Laivas un to motori

Nekas briesmīgs nav. Gan starteris, gan gāze ir pletīzera sarežģītības līmenī. Ilgus gadus lietoju, bet, pārdodot laivu, uzdāvināju jaunajam īpašniekam. Ja ir elektroniskā aizdedze, vajag tiristorus un diodes nomainīt pret firmeniekiem un nebūs jāčakarējas ar aizdedzi, kura ir ļoti cimperlīga.
20.augusts 2019, 12:11 | links
 
Nu ko lai citu saka dāvatam zirgam zobus neskatās ..Nu neko lai staav stūri ...
20.augusts 2019, 09:49 | links
 
vlDream [7:22]: Tiku pie motora Veterok 8 1979 gads lietota pasmags ap 23 kg kur var dabut kādu info par viņu un rezerves daļas?starters nedarbojas un gaze jaremonte..Patīk sex? :)

urmaas, 20.augusts 2019, 08:31Kā to saprast?

vlDream, 20.augusts 2019, 08:37

Ja patīk ķīlēt un ņemties ar dzelžiem tad tieši laikā jo problēmu nekad netrūks.
Biežāk būsi darbnīcā nekā copē uz ūdens.
20.augusts 2019, 09:41 | links
 
Dddddd
20.augusts 2019, 09:34 | links
 
vlDream [7:22]: Tiku pie motora Veterok 8 1979 gads lietota pasmags ap 23 kg kur var dabut kādu info par viņu un rezerves daļas?starters nedarbojas un gaze jaremonte..Patīk sex? :)

urmaas, 20.augusts 2019, 08:31
Kā to saprast?
20.augusts 2019, 08:37 | links
 
vlDream [Vakar]: Tiku pie motora Veterok 8 1979 gads lietota pasmags ap 23 kg kur var dabut kādu info par viņu un rezerves daļas?starters nedarbojas un gaze jaremonte..
Patīk sex? :)
20.augusts 2019, 08:31 | links
 
Tiku pie motora Veterok 8 1979 gads lietota pasmags ap 23 kg kur var dabut kādu info par viņu un rezerves daļas?starters nedarbojas un gaze jaremonte..
20.augusts 2019, 07:22 | links
 
addd [15:56]: Sveiki vīri. Nesaprotu, kas pa lietu laiva Bush Skate 410 motors 20hp Honda, pie ātruma 25km/h vēl paliek 3daļa ručkas griez līdz galam nekas nemainās, rēc vairāk, bet ātrums no tā nemainās. Tas man liekas baigi švaki priekš 20hp. mainīju pozīciju motoram nekas nemainās. Mainīšu vēl augstumus uz tranča tad redzēs kā būs, bet liekas, ka ir uzcelts jau maksimāli motors.
Otra lieta ir: priekšējās grīdas plāksnes ceļās savienojumā augšā pie pilnas gāzes, tad nodomāju ka tas ir motora stāvoklis pie vainas, pārliku stienīti, kas domāts motora leņķim pret tranci, lai purnu nespiež uz leju, bet nekā. pārliku par 3 pozīcijām to stieniti motors jau gandrīz pa tukšo iet pie lielāka ātruma. varbūt jālaiž motors zemāk un pozīcija atkal uz 3 caurumu likt!?
kā citiem, kādas domas/pieredze par to?

latvians88, 17.augusts 2019, 09:47

Tas latvians88.

Par grīdas plāksnēm, ja grīdas plāksnes ceļas savienojumā uz augšu, pie pilnas gāzes, un laiva vēl sāk delfinēt, tad domāju ka vienkārši slēdzi kas ļauj motoram brīvi celties uz augšu nepārslēdzāt.
Par ātrumu, šaubos ka ar motora leņķa maiņu un celšanu uz augšu Jūs būtiski ko labāku sasniegsiet, es vairāk sliecos uz to ka motors jālaiž tieši lejā, jo tai ātrumā viņš sāk ķert gaisu. Situācija dīvaina, protams bailes zāģēt tranci, izeja būtu pielikt klāt regulējamu iznesamo tranci un tad atrast motoram augstuma balansu.
Cieņā.Hondas motora kāja ir garāka par standarta S(381). Zāģet točna neko nevajag. Es visām laivām esmu cēlis par 3-4cm uz augšu

multiplikators, 19.augusts 2019, 21:24


Multiplikator
Priekšlikums bija nevis zāģēt tranci, bet pielikt klāt regulējamu iznesamo tranci un ar tā palīdzību regulēt motora augstumu.
Cieņā.
19.augusts 2019, 23:26 | links
 
addd [19.aug]: Sveiki vīri. Nesaprotu, kas pa lietu laiva Bush Skate 410 motors 20hp Honda, pie ātruma 25km/h vēl paliek 3daļa ručkas griez līdz galam nekas nemainās, rēc vairāk, bet ātrums no tā nemainās. Tas man liekas baigi švaki priekš 20hp. mainīju pozīciju motoram nekas nemainās. Mainīšu vēl augstumus uz tranča tad redzēs kā būs, bet liekas, ka ir uzcelts jau maksimāli motors.
Otra lieta ir: priekšējās grīdas plāksnes ceļās savienojumā augšā pie pilnas gāzes, tad nodomāju ka tas ir motora stāvoklis pie vainas, pārliku stienīti, kas domāts motora leņķim pret tranci, lai purnu nespiež uz leju, bet nekā. pārliku par 3 pozīcijām to stieniti motors jau gandrīz pa tukšo iet pie lielāka ātruma. varbūt jālaiž motors zemāk un pozīcija atkal uz 3 caurumu likt!?
kā citiem, kādas domas/pieredze par to?

latvians88, 17.augusts 2019, 09:47

Tas latvians88.

Par grīdas plāksnēm, ja grīdas plāksnes ceļas savienojumā uz augšu, pie pilnas gāzes, un laiva vēl sāk delfinēt, tad domāju ka vienkārši slēdzi kas ļauj motoram brīvi celties uz augšu nepārslēdzāt.
Par ātrumu, šaubos ka ar motora leņķa maiņu un celšanu uz augšu Jūs būtiski ko labāku sasniegsiet, es vairāk sliecos uz to ka motors jālaiž tieši lejā, jo tai ātrumā viņš sāk ķert gaisu. Situācija dīvaina, protams bailes zāģēt tranci, izeja būtu pielikt klāt regulējamu iznesamo tranci un tad atrast motoram augstuma balansu.
Cieņā.
Hondas motora kāja ir garāka par standarta S(381). Zāģet točna neko nevajag. Es visām laivām esmu cēlis par 3-4cm uz augšu
19.augusts 2019, 21:24 | links
 
Piekrítu multiplikatoram. Arí reiz biju pársteigts, ka laiva neiet un grídas pláksnes sák locíties. Pat neomulígi palika. Izrádíjás nepietiekami piepumpéts
ķílis.
19.augusts 2019, 19:40 | links
 
iem, kas būvē un remontē paši - BūvētPrieks.lv
Ja cilājas plāksnes, es teiktu ka laiva ir par maz piepumpēta. Man ta bija ar Bush 470. Sapūšot ar kolēģa kompresoru tik cik vajag( man pašam vienmēr bija bail tik cieti pumpēt:)) grīda cilāšanās pazuda un ātrumas pieauga par 6km/h(25km/h) Tas ar Honda 10, kas šai laivai krietni par mazu...
19.augusts 2019, 18:59 | links
 
latvians88 [17.aug]: Paldies par atbildēm līdz šim, ļoti augsti vērtēju. Dzenskruve standarta originala 9 1/4x10. Ir tahometrs uzlikts tagad. Nomeriju antikavitacijas platnes pret laivas dibenu/ķīli ir attālums tieši 3cm. Paliktnis uz tranča ir 2cm uzlikts. Kā būs iespēja patestēt tā bez palikņa paregulēšos. Bet nesaprotu kapec no gāzes pedējā 3daļa paliek nemainiga tada sajuta ka uzkārtos.
Varbūt Ezs87 vari padalīties ar zinībām? Sen atpakal biju lasījis par apgrieziniem un dzenskruvem, bet neatceros kur un neko precīzi.
Tikko atcerējos vēl vienu fišku kuru saskatijos krievu saitiņā. Tur bija dikti līdzīga kaite,un izrādijās ka paaugstinoties slodzei sāk raut uz rinķi dzenskrūvi ap to gumijas buksi kurā ir iepresētas šlices. Pārbaudīja iespiežot attiecīgi tādi pašu vārpstu skrūvspīlēs,uzliekot virsū un ar spēku mēğinot apgriezt skrūvi uz rinķi.ja var apgriezt,tad jāpārpresē tas centrs. Cīnies....
19.augusts 2019, 18:37 | links
 
Sveiki vīri. Nesaprotu, kas pa lietu laiva Bush Skate 410 motors 20hp Honda, pie ātruma 25km/h vēl paliek 3daļa ručkas griez līdz galam nekas nemainās, rēc vairāk, bet ātrums no tā nemainās. Tas man liekas baigi švaki priekš 20hp. mainīju pozīciju motoram nekas nemainās. Mainīšu vēl augstumus uz tranča tad redzēs kā būs, bet liekas, ka ir uzcelts jau maksimāli motors.
Otra lieta ir: priekšējās grīdas plāksnes ceļās savienojumā augšā pie pilnas gāzes, tad nodomāju ka tas ir motora stāvoklis pie vainas, pārliku stienīti, kas domāts motora leņķim pret tranci, lai purnu nespiež uz leju, bet nekā. pārliku par 3 pozīcijām to stieniti motors jau gandrīz pa tukšo iet pie lielāka ātruma. varbūt jālaiž motors zemāk un pozīcija atkal uz 3 caurumu likt!?
kā citiem, kādas domas/pieredze par to?

latvians88, 17.augusts 2019, 09:47


Tas latvians88.

Par grīdas plāksnēm, ja grīdas plāksnes ceļas savienojumā uz augšu, pie pilnas gāzes, un laiva vēl sāk delfinēt, tad domāju ka vienkārši slēdzi kas ļauj motoram brīvi celties uz augšu nepārslēdzāt.
Par ātrumu, šaubos ka ar motora leņķa maiņu un celšanu uz augšu Jūs būtiski ko labāku sasniegsiet, es vairāk sliecos uz to ka motors jālaiž tieši lejā, jo tai ātrumā viņš sāk ķert gaisu. Situācija dīvaina, protams bailes zāģēt tranci, izeja būtu pielikt klāt regulējamu iznesamo tranci un tad atrast motoram augstuma balansu.
Cieņā.
19.augusts 2019, 15:56 | links
 
Hmm...sāku domāt?! Nevar būt ka gāzes trose kkā netā atregulēta, ja ne kas nemainās pēdējā ručkas trešdaļā? Ka max gāze jau uzdota pirms pilnas ručkas? Bet šitajā gadijumā tāpat nebūšu zinošākais, tik labi nepārzinu visu motoru uzbuves.
Runājot par skrūvju soļiem. Jāskatās konkrētajam modelim ražotāja norādītie optimālie apgriezieni. Un katri pietrūkstošie vai pārsniegtie 200 rpm ir viens skruves solis. Piemēram ja ražotājs norādijis optimālos apgriezienus max gāzei 5500, bet tev motors griežas 5100 tad skrūvi vajag 2 soļus mazāku, ja griežas 5900 tad 2 soļus lielāku. Šī formula tāda vispārināta un kādiem motoriem varētu atšķirties, ja grib precīzāk tad jāmeklē info konkrētajam modelim.
17.augusts 2019, 23:48 | links
 
Skaties pēc tahometra. Ja motora apgriezieni ir virs 5tk, tad maini dzenskrūvi. Normāli motora apgriezieni ir 4,5-5tk. Var vēl paspēlēties ar trimu, mainīt motora lenķi attiecībā pret laivu. Ja motora apakšējais gals būs par tuvu bortam, tad stums laivas priekšgalu ūdenī. Ja uz aizmuguri, tad ceļš priekšgalu gaisā.
17.augusts 2019, 19:16 | links
 
Diez vai tas būs dēļ skrūves soļa,ja motors vēl spēj griezt, bet ātrums nemainās. 9,25/ 10 pie pilniem apgriezieniem ir ap 40 km/h. Vismaz man.
17.augusts 2019, 18:07 | links
 
Paldies par atbildēm līdz šim, ļoti augsti vērtēju. Dzenskruve standarta originala 9 1/4x10. Ir tahometrs uzlikts tagad. Nomeriju antikavitacijas platnes pret laivas dibenu/ķīli ir attālums tieši 3cm. Paliktnis uz tranča ir 2cm uzlikts. Kā būs iespēja patestēt tā bez palikņa paregulēšos. Bet nesaprotu kapec no gāzes pedējā 3daļa paliek nemainiga tada sajuta ka uzkārtos.
Varbūt Ezs87 vari padalīties ar zinībām? Sen atpakal biju lasījis par apgrieziniem un dzenskruvem, bet neatceros kur un neko precīzi.
17.augusts 2019, 16:05 | links
 
latvians88 [17.aug]: Sveiki vīri. Nesaprotu, kas pa lietu laiva Bush Skate 410 motors 20hp Honda, pie ātruma 25km/h vēl paliek 3daļa ručkas griez līdz galam nekas nemainās, rēc vairāk, bet ātrums no tā nemainās. Tas man liekas baigi švaki priekš 20hp. mainīju pozīciju motoram nekas nemainās. Mainīšu vēl augstumus uz tranča tad redzēs kā būs, bet liekas, ka ir uzcelts jau maksimāli motors.
Otra lieta ir: priekšējās grīdas plāksnes ceļās savienojumā augšā pie pilnas gāzes, tad nodomāju ka tas ir motora stāvoklis pie vainas, pārliku stienīti, kas domāts motora leņķim pret tranci, lai purnu nespiež uz leju, bet nekā. pārliku par 3 pozīcijām to stieniti motors jau gandrīz pa tukšo iet pie lielāka ātruma. varbūt jālaiž motors zemāk un pozīcija atkal uz 3 caurumu likt!?
kā citiem, kādas domas/pieredze par to?
Nu man jau liekas ka tīri skrūves vaina. Vajag lielāku soli. Pagājušo gad izstudēju šo zinātnes novirzienu un tapu gudrāks. Bet lai izspiestu max ātrumu, jāpiemeklē pareizā laivas/motora skrūve. Bet lai to izdarītu vajag tahometru!
17.augusts 2019, 11:41 | links
 
latvians88 [17.aug]: Sveiki vīri. Nesaprotu, kas pa lietu laiva Bush Skate 410 motors 20hp Honda, pie ātruma 25km/h vēl paliek 3daļa ručkas griez līdz galam nekas nemainās, rēc vairāk, bet ātrums no tā nemainās. Tas man liekas baigi švaki priekš 20hp. mainīju pozīciju motoram nekas nemainās. Mainīšu vēl augstumus uz tranča tad redzēs kā būs, bet liekas, ka ir uzcelts jau maksimāli motors.
Otra lieta ir: priekšējās grīdas plāksnes ceļās savienojumā augšā pie pilnas gāzes, tad nodomāju ka tas ir motora stāvoklis pie vainas, pārliku stienīti, kas domāts motora leņķim pret tranci, lai purnu nespiež uz leju, bet nekā. pārliku par 3 pozīcijām to stieniti motors jau gandrīz pa tukšo iet pie lielāka ātruma. varbūt jālaiž motors zemāk un pozīcija atkal uz 3 caurumu likt!?
kā citiem, kādas domas/pieredze par to?
Iespējams,ka motors ir par augstu un skrūve sāk raut gaisu. Palaid par āris cm lejā. Slīpumu sākotnēji liec uz otro caurumu un tad sāc regulēties...
17.augusts 2019, 10:51 | links
 
Paskaties dzenskrūves soli.
17.augusts 2019, 09:54 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager