Laivas un to motori

Šodien mainiju eļļu savam suzukam un izskrūvējot eļļas noliešanas skrūvi secināju ka būtu jānomaina blīvītes. Tā nu kāpu mašīnā un devos uz tuvāko veikalu kas ir krastmalā. Gribēju pateikt lielo paldies atsaucīgajam Boatshop pārdevējam kas man blīvītes nepārdeva paziņodams ka tohatsu motoram ko viņi tirgo tādas neesot. Interesanti, ja es savu motoru aizvestu pie viņiem uz apkopi un maksātu to naudu ko viņi prasa, vai viņi man atteiktu, tā iemesla dēļ ka viņiem nav blīvīšu, kā jau kārtīgā apkopes centrā, vai brauktu pakaļ manām divām blīvītēm uz Vimmo.Visādā ziņā mans iespaids par šo kantori ......
28.aprīlis 2011, 23:06 | links
 
Pie mums līdzīgi būs 01.05.
28.aprīlis 2011, 18:15 | links
 
Daugavā pie Lielvārdes atrasta paštaisīta metāla laiva. Varētu būt pazudusi jau rudenī. Ja atrodas saimnieks,lai atsūta laivas sīku aprakstu, labi būtu arī bildi un tel.nr. Ja sakritīs,zvanīšu. epasts martinsrat77@inbox.lv
28.aprīlis 2011, 18:05 | links
 
Ezervistiņa
28.aprīlis 2011, 17:01 | links
 
Tikko atgriezos no izmēģinājumu brauciena. IR!!!! Labi:) šodien piedzeršos :) Divatā ar pilnu bāku bez grūtībām 90 km/h :) Būs jauka vasara!!!!
28.aprīlis 2011, 16:55 | links
 
tev taisniiba, bet kjiisii tas ir nieks :D
es esmu baigi izveiciigs - aatri paarvietojos nestabilaas pellaas :P
28.aprīlis 2011, 16:27 | links
 
marti - bet tev tā aprīkotai pellai minimālais pagrieziena radiuss gadījumā nav 200m? :)
28.aprīlis 2011, 16:23 | links
 
Zivniek, tavs gals ar pusslīkušiem baļķīšiem izcēlās jau 70-tajos. Ar progresu palaimējās, tik bik aizķēru:))
28.aprīlis 2011, 16:09 | links
 
tos krokodilus ieskalo ar paisumiem arii kjiisiitii. jaauzmanaas ir. tas, ka vinji peld kanaalos, man pat liekas, ka ir baigi ok :D kaa taads guljoshais policists, tiem kam daudz vairaak par 3,7kw un zems IQ
28.aprīlis 2011, 15:50 | links
 
tur manā galā (Sarkandaugava, Daugava) vispār baigi uzmanīgam jābūt ar tiem motoriem, jo visur gar krastiem tiek lādēti kuģi ar dāžādu izmēru baļķiem, un ne reti kāds pārsprūk pāri bortam (katru pavasari krasti ir pilni izciliem priežu baļķēniem - malku un ne tikai var sarūpēt augstākā kaluma) un ja pa turieni dodās uz agro rīta copi, vēl pa tumsu un vēl maziņš vējelis, tad satikt vienu tādu savā ceļā nebūtu nekāds brīnums. Aizpagājušo gad pa tumsu braucot pats ar savu maziņo 2.5 zs nepamanīju baļķi divos copes braucienos, it kā jau štrunts, bet tumsas ieskautam sajsut, ka motors pēkšņi strauji uzlido augšā nekas patīkams tur nav...
28.aprīlis 2011, 15:45 | links
 
es viens ar pellu mini ar 5zs braucot seezhu spicee. tad ir baigi ok - neshljakstaas virsuu un labi iet. kaa pagarinaataajs ruchkai 40mm kanalizaacijas caurule ;)
28.aprīlis 2011, 15:43 | links
 
sencis stāstīja kā bērnībā viens džeks no Liepājas tilta ar galvu iestādījies no sērkociņfabrikas pamukušā un vertikāli peldošā baļķī :(
šit hepens
es savai mazulei laivai 3.2 pieliku piecinieku motoru un arī ratā braucu viens. tagad četrinieks iegādāts un divatā būs čiki domāju.
28.aprīlis 2011, 15:37 | links
 
Jā, tie grimušie baļķi ir riktīgas lamatas. Piesūcās ar ūdeni, peld līdz ar ūdens virsmu, ja mazs vilnītis - pamanīt nevar. Ja uzskrien virsū - jāsāk krāt jaunam motoram.

Es atkal reiz Liepājniekā novēroju, kā viens pārcenties ar motora/laivas komplektāciju. Stiklšķiedras motorlaiva un kaut kāds 60-80 zirgu motors. Kad dod gāzē, tad kārtīgi rauj purnu augšā, atsitoties pret vilni izskatījās, ka laiva tūlīt startēs uz debesīm - motors un laivas aizmukure skāra ūdeni, purns pavērts pret mākoņiem. Ar to viņam nepietika. brauca tālāk, izdomāja "čūskiņā" pamanevrēt. Vienā manevrā sameta, kad uz otru pusi iznesa, tad jau izskatījās, ka drīz laiva būs uz vāku. Gandrīz taisns leņķis sanāca starp laivas sānu un ūdeni :)

Tāds lūk - pārāk liela motora un pārāk maza prāta apvienojums :)))
28.aprīlis 2011, 15:30 | links
 
uuuuijjj, es domāju nekā laba man tur nesanāktu :DDDD
pagājušajās brīvdienās viens ļoti nepatīkams incidents notika ar maniem garāžu kaimiņiem - divi čaļi, cik sapratu gana daudz paņēmuši uz krūts izdomājuši notestēt savu laiveli ar motoru, kas visu ziemu nostāvējis, piebildīšu, ka motors 60zs. Ielaiduši laivu iekšā, piedarbinājuši un izlaiduši no kanāliņā ārā pa Sarkandaugavu cukas izvirināt, kad tā pēkšņi, lidojot ar pilnu gāzi, motorenes ceļā pagadījās pusslīcis baļķis, kas "it kā" neeso bijis redzams, sekas tam visam diezgan bēdīgas - abi tika izlidināti ārā no laivas, viens pa ceļam ar galvu vēl aizķēris vējstiklu, motoram kājas vairāk nav, vienam no čaļiem sitiens pret ūdeni ir bijis tik spēcīgs, ka no trenniņbiksēm kājās bija palikusi tikai bikšu gumija, tam arī galva pārsitās, bet brīnumainā kārtā viņš tika krastā un ar palīgiem aizbrauca pakaļ otram, ķermenis gandrīz jau atdzisis, bet slimnīcā šo atkačāja.
Tā kā, jābūt ellīgi uzmanīgiem, pie kam ar tik zvērīgiem motoriem joki var beigties pavisam bēdīgi.
28.aprīlis 2011, 15:22 | links
 
ziniek joka pēc uzkarini 36,8 kw motoru. :)
28.aprīlis 2011, 15:13 | links
 
bet diezgan feini, ka ar jebkuru laiveli īslaicīgi drīkst vizināties ar aptuveni 50 zs motoru :DDD tikko laikam sapratu ko nozīmē īslaicīgi :DDD

eerglis
priekš MOSP'a šitas ir pārāk liels sīkums, vismaz pagaidām, sākumā kaut kas jādara daudz, daudz nopietnāku lietu labā :))
28.aprīlis 2011, 15:12 | links
 
nu ta viss ir skaidris - tas īslaicīgi, principā nozīmē, ka ar savu reģistrēto airu laivu varu braukt arī ar štengrāku motoru nekā 3,68, tā kā paldies kungiem par izskaidrošanu :))))
28.aprīlis 2011, 15:07 | links
 
Jā, tas "īslaicīgi" skan gandrīz kā "vienā makšķerēšanas reizē":DDD
Bet, atsaucoties uz šo punktu var kabināt motoru līdz 36.8kW.
28.aprīlis 2011, 15:04 | links
 
Varēji iekopēt konkrētāk:
2.2. motorlaivas (ūdenssportam un izklaidei paredzēts kuģošanas līdzeklis bez
klāja un atsevišķām, no ūdens aizsargātām telpām cilvēkiem. Tas paredzēts
braukšanai, galvenokārt izmantojot mehānisko dzinēju, kura jauda ir lielāka par 3,7
kW, un tā garums ir lielāks par 2,5 metriem);
2.4. airu laivas (kuģošanas līdzeklis, kas paredzēts braukšanai, izmantojot airi
(airus) vai motoru, kura jauda nepārsniedz 3,7 kW) neatkarīgi no garuma.
4. [..] Ceļu satiksmes drošības direkcija fiksē katra mazizmēra kuģošanas līdzekļa vai tā motora uzskaites tehniskos datus[..]

5. [..]Izmaiņas nereģistrē, ja mazizmēra kuģošanas līdzeklim īslaicīgi
izmanto citu uzkarināmo motoru (kas nav norādīts reģistrācijas apliecībā), kura jauda
nepārsniedz 36,8 kW. [..]

Te arī viss ir pateikts. Nu, nevar CSDD pēkšņi reģistrācijas apliecībā rakstīt motorlaiva, ja pasē ir airu laiva.
Tas būtu tas pats, kas Pasē rakstīts Jānis, bet uz vadītāja apliecību uzraksta Johans.
28.aprīlis 2011, 15:03 | links
 
jautājums MOSP? :)
28.aprīlis 2011, 15:02 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager