Laivas un to motori

Hmmmm!OK!Es neesmu nedz baigi zinošs šajās lietās,nedz ar lielu pieredzi.Taču,varu teikt to,kas ir bijis.Tātad,kur rodas mani sauktie km!Burtnieks....no Vecates laivu bāzes līdz aptuveni Burtnieka 1/3 ņemot garenvirzienā.Tad vismaz 2 reizes platumā šurp turp velcējot un vēl šur tur atpakaļ braucot un spiningojot.Pēc maniem mēriem tā praktiski sanāk uz 20km.Upes mute vien jau vismaz 3km uz vienu galu.Tas uz acumēra noteikts! :) Un kāpēc gan lai reāli tos km nevarētu braukt???Ja ņem labāko(ekonomisko) variantu.....endura 30+AKB 130A/h uz 5to ātrumu sliktākajā gadijumā pret vēju var nobraukt stabili 16-18km.Vai varbūt man matemātika klibo?Man jau šķiet,ka nav viss tik slikti kā izskatās. :)
P.S.Velcēju pat brīžiem ar 2.,ātrumu.Pārsvarā ar 3.Ļoti reti 4.
7.janvāris 2011, 13:40 | links
 
Laurīc, pirms iegādāties kādu motoru parēķini cik tev izmaksās el motors + akumulātors + lādētājs. paskaiti cik tie krāmi kopā sver, jo tev viņi pašam būs jāstaipa. Ieteiktu paklausi v.s.o.p. un pērc benzīnnieku. Vairums pieredzējušie laivotāji ir uz tā elektromotora grābekļa uzkāpuši un lieto benzīniekus. Tev ir unikāla iespēja to nedarīt.
7.janvāris 2011, 13:35 | links
 
Lauric, izmet no galvas tos 25 km. Tas varētu būt pie bezvēja, bez straumes, braucot vienam ar ļooti vieglu laivu bez apstāšanās, ātrums 2-3 km stundā, kad lietderības koeficents ir vis lielākais. Reāli copē uz velci trešais ātrums ir par mazu. Kaut gan ir dažādi mānekļi un dažādi velcēšanas ātrumi. Velcēšanai es ņemtu benzīnnieku, spiningošanai, ja no vienas vietas līdz otrai nav jābrauc lieli attālumi, kas mērāmi simtos metros, elektromotoru. Pat pāris simti metru pārbraucieni, ja viņu ir daudz atņem padaudz copes laika.
7.janvāris 2011, 13:10 | links
 
AndrisABC,pēdējais teikums.....zelta vārdi!
7.janvāris 2011, 13:03 | links
 
tieši tā. cilvēkam ir jāpamēģina gan elektromotors, gan mazais benzīnnieks, gan lielais un tad viņš sapratīs savas vajadzības un iespējas un nopirks sev mantu kas der :)) var taču kādiem čomiem ieprasīties līdzi, neticu, ka viņš viens pats dzīvo...
7.janvāris 2011, 13:03 | links
 
Tie nav sapņi!Tā ir realitāte.Es ar čomu divatā (iekš Hibo fishbon HF-300P)visu dienu vagojām Burtnieku ar Endura 30 un 100A/h akumulatoru,kas pie tam nebija paredzēts elektromotoram,bet gan izņemts no auto.Vienīgais......es nezinu,cik ļoti daudz tajā akumulatorā bija palicis,taču līdz krastam atbraucām.Reāli 20km kā minimums.Laikam tas pateicoties tomēr nelielajai kopējai masai.Aptuveni 250kg.
7.janvāris 2011, 13:01 | links
 
V.s.o.p Kāpēc tik kategoriski, tikai iekšdedzes vai vispār neko? Pārsvarā katrai lietai ir savs pielietojums. Ja tu nevari atrast pielietojumu vienam pašam elektromotoram, tas nenozīmē, ka citiem viņs nav vajadzīgs. Ir reizes, kad braucu tikai ar iekšdedzes, ir reizes, kad tikai ar elektromotoru, bet ir arī reizes, kad tikai ar airiem. Var būt lai cilvēki paši izdomā, kas viņam ir piemērotāks? Galvenais lai viņš saprot, ko iegūst un zaudē iegādājoties vien vai otru mantu.
7.janvāris 2011, 12:53 | links
 
lauric- nesapņo par tādiem attālumiem! Sacelsies vējš, nāksies ķerties pie grebjamiem
7.janvāris 2011, 12:39 | links
 
Lizzy,daiļdarbs un nekas vairāk.Taču nepiekrītu V.S.O.P.,pirmais un galvenais,laivas modelis un izmērs.Es varu pielikt el. motoru pat krievu turist 3,to iesaku mazām paštaisītām laivām,visādām lētām ,salokamām,pūšamām un citiem s...Labi ka mājā lifts,akulumatora ratiņi.p.s. 36 enduro +110 aķis+kazanka -Tīruksī divas dienas vienā seta spiningojot.TAČU,ja būtu apstākļi ,benzīnieks viennozīmīgi.
7.janvāris 2011, 12:20 | links
 
Lizzy,liels paldies par rakstu blogā.Atradu sev nepieciešamās atbildes.Interesants raksts.
Vēl viens jautājums!Ko no sevis izsaka vārdi....nelieli attālumi?20-25km dienas laikā 1/2 uz velci,1/2 pārvietojoties no punkta A uz B,tas ir daudz vai maz?Man šķiet,kas elektromotoram tas ir pa spēkam!
7.janvāris 2011, 12:17 | links
 
Elektromotors der laivas pārvietošanai mazos attālumos/manevrēšanai un tamlīdzīgi. Velcēšanai, pārbraucieniem, distancēm - tikai iešdedznieki. Ja nav budžeta - labāk paciesties un sakrāt. Pērkot nederīgas mantas parmaksāsiet vairāk.
7.janvāris 2011, 12:06 | links
 
kārtējais ūdens, kā jau lielākā daļa. Ne vārda par zirgu un vilces spēku attiecībām
7.janvāris 2011, 12:02 | links
 
Pievienoju to savā blogā. :)
7.janvāris 2011, 11:45 | links
 
Un kur to rakstu tagad var atrast?
7.janvāris 2011, 11:21 | links
 
Kādu laiku atpakaļ Alūksnes ezerā tika veikts MinnKota elektromotru tests, kura novērojumi un rezultāti publicēti 05/2008 žurnālā Copes Lietas. Šajā rakstā tika sniegtas atbildes uz daudziem jautājumiem gan par izvēli, gan par vilces spēku un zs attiecību u.c.
7.janvāris 2011, 11:14 | links
 
gudriniek usis, var būt neievēroji, bet es runāju par motoru jaudu un veikto darbu nevis par lielumiem, kas to iespaido. Bet ja tev tā gribas varu paskaidrot: divus lielumus salīdzina pie vienādiem apstākļiem, kad to iespaids uz iegūto rezultātu ir vis mazākais.
7.janvāris 2011, 11:01 | links
 
Precīzāk tā ir vilkme atsaitē-laiva ir atsieta pret krastu un tauvā iesiets dinamometrs,motoram pilna jauda.
7.janvāris 2011, 10:58 | links
 
> daks. paldies par video
7.janvāris 2011, 10:55 | links
 
lauric - tas nozīmē, ka ja laivas striķim pieliksi zivju svariņu un vilksi ar 13.6kg spēku, tad tas būs tas
7.janvāris 2011, 09:01 | links
 
negudriniek,tajā Lizzy tekstā atslēgas vārdi- ideāli apstākļi,tātad laivas forma , bez vēja un straumes
7.janvāris 2011, 08:48 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager