Burtnieks

burtniek, paldies: skaisti un spēcīgi uzrakstīts, ar smeķi. bija prieks lasīt.
ezerā nav būts 2 nedēļas, laikam šajās brīvdienās būs kāds zandarts jāpakacina.
25.jūlijs 2011, 10:46 | links

Tikko no Sirmā.Copē gāja kā parasti-forši.
24.jūlijs 2011, 23:31 | links

Žetoniņš burtniekam par "plašo" aprakstu :)
23.jūlijs 2011, 18:38 | links

Aizmirsu takš uzrakstīt par copi.DDD Pirms ieradāmies Burtniekā vajadzēja saķert mailes.Nelielā aizaugušā mārkā,kurā kā pa brīnumu pēc pagājušās ziemas saliem un sniegiem tās nebija izsmakušas.Tā kā pie mārka piebraukt nevar -kādu kilometru jātamborē kājām.Paķerot divus 25 litrīgos spaiņus,maiļu setku,maizi iebarošanai un brienamās bikses -pazūdu krūmājā.Koriš pa to laiku kaut kur provēs sameklēt vietu,kur varētu apgriezt šarānu ar piekabi,uz kuras "piesiets"Outlands 4,2".Rikšojot caur krūmāju esmu nedaudz iesvīdis.Aiz manīm draudīgi rūkdams ,seko asinskāru dunduru bars.Ierodoties pie mārka konstatēju,ka vēja virziens nav labvēlīgs-vējš sapūtis peldošo aļģu kārtu vietā,kur parasti ķeru mailes.Ilgi domāt nav laika-asinssūcēju bars jau uzsācis savu darbu un brūk man virsū.Ātri ielecu brienamajās biksēs un metos mārkā.Attīru ar tīkliņu pleķi,lai varētu sākt ķert mailes.Iemetu maizi-jā mailes metās virsū piedāvātajai ēsmai.Iemērcu tīkliņu,bet lai mailes sanāktu drusku nekustīgi jāpagaida.Jūtu,ka kādi 5 dunduri jau kož,bet kustēties Nedrīkst.Paceļot tīkliņu kādas 20 mailes tiek iegūtas.Oho-sākums labs.Nākamajā grābienā kādas10 mailes,bet pēc tam nekā-viena vai divas.Pametot maizi bez tīkliņa mailes iet ka mudž.Iemērcot tīkliņu visas pazūd.Tākā jāsaķer kādas 200 nolemju pabrist bišku dziļāk.Lēnām grimstu dūņās un jūtu,ka biksēs ieplūst patīkams vēsums-pļac esmu piesmēlis bikse sar ūdens-dūņu maisījumu.Tas ātrumu nemazina,jo gaida Sirmā batoni.Kad norma saķerta,nomainu spaiņos ūdeni un nesos atpakaļ uz šarānu.Dunduru bars no pakaļas.Kad esmu gandrīz klāt zvana čoms-vai nevajagot zvanīt 112 un izsaukt glābējus.DDD Fiksi sametam spaiņos aerātorus un tinamies.Pa ta laiku kādi 15 dunduri jau salīduši salonā.Čoms ierubī klimata kontroli-kaifs.Āra gaisa t rāda+32.Ielaižam laivu,sametam pendeles laivā ,pieāķejam manu Suzuki 2,5 un varam doties selgā.Tā kā līmenis ezerā baigi zems,čoms ķeras pie airiem.Airi laivai ir mikroskopiski,kamēr tiekam līdz normālam dziļumam,čoms ir izairējies no visas sirds.Liekam dūmā motoru un es saprotu ,ka mans motors priekš šitādas laivas tāds "pirdējs" vien ir,bet tākā pārāk tālu nav jābrauc viss ir štokos.Noenkurojamies cerīgākajā vietā-GPS ir ielikta točka.Batoniņu nejūt.Mainam dislokācijas vietu.Jā-momentāla cope.Sēžam ,ķemmējam.Ezerā ārdās dzeltena motorene ar vasarniekiem.Batoniņš turpat tusējas un garlaicīgi nav.Pēkšņi kaut kas nosvilpj gar ausi un iekrīt netālu no laivas.Jā,draugi ir klāt-divi ķemmētāji bez enkura strauji dreifē mums virsū.Pēc "nelielas"vārdu pārmaiņas viņi šo manevru vairs neuzdrošinās atkārtot,bet turpat vien grozās.Batoniņš joprojām kožas un zivju spainis lēnām pildās.Pēkšņi dzeltenā motorene uzņēmusi kursu uz manu slīdošo pludiņu.pilnā gaitā tuvojas.Pēc mana izmisīgā bļāviena-kur ta nu laidīs,kuģa kapteinis nomet abarotus un vēsā mierā atbild:A ko es braucu mājā.Saulē iedegušās, pupīgās kompānijas dāmas tik plikšina uzkrāsotos acu plakstus.Kapteinis uzber ogles un prom ir. (pludiņu paspēju izvilkt).Pēc kāda laika cope atjaunojas,bet tākā zivju ir pietiekami-pārsvarā batons tik amnestēts. P.S.Šito visu varētu noraksturot trīs vārdos:Cope ir forša.Izklāstījuma sākums un beigas ir šis pašas lapas sākumā.Vopšem-parasta copītes diena.
23.jūlijs 2011, 18:10 | links

Jauki.
23.jūlijs 2011, 13:35 | links

Varēšot piebraukt gar abām malām kanālam.
23.jūlijs 2011, 13:33 | links

burtnieks Tas priecē,bet par privatizāciju tas jau laika jautājums:)) Galvenais lai var piebraukt,un pa skaisto ielaist laivu.
23.jūlijs 2011, 13:31 | links

Viens traktors rok,otrs līdzina.Drīz vajadzētu būt kārtībā.Rokot it kā pa eiropas naudu un būšot publiski pieejams,bet gan jau kāds prihvatizēs.DDD
23.jūlijs 2011, 13:27 | links

Tieši tā.
23.jūlijs 2011, 13:23 | links

Tu domā pašos Burtniekos.
23.jūlijs 2011, 13:21 | links

burtnieks kā pasakā:))Klau vai kanālu ir izrakuši.
23.jūlijs 2011, 13:20 | links

Tagad ar paplašinātiem teikumiem.Tā kā vakar valdīja neciešams,gandrīz tropisks karstums,nolēmām doties paķemmēt Sirmo uz vakaru,kad saules sakarsētais gaiss būs nedaudz atdzisis un būs jūtams kaut nedaudz vakara dzestrums.Piebraucot pie ezera,tas mūs sagaida ar siltu,brāzmainu vēju,kas pluinīja baltu krēpju klātos viļņu galus,no kuriem ik pa laikam atdalījās nelielas ūdens šļakatas.Vakarā,kad saules stari beidza mirdzēt pār gandrīz bezgalīgajiem Sirmā plašumiem,uztaisīju vienu bildi un braucām mājā.Cope šai skastajā,zivīm bagātajā,leģendām apvītajā ezerā ir forša,gandrīz neaizmirstama.
23.jūlijs 2011, 10:28 | links

ja burtniek pastasti bik vairak! ;)
23.jūlijs 2011, 09:03 | links

Var palūgt nedaudz paplašinātiem teikumiem? :)
23.jūlijs 2011, 08:07 | links

Tikko no Sirmā -copē gāja ļoti labi.
22.jūlijs 2011, 23:47 | links

17-niece sen jau sācis ziedēt,bet zivis mani vairs nepazīst:))Par batoniņiem tā ir taisnība,kas māk tam nāk.Ne asakas.
21.jūlijs 2011, 08:55 | links

kas dad tagaad burtnieka nem? driz brauksu uz to.
20.jūlijs 2011, 20:55 | links

Bišku jau zied, bet batoniņš ņem lopā.
20.jūlijs 2011, 20:23 | links

ūū, sen jau sācis ziedēt!:))) Es tur biju pirms divām nedēļām, ja pareizi atceros - ziedēja vienā laidā. Viss tāds zaļš un necaurredzams. Zivs arī tāda mazaktīva...:)
20.jūlijs 2011, 14:45 | links

skrejejs:gan jau,ka būs. biju atvaļinājumā, ārpus interneta, bet skatos, ka burtnieka tēmā klusums...
vai ūdens jau sācis ziedēt?
19.jūlijs 2011, 14:54 | links

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!