Laivas un to motori

Cik viņa maksā ?
30.marts 2011, 21:02 | links
 
Labvakar.Par cik tēma atdzīvojusies, tad vēlreiz lūgšu pēc palīdzības vai atsauksmēm par šo laivu. Apraksts dikti jau labs, bet vai tiešām viss atbilst patiesībai? jau iepriekš pateicos.
http://amberlat.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=75&Itemid=80
30.marts 2011, 20:39 | links
 
Ghostis76
Cik bilžos var redzēt tai ir pumpējama "mīkstā" grīda - manuprāt tas nekur neder...
29.marts 2011, 21:17 | links
 
Kādas atsauksmes par laivu Z-ray IV 300
29.marts 2011, 18:48 | links
 
Viss jau atkarīgs no laivas lieluma un svara,ja ir ~3m pūslis tad ar 4 zs arī iet uz glisi.Man ir dažas plastikāta laiviņas kas ar 6zs arī iet uz glisi,tās sver ap50kg.
29.marts 2011, 17:56 | links
 
Vairis 30: ko tu ar tiem sprāgoņām darīsi??? Normāls bīdels sākās ar 15hp, var velcēt un glisē sīku čaumalu uzraus, pašam bija honda 5 hp , ZB jau pēc pirmās sezonas -pārdevu apnika zāģēt, tagat ar 15 vienkārši varu normāli copēt kā man patīk!
Lai tev veicās meklējumos!
29.marts 2011, 17:40 | links
 

Tikai izvēlies pareizos zirgus savam bordiņam ........:DDDDDDDDDD
28.marts 2011, 19:14 | links
 
Vairi nedžigitē šis ir lapākaissss
28.marts 2011, 19:11 | links
 
Ko labāk ņemt? BMW vai AUDI? :)))

Tā jau gaumes lieta, abi labi.

Un jebkuru motoru var nobendēt pāris gados, ja to neapkalpo kā pienākas. Vai arī - ja uztrāpa uz brāķi :))))

P.s. Yamaha ar to balto vāku laikam skaitās jaunais modelis.
28.marts 2011, 18:32 | links
 
Tikai un vienīgi Suzuki - perfekti motori. Draugam ir tevis rādītais Yamaha - noplīsa pēc gadiem 2. Manuprāt, tas priekš motora nav ilgs kalpošanas laiks.
28.marts 2011, 18:18 | links
 
Abi labi,bet es ņemtu yamaha.
28.marts 2011, 18:07 | links
 
vēl ir šāds
YAMAHA F4BMHS
28.marts 2011, 18:06 | links
 
Vajag padomu, kuru no motoriem izvēlēties
Suzuki DF4S

vai
Yamaha F4AMHS
28.marts 2011, 17:59 | links
 
Netaisa tāpēc, ka ar rokām līmējot process aizņemtu daudz vairāk laika. Tāpēc arī vairums laivu ražotāji veido laivas uz kaiman-tipa bāzes.

Bush laivas tiek līmētas ar metināšanas tehiku - kastais gaiss+līme+automātika, var izveidot laivu ar labākiem parametriem, strauji nepalielinot izdevumus.

Krabis skaitās uzlabots Kaiman-tipa variants, mazāka slodze balonos, kad ir sitieni pret viļņiem, labākas gaitas īpašības vējainā laikā.

Kāpēc Krabis lētāks par pašu bušu ražoto Kaimanu? Lasīt augstāk :))))

Un vispāŗ - www.lpr.lv forumā bija baigi labā sadaļa, kur pats Igors Bush atbildēja uz jautājumiem par savām laivām. Daudz kas interesants tur atrodams.
27.marts 2011, 22:25 | links
 
Labāk jūtas pēdas uz Bush koka grīdas nekā Outland alumīnija.
27.marts 2011, 22:23 | links
 
produkts ir tirgotājam bet izstrādājums statistiķim un dažreiz ražotājam - tas tā no dzīves pieredzes ))
Vēl to metināšanu var saukt par vulkanizāciju :)) Metināšanu var attiecināt tikai uz metināšanu bet līmēšanu ar karsto presēšanu man šķiet tikai uz mīkstajiem materiāliem. Dulkanamarīir labs risinājums uzrautajam galam - piepūšamais ķīlis kas priekšgalā ir ar uzrautu formu . Pašipagāšgad pa jūru ar tādu figurējām uz ašukiem.
27.marts 2011, 22:22 | links
 
Esmu to izbaudījis Saulkrastos, kad enkurs nolaists.
27.marts 2011, 22:18 | links
 
Ja nemaldos Busham ir uzrauts gals, bet Dulkanam nav. Arī būtiska lieta.
27.marts 2011, 22:15 | links
 
andriskkk- par to purnu jau tāpēc arī bija jautājums, kādēļ DULKANS to netaisa, nevis, priekš kam tas vajadzīgs! :)))
A par "produktu"- tas ir Tavs termins!!! :DDD
27.marts 2011, 22:15 | links
 
sagittario, pirmkārt abi pieminētie nav produkti, bet izstrādātāji. Nevar taču salīdzināt Bush Favorīvu un Dulkan raftu :)))

Ja tiktu konkretizēts jautājums, varētu arī kaut ko saprātīgāku atbildēt :D
27.marts 2011, 22:06 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager