Laivas un to motori

Vīri! Vai kaut kur var uz nedēļu iznomāt ārējo bāku Suzuki dzinējam?
31.jūlijs 2021, 18:12 | links
 
Kāds varbūt tirgo motoru līdz 4.5hp!
30.jūlijs 2021, 14:09 | links
 
MikelsCope [29.jūl]: Sveiki biedri!
Ir kāds Pierīgā vai juglas apkārtnē, kurš uzmetot aci, var pateikt, cik motors jāpalaiž uz leju, ja vispār jāpalaiž.
Uzliku laivai jaunu motoru un liekas, ka pa seklu viņš iegrimst. Negribas uz galvu tranci pārtaisīt, nezinot preciīzi ideālo pozīciju.
kavitācijas plāksne 2-2.5cm zem ķīļa/pakaļas
29.jūlijs 2021, 10:58 | links
 
Sveiki biedri!
Ir kāds Pierīgā vai juglas apkārtnē, kurš uzmetot aci, var pateikt, cik motors jāpalaiž uz leju, ja vispār jāpalaiž.
Uzliku laivai jaunu motoru un liekas, ka pa seklu viņš iegrimst. Negribas uz galvu tranci pārtaisīt, nezinot preciīzi ideālo pozīciju.
29.jūlijs 2021, 10:27 | links
 
Pieķersies, padod ziņu. Katrā ziņā visītis jau ledusskapī, ja nu man nav taisnība. Bet neskrien uz veikalu spoli pirkt (nemaksā tik lēti), moš no kāda forumieša var sarunāt pamēģināt. Ja galīgi nav variantu tad paņem kādu ķīnieti. Moš kāds advancēts elektriķis var pamācīt, kā viņu pārbaudīt, bet tas jādara ,kad tā ir karsta un sākās gļuki.

RaimisD, 27.jūlijs 2021, 21:56


Tieši tā!
Ar parasto ommetru var pamērīt spoles pretestību (svečvads pret korpusu). Aukstam motoram, būs kautkādi kiloomi. Un pēc tam, kad karstam gļuks iemetas, pamērīt vēlreiz. Ja būtiski atšķiras, tb pretestība tuvu nullei vai bezgalība, značit spole beigta.
28.jūlijs 2021, 08:55 | links
 
Pieķersies, padod ziņu. Katrā ziņā visītis jau ledusskapī, ja nu man nav taisnība. Bet neskrien uz veikalu spoli pirkt (nemaksā tik lēti), moš no kāda forumieša var sarunāt pamēģināt. Ja galīgi nav variantu tad paņem kādu ķīnieti. Moš kāds advancēts elektriķis var pamācīt, kā viņu pārbaudīt, bet tas jādara ,kad tā ir karsta un sākās gļuki.
27.jūlijs 2021, 21:56 | links
 
RaimisD [27.jūl]: Trimmeris [19:51]: Vakar atnāca impellers ar blīvi korpusam. Saliku visu atpakaļ (pirmo reizi to darīju un aizgāja nepilna stunda ar pīppauzēm) un VUALA- strūkliņa ir vēsa gan tukšgaitā gan robā braucot. Paldies par padomiem!Forši, ka tā. Nez ,kā Kruizers dabuja dziesmā savējo .
Kruizers viss nogrimis darbos un līdz motoram vēl nav ticis. Lai gan viņam abas rokas ir kreisās;)
27.jūlijs 2021, 21:36 | links
 
Trimmeris [27.jūl]: Vakar atnāca impellers ar blīvi korpusam. Saliku visu atpakaļ (pirmo reizi to darīju un aizgāja nepilna stunda ar pīppauzēm) un VUALA- strūkliņa ir vēsa gan tukšgaitā gan robā braucot. Paldies par padomiem!
Forši, ka tā. Nez ,kā Kruizers dabuja dziesmā savējo .
27.jūlijs 2021, 21:06 | links
 
RaimisD [21.jūl]: Bildē štruntīgi var redzēt. Izskatās ka vārpstai galu nav. Vajadzētu būt tā.
Vakar atnāca impellers ar blīvi korpusam. Saliku visu atpakaļ (pirmo reizi to darīju un aizgāja nepilna stunda ar pīppauzēm) un VUALA- strūkliņa ir vēsa gan tukšgaitā gan robā braucot. Paldies par padomiem!
27.jūlijs 2021, 19:51 | links
 
Sveiki! Kādas firmas elektromotoru 40lb varētu ieteikt Jūs?
23.jūlijs 2021, 18:16 | links
 
Paldies visiem par padomiem!
23.jūlijs 2021, 10:43 | links
 
Es ieteikt vispirms saprast kur ir pproblēma 1) degvielas padevē vai 2) elektronika. Mēģini atkārtot problēmu, ka dzinējam trūkst jaudas ar noņemtu vāku, un paskaties vai filtrā ir degviela. (arī karburātoram piltuvei ir atskrūvējama skrūve, kuru vari uzreiz atskrūvēt, un pārbaudīt vai tek degviela ārā - tiklīdz kā problēma parādās ar jaudu.) 1)Ja netek degviela no karburātora piltuves vai filtrā redzams, ka nav degvielas, tad Vainīga būs degvielas sistēma (karburātora adatiņa, pludiņš, sūknis, bākā nav ventilācija utt.) 2) ja degviela ir gan karburātorā, gan degvielas filtrā pie šīs problēmas, tad visticamāk vaina var būt elektronikā - spolē, svecē, (nepareizi noregulētā karburātorā), vai dzinējā, kāda mehāniska problēma. Visticamāk būs 1. problēma - degvielas sistēma.
Pajautāšu arī par savu Merkūra 3.5 nieka problēmu. Motors tika pārkarsēts, tika nomainīta dzesēšanas sistēma un impellers, bet sākās ar to, ka pirms apkopes Laivu centrā pasūdzējos, ka motors slikti lec (vēl šobrīd to nožēloju). Maijā sākot copēt viņš slāpa pie lieliem apgriezieniem. Tā mocoties vienā brīdī viņš tika pārkarsēts. Tika aizvests uz Laivu centru. Tur it kā visu salaboja (sīkāk par kvalitāti neizteikšos). Pēc remonta raucot sāka zust jauda, raustīties (tas viss pie lieliem max apgriezieniem). Sekoja vēl divu citu servisu apmeklējums, bet problēma tā arī nav novērsta (auksts pie pārbaudes darbojas kā vajagot un neko sliktu nekonstatējot). Tas ko es konstatēju, ka tā raustīšanās rodas (atkārtojos pie max apgriezieniem braucot (pie maziem viss ok)), kad benzīna līmenis bākā nokrītas (proti iet uz beigām, bet vēl ir). Kādi ieteikumi, risinājumi?

Kruizers, 22.jūlijs 2021, 11:22
23.jūlijs 2021, 10:34 | links
 
RaimisD [22.jūl]: Jānis96 tas, ko nosauci ir pirmās lietas ar ,ko sākt. Bet motors bijis 3 servisos un tas noteikti ir darīts , gluži kā ar ieteikumu tīrīt karbūzi
Tas filtrs īsti nebūs otrādāk uzstādāms. Tā ir tāda kā manžete ar sietiņu kura iemaucas degvielas krancim ievada caurulītē uz kura maucas degvielas šļūtene. Tāda kā svilpīte, uzpirkstenis tipa.
22.jūlijs 2021, 19:23 | links
 
Ok. Ja karbūzis tīrs, vāks ok. Tad vajag nomainīt augstsprieguma spoli.. spole taču viņam ir:))))

RaimisD, 22.jūlijs 2021, 15:15


Šitas var būt iemesls, īpaši ja motors bijis pārkarsēts.

Man līdzīga vaina bija ar Volvo V40 - pa štrāsi nekas, iebrauc pilsētā aiziet ar 2 cilindriem. Atdziest, iet visi 4... baigi nomocījos, kamēr "ar bakstīšanas metodi" atradu, ka aizdedzes spole beigta (viņam 2 gab).

Arī šķiet spoli pārkarsēju, ar ieslēgtu kondiķi pusstundu vasarā pastāvēju...
22.jūlijs 2021, 19:05 | links
 
RaimisD [22.jūl]: Bišķi mulsina fakts, ka saistīts ar degvielas līmeni. Bāka izbraukta, spole uzkarsusi, sākas problēmas. Tad kautājums. Kad pēc šīs raustīšanās pielej degvielu, pilnu bāku, tad viss kārtībā ?
Jā, tad viss atkal ir normāli. Sveci nomainīju
22.jūlijs 2021, 18:53 | links
 
Moš filtriņš tīrs, bet otrādi uzlikts.
22.jūlijs 2021, 17:38 | links
 
Jānis96 tas, ko nosauci ir pirmās lietas ar ,ko sākt. Bet motors bijis 3 servisos un tas noteikti ir darīts , gluži kā ar ieteikumu tīrīt karbūzi
22.jūlijs 2021, 17:33 | links
 
Pašam bija līdzīga situācija kas atrisinājās atkārtoti nomainot sezonas sākumā nomainīto sveci. Un tad arī... Aizejot uz veici pēc sveces, pārdevējs ar plašu žestu pasniegdams man to vienkārši nometa zemē jo izkrita no iepakojuma. Viņš to pacēla un ar smaidu pateica ka kam gan negadās. Uz atteikumu saņemt šādu sveci laipni piedāvāja atlaidi. Argumentēju, ka man loterija nav vajadzīga bet gan funkcionējoša svece un aizbraucu nopirkt citur. Nu visdrīzāk jau ka citam tomēr bija jāpiedalās tajā loterijā...bez atlaides :) Tā ka "jauna" svece arī var izrādīties ne jauna un ar defektu.
22.jūlijs 2021, 17:14 | links
 
RaimisD [22.jūl]: DsKs [15:32]: Ok. Ja karbūzis tīrs, vāks ok. Tad vajag nomainīt augstsprieguma spoli.. spole taču viņam ir:))))

RaimisD, 22.jūlijs 2021, 15:15

Nav vienkāršāk paņemt jaunu dzinēju rezerves daļām ? :):)) ja nebūs spoles vaina no manis visīts ;)
Labs! Es arī sākšu remontēties ar Tavu konsultāciju un ar cerībām uz visīti :)) Bet ja nopietni, tad Kruizeram vairāk jāpaeksperimentē arī vadoties no ieteikumiem un jāmēģina sazīmēt sakarības lai atrisinātu šo problēmu. Kaut vai ar to pašu korķa atvēršanu lai pārliecinātos ka problēma nav bākas elpošanā, utml. Jā, šim motoram sūkņa nav, bet vajadzētu pārbaudīt filtriņu kurš atrodas, ja nemaldos, tad no bākas pienākošās caurules un benzīnkrāna savienojošajā caurulītē. Ja tas ir daļēji nosprostots, tad varētu būt ka nokrītoties līmenim bākā caurplūde in nepietiekoša kad samazinās spiediens. It kā elementārs uzdevums priekš servisa... bet nu mazums ;)
22.jūlijs 2021, 17:05 | links
 
Bišķi mulsina fakts, ka saistīts ar degvielas līmeni. Bāka izbraukta, spole uzkarsusi, sākas problēmas. Tad kautājums. Kad pēc šīs raustīšanās pielej degvielu, pilnu bāku, tad viss kārtībā ?
22.jūlijs 2021, 16:00 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager