Akumulators un lādētājs

Būtu nepieciešams zinošu cilvēku padoms!
ja kāds vēl meklē - e-pastā saņēmu akcijas piedāvājumu 246Eur 100Ah TM baterija
https://www.litime.de/products/12v-100ah-lifepo4-batterie-elektromotoren-tieftemperaturschutz-tm?variant=47315060261145
19.jūlijs 2024, 09:21 | links
 
No viena tirgotāja jau ir atnākuši 6 LiFePO4 120A akumulatori /visi no Vācijas/ sūdzību nav.Manas domas ka Vācijas tirgum elementi salāgoti labāk nekā pa tiešo no ķīnas Pesonīgi viens paziņa sadomāja ieekanomēt un iekrita 3jā copesreizē sāka gļukot Lūdza palīdzību pretenzijas pieteikšanai /diemžēl ķīniets savu bodi nolikvidējis/ Būs vien jāpogā vaļā un jāskatās kas lācītim vēderā

bums, 9.jūnijs 2024, 19:06

Sveiks, tev ir kāds LIFePO4 aķis uz tirgošanu?

PiNky, 16.jūlijs 2024, 22:53

No viena tirgotāja jau ir atnākuši 6 LiFePO4 120A akumulatori /visi no Vācijas/ sūdzību nav.Manas domas ka Vācijas tirgum elementi salāgoti labāk nekā pa tiešo no ķīnas Pesonīgi viens paziņa sadomāja ieekanomēt un iekrita 3jā copesreizē sāka gļukot Lūdza palīdzību pretenzijas pieteikšanai /diemžēl ķīniets savu bodi nolikvidējis/ Būs vien jāpogā vaļā un jāskatās kas lācītim vēderā

bums, 9.jūnijs 2024, 19:06

Sveiks, tev ir kāds LIFePO4 aķis uz tirgošanu?

PiNky, 16.jūlijs 2024, 22:53

neko lieku neturu ja nāk tad tikai jau ar adresātu Neviens vēl nav atteicies brāķa vai kādas citas vainas dēl
17.jūlijs 2024, 13:03 | links
 
No viena tirgotāja jau ir atnākuši 6 LiFePO4 120A akumulatori /visi no Vācijas/ sūdzību nav.Manas domas ka Vācijas tirgum elementi salāgoti labāk nekā pa tiešo no ķīnas Pesonīgi viens paziņa sadomāja ieekanomēt un iekrita 3jā copesreizē sāka gļukot Lūdza palīdzību pretenzijas pieteikšanai /diemžēl ķīniets savu bodi nolikvidējis/ Būs vien jāpogā vaļā un jāskatās kas lācītim vēderā

bums, 9.jūnijs 2024, 19:06


Sveiks, tev ir kāds LIFePO4 aķis uz tirgošanu?
16.jūlijs 2024, 22:53 | links
 
Os555 [21.jūn]: Skunksts [Vakar]: Sveiki.varbūt stulbs jautājums, bet vai dziļās izlādes aķi var lādēt dzīvoklī? vienkārši nav kur citur lādēt.varbut kāds var padalīties pieredzē . itkā pēc loģikas nevajadzētu, bet ir dzirdēts ka kāds lādē.paldies.Var droši
Nu nav gan droši. Vienmēr pastāv risks, ka var j*īt un gāzes kas izdalās no vent kanāla arī nav nekas veselīgs. Tā dara, tā mēdz, bet droši tas nav.
21.jūnijs 2024, 08:08 | links
 
Skunksts [20.jūn]: Sveiki.varbūt stulbs jautājums, bet vai dziļās izlādes aķi var lādēt dzīvoklī? vienkārši nav kur citur lādēt.varbut kāds var padalīties pieredzē . itkā pēc loģikas nevajadzētu, bet ir dzirdēts ka kāds lādē.paldies.
Var droši
21.jūnijs 2024, 04:41 | links
 
Sveiki.varbūt stulbs jautājums, bet vai dziļās izlādes aķi var lādēt dzīvoklī? vienkārši nav kur citur lādēt.varbut kāds var padalīties pieredzē . itkā pēc loģikas nevajadzētu, bet ir dzirdēts ka kāds lādē.paldies.
20.jūnijs 2024, 22:13 | links
 
 
Intact Traction power 100 A/H 2gb 50 eur gb Tie tomēr nav žeelejnieki
17.jūnijs 2024, 18:05 | links
 
Sveiki.Beidzot esmu ticis pie motora minn Kota Max 40.Nu vajag aķi,neko dārgu pagaidām nevaru atļauties, varbūt kādi ieteikumi,skatos uz dziļās izlādes minn Kota,marine vai ko tamlīdzīgu,110 ah,pa 150 naudiņām aptuveni.Tadu var ņemt, sākumā būs ok? Viedokļi tik daudz un katrs atšķiras, varbūt kādam ir pieredze,par visu šito?Dragāju pa Babi,enguri pārsvarā.varbut kāds labāks ieteikums vai pat piedāvājums.paldies

Skunksts, 17.jūnijs 2024, 17:36

Man viens paziņa kurš iegādājies litija akumulātoru par ļoti normālā naudām tirgo 2 dziļās izlādes želejniekus Ja ir interese tad PM
17.jūnijs 2024, 18:00 | links
 
Sveiki.Beidzot esmu ticis pie motora minn Kota Max 40.Nu vajag aķi,neko dārgu pagaidām nevaru atļauties, varbūt kādi ieteikumi,skatos uz dziļās izlādes minn Kota,marine vai ko tamlīdzīgu,110 ah,pa 150 naudiņām aptuveni.Tadu var ņemt, sākumā būs ok? Viedokļi tik daudz un katrs atšķiras, varbūt kādam ir pieredze,par visu šito?Dragāju pa Babi,enguri pārsvarā.varbut kāds labāks ieteikums vai pat piedāvājums.paldies
17.jūnijs 2024, 17:36 | links
 
Ja sanāk ieliec pēc tam kādas bildes no procesa.

No viena tirgotāja jau ir atnākuši 6 LiFePO4 120A akumulatori /visi no Vācijas/ sūdzību nav.Manas domas ka Vācijas tirgum elementi salāgoti labāk nekā pa tiešo no ķīnas Pesonīgi viens paziņa sadomāja ieekanomēt un iekrita 3jā copesreizē sāka gļukot Lūdza palīdzību pretenzijas pieteikšanai /diemžēl ķīniets savu bodi nolikvidējis/ Būs vien jāpogā vaļā un jāskatās kas lācītim vēderā

bums, 9.jūnijs 2024, 19:06
10.jūnijs 2024, 09:19 | links
 
No viena tirgotāja jau ir atnākuši 6 LiFePO4 120A akumulatori /visi no Vācijas/ sūdzību nav.Manas domas ka Vācijas tirgum elementi salāgoti labāk nekā pa tiešo no ķīnas Pesonīgi viens paziņa sadomāja ieekanomēt un iekrita 3jā copesreizē sāka gļukot Lūdza palīdzību pretenzijas pieteikšanai /diemžēl ķīniets savu bodi nolikvidējis/ Būs vien jāpogā vaļā un jāskatās kas lācītim vēderā
9.jūnijs 2024, 19:06 | links
 
Brīnumi tomēr nenotiek. Trešajā copē aķis nosprāga :) tagad uzlādēs 0-100 un varēs droši maukt
8.jūnijs 2024, 23:16 | links
 
Tākā "Озеро Бабитес" izdomāja izdzēst manu aprakstu, tad atstāju to šeit:

Neliela pieredze ar nesen iegādātu Savage Gear 55lb Trolling elektromotoru un 100Ah LiFePO4 akumulatoru. Savage Gear nopirku laicīgi uz atlaidēm Polijas internetveikalā 200eur + shipping 30eur. LiTime 100Ah litija-dzelzs Trolling motor akumulatoru nopirku laicīgi uz atlaidēm no amazon.de 256eur + Rowpow litija-dzelzs 10A lādētājs 55eur + shipping 10eur. Beigās viss kopā ap 500eur. Gribēju nopirkt LiTime 20A lādētāju un 100Ah akumulatoru, bet tur kkas nojuka amazon.de (sūtījumu pusceļā atgrieza atpakaļ) un stock beidzās. Ideālā variantā akumulators un lādētājs no viena ražotāja, bet nav kritiski. Galvenais neņemt lētāko lādētāju. Roypow likās sakarīgs ražotājs. No dārgiem 120eur+ victroniem neredzu jēgu.
Tātad akumulatora izvēle – daudz youtube jāskatās. Bieži vien elektrības entuziasti šos akumulatorus testē un ver vaļā. Var ļoti labi redzēt no kā tika salikts akumulators, kāds ir BMS (baterijas vadības sistēma), kādi ir sensori, kādas ir klemmes un vadi. Īsumā lētākie akumulatori tādi arī ir – viss pēc iespējas lētāk, bet tā kā cenas komponentēm krītas, tad īpaši dārgi lekt nav nepieciešams! youtube.com/@WillProwse šeit atradu gan LiTime, gan PowerQueen, gan Redodo ražotāju akumulatorus un viņi izskatījās pietiekami labi.
Litija dzelzs akumulatori var būt trīs veidu: litija akumulatora cilindri, litija akumulatora šūnas un litija akumulatora paciņas. Vairāk šeit: https://www.litime.com/blogs/blogs/prismatic-vs-polymer-lifepo4-batteries
Galvenokārt lētākie litija-dzelzs akumulatori izmanto akumulatora paciņas, ķīnas BMS un ir iespiesti akumulatora kastē starp putām. Garantiju viņi nedod! Lietot var, bet nav ideāli. Normāli akumulatori ar “TM” Trolling motor apzīmējumu, izmanto akumulatora šūnas, ir labi sapakoti, ir zemās temperatūras sensors un pašu ražots BMS. Tātad labu esam. Tie no amazon.de ir jau iepriekš minētie: LiTime, PowerQueen, Redodo. Garantija un supports ir pašiem jāskatās. Es ar LiTime komunicēju vācu valodā un samainīt un palīdzēt viņi neatsaka.
Tā kā 1. jūnijs bija pavisam nesen un viss nav desmitiem reižu pārbaudīts, tad ņemam šo faktu vērā jau laicīgi. Bet ātro atsauksmi ierakstīt jau varu tagad. Tātad akumulatoru 10+kg un elektromotoru 9+kg es nesu komfortabli katru savā rokā un vēl uztveramo var iemest padusē. Easy. Pēc pirkšanas es neko nelādēju, jo glabāšanas režīmā tur parasti ir 60-75% baterijas. Pirms copes pieliku lādēt, bet pa 5-6h viņš līdz 100% neuzlādēja. Bija kkas ap 95%. Šeit būs jāskatās vēlāk kā lādēsies 0-100%. Pirmā testa cope ap 3h šur tur pavizinoties man elektromotora displejā rāda [08]. Tātad vismaz 80% atlikums. Multimetrs apstiprināja. Otrā cope Babītes ezerā no 04-14. Biju viens laivā. Biju Spuņupē un Babītē līdz sarkanajiem jumtiem. Vairāk copēju nekā vizinājos. Dēļ karstuma liekas akumulatorā nedaudz pacēlās lādiņš, bet dienas beigās vēl rādīja [06]. Tātad vismaz 60% atlikums. Klemmes speciāli nepirku. Skrūvēju elektromotoru ar tām pašām akumulatora skrūvēm.
Mocīties ar 30+lb elektromotoriem un dziļās izlādes akumulatoriem nevienam neiesaku!
Neliela pieredze ar nesen iegādātu Savage Gear 55lb Trolling elektromotoru un 100Ah LiFePO4 akumulatoru. Savage Gear nopirku laicīgi uz atlaidēm Polijas internetveikalā 200eur + shipping 30eur. LiTime 100Ah litija-dzelzs Trolling motor akumulatoru nopirku laicīgi uz atlaidēm no amazon.de 256eur + Rowpow litija-dzelzs 10A lādētājs 55eur + shipping 10eur. Beigās viss kopā ap 500eur. Gribēju nopirkt LiTime 20A lādētāju un 100Ah akumulatoru, bet tur kkas nojuka amazon.de (sūtījumu pusceļā atgrieza atpakaļ) un stock beidzās. Ideālā variantā akumulators un lādētājs no viena ražotāja, bet nav kritiski. Galvenais neņemt lētāko lādētāju. Roypow likās sakarīgs ražotājs. No dārgiem 120eur+ victroniem neredzu jēgu.
Tātad akumulatora izvēle – daudz youtube jāskatās. Bieži vien elektrības entuziasti šos akumulatorus testē un ver vaļā. Var ļoti labi redzēt no kā tika salikts akumulators, kāds ir BMS (baterijas vadības sistēma), kādi ir sensori, kādas ir klemmes un vadi. Īsumā lētākie akumulatori tādi arī ir – viss pēc iespējas lētāk, bet tā kā cenas komponentēm krītas, tad īpaši dārgi lekt nav nepieciešams! youtube.com/@WillProwse šeit atradu gan LiTime, gan PowerQueen, gan Redodo ražotāju akumulatorus un viņi izskatījās pietiekami labi.
Litija dzelzs akumulatori var būt trīs veidu: litija akumulatora cilindri, litija akumulatora šūnas un litija akumulatora paciņas. Vairāk šeit: https://www.litime.com/blogs/blogs/prismatic-vs-polymer-lifepo4-batteries
Galvenokārt lētākie litija-dzelzs akumulatori izmanto akumulatora paciņas, ķīnas BMS un ir iespiesti akumulatora kastē starp putām. Garantiju viņi nedod! Lietot var, bet nav ideāli. Normāli akumulatori ar “TM” Trolling motor apzīmējumu, izmanto akumulatora šūnas, ir labi sapakoti, ir zemās temperatūras sensors un pašu ražots BMS. Tātad labu esam. Tie no amazon.de ir jau iepriekš minētie: LiTime, PowerQueen, Redodo. Garantija un supports ir pašiem jāskatās. Es ar LiTime komunicēju vācu valodā un samainīt un palīdzēt viņi neatsaka.
Tā kā 1. jūnijs bija pavisam nesen un viss nav desmitiem reižu pārbaudīts, tad ņemam šo faktu vērā jau laicīgi. Bet ātro atsauksmi ierakstīt jau varu tagad. Tātad akumulatoru 10+kg un elektromotoru 9+kg es nesu komfortabli katru savā rokā un vēl uztveramo var iemest padusē. Easy. Pēc pirkšanas es neko nelādēju, jo glabāšanas režīmā tur parasti ir 60-75% baterijas. Pirms copes pieliku lādēt, bet pa 5-6h viņš līdz 100% neuzlādēja. Bija kkas ap 95%. Šeit būs jāskatās vēlāk kā lādēsies 0-100%. Pirmā testa cope ap 3h šur tur pavizinoties man elektromotora displejā rāda [08]. Tātad vismaz 80% atlikums. Multimetrs apstiprināja. Otrā cope Babītes ezerā no 04-14. Biju viens laivā. Biju Spuņupē un Babītē līdz sarkanajiem jumtiem. Vairāk copēju nekā vizinājos. Dēļ karstuma liekas akumulatorā nedaudz pacēlās lādiņš, bet dienas beigās vēl rādīja [06]. Tātad vismaz 60% atlikums. Klemmes speciāli nepirku. Skrūvēju elektromotoru ar tām pašām akumulatora skrūvēm.
Mocīties ar 30+lb elektromotoriem un dziļās izlādes akumulatoriem nevienam neiesaku.
Ne asakas!

kikizozo, 3.jūnijs 2024, 12:48

Paldies, noderīga info!
3.jūnijs 2024, 17:04 | links
 
Tākā "Озеро Бабитес" izdomāja izdzēst manu aprakstu, tad atstāju to šeit:

Neliela pieredze ar nesen iegādātu Savage Gear 55lb Trolling elektromotoru un 100Ah LiFePO4 akumulatoru. Savage Gear nopirku laicīgi uz atlaidēm Polijas internetveikalā 200eur + shipping 30eur. LiTime 100Ah litija-dzelzs Trolling motor akumulatoru nopirku laicīgi uz atlaidēm no amazon.de 256eur + Rowpow litija-dzelzs 10A lādētājs 55eur + shipping 10eur. Beigās viss kopā ap 500eur. Gribēju nopirkt LiTime 20A lādētāju un 100Ah akumulatoru, bet tur kkas nojuka amazon.de (sūtījumu pusceļā atgrieza atpakaļ) un stock beidzās. Ideālā variantā akumulators un lādētājs no viena ražotāja, bet nav kritiski. Galvenais neņemt lētāko lādētāju. Roypow likās sakarīgs ražotājs. No dārgiem 120eur+ victroniem neredzu jēgu.
Tātad akumulatora izvēle – daudz youtube jāskatās. Bieži vien elektrības entuziasti šos akumulatorus testē un ver vaļā. Var ļoti labi redzēt no kā tika salikts akumulators, kāds ir BMS (baterijas vadības sistēma), kādi ir sensori, kādas ir klemmes un vadi. Īsumā lētākie akumulatori tādi arī ir – viss pēc iespējas lētāk, bet tā kā cenas komponentēm krītas, tad īpaši dārgi lekt nav nepieciešams! youtube.com/@WillProwse šeit atradu gan LiTime, gan PowerQueen, gan Redodo ražotāju akumulatorus un viņi izskatījās pietiekami labi.
Litija dzelzs akumulatori var būt trīs veidu: litija akumulatora cilindri, litija akumulatora šūnas un litija akumulatora paciņas. Vairāk šeit: https://www.litime.com/blogs/blogs/prismatic-vs-polymer-lifepo4-batteries
Galvenokārt lētākie litija-dzelzs akumulatori izmanto akumulatora paciņas, ķīnas BMS un ir iespiesti akumulatora kastē starp putām. Garantiju viņi nedod! Lietot var, bet nav ideāli. Normāli akumulatori ar “TM” Trolling motor apzīmējumu, izmanto akumulatora šūnas, ir labi sapakoti, ir zemās temperatūras sensors un pašu ražots BMS. Tātad labu esam. Tie no amazon.de ir jau iepriekš minētie: LiTime, PowerQueen, Redodo. Garantija un supports ir pašiem jāskatās. Es ar LiTime komunicēju vācu valodā un samainīt un palīdzēt viņi neatsaka.
Tā kā 1. jūnijs bija pavisam nesen un viss nav desmitiem reižu pārbaudīts, tad ņemam šo faktu vērā jau laicīgi. Bet ātro atsauksmi ierakstīt jau varu tagad. Tātad akumulatoru 10+kg un elektromotoru 9+kg es nesu komfortabli katru savā rokā un vēl uztveramo var iemest padusē. Easy. Pēc pirkšanas es neko nelādēju, jo glabāšanas režīmā tur parasti ir 60-75% baterijas. Pirms copes pieliku lādēt, bet pa 5-6h viņš līdz 100% neuzlādēja. Bija kkas ap 95%. Šeit būs jāskatās vēlāk kā lādēsies 0-100%. Pirmā testa cope ap 3h šur tur pavizinoties man elektromotora displejā rāda [08]. Tātad vismaz 80% atlikums. Multimetrs apstiprināja. Otrā cope Babītes ezerā no 04-14. Biju viens laivā. Biju Spuņupē un Babītē līdz sarkanajiem jumtiem. Vairāk copēju nekā vizinājos. Dēļ karstuma liekas akumulatorā nedaudz pacēlās lādiņš, bet dienas beigās vēl rādīja [06]. Tātad vismaz 60% atlikums. Klemmes speciāli nepirku. Skrūvēju elektromotoru ar tām pašām akumulatora skrūvēm.
Mocīties ar 30+lb elektromotoriem un dziļās izlādes akumulatoriem nevienam neiesaku!
Neliela pieredze ar nesen iegādātu Savage Gear 55lb Trolling elektromotoru un 100Ah LiFePO4 akumulatoru. Savage Gear nopirku laicīgi uz atlaidēm Polijas internetveikalā 200eur + shipping 30eur. LiTime 100Ah litija-dzelzs Trolling motor akumulatoru nopirku laicīgi uz atlaidēm no amazon.de 256eur + Rowpow litija-dzelzs 10A lādētājs 55eur + shipping 10eur. Beigās viss kopā ap 500eur. Gribēju nopirkt LiTime 20A lādētāju un 100Ah akumulatoru, bet tur kkas nojuka amazon.de (sūtījumu pusceļā atgrieza atpakaļ) un stock beidzās. Ideālā variantā akumulators un lādētājs no viena ražotāja, bet nav kritiski. Galvenais neņemt lētāko lādētāju. Roypow likās sakarīgs ražotājs. No dārgiem 120eur+ victroniem neredzu jēgu.
Tātad akumulatora izvēle – daudz youtube jāskatās. Bieži vien elektrības entuziasti šos akumulatorus testē un ver vaļā. Var ļoti labi redzēt no kā tika salikts akumulators, kāds ir BMS (baterijas vadības sistēma), kādi ir sensori, kādas ir klemmes un vadi. Īsumā lētākie akumulatori tādi arī ir – viss pēc iespējas lētāk, bet tā kā cenas komponentēm krītas, tad īpaši dārgi lekt nav nepieciešams! youtube.com/@WillProwse šeit atradu gan LiTime, gan PowerQueen, gan Redodo ražotāju akumulatorus un viņi izskatījās pietiekami labi.
Litija dzelzs akumulatori var būt trīs veidu: litija akumulatora cilindri, litija akumulatora šūnas un litija akumulatora paciņas. Vairāk šeit: https://www.litime.com/blogs/blogs/prismatic-vs-polymer-lifepo4-batteries
Galvenokārt lētākie litija-dzelzs akumulatori izmanto akumulatora paciņas, ķīnas BMS un ir iespiesti akumulatora kastē starp putām. Garantiju viņi nedod! Lietot var, bet nav ideāli. Normāli akumulatori ar “TM” Trolling motor apzīmējumu, izmanto akumulatora šūnas, ir labi sapakoti, ir zemās temperatūras sensors un pašu ražots BMS. Tātad labu esam. Tie no amazon.de ir jau iepriekš minētie: LiTime, PowerQueen, Redodo. Garantija un supports ir pašiem jāskatās. Es ar LiTime komunicēju vācu valodā un samainīt un palīdzēt viņi neatsaka.
Tā kā 1. jūnijs bija pavisam nesen un viss nav desmitiem reižu pārbaudīts, tad ņemam šo faktu vērā jau laicīgi. Bet ātro atsauksmi ierakstīt jau varu tagad. Tātad akumulatoru 10+kg un elektromotoru 9+kg es nesu komfortabli katru savā rokā un vēl uztveramo var iemest padusē. Easy. Pēc pirkšanas es neko nelādēju, jo glabāšanas režīmā tur parasti ir 60-75% baterijas. Pirms copes pieliku lādēt, bet pa 5-6h viņš līdz 100% neuzlādēja. Bija kkas ap 95%. Šeit būs jāskatās vēlāk kā lādēsies 0-100%. Pirmā testa cope ap 3h šur tur pavizinoties man elektromotora displejā rāda [08]. Tātad vismaz 80% atlikums. Multimetrs apstiprināja. Otrā cope Babītes ezerā no 04-14. Biju viens laivā. Biju Spuņupē un Babītē līdz sarkanajiem jumtiem. Vairāk copēju nekā vizinājos. Dēļ karstuma liekas akumulatorā nedaudz pacēlās lādiņš, bet dienas beigās vēl rādīja [06]. Tātad vismaz 60% atlikums. Klemmes speciāli nepirku. Skrūvēju elektromotoru ar tām pašām akumulatora skrūvēm.
Mocīties ar 30+lb elektromotoriem un dziļās izlādes akumulatoriem nevienam neiesaku.
Ne asakas!
3.jūnijs 2024, 12:48 | links
 
Pāris gadus atpakaļ radinieks nopirka litija akumulatorus! 4gb ar kopējo jaudu 400ha!

Uz aci augstums 30-40cm, platums ap 50, biezums ap 5-7cm…pēc skata kā tādi mazi radiatori:D kopā 4gb saslēgti ar tādam biezām plāksnēm, stāv tikai uz grīdu, jo visus kopā pacelt nevar, tur vajag koka kasti, bet svars nav liels!

Lādētājs speciālais nāca līdzi! Negribu samelot, bet teica, ka varot dot iekšā 100ha stundā! Lādēšanas kabelis mēmākais!:D

Pirka ārzemēs, 800€…

Gribēju paņemt uz ezeru patestēt, bet tā arī nav sanācis!
22.janvāris 2024, 16:38 | links
 
RaimisD [18.jan]: Sakarīga un noderīga infa.
Minēji vietējo meistaru. Vari iemest kādu atsauci uz šo darbnīcu, veikalu.
Uz rokas man nav. Ja ļoti vajag, tad jāprasa kolēģim kontakti. Viņš jau 2 sezonas ar savu bateriju nobrauca.
18.janvāris 2024, 13:54 | links
 
Kepworth nostrādāts itkā likts kādā garāžā kopā :D

Tagad paliek ļoti populāri taisīt aķīšus no lietotām LiFePO4 šūnām, bet ja palasās atsauksmes, tad ir liels brāķu daudzums, bet cena protams paliek simpātiska un pieejamāka.

Visā tajā pasākumā ir viena problēma - motori ir 12v bet LiFePO4 akumulatori dod āra gandrīz 14v , kā rezultātā motori karst un svilst, ja iemet uzreiz ručkā tad nosvilst startā, līdz ar to drošinātāju ir vairāk kā vēlams likt.

Bet vieglums un darbības ilgums ir viennozīmīgi litija aķu priekšrocība. Nozare attīstās ātri, ja iznāks jaunākas paaudzes litija aķīši, tad jau esošiem arī lētākiem jāpaliek itkā.
18.janvāris 2024, 13:07 | links
 
Sakarīga un noderīga infa.
Minēji vietējo meistaru. Vari iemest kādu atsauci uz šo darbnīcu, veikalu.
18.janvāris 2024, 12:28 | links
 

Ieoriekšējo bildi var izdzēst
18.janvāris 2024, 10:01 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager