Laivas un to motori

Ja neesi slinks - pameklē googlē, tur informācijas ir ļoti daudz, dažādi salīdzinājumi, raksti. Ja vēl māki krievu valodu, tad vispār - jo krievu saitos ir ļooooti daudz noderīgas info, sakarā ar laivām un to motoriem.
6.decembris 2011, 13:43 | links
 
nja laikam maz cilveku izmanto elektromotorus!!vai ari nav laika foruma plapat!!!
6.decembris 2011, 12:23 | links
 
janis.a
internetveikala bija 125Ah pa 89ls ta ir laba cena!!!paldies pa informaciju cerams vel kads kautko uzdrukas jo vairak variantu jo lielaka iespeja izveleties sev piemerotako variantu!!jo tas nav pirkums pa 5ls ja neder noliec mala ar tadu domu varbut kadreiz noderes!!!
5.decembris 2011, 16:36 | links
 
antonsb. Izskatās jau iespaidīgi. Galvenais, lai ir dziļās izlādes. Man ir Monbat akumulators.
5.decembris 2011, 16:14 | links
 
aakkis
juuu laba doma tik loti loti loti tas prieks bus salits!!!!un ne vienmer jau saulaina laika copejam un keres protams ar iznemumiem!
5.decembris 2011, 15:22 | links
 
Var būt vajag pāriet uz saules enerģiju?
5.decembris 2011, 14:56 | links
 
janis.a
nu ta jau nekas tas lietas butibu ipsi nemaina +-10kg bet galvenais ka ilgak tur!man te paris iekrita acis-Taxi Marine 140AH un-Taxi Marine 185AH
http://www.latpos.lv/index.php?categoryID=1165&ukey=index.php&offset=32
5.decembris 2011, 14:39 | links
 
Tā laikam ir. Man draugam ir 135Ah. Tas tur vēl labāk. Tikai svars ir diezgan liels. Manējais sver 35kg. Jo lielāks, jo smagāks.
5.decembris 2011, 14:34 | links
 
janis.a
ok skaidrs!nu man Navigators laiva!!!nu tas tapat lietas butibu nemaina!!!tad sanak ka jaskatas uz 125ah laivu motoru akumolatoriem!!!!bet ja lielaks tad ilgak tur!!!!
5.decembris 2011, 14:20 | links
 
Uz velci esam braukuši maz. Pārsvarā ar kolēģi braucam uz Kaņieri. Svars varētu būt ap 200 kg + laiva Pella. Dienas laikā ezers tiek izbraukāts krustām šķērsām. Velcējam ar 1. ātrumu, bet ja braucam uz otru galu vai izdomājam mainīt dislokācijas vietu, tad pārsvarā ar 5. ātrumu (lielāks ātrums - lielāka slodze). Pa ceļam vēl gadās arī zāles. Dažas reizes ir uztītas uz dzenskrūves, bet pēc atbrīvošanas atkal uz priekšu. Nobraucot no 5.00 rītā līdz 21.00 vakarā vēl nav izdevies akumulatoru nokaut.
5.decembris 2011, 14:16 | links
 
janis.a
nu ja jatur plusos jo minusos atrak izladejas tas akumulators!nu tas jau ka masinam jaseko tam udens limenim lidzi to zinu!!!na ir ehalotam mazais akis nopirts un kops nopirksanas neesmu uzladejis nopirku janvari sogad!coms ieteica to mazo aki iepakot tada pukika kate lai siltuma butu tures ilgak jo pa zienu izmantoju ehalotu gandriz katra cope un copeju piecas dienas nedela!!!taka siltumam ir loti liela nozime!!!!!bet kads tev ir kopejais svars kad tu uz velci brauka????man sanaks ar kolegi pie 200kg!???????????????
5.decembris 2011, 14:06 | links
 
urmaas
paldies pa to rakstu!cik es sapratu ka man pilniba pietie ar Minn-Kota Endura C2 30 jo man ir laiva Navigators!un copejam divata musu un strumu svars ir pie 200kg!!taka ar so motoru pietiks jaudas!???bet ka ar tiem akiem-AH????100ah pilniba pietiek ja ir janoklust no punkt A-B!bet ka ar velci vai 100ah nebus pa mazu lai visu dienu divata uz velci braukat??????????????????????????????
5.decembris 2011, 14:01 | links
 
antonsb. Man akumulators ir trešo sezonu. Pārāk intensīvi nav ekspluatēts, taču strāvu tur normāli (pa dienu neizlādējas līdz galam). Man savulaik ieteica ņemt parasto dziļās izlādes akumulatoru. Maksāja 85LVL. Lādēju ar padomju laika lādējamo. Galvenais pēc copes ir uzlādēt. Un, ja ir bijis pārtraukums copē, pirms nākamās arī uzlādēt. Vēl ir jākontrolē līmenis bundžās. Šosezon esmu nedaudz pielējis destilēto ūdeni. Man šķiet, ka nav nekāda vaina. Tikai laikam ziemā ir jātur plusos. Tad ilgāk kalpos.
5.decembris 2011, 14:01 | links
 
Arvids8,vai nevari lūdzu ko sīkāk par savu laivu,rasējumi,materiāli un sava pieredze,uz PM atsūtīt:)pašlaik ar darbiem baigais caurums...
5.decembris 2011, 13:30 | links
 
Man bija 110 ah Bosch,dziļizlādes,ceturtajā sezonā palika mazāk par pusi ah,ekspluatēts tika samērā nežēlīgi-lādēts ar parasto lādētāju,glabāts aukstumā...Tagad nopirku 80ah un impulsa lādētāju,30niekam Min kotai pilnīgi pietiek netāliem braucieniem,vēl + ir tas ,ka transportējot es neatvienoju vadus,aiznesu vienā rokā aķi otrā motoru. Tagad ziemā turēšu plusos un pieslēgtu pie lādētāja uzturēšanas režīmā...
5.decembris 2011, 13:22 | links
 
 
janis.a
nu man ir paris pazinas kas brauka ar auto akiem un nesudzas bet cik lielie Ah viniem ir nezinu gan un cik ilgi tur ari nezinu jo izstukoju ka biski japaslinko ar laivu pietiek sportot-airet!!!esmu dzirdejis ka tie kas ir specialie akumolatori laivu motoriem tapat tur tik vienu dienu ne ilgak!un akis ir labs tik kadu gadu pec gada jau svaks paliem!vai tas ta ir jeb kartejas mulkibas????
5.decembris 2011, 13:00 | links
 
Nezinu par Minn Kota, man ir Kujira 34. lietoju 125Ah. Tur labi, var visu dienu braukāt. Vispār speci saka, ka jo vairāk Ah jo ilgāk var braukt bez uzlādes. Tikai ir jābūt dziļās izlādes akumulatoram. Auto neder, ātri nobeigsies.
5.decembris 2011, 12:40 | links
 
kads akumolators ir vajadzigs lai ar sadu Elektriskais motors Minn-Kota Endura C2 30 varetu uz velci braukat??cik Ah ir jabut viss labak???????????????????????????????????????????
5.decembris 2011, 12:32 | links
 
Iesakiet lūdzu, kādu laivu iegādāties Dulkan 290DL vai Bush crab300R vai kādu citu, Pārsvarā copē braukšu viens ar esošo el.motoru. Laivas izvēli nosaka svars, negribas liekus kg nēsāt līdz ezeram un viss jāsaliek vieglās automašinas bagāžniekā, cik noprotu Dulkan 325 par smagu vienam nēsāt.Labprāt dzirdētu atsauksmes par laivām. Paldies par padomu
4.decembris 2011, 22:37 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager