Laivas un to motori

Laiva kam vispār nav dibena ir vairāk peldriņkis (airi un /vai mazs elektromotorīts). Vienmēr atradīsies kads kas stāstīs, ka viņam ufimku 5hp izceļ glisē un tā iet ātrāk par Ivara Bērziņa MilPro ar 30hp, bet tajā polēmikā nevajag ielaisties pat piektdienās.
26.jūlijs 2024, 09:52 | links
 
Mana necilā artava tēmā. 1.dalījums ir plakana vai ķīļveida. Var būt plakana ar cietu (alu /finieris) vai aerodeck vai dēlīšu. Plakanu vienmēr būs vieglāk izcelt glisē, bet grūtak novaldīt kursā un cietāk lēkāt pa viļņiem un vilnīšiem. Ķīļa dibens savukārt dod komfortu un stabilu kursu, bet lielāku ūdens pretestību. Tas cik grīda mīksta vai cieta ir tikai nākamais faktors aiz šī nevis pirmais. Jo cietāka- jo mazāka pretestība. V veida aerodeck ir stingrāks kā vnk piepūšams ķīlis zem finiera, bet mīkstaks kā rib. Piepūšama grīda arī ir cietāka. Vēl ir ta, ka piepūšamas grīdas laiva (t.s. zemspiediena) kopsvara ir vieglāka, bet transportēšanā (nešanā) smagāka. Cietā grīda nāk atsevišķā pakā līdz ar to svars sadalās 2 daļās.
26.jūlijs 2024, 09:45 | links
 
Ar to piepūšamo grīdu liekas sanāca mazāka iegrime ar, svars. Tur iekšā ir ribas, kas piedot cietibu un var stāvēt kājas. Par iegrimi it kā neloģiski, bet tas vērojot 2 vienādu parametru laivas uz ūdens. Ātrāk uzrauj glisē. No būtiskiem - ir kājas augstāk, saplēst ar viegli. Piepūst darba kārtība būs 2reiz ātrāk kā ar cieto, īpaši rudeni.
Kāds vispār redz kādu plusu laivai ar zemspiediena , atsevišķo dēļu klāja, vai vispār bez klāja grīdu ???
Kapēc vispār tāda, piedodiet-fuiņa, tiek ražota ??
Cena??, negribas ticēt, ka izgriezt pāris finierus ir dārgāk, kā uzražot piepūšamo grīdu !!

Jon-Hill, 25.jūlijs 2024, 18:30
26.jūlijs 2024, 08:08 | links
 
Jon-Hill [25.jūl]: es par copes laivām ! :)
Es arī. Man Latgalē jāstiepj no un uz pamatīgā kalnā+ grabažniekā jābāž. Zem 3m ņemt negribu. Arī apsveru domu par laivu ar piepūšamo grīdu.

Tādā protams džerkot nevarēs, bet ar vieglo kātu pamētāt ok.

Svars, gabarīti citreiz ir svarīgāki faktori par komfortu.
25.jūlijs 2024, 19:57 | links
 
.. vai tā hipolona desantnieku laivele, kur vieta tikai diversantam ar pāris kg trotila, es par copes laivām ! :)
25.jūlijs 2024, 19:21 | links
 
.. nē, nu nav jautājums par tiem diviem entuziastiem, kam laiviņa 1,8 metri un stiepj uz kupra līdz nekurienes vidum, jo izaicinājums !!
Kamdēļ 3.3 metriem dēļu klājs ?? !!
25.jūlijs 2024, 19:20 | links
 
Jon-Hill [25.jūl]: Kāds vispār redz kādu plusu laivai ar zemspiediena , atsevišķo dēļu klāja, vai vispār bez klāja grīdu ???
Svars
25.jūlijs 2024, 18:52 | links
 
Kāds vispār redz kādu plusu laivai ar zemspiediena , atsevišķo dēļu klāja, vai vispār bez klāja grīdu ???
Kapēc vispār tāda, piedodiet-fuiņa, tiek ražota ??
Cena??, negribas ticēt, ka izgriezt pāris finierus ir dārgāk, kā uzražot piepūšamo grīdu !!
25.jūlijs 2024, 18:30 | links
 
Ir jau pavecs ipilot powerdrive, pēdējā laikā sācis grozīties biežāk kā nepieciešams, domāju nokalibrēšu. Noskatijos youtube kā kalibrēt, sāku meklēt pultī šo funkciju, bet man nav funkcijas kalibrēšana. Tā var būt, varbūt jāspiež default settings un pēc tam parādīsies kalibrēšanas funkcija ?
25.jūlijs 2024, 13:08 | links
 
addd [25.jūl]: Drīzāk jau degviela tika caur degvielas sūkni karterī. Membrānā caurums. Nomaini eļļu un brauc vesels, protams sūkni ar jālabo.
Cieņā.
Tieši tā.
Vari to elementāri pārbaudīt. Noskrūvē sūkni, pievadus atstāj. Uzdzen spiedienu un paskaties vai sūkņa galā gar to stieni tek degviela.
25.jūlijs 2024, 12:55 | links
 
Sveiki.
Notika šaize ar motoru, precīzāk Mercury 9.9 4t.
Šorīt pēc 2 nedēļu stāvēšanas neizdevās palaist motoru, sapratu, ka karteris pilns līdz malām jo izraujot ščupu gāzās ārā eļļa/ benzīns.
Iepriekšējo reizi beidzot braukt viss bija ok, leca ar pirmo utt.

Jautājums. vai iespējams, ka to degvielu tur sadzīna stāvot caur karburatoru ar spiedienu no ārējās bākas? Jo bāka visu laiku bija pievienota, iespējams karstumā baigais spiediens bija?

Vai pietiktu ar eļļas maiņu un turpmāk neatstāt pievienotu bāku, vai tur kāda cita dziļāka problēma un jāmeklē meistars?

Sorry ja stulbs jautājums, neesmu zinošs motoros pārāk.

Paldies jau iepriekšs

gaca124, 25.jūlijs 2024, 10:48


Sveiks!

Drīzāk jau degviela tika caur degvielas sūkni karterī. Membrānā caurums. Nomaini eļļu un brauc vesels, protams sūkni ar jālabo.
Cieņā.
25.jūlijs 2024, 10:59 | links
 
Nu vismaz man google maps skaidri parāda,ka ar jahtklubu nav nekāda sakara.
Nelietotājs runā par īsto vietu.Par muņikiem nezinu teikt,bet veči tur laivas ielaiž.Droši jau, ka jārēķinās ar sodu iespējamību,jo nedrīkst aizmirst kur dzīvojam...:)

snipiens, 25.jūlijs 2024, 10:17

Starp citu ir vēl viens jahtklubs - Latvijas jahta AS, tur kādreiz par piečuku varēja slipa pieeju un stāvvietu mašīnai sarunāt. Neesmu gan tur pāris gadus bijis, varbūt kas mainījies....
25.jūlijs 2024, 10:56 | links
 
Sveiki.
Notika šaize ar motoru, precīzāk Mercury 9.9 4t.
Šorīt pēc 2 nedēļu stāvēšanas neizdevās palaist motoru, sapratu, ka karteris pilns līdz malām jo izraujot ščupu gāzās ārā eļļa/ benzīns.
Iepriekšējo reizi beidzot braukt viss bija ok, leca ar pirmo utt.

Jautājums. vai iespējams, ka to degvielu tur sadzīna stāvot caur karburatoru ar spiedienu no ārējās bākas? Jo bāka visu laiku bija pievienota, iespējams karstumā baigais spiediens bija?

Vai pietiktu ar eļļas maiņu un turpmāk neatstāt pievienotu bāku, vai tur kāda cita dziļāka problēma un jāmeklē meistars?

Sorry ja stulbs jautājums, neesmu zinošs motoros pārāk.

Paldies jau iepriekšs
25.jūlijs 2024, 10:48 | links
 
Nu vismaz man google maps skaidri parāda,ka ar jahtklubu nav nekāda sakara.
Nelietotājs runā par īsto vietu.Par muņikiem nezinu teikt,bet veči tur laivas ielaiž.Droši jau, ka jārēķinās ar sodu iespējamību,jo nedrīkst aizmirst kur dzīvojam...:)
25.jūlijs 2024, 10:17 | links
 
Runā, ka pašvaldībniekiem darba laiks 8-17... :)
25.jūlijs 2024, 10:01 | links
 
Bet tur pat blakus uz tilta pusi ir pļava un normāla laivu ielaišanas vieta starp niedrēm. To daudzi izmanto.

nelietotaajs, 24.jūlijs 2024, 15:27[/quote]

Neesmu pārliecināts, bet man liekas, ka tur kaut kāda zaļā zona un pašvaldībnieki tur varētu šad un tad uzrīkot budžeta papildināšanas akciju..... Bet tas nav 100% info, tikai tirgū dzirdēta bauma...
25.jūlijs 2024, 09:51 | links
 
ZobensArnis [24.jūl]: te ielaist laivu var tikkai tie kuri īrē vietu angārā laivas glabāšanai

Pie tilta pār Buļļupi,pa labi uz Daugavas pusi...veči ielaižas uz šaru un paliela stāvvieta.
Koordinātes no googlemaps vai kā tur pareizi.:)

57.038486, 24.039858

snipiens, 17.jūlijs 2024, 18:27
Jā Tu domā to jahtklubu, tad jā, tur no malas laivu ielaist nevar. Bet tur pat blakus uz tilta pusi ir pļava un normāla laivu ielaišanas vieta starp niedrēm. To daudzi izmanto.
24.jūlijs 2024, 15:27 | links
 
te ielaist laivu var tikkai tie kuri īrē vietu angārā laivas glabāšanai

Pie tilta pār Buļļupi,pa labi uz Daugavas pusi...veči ielaižas uz šaru un paliela stāvvieta.
Koordinātes no googlemaps vai kā tur pareizi.:)

57.038486, 24.039858

snipiens, 17.jūlijs 2024, 18:27
24.jūlijs 2024, 14:00 | links
 
Pie tilta pār Buļļupi,pa labi uz Daugavas pusi...veči ielaižas uz šaru un paliela stāvvieta.
Koordinātes no googlemaps vai kā tur pareizi.:)

57.038486, 24.039858
17.jūlijs 2024, 18:27 | links
 
Tam Buļļupes slipam koordinātes:
https://maps.app.goo.gl/GGjPSBCnceugQXFPA
Bet ļoti asa pāreja, kā teicu tikai ar augstu klīrensu var.
17.jūlijs 2024, 00:13 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager