Vienkārši runājam par visu ko!

Tas, kas nav citās tēmās!
Nu nezin,man drauzdzenei ir mazda 5 neko sliktu par to mašīnu nevar teikt,iet klusu un miksti,labs auto.Mīnuss tas ka stūre gan tā vibrē.Tas arī vienīgais sliktais kas tai mašīnā ir.Bet salīdzinot ar manu dīzeli motoru pat nedzird.Bet za to pateriņa ziņa ja viņa uz 100 tere ap 7l tad mans ap 5l .
Ekonomija jūtama.
23.februāris 2012, 14:13 | links
 
Jā,vecs autiņš lūst,bet ar nosacījumu ,ka tas nav 124. vai 140. Mersis :) Man ir 1989.gads-izskatās,ka braukšu,kamēr nesākšu ar kurpēm bremzēt:)
Nu par divām vecām manā pārziņā bijušām Mazdām patreiz varu teikt tikai to labāko
23.februāris 2012, 14:00 | links
 
nu nez...ja ņem jaunu, tad cita lieta, tad šitie "Hyndai,Mazda,Toyota" ir par pieejamu cenu un gadi 4-5 arī ripo. Vecus viņus gan nevajag ņemt, jo birst viss un saremontēt neko nevar, tā viņš konstruēts. subjektīvs viedoklis protams :)

Vispār autiņu vecāku par 10 gadi pirkt nav prātīgi. Cilvēki kādreiz domā - autiņš vecs un lēts un arī remonts būs lēts...a nekā - ir daļas (bukses, sviras, amīši), kas jāpērk jauni un tie ir vai cik dārgi, tāpat remonta darba cena ir līdzīga jaunam un vecam autiņam.

jaunāks autiņš naudu "tērē" ar to, ka paliek lētāks (300-1000Ls gadā), vecs autiņš naudu tērē ar to, ka dikti jāremontē...bet tas nav tas pats, tāpēc ka remonta laikā auto nevar lietot un nekad neesi drošs, ka līdz galam aizbrauksi.

Vidējs nobraukums autiņiem tur ir 40-50k pa gadu, es drīzāk ticēšu, ka 15 gadīgam auto 200k nozīmē otro riņķi uz odometra :))
23.februāris 2012, 13:46 | links
 
fish - tev tak nav ne mazaakaas sajeegas ko runaa :D :D :D Ja tai mashiinai ne tikai panelii bet arii dziivee ir tie 250 000 tad taa ir gandriiz jauna mashiina.

mani fascinee tie kuri peerk 90to beigu diizeli ar 180k un priecaajas ku feinu auto dabuujushi.

P.S. tev gadiijumaa taads nav?

P.P.S. nesen skatiiju 2009.gada (jaa, nekljuudiijos 2009.gada) golfu diizeli kuram uz shiltes bij 196k.
23.februāris 2012, 13:37 | links
 
raihs kā kuram! Man draugam 91 gada bembis, pa 2 gadiem reizi aizdzen uz servisu lai pārbauda vai viss okē, ne kas plīst neko... P.s katru dienu viņš nobrauc ~50km ....
23.februāris 2012, 13:35 | links
 
A vot nevaru noturēties no komentāriem tipa bmw -sūds! Kādreiz tā fanoju par šo mašīnu,par izskatu,par imidžu,utt. Man savulaik ir bijuši veseli trīs melni bmw-visi,protams,melni:) Un ar visiem trijiem tik pa servisiem vien dzīvojos-to tas salūst,to šitas...Ritošā daļa murgaina-pietiek kaut nedaudz kādai šarai luftēties(un bembim to ir bezsakarā daudz),kā visa mašīna dreb-man visiem bembjiem vienmēr stūre ir drebējusi). Ja kaut viens no tiem trim lūtu labs bijis,tad noveltu uz neveiksmīgu sakritību,bet tagad-nu nē! Tagad,ja redzu kādu ar bembi,smejos:) Atlika nopirkt veco mersīti,lai saprastu,ka mašīnas mēdz arī braukt,ne tikai lūst...
Paskaties pēdējos kvalitātes reitingus-bmw un Mersedes dala 8-9 vietu kvalitātes ziņā-pirmais trijnieks-japāņi-Hyndai,Mazda,Toyota...Vācieši sen jau savu kvalitāti turkiem notirgojuši,man pat bik kauns par šiem.
23.februāris 2012, 13:30 | links
 
otrs vēl "labāks" - 250 štukas ;)))
23.februāris 2012, 12:26 | links
 
200000+ tūkstoši uz tāfeles un "sporta" bembis ar 3l motoru? apsveicu ar potenciālu piebiedrošanos "kūpošajiem" :DDD lati birs pa izpūtēju grabēdami :DDD tā jau ir - bagāts dara kā grib ;)))
23.februāris 2012, 12:25 | links
 
Tikai no Vacijas, ja turki netirgo, tad nobraukums cerams bus istais un .....
23.februāris 2012, 10:45 | links
 
ok, te būs tie paši linki :D

http://goo.gl/9OXJK

http://goo.gl/PFLwV
23.februāris 2012, 10:19 | links
 
 
325- 17 gados 205 tūkst..? Nu lai jau būtu.
Gazes iekārta - jābūt ļoti kvalitatīvai lai justu to ekonomiju, man kadreiz bija, atteicos. 318 izskatās stipri reālāks. Vismaz man. Bet ja vajag lai uzspiežot gumija sviltu - tad 325 protams
22.februāris 2012, 23:41 | links
 
Džeremijs teica, ka mazda esot labāka :P

http://www.streetfire.net/video/top-gear-season-8-episode-6-originally-aired-on_part-1_179659.htm

325 jau tev sanāks krietni praktiskāks un lētāks.
Bet ja gribi smuku un koptu mašīnu tad sanāk 318 :)
22.februāris 2012, 23:20 | links
 
325 ir aizmugurējais spārns ierusējis, mani jau labāk piesaista 318 ,jo ir gazes iekarta tas ir + un jauda :)
22.februāris 2012, 22:08 | links
 
Iej www.mobile.de un apskaties par autiniem, cik un kaa maksaa, .....
22.februāris 2012, 21:36 | links
 
Grūti jau salīdzināt e46 un e36, bet ja ņem tīri no motora viedokļa, tad 325 - patērīņs +- tas pats, toties jauda jau jūtami atšķiras. Un gāzes iekārta BMW ir liels pluss, jo bez tās rēķini ka 10Ls uz 100 tas pa štrāsi, pa pilsētu 12-15 Ls ( nu jau vienalga raksta litrus vai latus :D)
22.februāris 2012, 21:02 | links
 
opusums, tieši manas domas! :)) Bet E46 ķēms baigi smukais! Plus 353 gāze iekšā, ekonomija uzreiz...
22.februāris 2012, 20:54 | links
 
325! Pievers uzmanibu auto tuningam,kas parada, kas bija iepriekseejais saimnieks, motora resurs arii lielaaks.
22.februāris 2012, 20:47 | links
 
Labdien! Vajadzētu jūsu palīdzību! Grasos ņemt jaunu mašīnu, tapēc gribētu dzirdēt jūsu domas par šīm divām, kura labāka un kapēc (Stulbus komentārus ka bmw sūds u.t.t paturiet pie sevis!)

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/325/ffedo.html

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/318/cknpb.html

Gribētu dzirdēt domas kura labāka un kapēc :)
22.februāris 2012, 20:31 | links
 
Kur labo gazes pistoles? Atradu pie savejas vienu izshauju divas patronas un ieklemee...
22.februāris 2012, 19:30 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager