Laivas un to motori

priekš mazākiem motoriem un mazākiem ātrumiem šāds aizsargs domāju, ka ir baigi ok, bet tādiem, kas jau iet ar lielākiem ātrumiem, ja apakšā pēkšņi trāpās dolomīta šķemba, baļķis u.c. nekādi aizsargi neglābs, jo visu triecienu uzņems pati kāja, un tad jau no vieksmes atkarīgs, vai kāja ar visu skrūvi noies lejā, vai tomēr paliks pie motora :DD
bet tas tik mans viedoklis :))
5.maijs 2011, 12:29 | links
 
Vairis30

Nav slikti, bet nu šis varētu parasgāt tikai no tīkliem, drātīm utml. No sitiena pret masīvu akmeni vai balķi tas diez vai līdzēs, ber gan pat palielinās iespēju nolauzt ne tikai skrūvi bet visu kāju.
5.maijs 2011, 12:29 | links
 
Piemērs kā azsargāt dzenskrūvi (ņemts no cabelas.com):
5.maijs 2011, 12:22 | links
 
man liekas tepat forumā, viens bija gumijniecei ar cieto grīdu pieskrūvējis ofisnieku. Bija dikti apmierināts :) tev arī iesaku :D daudz nedomā.
5.maijs 2011, 12:18 | links
 
Neliek mieru doma kutera priekšgalā uztaisīt ērti uzliekamu-noņemamu sēdekli spiningošanai. Paskatījos dažus oriģinālos basu laivu utml. sēdekļus, taču īsti nesapratu par ko tur maksāt 3-4x dārgāk nekā par kvalitatīvu ofisa krēslu. Papētīju ofissniekus - noņemot liekās kājas un iestrādājot laivā pamatni, kurā bāžas iekšā grozāmā daļa sanāk universāls stiprinājums , kurā tad nu var iebāzt praktiski jebkura tipa aukšdaļu - kaut prastāko grozāmo ķeblīti, kaut masīvu ādas direktora krēslu. Skaidrs, ka aukšdaļas izvēlē jāvadās no materiāliem, kas ir izturīgi un ko iespējams aizsargāt pret koroziju ūdens ierekmē, bet neredzu principiālus sķēršļus. Vai kādam ir pieredze/viedoklis par šo tēmu?
5.maijs 2011, 12:14 | links
 
un brauc lēnāk, ja eho rāda 2 m.
5.maijs 2011, 12:04 | links
 
look @ eholot
5.maijs 2011, 12:04 | links
 
Šogad jau 2 dzenskrūves nopircis esmu. Vienai uztinās vecs metāla pudeļu grozs Vecdaugavas kanālā, otra neizturēja dolomītu spiedienu netālu no Rīgas HES. Dīvaini, ka mūsu civilzētajā valstī nav bojas, kas norādītu, ka tur seklums un bīstama vieta. Varbūt kāds zin kur Daugavas dziļumu karte dabunama?
5.maijs 2011, 11:50 | links
 
zaraza, un vēl, vai ir kur to laivu ielaist :))
5.maijs 2011, 11:15 | links
 
advokaats_liidacis

Te no sākuma Tev pašam sev jāatbild uz jautājumiem kādiem mērķiem un kur Tu šo laivu lietosi un kādas prioritātes. Maksimālai mobilitātei un ērtai lietošanai 1nam cilvēkam viennozīmīgi visērtākais ir 2.5hp-5hp (principā pat jo mazāk jo labāk - vieglāks, lētāks utt.). Derēs gan velcei, gan īsiem pārbraucieniem, taču galīgi nederēs ja vēlies dienā ātri nobraukt desmitiem km. meklējot zivis - uz glisi šāds motors necels, līdz ar to rēķinies ar ātrumu līdz 5km/h. 6-15hp jau vienam cilvēkam staipīt ir pagrūti, taču neabšaubāmi daudz lielāks ātrums un jauda. Tas der, ja parasti brauc copēt vismaz 2atā. Savukārt, ja plāno vadāt laivu piekabē ar vinču, tad viss atkarīgs tikai no maka biezuma un laivas pieļaujamā motora maksimuma.
5.maijs 2011, 10:58 | links
 
uiii..nepamanīju, ka runa iet par piepūšamo :DD
tad es ieteiku vispirms atvērt vaļā maku un uzmest aci tur :DD ja jau kaut kas ir aizķēries, tad noteikti ieteiktu vismaz 5zs
vēl jau ir iespēja ņemt lietotu, tur rocība varētu būt lielāka :))
5.maijs 2011, 10:44 | links
 
Advokāt, nu neesi slinks puika un pašķir dažas lapas atpakaļ un tur bija liela diskusija taisni par šo. Bet varu teikt vienu, ja bribi likt uz piepūšamo, tad gan nemāzāku par 4Hp, jo 2,5 ir par mazu. To varu droši teikt no savas pieredzes. Strapību es jau aprakstīju iepruekš kāda ir ar plastmaseni.
5.maijs 2011, 10:39 | links
 
Runa neiet par lieliem ātrumiem, bet es ar savu 2,5 HP pellu mini kabinu 4 HP gumijas laivām, drošvien ne visām, bet kabinu ātruma ziņā. Tā kā tas pie iegādes kā info.

Laivas pretestība.
5.maijs 2011, 10:37 | links
 
ja mazi attālumi, tad tohatsu vai mercury 2.5 zs
5.maijs 2011, 10:09 | links
 
Sveiciens biedri!

Šovasar beidzot ir apnicis sēdēt uz airiem un gribu pirkt motoreli. Vai varat ieteikt, kādu labāk?

Ideja tāda, ka vajadzētu priekš velcēšanas un likšanas uz piepūšamās laivas.

Kas būtu labākā cenas- kvalitātes attiecība?
5.maijs 2011, 10:06 | links
 
Baltais, tad brauc vai nu uz Dulkanu (Maskavas ielā 322a, pretī Dolei) vai Bushu (Ganību dambis 40c).
Nezinu vai varēsi nopirkt tikai lāpstiņu, bet airi jaunu točna dabūsi.
5.maijs 2011, 08:28 | links
 
Tad jau gan,man 15hp "Mariners'' ari 46kg sver.
5.maijs 2011, 08:09 | links
 
Salauzu airim lāpstiņu.Visām Bušenēm,Brigiem,Dulkaniem tie airi laikam ir vienādi.Gan jau kāds tirgo lāpstiņas atsevišķi.
Sestdien būšu Rīgā,kurā bodē meklēt?
5.maijs 2011, 08:08 | links
 
BF20 pastaipīju reizes 5-6, kamēr secināju, ka neņemšu vairs nost pēc copes un vizināšu uz treilera. Atbalsta "kāju" gan vajag uzreiz treilerim uztaisīt, no kāda resna bagāžnieka amortizatora... ļoti pietaupīs gan laivu, gan dzinēju.
5.maijs 2011, 08:06 | links
 
Honda BF10 SHU = 42 kg
Honda BF20 SHU = 46.5 kg

Neredzu lielu starpību.
5.maijs 2011, 08:03 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager