegādāties arī populārās Relax Kopyto 4L gumijas iepakojumos pa 3 gab.

Un kas par krāsām :)

Visas krāsas var apskatīt šeit
7.aprīlis 2016, 22:19 | links
 
!!! No 05.04.2016 mūsu veikals "JIG.LV", Avotu ielā 17, pāriet atpakaļ uz vasaras darba laiku:

Pirmdiena- Piektdiena - 10:00-20:00
Sestdiena - 10:00-15:00
Svētdiena - Slēgts
5.aprīlis 2016, 09:36 | links
 
čau ! kur var pasūtīt kopyto gumijas zivtiņas , pa kādam bāzes cenām ?
4.aprīlis 2016, 15:39 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager