Makšķernieku izstāde

specializētā izstāde St.Pēterburgā
Man izstāde tiešām deva tikai pozitīvas sajūtas. Nedaudz tracināja "mainstrīms" - "Panaceja" - ēdamgumijas.
Kātu klāsts dažādām spiningošanas tehnikām bija ievērības cienīgs. Arī spoļu piedāvājums turēja līdzi.
Pats iztērēju bišku virs 200Eur par savu mērķa programmu - vobleriem priekš spožajiem iekš to labāko upp', vo!
Ko vēl pieblist? Nu JIG.LV stends bija vizuāli pievilcīgs (pat man, kam džigošana šķebina), kā arī bija patīkami parunāties ar cilvi, kas tai lietai dzīvo līdz. Ir jūtams V-pils puses maktenais krampis (pat ilgstoši dzīvojot īīgā)!
3.aprīlis 2016, 02:02 | links
 
Izstādē diezgan liels kontrasts.
Salmo pārdevējus kā parasti neviens nebaro. Vispār nesaprotu kā ar tādu naidu pret pircējiem var kaut ko pārdot. Laikam mūsējais vidējais pircējs nav radis pie labas attieksmes. Gandrīz visi pārējie stendi nezin savu preci.
Jig.lv un Gold fish stendi izcili. Vispār nesaprotu kā tik saspringtas dienas beigas var smaidīt un kvalitatīvi stāstīt par preci. Cepuri nost.
3.aprīlis 2016, 01:57 | links
 
Nu neesi tikļoti pesimistisks!

Da vari izdalīt kaut mio vizītkartes. Kad mūsu bāleliņi sāks saprast, ka izstādes ir pircējam un veikals pārdevējam, tad varbūt arī LV katrs apmeklētājs atstās tos 100eur. Bet šobrīd jūs varat tikai sapņot par tādiem cipariem... :-)
Nekā personīga,
P.S. šodien izstādē biju kopā ar vienu no vadošajiem LV mārketinga cilvēkiem. Tā kā viedoklis bija arī no speciālista puses.

dakterp, 3.aprīlis 2016, 00:25[/quote]
3.aprīlis 2016, 00:50 | links
 
Izstāde laba. Jig.lv deva labu atlaidi no uzlimētās cenas. Apkalpošana laipna, kaut ari cilvēku burzma liela un jautājumi ari medz būt kaitinoši.
Baigi nopietni ekipejumu tur nepirktu, jo tracina tā burzma un steiga, bet kā noskatīt kaut ko ideali.
3.aprīlis 2016, 00:37 | links
 
Ko Tu ar to gribēji teikt?

dakterp, 2.aprīlis 2016, 22:53

Nezinu ko usis gribēja teikt, bet izstāde kuru kopumā apmeklē virs 20000 cilvēku, pieņemot, ka vidēji katrs atstāj tur pa 100EUR (es saku VIDĒJI - var kāds nopirkt laivu pa štukām 20000 kas atsver 2000 pilnīgi neko nenopirkušus "tūristus") kopumā pa 3 dienām uz visiem uztaisa 2 ļimonus, iespējams vairāk. Priekš LV tā ir milzu nauda... Makšķerešanas tēma proatms, mazākā no visām, tomēr, domāju, ka pa visiem kopā 10% no tā "pīrāga" sadala, jautājums cik kuram tiek, kā māk piesaistīt klientu, sevi prezentēt , piedāvāt produktus, jaunumus, atlaides utt.

JIG.LV, 2.aprīlis 2016, 23:45
Tur jau stāsts - ja katrs atstāj vidēji 100 eur!!!
Bet tur labi ja katrs simtais atstāj tos 100 eur.
Gribētu rīt redzēt cik produkcijas pēc izstādes slēgšanas, visi tirgotāji vedīs atpakaļ uz saviem veikaliem/noliktavām...

dakterp, 2.aprīlis 2016, 23:52

Vai tu šo izlasīji "es saku VIDĒJI - var kāds nopirkt laivu pa štukām 20000 kas atsver 2000 pilnīgi neko nenopirkušus "tūristus")"?
Ja no prakses, tad pat makšķernieku jomā iztādē ir pietiekoši daudz klientu, kuri iegādājas preci par solīdiem trīsciparu vai pat četrciparu skaitļiem.
Bet jebkurš klients ir vērtīgs, arī tas, kas nopērk kuriozam vienu āķu paciņu, vai nenopērk neko, taču uzzina pa sev jaunu veikalu paņem vizītkarti, lai iebrauktu iepazīties ar preci mazāk saspringtā gaisotnē.

JIG.LV, 3.aprīlis 2016, 00:11

Naivums!!!
Es ja diskutēju, tad parasti lasu...
Da vari izdalīt kaut mio vizītkartes. Kad mūsu bāleliņi sāks saprast, ka izstādes ir pircējam un veikals pārdevējam, tad varbūt arī LV katrs apmeklētājs atstās tos 100eur. Bet šobrīd jūs varat tikai sapņot par tādiem cipariem... :-)
Nekā personīga,
P.S. šodien izstādē biju kopā ar vienu no vadošajiem LV mārketinga cilvēkiem. Tā kā viedoklis bija arī no speciālista puses.
3.aprīlis 2016, 00:25 | links
 
Katru gadu ap 20000 apmeklētāju, un virs 150 dalibnieku, un tas nebūt nav par brivu nevienai no pusēm, tātad ir ko radit, ko redzēt un apmierinātas abas puses, katrs zāles kvadrātmetrs maksā un acimredzot dod peļņu, kā gan citādi.
3.aprīlis 2016, 00:12 | links
 
Ko Tu ar to gribēji teikt?

dakterp, 2.aprīlis 2016, 22:53

Nezinu ko usis gribēja teikt, bet izstāde kuru kopumā apmeklē virs 20000 cilvēku, pieņemot, ka vidēji katrs atstāj tur pa 100EUR (es saku VIDĒJI - var kāds nopirkt laivu pa štukām 20000 kas atsver 2000 pilnīgi neko nenopirkušus "tūristus") kopumā pa 3 dienām uz visiem uztaisa 2 ļimonus, iespējams vairāk. Priekš LV tā ir milzu nauda... Makšķerešanas tēma proatms, mazākā no visām, tomēr, domāju, ka pa visiem kopā 10% no tā "pīrāga" sadala, jautājums cik kuram tiek, kā māk piesaistīt klientu, sevi prezentēt , piedāvāt produktus, jaunumus, atlaides utt.

JIG.LV, 2.aprīlis 2016, 23:45
Tur jau stāsts - ja katrs atstāj vidēji 100 eur!!!
Bet tur labi ja katrs simtais atstāj tos 100 eur.
Gribētu rīt redzēt cik produkcijas pēc izstādes slēgšanas, visi tirgotāji vedīs atpakaļ uz saviem veikaliem/noliktavām...

dakterp, 2.aprīlis 2016, 23:52


Vai tu šo izlasīji "es saku VIDĒJI - var kāds nopirkt laivu pa štukām 20000 kas atsver 2000 pilnīgi neko nenopirkušus "tūristus")"?
Ja no prakses, tad pat makšķernieku jomā iztādē ir pietiekoši daudz klientu, kuri iegādājas preci par solīdiem trīsciparu vai pat četrciparu skaitļiem.
Bet jebkurš klients ir vērtīgs, arī tas, kas nopērk kuriozam vienu āķu paciņu, vai nenopērk neko, taču uzzina pa sev jaunu veikalu paņem vizītkarti, lai iebrauktu iepazīties ar preci mazāk saspringtā gaisotnē.
3.aprīlis 2016, 00:11 | links
 
Izstāde priekš spiningotājiem PERFEKTA! Pārējiem copes veidiem pilnīgi "PAKAĻĀ".
Cepuri nost Lacky Johan, Jig.lv un Gold FIsh komandām, pārējie spiningotāji arī bija labi. Bēdīgi par Milo un arī Salmo fīde un pludiņ sadaļā. Cerētais netika dabūts.
3.aprīlis 2016, 00:09 | links
 
Teksts bija Azverīnam.

Mans subjektīvais skats par pasākumu, ja seko līdzi lietām, tad neko jaunu neatrast, par cenām japiekrīt parējiem, kas jau minēja, viss kā veikalā, tik pluss, ka visi 1000 kvadrātos. Cilvēku likās vairāk kā pag. gadā, vai arī trāpiju nelaikā, pa stendiem bija grūti pārvietoties. Atvainojos, ja bija un nejēdzu ieraudzīt, bet nesanāca pakratīt Aspro un vēl pāris tviča flagmaņus sava cenu kategorijā, ar spolēm tā bija kā bija. Varbūt gadu iepriekš biju jaunāks un pasaule likās zaļāka.
2.aprīlis 2016, 23:59 | links
 
Ar ciet acīm esi staigājis, ja neko jaunu nemanīji.
2.aprīlis 2016, 23:57 | links
 
Ko Tu ar to gribēji teikt?

dakterp, 2.aprīlis 2016, 22:53

Nezinu ko usis gribēja teikt, bet izstāde kuru kopumā apmeklē virs 20000 cilvēku, pieņemot, ka vidēji katrs atstāj tur pa 100EUR (es saku VIDĒJI - var kāds nopirkt laivu pa štukām 20000 kas atsver 2000 pilnīgi neko nenopirkušus "tūristus") kopumā pa 3 dienām uz visiem uztaisa 2 ļimonus, iespējams vairāk. Priekš LV tā ir milzu nauda... Makšķerešanas tēma proatms, mazākā no visām, tomēr, domāju, ka pa visiem kopā 10% no tā "pīrāga" sadala, jautājums cik kuram tiek, kā māk piesaistīt klientu, sevi prezentēt , piedāvāt produktus, jaunumus, atlaides utt.

JIG.LV, 2.aprīlis 2016, 23:45

Tur jau stāsts - ja katrs atstāj vidēji 100 eur!!!
Bet tur labi ja katrs simtais atstāj tos 100 eur.
Gribētu rīt redzēt cik produkcijas pēc izstādes slēgšanas, visi tirgotāji vedīs atpakaļ uz saviem veikaliem/noliktavām...
2.aprīlis 2016, 23:52 | links
 
Ko Tu ar to gribēji teikt?

dakterp, 2.aprīlis 2016, 22:53


Nezinu ko usis gribēja teikt, bet izstāde kuru kopumā apmeklē virs 20000 cilvēku, pieņemot, ka vidēji katrs atstāj tur pa 100EUR (es saku VIDĒJI - var kāds nopirkt laivu pa štukām 20000 kas atsver 2000 pilnīgi neko nenopirkušus "tūristus") kopumā pa 3 dienām uz visiem uztaisa 2 ļimonus, iespējams vairāk. Priekš LV tā ir milzu nauda... Makšķerešanas tēma proatms, mazākā no visām, tomēr, domāju, ka pa visiem kopā 10% no tā "pīrāga" sadala, jautājums cik kuram tiek, kā māk piesaistīt klientu, sevi prezentēt , piedāvāt produktus, jaunumus, atlaides utt.
2.aprīlis 2016, 23:45 | links
 
Mans subjektīvais skats par pasākumu, ja seko līdzi lietām, tad neko jaunu neatrast, par cenām japiekrīt parējiem, kas jau minēja, viss kā veikalā, tik pluss, ka visi 1000 kvadrātos. Cilvēku likās vairāk kā pag. gadā, vai arī trāpiju nelaikā, pa stendiem bija grūti pārvietoties. Atvainojos, ja bija un nejēdzu ieraudzīt, bet nesanāca pakratīt Aspro un vēl pāris tviča flagmaņus sava cenu kategorijā, ar spolēm tā bija kā bija. Varbūt gadu iepriekš biju jaunāks un pasaule likās zaļāka.
2.aprīlis 2016, 23:37 | links
 
No mānekļiem baigais spiediens uz ēdamgumijām itkā nebūtu citu mānekļu. Nu bija nedaudz arī vobleri, bet lielāko ties tviča vobleri. Vienā stendā redzēju arī dažus džerkus. Ir taču nereāli liels dažādu mānekļu klāsts, žēl ka spiež tikai uz gumijām.

Sasha1974, 2.aprīlis 2016, 22:11
Modes tendencēm seko, kānekā. Es neeju, jo to ko man vajag, tur tāpat neatrast. A brilli nopirkt varu ari veikalā. Dēļ tām vien neiešu uz izstādi.

urmaas, 2.aprīlis 2016, 22:28
Zinot cik vidēji tādu izstādi apmeklē un cik tiek nopirkts, viennozīmīgi var teikt, ka LIELĀKAIS vairākums uz to dodas ekskursijas, vai kā manā gadījumā - tradīcijas pēc... :-)
Par brillēm Tev pilnīgi piekrītu

dakterp, 2.aprīlis 2016, 22:40
Ar vidējo zināšanu šajā gadijumā garām gan, pamatīgi.

usis, 2.aprīlis 2016, 22:51

Ko Tu ar to gribēji teikt?
2.aprīlis 2016, 22:53 | links
 
No mānekļiem baigais spiediens uz ēdamgumijām itkā nebūtu citu mānekļu. Nu bija nedaudz arī vobleri, bet lielāko ties tviča vobleri. Vienā stendā redzēju arī dažus džerkus. Ir taču nereāli liels dažādu mānekļu klāsts, žēl ka spiež tikai uz gumijām.

Sasha1974, 2.aprīlis 2016, 22:11
Modes tendencēm seko, kānekā. Es neeju, jo to ko man vajag, tur tāpat neatrast. A brilli nopirkt varu ari veikalā. Dēļ tām vien neiešu uz izstādi.

urmaas, 2.aprīlis 2016, 22:28
Zinot cik vidēji tādu izstādi apmeklē un cik tiek nopirkts, viennozīmīgi var teikt, ka LIELĀKAIS vairākums uz to dodas ekskursijas, vai kā manā gadījumā - tradīcijas pēc... :-)
Par brillēm Tev pilnīgi piekrītu

dakterp, 2.aprīlis 2016, 22:40

Ar vidējo zināšanu šajā gadijumā garām gan, pamatīgi.
2.aprīlis 2016, 22:51 | links
 
Par izstādi iespaids ne visai, atlaides uz gumijām varu teikt ka salmo bija jūtamas, pārējiem lielākai daļai tas pats kas veikalā, attieksme pret pircēju dažāda. Garmin.lv attieksme vispār bija zem jeb kādas kritikas uz jautājumu atbilde vai tad mēs te visu varam izstādīt ņem vizītkarti un zvani. Sajūta tāda- ko tu vis pār pie mums pienāci un šādi indivīdi sabojā visu kopējo iespaidu. Tas bija piektdien, varbūt šodien un rīt būs labāk.
2.aprīlis 2016, 22:48 | links
 
No mānekļiem baigais spiediens uz ēdamgumijām itkā nebūtu citu mānekļu. Nu bija nedaudz arī vobleri, bet lielāko ties tviča vobleri. Vienā stendā redzēju arī dažus džerkus. Ir taču nereāli liels dažādu mānekļu klāsts, žēl ka spiež tikai uz gumijām.

Sasha1974, 2.aprīlis 2016, 22:11
Modes tendencēm seko, kānekā. Es neeju, jo to ko man vajag, tur tāpat neatrast. A brilli nopirkt varu ari veikalā. Dēļ tām vien neiešu uz izstādi.

urmaas, 2.aprīlis 2016, 22:28

Zinot cik vidēji tādu izstādi apmeklē un cik tiek nopirkts, viennozīmīgi var teikt, ka LIELĀKAIS vairākums uz to dodas ekskursijas, vai kā manā gadījumā - tradīcijas pēc... :-)
Par brillēm Tev pilnīgi piekrītu
2.aprīlis 2016, 22:40 | links
 
No mānekļiem baigais spiediens uz ēdamgumijām itkā nebūtu citu mānekļu. Nu bija nedaudz arī vobleri, bet lielāko ties tviča vobleri. Vienā stendā redzēju arī dažus džerkus. Ir taču nereāli liels dažādu mānekļu klāsts, žēl ka spiež tikai uz gumijām.

Sasha1974, 2.aprīlis 2016, 22:11

Modes tendencēm seko, kānekā. Es neeju, jo to ko man vajag, tur tāpat neatrast. A brilli nopirkt varu ari veikalā. Dēļ tām vien neiešu uz izstādi.
2.aprīlis 2016, 22:28 | links
 
Un no ziemas piedāvājuma vispār nekā, tikai viens vīriņš no Latgales piedāvāja sniega kurpes un panītes. Tas jau nekas, ka sezona beigusies, tieši tagad varētu piedāvāt preci ar lielāku atlaidi.
2.aprīlis 2016, 22:13 | links
 
No mānekļiem baigais spiediens uz ēdamgumijām itkā nebūtu citu mānekļu. Nu bija nedaudz arī vobleri, bet lielāko ties tviča vobleri. Vienā stendā redzēju arī dažus džerkus. Ir taču nereāli liels dažādu mānekļu klāsts, žēl ka spiež tikai uz gumijām.
2.aprīlis 2016, 22:11 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager