Laivas un to motori

Bums paldies par info+video. Tad jau redzēs kā sanāks ;)
15.jūlijs 2018, 22:29 | links
 
15.jūlijs 2018, 21:04 | links
 
Jātīra karburātors Tukšgaitas dīze ir ciet
15.jūlijs 2018, 21:00 | links
 
Ir problēma ar 6hp mercury 2004g. Negrib lekt. Dažreiz ar čoka palīdzību pielec bet kā iebīda čoku iekšā tā noslāpst. Kā varianti?
15.jūlijs 2018, 17:06 | links
 
Nav maza plaisa spolē?
15.jūlijs 2018, 10:59 | links
 
Dzirkstele ir uz pāris rāvieniem tad pazūd
14.jūlijs 2018, 23:28 | links
 
Yamaha.4.zs.2.t.pazuda dzirkstele ! Indukcijas spole vesela,un itkā viss pārējais arī! PS. No meistara vārdiem
Paldies par ieteikumiem
14.jūlijs 2018, 23:27 | links
 
Identiska problēma mēnesi atpakaļ Yamaha divtaktu 'desmitniekam' ... rauj nost un tīri karburatoru ...

DsKs, 14.jūlijs 2018, 18:04


Super!!! Paldies par info!
Ar pirmo reizi gan nesanāca. Izjaucu, iztīriju, uzliku.....viss pa vecam, raustās un slāpst nost. Tad pajautāju māsai Youtubei. Atradās vēl viena dīze, ko nebiju pamanījis un viens vāciņš, kuru pirmajā reizē pabaidījos skrūvēt vaļā (baidījos, ka izleks kāda atsperīte ar paplāksnīti un vēl kādu mazu ķiburiņu, kuru pēc tam varēšu sēdēt un domāt kā salikt atpakaļ. Ir jau bijusi slikta pieredze, gan ne ar karburatoru :)).
Vienu vārdu sakot, visu izmazgāju, izpūtu un motorīts atkal dzied, kā jauns!!! Jēeee!
Nebiju jaucis karbūzi vēl no bērnības, kad Gaujiņa bija!
Ne asakas!
14.jūlijs 2018, 22:35 | links
 
Identiska problēma mēnesi atpakaļ Yamaha divtaktu 'desmitniekam' ... rauj nost un tīri karburatoru ...

DsKs, 14.jūlijs 2018, 18:04

+++++
14.jūlijs 2018, 19:02 | links
 
Identiska problēma mēnesi atpakaļ Yamaha divtaktu 'desmitniekam' ... rauj nost un tīri karburatoru ...
14.jūlijs 2018, 18:04 | links
 
Piezagusies problēmiņa!
Mans Ymaha 8hp 2t saniķojies. Netur mazos apgrizienus. Pie lielākiem strāda, kā nomet gāzi, tā noslāpst. Pēc tam lai iedarbinātu jāizvelk čoks un kad pielec, fiksi čoku atpakaļ un gāzi. poltergeits. Sākās tas vis vienā izbraucienā. Sākotnēji pieleca perfekti un darbojās arī perfekti pie visiem apgriezieniem. Bet tad kādu gabalu nobraucu pilnā ručkā, pēc kā nometo gāzi tas noslāpa un sākās visa šī ķeza.
Var būk kādam ir atgadījies kas līdzīga, vai, var būt ir kādas idejas kur "rakt".? Sveces? Karburators? ....?
14.jūlijs 2018, 16:52 | links
 
Dumps Pin - Paypal Verified WU/Transfer/PP/Bank-Log-In ATM Dumps Skimmers

ICQ :::::: (( 741605314 ))Buy Valid Clone ATM Cards Dumps TOEFL,IELTS,

Buy Valid Clone ATM Cards Dumps with the Pin SMR

SELLING FRESH CVVS FULLZ DUMPS+PIN PAYPAL BANK LOGIN WU

Selling Cvv CC Dumps Track 1/2 Transfer Western Union PP

Sell Paypal,Bank Logins,WU Trf,Dumps+Pin,GiftCards,Fullz CC

Sell CVV Quality 100% - Dumps With Pin - Transfer Western Union - Paypal

Verified

Western Union Transfer-Dumps-Cvv-CC-Track-1/2+Pin-RDP-SMTP-CVv2



Email :(patrickhassan1988@gmail.com)

ICQ :741605314
14.jūlijs 2018, 09:32 | links
 
Par jauniem ... 9.8 zs 15 zs un 20 zs vienā grozā cenu starpība otrā pārbūves izmaksas rezultātā saldā ekonomija ...

Saprotu Krievijā tiem, kam 4 klases pabeigtas vai liels slinkums tas ir aktuāli, jo līdz 10 zs nevajag tiesības un pārbūves rezultātā iegūtie 5 - 10 zs ir jūtami.
Pie mums, ar papildus argumentu – nevar sodīt par promilēm, kaut kas līdzīgs novērojams pārtaisot 5zs uz 6 zs, ir kas primitīvi pārlīmē uzlīmi, jo kontroles intelekts ir tāds kāds ir un vēl iet cauri.

Starp citu, bez pārbūves izmaksām jāņem vērā, ka ražotāja garantija nebūs spēkā. Ja tirgotājs uzņemas kaut ko pārbūvēt un uz sava rēķina nodrošināt garantiju, tā ir viņa darīšana.

Par lietotiem vai nolietotiem motoriem tā kā skaidrs ... veic eksperimentus pēc izklaides iespējām.
13.jūlijs 2018, 23:50 | links
 
9.8 parasti ir maksimālais lielākai daļai ražotāju.

Jauno 9.9 Suzuki var uz 20 saskrūvēt (smadzenes jāmaina), ja uz 15, tad tikai korķis. 9.9/15/20 viens un tas pats dzinējs. Domāju ka pārējiem tas pats.

Tapēc ja paskatās dzinēju cena no vienas sērijas praktiski neatšķirās.
13.jūlijs 2018, 23:13 | links
 
divas vienkāršākās metodes :
1. Izņemt, ja ir *celku*. Parasti starp karbiķi un cilindru.
Jo ražotāji motorus taisa ar pārslodzes rezervi.
2. Uzlikt lielākas jaudas karburatoru, bet tad jāregulē arī aizdedze.

Pārējais jau saistīts ar fizisku iejaukšanos motorā,,,to labāk ne :)

Jon-Hill, 13.jūlijs 2018, 16:28

Aizdedze???
13.jūlijs 2018, 21:21 | links
 
Nav taisnība, ka Tohatsu 9,8 vai 9,9 var vienādi palielināt jaudu. Pat skatoties youtube var secināt, ka tas ir atkarīgs no izlaiduma gada un modeļa. Var izmest naudu un neko neiegūt jo ne visusiem '\siem modeļiem var vienkārši palielināt jaudu.
13.jūlijs 2018, 20:27 | links
 
google.ru ierakstam раздушка тохатсу 9.9 un skatamies ... pilns ar info kā video tā teksta formāta ...
13.jūlijs 2018, 16:33 | links
 
divas vienkāršākās metodes :
1. Izņemt, ja ir *celku*. Parasti starp karbiķi un cilindru.
Jo ražotāji motorus taisa ar pārslodzes rezervi.
2. Uzlikt lielākas jaudas karburatoru, bet tad jāregulē arī aizdedze.

Pārējais jau saistīts ar fizisku iejaukšanos motorā,,,to labāk ne :)
13.jūlijs 2018, 16:28 | links
 
Var galvu sēdināt, var turbīnu likt, var uz nitrodegvielu pāriet...
13.jūlijs 2018, 15:54 | links
 
Ir iespēja.
13.jūlijs 2018, 15:09 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Custom creative templates for DoubleClick for Publishers