Protams,ka brauks un ies.Gruntīgs copmanis pat pie miršanas laidīs uz copi.
5.novembris 2025, 09:29 | links
Jā, copmaņus ar galvu nesaprast — aizberzties 300 km uz vienu galu, nopirkt ēsmu butei par vairākiem desmitiem eiro, mirkt lietū un vējā, stiept stafu reizēm kilometrus, lai noķertu zivi, ko tirgū var nopirkt par centiem.
Un galvenais — mājās pārbraukt nogurušiem un laimīgiem. :))))
RaimisD, 2.novembris 2025, 16:36
mirtins [27.okt]: Man klasesbiedram bija elektroniskais pulkstenis ar kaut kādām padsmit melodijām... Sapnis :))))Umhu, daudziem tas toreiz bija nepiepildāms sapnis —

Bebrs [24.okt]: Kāds var paskaidrot, kāpēc zemūdens mednieks velk apenes(pamperus???) virs kostīma. Parasti tak velk zem, vai ne?Sen, sen, kad trenējos zemūdens orientēšanās, mēs vilkām parastu T-kreklu, lai būtu siltāk. Skan dīvaini, bet ticiet vai nē – bija siltāk. Labas sporta hidras toreiz bija liels deficīts un tika tikai izlases spicākajiem. Es nebiju viņu skaitā.

Ir skaidrs, kur strādā ode... Leonīds. Vai nu sporta autobūvē, vai lidaparātu ražošanā.
Autiņi drīzākais nē, tur vienmēr cenas-kvalitātes kompromis. Nav pamata baigi iesprigt specifikācijā.
Tagad aktuāla ir dronu tēma.
Leonīd, pasaki, lūdzu — esam kaut ko sabūvējuši? Būs ko aizlidināt austrumu virzienā, ja nu tas brīdis pienāktu? ;)))
RaimisD, 9.oktobris 2025, 19:07
fisers666 [9.okt]: Tikai paturot rokā es varu pateik tikai, ka galīgi neder :D. Varbūt vēl 50/50 ergonomija, pārējās visas interesējošās nianses - skanīgums, metiens, jauda, lokanums dažādās kāta daļās, rezerve, komforta tests, utt tikai copējot.Visas tās īpašības sapratīsi tikai uzūdens, nevis no karbona marķējuma.
Sākot ar kkādu klasi / cenu grupu vismaz man ir grūti saprast kāds tas kāts reāli ir tikai aptaustot. Visi viņi ir viegli un afigennie