Vai brends un tā cena atbilst kvalitāte?

Es divus kātus jau tā esmu salauzis, vairs nekad nelocu viņu tā kabinot, atstāju labāk vaļīgu auklu. Pietam viens no tiem diviem arī bija tikko nopirkts, vēl līdz ūdeņiem netiku, mājās salūza :)))
5.aprīlis 2011, 15:37 | links
 
Nu ja tas ir iemesls kapēc viņam bij jālūzt, tad pirmā zivs un kāts būtu 3 daļīgs anyway! Turklāt ne jau 45grādos salocīju kātu kabinot roteri!!!
5.aprīlis 2011, 15:29 | links
 
dzhams > nolūza mirklī, kad roteri kabināju aiz spoles turētāja :P

Es arī savu pirmo kātu salauzu tieši tāpat :)
Tas gan bija kaut kāds Jackson stiklašķiedras mēsls, betnu - ...

-d.
5.aprīlis 2011, 15:04 | links
 
Te nu tev nav taisnība. Ir lietas, kuras pie mums maksā lētāk kā ārzemēs, ir lietas, kuras maksā tāpat. par nožēlu ir izveidojusies sistēma, ka labo neredzam, slikto godā ceļam.
Piemēram - karpas.lv - parunājoties, izdevās daudzaslietas iegādāties lētāk nekā GB veikalos ir nocenots, pie kam viss ar garantiju kārtībā, ērti, tepat uz vietas.

Vēl -padomājiet arī veikalnieka pozīciju - ja viņs iepērk kaut ko par 100 Ls un gada laikā pārdod par 200, no tā samaksājot 22%(44 LVL Pvn) + telpu īri, komunālos utt--- cik viņam tādu mantu jāpārdod, lai gali saiet kopā? Un jā nepārdod? Atlaidi tāpat jādod ...;) Perifērijas copes veikala apgrozījums ir 3-4000 ls mēnesī. "miljonāru" bizness :)

Koks ar diviem galiem - mēs nepērkam un apgrozījuma nav līdz ar ko ved reti un tirgo dārgi, cenas augstas - deficīts diktē cenas :) Nav jau visi tik sīkmanīgi, ka visu pērk e-bajā... kāds nopērk arī ko tepat, iepatīkas un nopērk.
5.aprīlis 2011, 11:57 | links
 
V.S.O.P. nu loģiski ka visi pērk daudzas lietas no USA un citurienes, jo te tak ir nežēlīgi uzcenojumi. principā cik polijā eiro, vai USA dolāri, tik šeit lati. es saprotu ka vajag pelnīt, bet nu nevajag jau pārspīlēt. LV sen neko lielu neesmu pircis, jo galvenokārt nav izvēles no labām leitām, un turklāt cena šausmīga. arī ar visām labā klienta atlaidēm, cena sanāk augsta.
5.aprīlis 2011, 11:47 | links
 
dzhams
Iesaku vnk aizmirst kas un kā. Salabo, ja vari, ja ne - ātri, ātri jāaizmirst. Man kādreiz sen sen atpakaļ uzdāvināja špini green diamond. Mētāju tikai rotiņus. Pēc trešā lūziena apm. savienojuma vietā (lūza tikai spices posms) izmetu to sū napig. Lai nebojā omu:))
5.aprīlis 2011, 11:29 | links
 
kilk: Tā arī ir - mans godavārds ir teorētisks līdzeklis kāta garantijai! Īstenībā, 2 dienas šājā akcijā nostāvijs Excelers jau tad likās dīvaini, ka nav izķerts! Pārdevējs pats nobrīnijās un iespējams, ka biju palaidis garām skrambu vai kādu defektiņu, bet vai tapēc man nepienākas garantija?? Protams, zinot kāds bardaks notiek šajos veikalos akcijas laikā nebrīnos, ka plauktā arī guva traumu un eskperts, jau nepateiks vai plauktā vai krūmā! Un te arī rodas jautājums, kurš tad vainīgs? Es savu vainu nejūtu, jo nolūza mirklī, kad roteri kabināju aiz spoles turētāja :P
5.aprīlis 2011, 11:15 | links
 
"Pie Bloma" ir normāla attieksme. Pastāvīgajiem klientiem ir LABAS atlaides. Runājot par sortimentu - varētu gribēties vairāk ko pačamdīt, patestēt, piem. Daiwas karpu kātu dārgo galu, bet paši esam vainīgi. Visu dārgo stipejam caur netu līdz ar ko veikalniekam nav jēgas tur investēt. Niecīgā LV tirgus īpatnība.

Ja kādam kaut kas nav sanācis tad pats vien ir bijis vainīgs. Tukšiem uzbraucieniem, tjipa, es tur vairs neiešu, nav pamatojuma. Pustaja obida ;)
5.aprīlis 2011, 11:06 | links
 
dzams - kāti varen cimperlīga padarīšana. Kā Tu vari pārdevējam pierādīt, ka neesi pats nekur uzsitis ložņājot pa foreļupes krūmiem?? Tavs godavārds? Pret pārdevēja godavārdu, ka veikalā arī tas nebija uzsists! ;)
Izeja, manuprāt, ir ekspertīze, bet vai tā tiešām būs objektīva un atradīs vainu/-īgo?
Es pieblomā esmu nopircis vismaz 7..8 kātus dažādās cenu kategorijās. Arī Daiwas. Nu nekad nav bijušas problēmas ne ar vienu.
Arī ar attieksmi ;) Īpaši ja pats Bloma kungs trāpās tuvumā, ir izredzes uz vēl labāku cenu ;)
5.aprīlis 2011, 10:46 | links
 
drl- piekrītu pārdevēji sakrīgi un viskas pārrunāts un sarunāts!
5.aprīlis 2011, 09:01 | links
 
Gm, nezinu, regulāri iegriežos bodē pie statoila-tilta - varu teikt tikai to labāko. Normāls pārdevējs, vienmēr iegriež atlaidi (tipa "pastāvīgais klients"), ierekomendē kaut ko normālu, ne gluži vadīdamies pēc cenas.
Vai arī nē :)
Neesmu gan neko no viņiem nopirktu salauzis.

-d.
4.aprīlis 2011, 22:32 | links
 
drl- domāju ka tas ir veikalu tīkls un nav starpības vai D-grīvas ielas vai Brīvības ielas veicis - garantijas procedūra visiem viena! Nu runāšana liela par blomu šodien, gan jau katram gadījumam savs iznākums - laiks rādīs kāds man būs rezemuē! No manas puses nav mērķis Blomu nomelnot ;)
4.aprīlis 2011, 22:26 | links
 
Atvainojos, par kuru piebloma veikalu ir runa?
4.aprīlis 2011, 22:08 | links
 
Kilka: Nespriedīšu pirmslaicīgi, jo iespējams manā gadījumā būs savādāk, bet jautājums - Vai Bloms ir pietiekami kvalitatīvs Daiwas produkcijai?
4.aprīlis 2011, 21:30 | links
 
Attieksme pret klientu .
4.aprīlis 2011, 20:48 | links
 
Tā arī neiebraucu, kas tad īsti neatbilst kvalitātei no: Exeler-Daiwa-Bloma pārdevējs-Bloms???
4.aprīlis 2011, 20:37 | links
 
Agat Jerk kats atbilst savai cenai ( velos iegadaties ) ? :)
4.aprīlis 2011, 19:33 | links
 
Griezeej , uzpīpēju , padomāju un secināju , droši vien Tev ir taisnība , tā ir veikala politika , jā kas , vilkt laiku cik vien var , a varbūt pircējam apniks un liksies mierā . Pa lielam man ir po , es tajā veikalā vairs kāju nesperšu un savu naudu tur neatstāšu , bet tāda attieksme pret pircēju veikalam godu nedara , tāpat kā tirgus čigāni apkauno visu čigānu nāciju tā arī šie apkauno visus copju lietu tirgotājus .
4.aprīlis 2011, 19:22 | links
 
Griezējs: tur tā štelle, ka jāiet uz kompromisu, un process jānoved cilvēcigi! Ar maķ... vaš... #$5^ process apstāsies vai tur pārdevējs, vai priekšnieks! Vienmēr jāzin savas tiesības un tas saprotami jāizstāsta, jo pārdevējs ir statreris visam procesam un kā starteri griezīsi tā mantiņa leks! ;)
4.aprīlis 2011, 19:09 | links
 
zadolbala tā honda....toč nepirkšu...:DDD
4.aprīlis 2011, 19:06 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager