Makšķernieku veikali internetā

Sveiki, varbūt kāds zin, vai kādā veikalā ir atlaides uz shimano spolēm? Precīzāk - shimano nexave 2500-3000, protams, ja ir izdevīgi tad interesē arī citi modeļi! Paldies!
15.septembris 2017, 13:08 | links
 
Tikko aljikaa pasuutiiju kastking sharky 2 prieksh gruntenes. Ir kadam pieredze?
8.septembris 2017, 17:22 | links
 
@MZE

es ar esmu pircis daudz un dikti (gan Ebrejā, gan amazonē, gan alie gan vel dazhos citos kjiiniehsu un japāņu veikalos), parasti ir bijis bez problēmām. Bet atminja paliek tieši tie gadījumi kad kautkas noiet greiz un tad tā pišļa ir diezgan liela. nu negribu es kaukādam krāpniekam uzdāvāt savu naudu prosto tak un viss. vienkārši ar to ir jārēķinās ka katram var pienākt tāds gadījums kad būs jāpacīnās lai savu naudiņu dabūtu atpakaļ par nesaņemtu pakalpojumu/preci tas ar viss.

ramex, 8.septembris 2017, 10:03
Padalies pieredzē!... Ko tad Tu tādos gadījumos īsti dari, lai to piķi dabūtu atpakaļ?...

L_John, 8.septembris 2017, 14:14


Lielākoties par izsūtītu pazudušu mantu pārdevējs pats atgriež naudu, kad uztaisi klaimu ka manta nav saņemta, vai izsūta jaunu kā vienojaties (tas par sīkām mantam kam nav trackinga). Ja ir trackings tad liidzshim viss ir atnaacis..

Bet ja pardevejs ignorē (kābija manāgadījumā), tad ebay gadiiuma te epopeja ir tada kā aprakstīju secība kā man gāja:
1) oficiālais klaim pārdevējam ka neesi sanjeemis mantu
1.1)Tas ķēms atbild 1 dienu pirms laika atbildēsanas laiks beidzies (kas ir 2 nedēļas) ka tipo nene izsutijaam vis ok pagiadi veel.
1.2) es p[rotams raksut atpakaļ ka nu nekas nav atnācis un visi estimated delivery laik iir garām jaumēnesi
1.3) uz otro manu claim pārdevējs ieslēdz ignore un neatbild (paiet atkal 2 nedēāls)
2) ja pārdevējs neatbild 2 ned laikā tad kleimu varu eskalēt ebay supportam (normali shini gadijuma ebay buutu jaatgriezh nauda bet man agadijuma vinji tur kauko tizlojaas un sacīja ka nevar/nesanāk vai piedāvāja kaukādu puscenu atpakaļ, ar ko es protams nebiju mierā.) ši epopeja un saraskjte ar viņiem ar vilkās vismaz 2 nedēļas.
3) Tad cēlu augša paypalā issue, par konkrēto pirkumu izksaidroju visu situāciju nokopēju visu sareksti ar datumiem ar pārdevēju un ebay suportu utt. Sākumā mani tāpat sūtija tip uz ebay lai risinu tur lietu, tadvēlreiz nosuutiju visu sarkasti ar ebauy sakot ka vinji mani sūta upās, betes savu mantu neesmu sanjemis un gribu naudu atpakaļ. Beigās savu naudu dabūju atpakaļ tik tā atgriezšana pēctam kad paypals pateica - jā ir viss skaidrs būs tev nauda aizņēma vēl kaukādu nedēļu pēc oficiālā lēmuma pienjemshans.


Kā jau minēju vairumā gadījumu problēmu nav, bet ja ir problēma tad ticēt apgalvojumama ka paypals ta vienkāŗsi atgriezīs naudu ar nevajadzētu - būs biki jāpacīnās un jāpierāda sava taisnība.
8.septembris 2017, 16:49 | links
 
@MZE

es ar esmu pircis daudz un dikti (gan Ebrejā, gan amazonē, gan alie gan vel dazhos citos kjiiniehsu un japāņu veikalos), parasti ir bijis bez problēmām. Bet atminja paliek tieši tie gadījumi kad kautkas noiet greiz un tad tā pišļa ir diezgan liela. nu negribu es kaukādam krāpniekam uzdāvāt savu naudu prosto tak un viss. vienkārši ar to ir jārēķinās ka katram var pienākt tāds gadījums kad būs jāpacīnās lai savu naudiņu dabūtu atpakaļ par nesaņemtu pakalpojumu/preci tas ar viss.

ramex, 8.septembris 2017, 10:03

Padalies pieredzē!... Ko tad Tu tādos gadījumos īsti dari, lai to piķi dabūtu atpakaļ?...
8.septembris 2017, 14:14 | links
 
@MZE

es ar esmu pircis daudz un dikti (gan Ebrejā, gan amazonē, gan alie gan vel dazhos citos kjiiniehsu un japāņu veikalos), parasti ir bijis bez problēmām. Bet atminja paliek tieši tie gadījumi kad kautkas noiet greiz un tad tā pišļa ir diezgan liela. nu negribu es kaukādam krāpniekam uzdāvāt savu naudu prosto tak un viss. vienkārši ar to ir jārēķinās ka katram var pienākt tāds gadījums kad būs jāpacīnās lai savu naudiņu dabūtu atpakaļ par nesaņemtu pakalpojumu/preci tas ar viss.
8.septembris 2017, 10:03 | links
 
ne ko jaunu nepateici

vlDream, 8.septembris 2017, 06:25


Arī neko jaunu nepateici.
8.septembris 2017, 09:11 | links
 
Brīnos cik visi te bailīgi un ar mega bēdu stāstiem. Ir ļoti daudz kas sūtīts no amazones, ebay, alibaba un vēl kaudzi LV un ārzemju veikaliem.

Daži jau te skaidro un mierina, bet kaut kā joprojām TĀDA neticība. :)

Gan paypal, gan karte ir totāli ok. Tas ir absurds teikt, ka nemaksājiet ar karti internetā jo nedroši.

Kā jau ar visu dzīvē - domājiet līdzi un paskatieties, kas par veikaliem un kādas atsauksmes.
Amazone, ebay un citi milži ir ar ļoti labiem mehānismiem ja nu kas nobrūk (pazūd pa ceļam, tirgotājs notinas utt).

Problēmas vienmēr ir ar tiem mazajiem interneta kantoriem, kas ir 4 mēnešus veci ar brīnumaini labām cenām (-21% ir tipiska "atlaide" salīdzinot ar konkurentu).

Visvairāk problēmu sanācis kad gribēju ietaupīt un pirku datorpreces vietējos "kaktu" kantoros. Teiksim maxpro.lv vai 2u.lv, kur cilvēki visu dara bez pavadzīmēm, piegādā kaut kāds Jurka savā opelī un nauda tikai skaidrā. Riskēt jau var, bet ne ar ko lielu un dārgu.

Vēl viens padoms ir paskatīties vai interneta veikalam ir drošības rīki (SSL sertifikāts). Tas ir vai pirms pašas interneta adreses ir rakstīts - Secure zaļā krāsā ar mazu slēdzenes ikonu.
Tas nodrošina, ka veikals nopietni attiecas pret maksājumu drošību un, ka tavi kartes dati nenoplūdīs kādā Ķīnas datu bāzē.

Teiksim amazon.co.uk tāds ir, arī 1a.lv tāds ir, bet manis minētajam maxpro.lv tāda nav. Secinājumi skaidri :)

Domājiet līdzi un viss būs ok.

mze, 8.septembris 2017, 00:22

ne ko jaunu nepateici
8.septembris 2017, 06:25 | links
 
visu ko esmu sūtijis no evaja un aliexpress,ir atnācis bez problēmām.....varbūt man vienkārši veicas.... :)
8.septembris 2017, 00:25 | links
 
Brīnos cik visi te bailīgi un ar mega bēdu stāstiem. Ir ļoti daudz kas sūtīts no amazones, ebay, alibaba un vēl kaudzi LV un ārzemju veikaliem.

Daži jau te skaidro un mierina, bet kaut kā joprojām TĀDA neticība. :)

Gan paypal, gan karte ir totāli ok. Tas ir absurds teikt, ka nemaksājiet ar karti internetā jo nedroši.

Kā jau ar visu dzīvē - domājiet līdzi un paskatieties, kas par veikaliem un kādas atsauksmes.
Amazone, ebay un citi milži ir ar ļoti labiem mehānismiem ja nu kas nobrūk (pazūd pa ceļam, tirgotājs notinas utt).

Problēmas vienmēr ir ar tiem mazajiem interneta kantoriem, kas ir 4 mēnešus veci ar brīnumaini labām cenām (-21% ir tipiska "atlaide" salīdzinot ar konkurentu).

Visvairāk problēmu sanācis kad gribēju ietaupīt un pirku datorpreces vietējos "kaktu" kantoros. Teiksim maxpro.lv vai 2u.lv, kur cilvēki visu dara bez pavadzīmēm, piegādā kaut kāds Jurka savā opelī un nauda tikai skaidrā. Riskēt jau var, bet ne ar ko lielu un dārgu.

Vēl viens padoms ir paskatīties vai interneta veikalam ir drošības rīki (SSL sertifikāts). Tas ir vai pirms pašas interneta adreses ir rakstīts - Secure zaļā krāsā ar mazu slēdzenes ikonu.
Tas nodrošina, ka veikals nopietni attiecas pret maksājumu drošību un, ka tavi kartes dati nenoplūdīs kādā Ķīnas datu bāzē.

Teiksim amazon.co.uk tāds ir, arī 1a.lv tāds ir, bet manis minētajam maxpro.lv tāda nav. Secinājumi skaidri :)

Domājiet līdzi un viss būs ok.
8.septembris 2017, 00:22 | links
 
ramex [07.09.17]: ramex

bez liekas jezgas ir maigi teikts, man nācās nop*(*(&ies apmēram pusgadu lai dabūtu savus 35 eur atpakaļ (ebay pārdevējs pazuda, mantu neatsūtija (1 mēnesis), ebay supportam noreporteet var tikai pēc 2 nedeļjaam ja selleris neatbild uz kleimu, ka kaukas nav atnaacis, tas murmulis uz pirmo kleimu kautko atbildeeja un pazuda itgo viss jau izstiepies uz 2 mēnešiem. pēc reporta ebay sports neko nevar izdariti tur ar kaukaadas 2 nedeļjas zipaajas. tad girezos pie paypal tie nosākuma sūtija atpakalj uz ebay es shiem atpakaļ visu saraskti no ebay supporta utml. Beigas ar kaadu meenesi pusotur sanaca kopa tas viss. Nēn unaudu dabūju atpakaļ bet apgalvot ka tas ir viegli un bez jezgas :D nu es tā neteiktu :)
Jā ar ebayu tā ir. Visvairāk dod pa nerviem ka viņiem pat primitīva epasta nav. Tikai caur reģistrētu iebildumu kur neko nevar saprast. Reizēm adod dienas laikā naudu, citreiz mēnešiem lūdzies.
7.septembris 2017, 17:37 | links
 
Ar paypal iekš ebay, ali arī mēdz būt šaizes, ja sūtījums aizķeras ilgāk kā 2 nedēļas, nekādu izskatīšanu neviens vairs negrib pieņemt, man pat atsūtīja ziņu ka pēc sūtījuma numura prece esot izsūtīta, tā kā pārdevējs nav vainīgs. Nolēmu dēļ pāris eiriķiem nekasīties, savi nervi un laiks dārgāki.
7.septembris 2017, 16:33 | links
 
Tātad atšķirīgas pieredzes. Man ir gājis gana raiti.
7.septembris 2017, 15:55 | links
 
Nu gan sadzejots! Un nav bijis slinkums!:) Mana posta sāls bija pagalam vienkārša- msksājot ar paypal, vari justies mierīgi un droši, un būt pārliecināts, ka bez liekas jezgas dabūsi savu piķi atpakaļ.

raihs, 7.septembris 2017, 14:31



bez liekas jezgas ir maigi teikts, man nācās nop*(*(&ies apmēram pusgadu lai dabūtu savus 35 eur atpakaļ (ebay pārdevējs pazuda, mantu neatsūtija (1 mēnesis), ebay supportam noreporteet var tikai pēc 2 nedeļjaam ja selleris neatbild uz kleimu, ka kaukas nav atnaacis, tas murmulis uz pirmo kleimu kautko atbildeeja un pazuda itgo viss jau izstiepies uz 2 mēnešiem. pēc reporta ebay sports neko nevar izdariti tur ar kaukaadas 2 nedeļjas zipaajas. tad girezos pie paypal tie nosākuma sūtija atpakalj uz ebay es shiem atpakaļ visu saraskti no ebay supporta utml. Beigas ar kaadu meenesi pusotur sanaca kopa tas viss. Nēn unaudu dabūju atpakaļ bet apgalvot ka tas ir viegli un bez jezgas :D nu es tā neteiktu :)
7.septembris 2017, 15:39 | links
 
Nu gan sadzejots! Un nav bijis slinkums!:) Mana posta sāls bija pagalam vienkārša- msksājot ar paypal, vari justies mierīgi un droši, un būt pārliecināts, ka bez liekas jezgas dabūsi savu piķi atpakaļ.
7.septembris 2017, 14:31 | links
 
Vigulis [07.09.17]: Tur ir sāpe. Ja karte ir reģistrēta pirkumiem internetā un , iepērkoties, esi pārdevējam norādījis kartes numuru un trīsciparu kodu, tad viss tālākais ir atkarīgs no pārdevēja godaprāta. Banka tur neko nevar pasākt. Ja ar šo informāciju kāds regulāri pasāks noskaitīt naudiņu, karti nāksies mainīt.
Taisnība par visu, izņemot to, ka banka neko nevar izdarīt. Ja tā būtu, tad iepirkties internetā VISPĀR nebūtu iespējams un visi pārdevēji to vien darītu, kā kartes datus ik pa laikam pārdotu kādam, lai iztīra kontu. Reklamācijad process ir izgudrots no VISA un MASTERCARD puses lai aizsargātu klientu un radītu vidi, kurā Tu droši vari iepirkties internetā. Un viens no MC un VISA rīkiem ir reklamācijas caur bankām. Ja reklamācija ir pamatota un atbilst vispārējiem nosacījumiem, vienmēr nauda tiek atgriezta. Arī šaubīgos gadījumos. Neviens cits kā krāpnieks šo naudu nevar iegūt, bet VISA un MC no tā neko nevar iegūt, tāpēc cīnās ar viņiem
7.septembris 2017, 13:59 | links
 
mazkalns [07.09.17]: Centieties izvairīties no maksājumiem ar karti- tad aizstāvību varat nemeklēt!
Man viens stāsts šai sakarā. Pasūtīju galvas lampiņu-60€. No Holandes laikam. Piegāde norādīta 10 dienas. Neko nesagaidījis, pēc divām nedēļām dabonu ziņu, ka lampiņas esot beigušās, varot dabūt savādāku vai arī jāgaida mēnesis. Trešais variants- atgriezt naudu- nez kādēļ te netika piedāvāts. Ok, piekritu gaidīt. Pēc pusotra mēneša, neko nesagaidījis, rakstu šiem- kur nah mana lampiņa? Atbildes nekādas! Uzrakstīju uz kādiem 3 norādītajiem e-pastiem- klusums. Principa pēc eju uz banku- saku: ap*isa mani, palīdziet!
Un te nu sākās- garš iesniegums, skaidrošanās, beigās man pasaka , ka izskatīšana divos mēnešos! Divos, bļin, mēnešos!!! Pa šo laiku lampiņa atnāca. Piezvanu uz banku, pasaku, ka viss ok, bet šie saka- ziniet, mēs par izskatīšanu no jums vienalga novilksim 15€! Tāds lūk stāsts par maksājumu aizsardzību, maksājot ar karti! Nekad vairs!

raihs, 6.septembris 2017, 08:37

Kur lai sāk. Sākšu ar piemēru - ja es Tev pateiktu, ka spinings ir pēdējais lūznis, un gruntene ir īstā lieta. Vai uz visas šīs informācijas pamata Tu man ticētu? Vai Tu man ticētu, ja es izklāsītu tikai savu skatījumu, ne pacenšoties ko uzzināt par spiningu, ne pacenšoties izklāstīt pilnu savu skatu punktu. Visticamāk ka nē - Tu man nenoticētu.

Sekojoši. Tu stāsti par to kā viss ir šausmīgi 21.gadsimtā un nekādā gadījumā nevajag iepirkties ar karti. Tas nekādā gadījumā nav uzbrukums Tev, bet esi vecis un neraudi kur nevajag un sauc lietas īstajos vārdos [lasīt - māki uzņemties atbildību par saviem vārdiem] Aiziet!

Pirki kur? ''no Holandes LAIKAM''. Lieliski. Kas par interneta veikalu? Vai kaut 2 minūtes pavadīji lai saprastu vai uzticams? Ja nē, tad kurš vainīgs? Tālāk.

Piegādes laiks 10 dienas, Tu kaut ko sāc domāt pēc 14. Nez ko lai vaino? Nu nekādā gadījumā ne Tevi vai ne? Labi, saprotu, gadās visādi. Beigušās - jāgaida mēnesis. Labi. Tātad šobrīd ir problēmsituācija - esi samaksājis naudu, pārdevējs viennozīmīgi uzmet, pa lielam melo. Es personīgi šajā brīdi atteiktos no darījuma no tā aspekta vien, ka es ar tādu pārdevēju nevēlos sadarboties, pat ja viņš man bezmaksas dod kaut ko. Es redzu ka tas nav labs sadarbības partneris. Bet es Tevi saprotu, varbūt manta ko pērc tiešām ir laba. Ok.

Pēc pusotra mēneša raksti. Tātad piegādes laiks visticamāk nav mainījies - 10 dienas, bet Tu neliecies ne zinis pusotru mēnesi. Nu piedod, bet tā ir Tava nauda, un cerēt uz zobu feju 21.gadsimtā ir diezgan muļķīgi. [Šajā brīdi jau esi pāri banku karšu noteikumiem lai atgrieztu savu naudu - bet par to detalizētāk vēl tālāk]. Reāli 11 dienā Tev jau bija tiesības saņemt atpakaļ savu naudu. Ņemot vērā ka Tu to nezini [izskatās nezini vēljoprojām, bet tas Tev neļauj raudāt un brēkt], neviens cits kā Tu pats pie šīs situācijas nav vainīgs.

Tālāk banka. Ja Tevī būtu kaut voblera tiesa empātijas [paskat kā es joku par - ''kaut 1 grams kauna/goda'' iepinu, ne?], un Tu uztrauktos par savu naudu, tad Tu nedzīvotu dzīvē vienkārši bļaudams apkārt, bet kaut reizi šajos 2 mēnešos piezvanītu bankai (kā gan Tu šīs 6 zaudētās dzīves minūtes atgūtu) un painteresētos kas un kā. Lai Tu zinātu - 2 mēneši, tas ir kartes izgatavotāju noteiktais noteikumu termiņš kas ir paredzēts kartes reklamāciju [Tava situācija] izskatīšanai. Tāds mazs nieks, atverot kontu, Tu esi ar savu parakstu apliecinājis, ka ar šiem noteikumiem esi iepazinies [dzīve ir viena smieklīga lieta, ne?]. Jo ātrāk Tu ar saviem sūdiem atnāc uz banku, jo vairāk viņi Tev var palīdzēt. Pirms kviec kā trešklasniece kam pirmo reiz iegrābj pupā - bankas nav ieinteresētas Tavu naudu pazaudēt, jo tas iet no viņu kabatas [garš stāsts, tici kādam kas kaut ko no tā saprot] un ir zaudējumu/gemorojs/ un viss pārējais patīkamais.

15EUR komisija. Visticamāk pieļauju, ka tā ir par nepamatotas reklamācijas izskatīšanu - tā nu gan ir katras bankas iekšējā politika, neredzot konkrētu komunikāciju starp Tevi un banku, ir sarežģīti komentēt, bet tāpat - vienkārši raudāt, ka banka kretīni zog naudu ir diezgan bērnišķigi, jo tur otrā galā ir daribnieks, kas ar Tavu keisu ir pavadījis laiku, reģistrējos to Visa via Mastercard sistēmā, nosūtījis pieprasījumu pārdevēja puses bankai un centies Tev palīdzēt, bet tu beigās uzliec lielu samu uz visas šīs lietas. Esi saprotošāks [vēljoprojām neapgalvoju ka kategoriski bankai taisnība, vai nē, vienkārši saproti, ka banku komisijas nesastāv no tupas iespējas nopelnīt. Bankas nepelna no komisjām. Bankas pelna no kredītprocentiem].

Un kopsavilkums. Tātad Tu Renāte [vai nu kādā tur meiteņu vārdā Tevi tur sauc] atnāc šeit un skaļi raudi par savu sāpi - neko pat nepacenšoties padziļināti uzzināt vai tas ir objektīvi vai nē, vai Tev ir taisnība vai nē, un vai tiešām vispār viss ir tā, kā Tu to saki. Kā es teicu - spinings ir lūznis un gruntene rullē. Nu vai zini vecīt...

grinpuke, 7.septembris 2017, 01:13

Šī jau ir diognoze,naktī piereģistrēties,sarakstīt velns zin ko, un protams pazust uz visiem laikiem,jo būs kauns par reibumā sarakstīto.
Ok, nekādu problēmu - runājam ar faktiem nevis pieņēmumiem. Aiziet
7.septembris 2017, 13:54 | links
 
Headhunter [07.09.17]: Kurā bankā strādā? :)
Transporta nozarē vispār
7.septembris 2017, 13:54 | links
 
Nu bet tieši tā, parasti jau ir vairāki pasūtījumi procesā, un tikai pēc kāda laika attopies, pag, kur tad tas ir palicis un sāc meklēt.
7.septembris 2017, 12:45 | links
 
Varbūt kļūdos, bet esmu no dažiem ļautiņiem dzirdējis, ka maksājot uz ārzemēm vēl reizumis arī kāda komisija jāsamaksā. Pieņemu, ka tas droši vien arī stipri atkarīgs no kartes veida, bet nu neredzu iemeslu neizmantot Paypal, ja tas ir iespējams.
Pārsvarā jau viss beidzas laimīgi, bet ir bijuši gadījumi, kad prece pazūd un tad jau parasti visu var veiksmīgi atrisināt.

Runājot par to, ko bankas klerks te vāvuļo "jāatsūta 10 dienās, bet tu 2 nedēļas gaidi" - zini, es arī laikam neesmu pie pilna prāta, bet man jau parasti arī gabals neatkrīt, ja kādu dienu ilgāk pagaidu. Gadās taču, ka paka kaut kur aizkavējas (kā jau iepriekš rakstīju, kaut vai muitā to var noturēt) un ne vienmēr tā ir pārdevēja vaina - vai nu viņš allaž var paredzēt, kas un kāpēc aizkavēsies. Nu tā, tīri cilvēcīgi.
7.septembris 2017, 12:33 | links
 
Tur ir sāpe. Ja karte ir reģistrēta pirkumiem internetā un , iepērkoties, esi pārdevējam norādījis kartes numuru un trīsciparu kodu, tad viss tālākais ir atkarīgs no pārdevēja godaprāta. Banka tur neko nevar pasākt. Ja ar šo informāciju kāds regulāri pasāks noskaitīt naudiņu, karti nāksies mainīt.
7.septembris 2017, 11:42 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager