Laivas un to motori

motors ar garo kāju vai ar īso kāju, kāda nozīme kājām!
4.maijs 2011, 10:07 | links
 
ludzu kads ludzu izpalidziet man ir koka laiva un es gribetu uzzinat kada darva ir nepieciesama un vai ir jaliek klat parafins vai ne un ja ir tad cik daudz es butu loti loti patreicigs ja kads kas no ta kautko saprot man uzrakstitu vestuliti kur butu paskaidrots kadas proporcijas darvai vajadzigas jau ieprieks paldies p.s ka pateicibu es varu atklat kadu labu copes vietu pieriga
3.maijs 2011, 21:30 | links
 
Akella, ja neesi slinks, pameklē krievu saitos servisa manuāļus. Tur viss smuki aprakstīts no A līdz Z. Kas jāpieregulē, kad jāpieregulē, kas jāmaina, pēc cik ilga laika jāmaina...

Krievu saitos tāpēc, ka tur vēl (paldies Dievam) pirātisms plaukst un zeļ :D
3.maijs 2011, 11:33 | links
 
 
man domāt, tehniskā shēma nav vajadzīga. nomaini transmisijas eļļu, motora eļļu. Pārbaudi vai dzesēšanas sistēma strādā (ūdens nak ārā no motora) apčamdi vai kaut kas nav atskrūvējies, nekustās utml un brauc. tas jādara ik pa 100 motorstundām
3.maijs 2011, 11:15 | links
 
Sveiks kolēģiem!!! Jautājums, vai kāds var ielikt laivas motora "Yamaha, 4 z/s" tehnisko shēmu..
Gribu pats uztaisīt tehnisko apkopi... Var būt kāds var arī padalīties ar pieredzi..
Iepriekš pateicos
3.maijs 2011, 11:10 | links
 
Es vakar ar savu Dulkan 345 un Suzuki 4 Hp izspiedu uz mirkli 10 km/st, bet motorīts vēl pilnībā nav piestrādāts.
2.maijs 2011, 17:08 | links
 
Bush Kaiman 360 ar 3 Hp Yamahu gāja 13-15 km h, Līdaka ar to pašu motoru tieši tāpat. 5 hp it kā ir stiprāks, bet arī smagāks, jo 3 Hp yamaha bija tikai 12 kg(divtaktnieks)
2.maijs 2011, 16:47 | links
 
Kā jau teicu šī ir pirmā laiva un pirmais motors tāpēc arī nav īsti skaidrības , tikai tik cik lasīts forumos kur piemin mistiskos 15-25km/h.
2.maijs 2011, 16:43 | links
 
man liekas, ka tu no 5 zs sagaidi par daudz :)
2.maijs 2011, 15:43 | links
 
Nav tā ka neiet , neesmu laivu speciālists un šī ir pirmā laiva, bet gribētos ātrāk, laivas galu riktīgi rauj uz augšu, mēģināju pa vienam pabraukt sēžot aizmugurē bet tad vispār rauj uz augšu un pabraukt nav iespējams, motors ir nolikta taisnākajā pozīcijā pret laivu. Nu ko būs jāpamēģina ar to trubu sēžot pa vidu:)
2.maijs 2011, 15:40 | links
 
Tieši tā
2.maijs 2011, 14:23 | links
 
40mm kanalizaacijas ;)
2.maijs 2011, 14:19 | links
 
Jāpiebilst ,ka vidū sēžot pie ručkas jāpielāgo kāda caurulīte.
2.maijs 2011, 14:16 | links
 
tr222
Pamēģini apsēsties uz vidējā beņķa, viens pats un tad pabraukt. Izskatās, ka laivai ļoti vertikāla aizmugure un baisais virpulis veidojas. Ja vienam sēžot vidū neies, tad vaina nav motorā. Vēl - paskaties motora leņķi pret ķīli - varbūt nav taisns.
2.maijs 2011, 14:02 | links
 
ar 5 divus izcelt glisē, var būt pagrūti.
2.maijs 2011, 14:02 | links
 
a te nevaretu but problema,ka sim dzinejam nepietiek jaudas uz glisi izcelt so laivu,attiecigi sanak,ka dzinejs mocas,stum vilni un atrums nav?
2.maijs 2011, 13:37 | links
 
Nemāku pievienot bildi , bet ielieku linku kas par laivu.
http://www.abp19.com/images/nouveau_site/bateaux/bateaux_alu_marine/marine_10m_gr1.jpg
2.maijs 2011, 13:24 | links
 
Zaraza : - lieta ir nevis spārnos kazankai - bet tieši iegrimē !!! Spārni tikai bremzē et dod stabilumu. JO smagāka laiva - jo pareizāka viņai iegrime un labāka gaita. Es vienu savu laivu uztaisīju 72 kg smagu - gaita un stabilitāte super -- bet atkal ...tirgus pieprasa vieglas un lētas laivas. Varu uztaisīt smagu -ar pareizu iegrimi bet viņa būs dārga - - tirgus pats ieliek korekcijas ..:)))
2.maijs 2011, 13:20 | links
 
Alumīnija laivai jābūt lielākam ātrumam, ja vien nav kaut kādas dīvainas formas :D
2.maijs 2011, 13:17 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager