Makšķernieku veikali internetā

jig.lv- esmu pārsteigts, ar Tavu zināšanu un pieredzes bāzi šāds pasta un omnivas salīdzinajums....
abi kantori cik zinu " no iekšām" ,darbojas atbildigi.

usis, 21.aprīlis 2016, 22:10


Uģi, man nav pilnīgi nekādas pieredzes ar OMNIVU, tikai ar pastu. Šodien mēģināju savākt informāciju, jo te pacēlās diskusija un klienti izrādīja interesi. Konstatēju ka par pastu sūdzas par attieksmi, par pensionāriem, par lēnu darbu nodaļās utt., bet nesūdzas par to ka ZŪD PAKAS (tas sakrīt ar manu pieredzi un statistiku). Par OMNIVU par paku pazušanu, bojāšanu un tehniskām problēmām pilns internets - ieraksti Google. Varbūt jau būt viņi tur visi fleitē, tikai man no tā vieglāk nepaliek. Reputācija biznesā ir galvenais, to ļoti grūti nopelnīt un ļoti viegli pačakarēt...
21.aprīlis 2016, 22:32 | links
 
jig.lv- esmu pārsteigts, ar Tavu zināšanu un pieredzes bāzi šāds pasta un omnivas salīdzinajums....
abi kantori cik zinu " no iekšām" ,darbojas atbildigi.
21.aprīlis 2016, 22:10 | links
 
Ja man ir nepieciešamas gumijas, tad efektīvākais veids kā pie tām tikt ir aizbraukt uz labu veikalu, kur man profesionāls copmanis apstāstīs kuras ir labākas, kuras sliktākas, ar kurām māti, meitu, kleitu. Protams arī nopirkšu tajā pašā veikalā, jo 1eur dēļ es diez vai braukšu uz citu pilsētas galu, vai gaidīšu vairākas dienas pasūtot e-veikalā.
Tas pats, tikai lielākā mērā, ir attiecināms uz kātiem/spolēm un citām precēm.
Rezultātā es ietaupu laiku, nelasot internetos par precēm, salīdzinot ar citām, bet saņemu padomus no reāla profesionāla.

@jig.lv starp citu, dīvaini, ka cena, kas ir redzama reāli pie preces nav jau ar mīnuss procentiem. respektīvi ja prece maksā 200eur, tad tā vietā lai rakstītu 200eur, var rakstīt 170eur. Man piemēram 200eur ir psiholoģiska barjera kātam, un es iespējams pat tālāk par cenu nelasīšu.

ArtursP, 21.aprīlis 2016, 20:50


Diemžēl tas sistēmas ierobežojums, sistēma automātiski rēķina atlaidi ja sasniegta summa 10%-50EUR, 15%-100EUR un 25%-250EUR, nav tehniski iespējams uztaisīt izņēmums. Sanāk bišku stulbi ar precēm kas pašas par sevi jau maksā virs noteiktā atalaižu līmeņ robežas, toties korekti sarēķinās visas cenas, arī visam ko liksi klāt. Piemēram pērkot kātu pa 200EUR bez atlaides un pimetot vēl auklu par 50EUR, kopā uzreiz norēķinās 25% atlaidi 200+50=250-25% = 187,50.
Dažas preces, kur mēs objektīvu iemeslu dēļ tiešām nevaram pieturēties pie sava standarta atlaižu politikas (dažas spoles, kāti, komplekti, akcija preces utt.) cena tiek likta bildes veidā.
Tas ir vizuāli ērtāk, bet pasūtot visa sistēma aziet "auzās", tur pēc tam menedžeris ar rociņām pārtaisa :(
Piemērs: http://jig.lv/products/lv/142/1368/sort/1/filter/0_0_0_0/DAIWA-FREAMS-15--2500A--Mag-Sealed-4-ball-bearings-4.8:1-Air-Rotor-Infinite-Anti-Reverse-UTD-drag-max-7kg-HardBodyZ-aluminium-construction-Digigear-Air-Bail-Silent-oscillation-aluminium-spare-spool--weight-265g-spininga-spole.html
21.aprīlis 2016, 21:30 | links
 
Ja man ir nepieciešamas gumijas, tad efektīvākais veids kā pie tām tikt ir aizbraukt uz labu veikalu, kur man profesionāls copmanis apstāstīs kuras ir labākas, kuras sliktākas, ar kurām māti, meitu, kleitu. Protams arī nopirkšu tajā pašā veikalā, jo 1eur dēļ es diez vai braukšu uz citu pilsētas galu, vai gaidīšu vairākas dienas pasūtot e-veikalā.
Tas pats, tikai lielākā mērā, ir attiecināms uz kātiem/spolēm un citām precēm.
Rezultātā es ietaupu laiku, nelasot internetos par precēm, salīdzinot ar citām, bet saņemu padomus no reāla profesionāla.

@jig.lv starp citu, dīvaini, ka cena, kas ir redzama reāli pie preces nav jau ar mīnuss procentiem. respektīvi ja prece maksā 200eur, tad tā vietā lai rakstītu 200eur, var rakstīt 170eur. Man piemēram 200eur ir psiholoģiska barjera kātam, un es iespējams pat tālāk par cenu nelasīšu.
21.aprīlis 2016, 20:50 | links
 
Par OMNIVA. Šodien pēc vakardienas diskusijas, nopietni papētīju sistēmu, plasīju atsauksmes, izrunāju ar interneta menedžeri. Galu galā klienti prasa, varbūt mēģināt. Palasīju sudzibas.lv , interneta menedžere vēl pastāstīja kādas atsauksmes klīst mājsaimnieču-māmiņu forumos (tur meitenes ļoti daudz internetā pasūta) vispār mati stāvus ceļas - pazaudētas vai sačakarētas pakas, nestrādājoši kodi, nestŗadājoša atsekošana, nereaģēšana uz pretenzijām utt. Varbūt 95% gadījumu viss ir kārtībā , bet nu sūdžibu masa pārsteidz. Pasts pēc statistikas zaudē vienu paku no miljona, mēs, padies Dievam šitajā "loterejā" pagaidām laimējuši neesam :)
Tā kā atvainojiet, OMNIVAS, vismaz pagaidām, nebūs, sūtījumu drošība un reputācija mums ir svarīgāka nekā ērtība, ja zaudēsim dēļ tā kādu klientu, tad protams nepatīkami, tomēr potenciālie riski ar sliktu piegādes kvalitāti un to pavadošajiem finanšu un reputacionālajiem zaudējumiem ir `butiskāki.
21.aprīlis 2016, 20:30 | links
 
ātrumā, esmu pārliecināts, ka fiziskā veikala darījumi jums arvien samazinās.
kkas, 21.aprīlis 2016, 09:35


Tu ĻOTI STIPRI kļūdies :) Interneta darījumi sastāda makismums 10% no apgrozījuma pārējais ir veikals (visvairāk) un vairumtirdzniecība. Tā kā mēs neesam klasisks interneta veikals bet gan vienkārši tirgojam SAVU REĀLO PRECI(vēl viens tirdzniecības kanāls) tad ar sortimentu nekad nevarēsim pārsist tos "paku servisus" kas savāc elektroniski informāciju no n-vairumtirgotājiem un praktiski neko uz vietas netur. Tas ir pilnīgi cits koncepts -ārprātīgs sortiments, bet juceklīgas un ilgas piegādes. Nu pamēģiniet kādu Daiwa spoli pasūtīt tur, kur kurpirkt.lv rāda lētāko cenu, būs interesanti :) Mēs rādam savu reālo noliktavu un, izņemot retas kļūdas sistēmā viss kas redzams netā ir mums veikalā tieši norādītajā skaitā. Attiecīgi mūsu piegādes pa pastu ir ļoti ātras - garantējam preces izsūtīšanu ne vēlāk kā nākošajā darba dienā pēc apmaksas saņemšanas, maz LV būs citu veikalu kas to var nodrošināt, tas arī ir mūsu galvenais trumpis.
Bet kopumā jig.lv internetviekals reāli vairāk uzskatāms par vizītkarti un mārketinga instrumentu, kā arī alternatīvu cilvēkiem ārpus Rīgas, kas galvaspilsētu apmeklē reti, nu un, ārzemnieki. Visi copmaņi, kam ir iespēja atnākt uz veikalu, izvēlas paši aptaustīt utt.
21.aprīlis 2016, 20:17 | links
 
To Jig.lv.Tiešām preces atvešana uz Latviju no Ukrainas,tās vērtību sadārdzina par 3-5 reizēm?!
Nesaukšu preci vārdā,ko ņemšu kā salīdzinājumu.
Ukrainas ražotāji savās mājas lapās piedāvā iegādāties preci par apm.0.70 centiem,pie Jums veicī ši prece maksā apm.3,99.
Vai,ja kāts,ražotāja veicī maksā 17 Eur,pie mums 47 Eur.Šis nav jig.lv.
Bizness ir bizness,to saprotu,bet muita,nodokļi u.c. tiešām uztaisa tik lielu sadārdzinājumu?Protams arī pašiem nopelnīt vajag.
Ja nav baigs noslēpums,cik abas valstis,saliek obligātos maksājumus,bez kuriem neiztikt.Piemēram,0,70 centi tur,3,99 eur te.
Paldies.

harlamovs, 21.aprīlis 2016, 12:48

atkarībā no preces. Pimēram Crazyfish noliktava nav Ukrainā bet Spānijā. Kas attiecas uz TOIRTAP, kas būtībā ir vienīgā prece ko pašlaik lielos apjomis officiāli, vedam no Ukrainas, tad mēs jau Ukrainā to pērkam krietni dārgāk nekā turienes interneta veikalā. Iemesls - ukrainim ir lielas izmaksas lai "nofīrētu" oficiāli visu sertifikāciju lai preci vispār varētu eksportēt ārpus Ukrainas teritorijas uz Eiropas savienību. Otra lieta, kas uzreiz palielina pašizmaksu par apmēram 20-25 centiem uz paciņu ir iepakojums ar blisteri un atbilstību Eiropas prasībām, savā galā viņi tirgo pavisam citā iepakojumā, prastās paciņās, kas var deformēties. Tālāk viņu izvedmuita, laikam 10%. Tālāk, lai atdzītu standarta kravu ap 3000 paciņām (tas ir 12 kastes ~metrs x metrs) ar sauzemes transportu izmaksas ir apmēram 600EUR. Tālāk tam visam mūsu ievedmuita ap 4% + 21% PVN. Pārējais jau ir standarta mūsu nozarē pieņemtā uzcenojuma robežās, nekādu brīnumu.
Mēs varam tikai un vienīgi tā, tā kā esam officiālie Eiropas pārstāvji, mums vajag "baltus" papīrus, neviens kontrabasā ar žiguli maiša zem beņka tās gumijas neved un nevedīs.
Ja ir pazīstams tālbraucējs vtml. un šķībs iepakojums un riski nebaida, tad iesaku pirkt Ukrainā.

P.S. Uzprasiet "Salmo" kāpēc Krievijā LuckyJohn paciņa maksā pat zem 2EUR :)

JIG.LV, 21.aprīlis 2016, 20:01


Aizmirsu ~50EUR uz kravu muitas brokeriem Latvijā par deklarācijas noformēšanu un aģentēšanas pakalpojumiem.
21.aprīlis 2016, 20:02 | links
 
To Jig.lv.Tiešām preces atvešana uz Latviju no Ukrainas,tās vērtību sadārdzina par 3-5 reizēm?!
Nesaukšu preci vārdā,ko ņemšu kā salīdzinājumu.
Ukrainas ražotāji savās mājas lapās piedāvā iegādāties preci par apm.0.70 centiem,pie Jums veicī ši prece maksā apm.3,99.
Vai,ja kāts,ražotāja veicī maksā 17 Eur,pie mums 47 Eur.Šis nav jig.lv.
Bizness ir bizness,to saprotu,bet muita,nodokļi u.c. tiešām uztaisa tik lielu sadārdzinājumu?Protams arī pašiem nopelnīt vajag.
Ja nav baigs noslēpums,cik abas valstis,saliek obligātos maksājumus,bez kuriem neiztikt.Piemēram,0,70 centi tur,3,99 eur te.
Paldies.

harlamovs, 21.aprīlis 2016, 12:48


atkarībā no preces. Pimēram Crazyfish noliktava nav Ukrainā bet Spānijā. Kas attiecas uz TOIRTAP, kas būtībā ir vienīgā prece ko pašlaik lielos apjomis officiāli, vedam no Ukrainas, tad mēs jau Ukrainā to pērkam krietni dārgāk nekā turienes interneta veikalā. Iemesls - ukrainim ir lielas izmaksas lai "nofīrētu" oficiāli visu sertifikāciju lai preci vispār varētu eksportēt ārpus Ukrainas teritorijas uz Eiropas savienību. Otra lieta, kas uzreiz palielina pašizmaksu par apmēram 20-25 centiem uz paciņu ir iepakojums ar blisteri un atbilstību Eiropas prasībām, savā galā viņi tirgo pavisam citā iepakojumā, prastās paciņās, kas var deformēties. Tālāk viņu izvedmuita, laikam 10%. Tālāk, lai atdzītu standarta kravu ap 3000 paciņām (tas ir 12 kastes ~metrs x metrs) ar sauzemes transportu izmaksas ir apmēram 600EUR. Tālāk tam visam mūsu ievedmuita ap 4% + 21% PVN. Pārējais jau ir standarta mūsu nozarē pieņemtā uzcenojuma robežās, nekādu brīnumu.
Mēs varam tikai un vienīgi tā, tā kā esam officiālie Eiropas pārstāvji, mums vajag "baltus" papīrus, neviens kontrabasā ar žiguli maiša zem beņka tās gumijas neved un nevedīs.
Ja ir pazīstams tālbraucējs vtml. un šķībs iepakojums un riski nebaida, tad iesaku pirkt Ukrainā.

P.S. Uzprasiet "Salmo" kāpēc Krievijā LuckyJohn paciņa maksā pat zem 2EUR :)
21.aprīlis 2016, 20:01 | links
 
[/quote]Par tiem kurjeriem labi pateici. Brīžiem sist viņu augstības gribas :)

Bralitis, 21.aprīlis 2016, 12:35[/quote]

Ja darbs nav saistīts ar pārvietošanos var norādīt darba adresi, lai pieved uz darbu.
Parasti tā daru.
21.aprīlis 2016, 17:32 | links
 
Piemēram, vakar pasūtīju mazu paciņu pie Anglerstudio. Šodien tas ir Ogres omnivā.

Man darbs ir Pārdaugavā - trīties uz centru, tas ir laiks. Laiks ir nauda.
Šovakar braukšu mājās uz Lielvārdi, piestāt pie Daugas ir minūtes jautājums.

Tā ka, cik klientu tik vajadzību. Ne vienmēr izņemt veikalā ir lētāk. Nu nestāvēšu es korķī, lai tiktu uz bodi un "ietaupītu" piegādes izmaksas. Ja vēl ierēķina auto amortizāciju un nedodies' stāvvietā vēl jāmaksā, tad piegāde atmaksājas pavisam noteikti.

Pastā vēl varētu arī saņemt, bet tur tā iespēja trāpīt uz večukiem kaut kā nevilina.

Sūtu diezgan bieži šādas tādas mantas no ārzemēm. Kurjeri mēdz tēlot muļķus un zvana, ar tekstu:" esmu gandrīz klāt, vai būsiet mājās? " Varētu padomāt, ka man nav citu ko darīt kā gaidīt viņa augstību.
Pēdējais gan bija korekti. No DE nāca 7kg paka ar DHL, iepriekš atnāca sms ar piegādes laiku un iespēju to mainīt. Viss ideāli.

skudrinieks, 21.aprīlis 2016, 11:41


Tamdēļ arī izvēlējāmies piegādāt maksimāli ar Omniva, jo tad nav jāstāv rindā un piegādes maksas šķeit vairāk nekā demokrātiskas. Pie kam viss kas tiek līdz 17:00 (vai pat nedaudz vēlāk) pas'tuīts, tad jau nākamajā dienā ar garantiju ir jebkurā Omniva pakomātā visā Latvijā. Pagaidām tfu tfu tfu nav bijušas problēmas. Žēl tikai, ka kātus nevar ar pakomātu sūtīt :)

Ā nu vienīgi svētdiena gan ir izņēmums. :)
21.aprīlis 2016, 14:07 | links
 
To Jig.lv.Tiešām preces atvešana uz Latviju no Ukrainas,tās vērtību sadārdzina par 3-5 reizēm?!
Nesaukšu preci vārdā,ko ņemšu kā salīdzinājumu.
Ukrainas ražotāji savās mājas lapās piedāvā iegādāties preci par apm.0.70 centiem,pie Jums veicī ši prece maksā apm.3,99.
Vai,ja kāts,ražotāja veicī maksā 17 Eur,pie mums 47 Eur.Šis nav jig.lv.
Bizness ir bizness,to saprotu,bet muita,nodokļi u.c. tiešām uztaisa tik lielu sadārdzinājumu?Protams arī pašiem nopelnīt vajag.
Ja nav baigs noslēpums,cik abas valstis,saliek obligātos maksājumus,bez kuriem neiztikt.Piemēram,0,70 centi tur,3,99 eur te.
Paldies.
21.aprīlis 2016, 12:48 | links
 
Piemēram, vakar pasūtīju mazu paciņu pie Anglerstudio. Šodien tas ir Ogres omnivā.

Man darbs ir Pārdaugavā - trīties uz centru, tas ir laiks. Laiks ir nauda.
Šovakar braukšu mājās uz Lielvārdi, piestāt pie Daugas ir minūtes jautājums.

Tā ka, cik klientu tik vajadzību. Ne vienmēr izņemt veikalā ir lētāk. Nu nestāvēšu es korķī, lai tiktu uz bodi un "ietaupītu" piegādes izmaksas. Ja vēl ierēķina auto amortizāciju un nedodies' stāvvietā vēl jāmaksā, tad piegāde atmaksājas pavisam noteikti.

Pastā vēl varētu arī saņemt, bet tur tā iespēja trāpīt uz večukiem kaut kā nevilina.

Sūtu diezgan bieži šādas tādas mantas no ārzemēm. Kurjeri mēdz tēlot muļķus un zvana, ar tekstu:" esmu gandrīz klāt, vai būsiet mājās? " Varētu padomāt, ka man nav citu ko darīt kā gaidīt viņa augstību.
Pēdējais gan bija korekti. No DE nāca 7kg paka ar DHL, iepriekš atnāca sms ar piegādes laiku un iespēju to mainīt. Viss ideāli.

skudrinieks, 21.aprīlis 2016, 11:41


Par tiem kurjeriem labi pateici. Brīžiem sist viņu augstības gribas :)
21.aprīlis 2016, 12:35 | links
 
Piemēram, vakar pasūtīju mazu paciņu pie Anglerstudio. Šodien tas ir Ogres omnivā.

Man darbs ir Pārdaugavā - trīties uz centru, tas ir laiks. Laiks ir nauda.
Šovakar braukšu mājās uz Lielvārdi, piestāt pie Daugas ir minūtes jautājums.

Tā ka, cik klientu tik vajadzību. Ne vienmēr izņemt veikalā ir lētāk. Nu nestāvēšu es korķī, lai tiktu uz bodi un "ietaupītu" piegādes izmaksas. Ja vēl ierēķina auto amortizāciju un nedodies' stāvvietā vēl jāmaksā, tad piegāde atmaksājas pavisam noteikti.

Pastā vēl varētu arī saņemt, bet tur tā iespēja trāpīt uz večukiem kaut kā nevilina.

Sūtu diezgan bieži šādas tādas mantas no ārzemēm. Kurjeri mēdz tēlot muļķus un zvana, ar tekstu:" esmu gandrīz klāt, vai būsiet mājās? " Varētu padomāt, ka man nav citu ko darīt kā gaidīt viņa augstību.
Pēdējais gan bija korekti. No DE nāca 7kg paka ar DHL, iepriekš atnāca sms ar piegādes laiku un iespēju to mainīt. Viss ideāli.
21.aprīlis 2016, 11:41 | links
 
Šitas ir labākais koments šajā diskusijā. Un piemērs tam ir mana pieredze ar DHL- paciņu no UK šie caur Poliju atveda par 10.23 Eur, bet kad gribēju sūtīt uz UK paprasīja 93.00 Eur. Labs bizness vai ne?:((( Tā ka Jig - turiet ausis pa vējam, citādi var sanākt šaize


jig.lv klientus noēdīs pārējie. ne tikai LV, bet lietuvieši, poļi un pat tālākas valstis, ja neko nemainīsiet.
ebizness attīstās vienkārši kosmiskā ātrumā, esmu pārliecināts, ka fiziskā veikala darījumi jums arvien samazinās. tagad moto ir kļūdīties pirmajiem, ja kļūdīsieties pēdējie, konkurentus nepanāksiet nekad.

kkas, 21.aprīlis 2016, 09:35
21.aprīlis 2016, 10:10 | links
 
jig.lv klientus noēdīs pārējie. ne tikai LV, bet lietuvieši, poļi un pat tālākas valstis, ja neko nemainīsiet.
ebizness attīstās vienkārši kosmiskā ātrumā, esmu pārliecināts, ka fiziskā veikala darījumi jums arvien samazinās. tagad moto ir kļūdīties pirmajiem, ja kļūdīsieties pēdējie, konkurentus nepanāksiet nekad.

kkas, 21.aprīlis 2016, 09:35


Nenoēdīs ja neatslābināsies . Katrā gadījumā kopš ir parādījies Jig lv. un veicis aktivitātes tirgū -tirgus ir sakustējies uz labo pusi. Bij tāda kā stagnācija iestājusies pirms tam. Daudz jaunumi arī citiem sāk parādīties ,priecē ka amerikāņu produkcija sāk parādīties tirgū , korejiešu,ukraiņu ,japāņu mums iepriekš nezināmi brendi . Vismaz man kā pircējam nu ir interesanti .
21.aprīlis 2016, 10:06 | links
 
jig.lv klientus noēdīs pārējie. ne tikai LV, bet lietuvieši, poļi un pat tālākas valstis, ja neko nemainīsiet.
ebizness attīstās vienkārši kosmiskā ātrumā, esmu pārliecināts, ka fiziskā veikala darījumi jums arvien samazinās. tagad moto ir kļūdīties pirmajiem, ja kļūdīsieties pēdējie, konkurentus nepanāksiet nekad.
21.aprīlis 2016, 09:35 | links
 
Lielākā kļūda ir likt izdevumus klāt transportam. Pimais ko cilvēks ņem vērā, ir transporta izdevumi. Tikai pēc tam ir preces cena.

kkas, 20.aprīlis 2016, 23:37

Liek un milzīgus . Paskaties i -veikalus .Piegāde Rīgā 5 eur ,10 eur ,ārpus Rīgas 15 eur ,20 eur . Un cilvēki kas nesajēdz ka tā piegāde patiesībā Rīgā maksā 1 eur bet ārpus 2 eur - maksā . Nu ja ir duraki lai maksā :))

Bralitis, 20.aprīlis 2016, 23:41

Ja runa par piegādi līdz dzīvokļa durvīm, kuru veic fizisks kurjers, tad piegāde nu nekādīgi nevar maksāt 1EUR. Pat ja kurjeram preču piegāde ir hobijs bez atalgojuma, tad tīrās transporta izmaksa uz jebkuru vietu, ko nevar sasniegt kājiņām ir vismaz 2-3EUR a uz attākākām vietām kā piemēram Bolderāja, Jugla jau būs krietni augstāka nekā mūsu prasītie 5EUR.
Bet statistika rāda, ka civēki (jāsaka padies Deivam) ši iesoēju izmanto nu ļoti reti - rīdziniekiem lbāk sanemts preci bez maksas veiklā, pārējos apmierina pasts.

JIG.LV, 21.aprīlis 2016, 06:24


Labrīt. Tā ir kā saki. Vislabākais mārketinga triks ir saņemt preci veikalā .Uz mani iedarbojas :) Ieeju bodē pēc pasūtījuma un izeju no bodes ar 2x lielāku preču skaitu :)
21.aprīlis 2016, 08:08 | links
 
Lielākā kļūda ir likt izdevumus klāt transportam. Pimais ko cilvēks ņem vērā, ir transporta izdevumi. Tikai pēc tam ir preces cena.

kkas, 20.aprīlis 2016, 23:37

Liek un milzīgus . Paskaties i -veikalus .Piegāde Rīgā 5 eur ,10 eur ,ārpus Rīgas 15 eur ,20 eur . Un cilvēki kas nesajēdz ka tā piegāde patiesībā Rīgā maksā 1 eur bet ārpus 2 eur - maksā . Nu ja ir duraki lai maksā :))

Bralitis, 20.aprīlis 2016, 23:41


Ja runa par piegādi līdz dzīvokļa durvīm, kuru veic fizisks kurjers, tad piegāde nu nekādīgi nevar maksāt 1EUR. Pat ja kurjeram preču piegāde ir hobijs bez atalgojuma, tad tīrās transporta izmaksa uz jebkuru vietu, ko nevar sasniegt kājiņām ir vismaz 2-3EUR a uz attākākām vietām kā piemēram Bolderāja, Jugla jau būs krietni augstāka nekā mūsu prasītie 5EUR.
Bet statistika rāda, ka civēki (jāsaka padies Deivam) ši iesoēju izmanto nu ļoti reti - rīdziniekiem lbāk sanemts preci bez maksas veiklā, pārējos apmierina pasts.
21.aprīlis 2016, 06:24 | links
 
Sajēdzu ,tā ir daļa no mana ikdienas darba . Es nesniedzu loģistikas pakalpojumus ,es viņus izmantoju un zinu cik viņi maksā . Un ļoti labi saprotu kā viņi veidojas Latvijā un ārzemēs .

Bralitis, 21.aprīlis 2016, 00:02


Bračiņ, Tu darbojies ar importu, konteineriem un paletēm maziem sūtījumiem ir pavisam cita izmaksu struktūra. Pasta vai cita piegādes veida tīrās tarifa izmaksas ir piegādes izmaksu mazākā daļa, kuru pa lielam 90% gadījumos klientam vienkārši pilnīgi vai daļēji subsidē. Visdrārgākais ir patērētais laiks un cilvēka darbs pasūtījuma apstrādē - pasūtījumu atlasīšana, pakošana un nogādāšana līdz kurjerdienestam. Es esmu jocīgs biznesmenis, maksāju par darbu un gribu lai mani darbinieki-kolēģi pelna adekvātu un cilvēka cienīgu atalgojumu atbilstoši pieliktajām pūlēm un ieguldītajam darbam.
21.aprīlis 2016, 06:14 | links
 
Latvijas Pasta lielākais absurds- sūtīšana Latvijas robežās-2,8 eur, sūtīšana da jebkur pasaulē- 2,5eur (varbūt kļudos dažos centos)
21.aprīlis 2016, 00:13 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager