Vienkārši runājam par visu ko!

Tas, kas nav citās tēmās!
Oglītes kapara.

Breks, tipa centrālā noēd aķi?

Nu jāstās, aizvedīs pieliks vēlreiz pie kompi, ta manīs cik skāde liela.
19.marts 2012, 09:16 | links
 
sienaazis
Pieliec testeri pie aķa un redzēsi uzreiz vai krītas iekšā ēsošais powers.
Ja krītas tad dari tā;
pa vienam ņem ārā drošinātājus, kad redzi, ka vairs nekrītas, tad zini kura josla ir vainīgā.
Opeļiem zinu, ka vājā vieta ir centrālā atslēga...
19.marts 2012, 09:04 | links
 
Tās startera un citu mezglu vainas var būt dažādas.Bet aķis nedrīkst pa nakti izlādēties!!!Jāatrod caur ko izlādējas!Ja tā noplūde paliks lielāka,var celties ampēri,un nodegt-Pu,pu,pu!Ja nemākiet,labāk ņemt +klemmi nost,kamēr nav meistars!
19.marts 2012, 08:59 | links
 
2 sienāzis
Spriežot pēc simptomātikas tev tam autiņam ģenerators ir kirdik.
19.marts 2012, 08:57 | links
 
Otrs variants - starterim oglītes stipri padilušas.
19.marts 2012, 08:48 | links
 
urmaas, tu domā ka ģēnģim kautkas nav lāga?
19.marts 2012, 08:41 | links
 
Sienaazis.
Nu gan jums makaronus kar uz ausīm.Oglītēm nekas nau jāpiedilst.Cik vajag viņas jau pirmajā stundā ir piedilušas.Pameklē normālu meistaru.Ģeneratoram "pakaļā" ir eļektroņiks,ne tikai šokoladkā.Ja tranzistoru blokā kkas nerubī,tad ari ģeņģeris normāli nešeptēs.Dzen autiņu pie meistara.Pirms tam pārbaudi masas vada savienojumu starp kuzovu un motoru.
19.marts 2012, 08:38 | links
 
Pie izslēgtas aizdedzes un pārējā,jāmēra slodze uz aķa.Nedrīkst būt patēriņš aķim,ampēriem jābūt pa nullēm!!Kā lai iestāsta....
19.marts 2012, 08:38 | links
 
Par tām oglēm nepiekritīšu gan.
Var piemest testeri vadiem, lai saprastu kā lādē.
Ja braucot ar laiku rādio nekļūst klusāks un lampiņas blāvākas, kad tas nav saistīts ar ģenerātoru.
19.marts 2012, 08:38 | links
 
aakka variants, vai arī vienkārši nav lādēšanas ,ogles mainītāji nav kautko salaiduši grīstē..
19.marts 2012, 08:33 | links
 
Da bija pie kompi jau pieslēgts, teica ka oglītēm jāpiedilstot
19.marts 2012, 08:31 | links
 
Toni , diez vai....

aakki, ja auto izslēgts, vaitad var būt nopūde, ka no rīta nepiešķilt.
19.marts 2012, 08:30 | links
 
>Sienaazis
Kaut kas piz...di elektrību, respektīvi ir noplūde, ieteuktu uz servisu.
19.marts 2012, 08:30 | links
 
Zini kā tai anekdotē: Gribi nop...ies vienreiz,-paņem prostitūti,gribi to darīt regulāri,-nopērc Opeli...
19.marts 2012, 08:28 | links
 
Izklausās,ka notiek aķa izlāde.Kaut kur caur ģeneratoru,vai vadiem noplūde!
19.marts 2012, 08:28 | links
 
Bračkam pajaunas paaudzes opel astra dīzelis.

Fiška tāda, ģenerātoram bij jānomaina kautkāda tur oglīte. Oglīti nomainīja, bet auto neleca (aķis bija slikts un beigu beigās nosprādzis) piepīpēja un aizgāja.

Atbrauca līdz mājai, pēc 2 st nelec, ar palaidēju piešķiļ, nedarbojas neviens pribors. Atlaid gāzi noslāpst.

Ok, nomainam aķi, piešķiļas, visi pribori deg, viss ok.

šorīt atkal nevar pielaist, kas tā par štelli ?
19.marts 2012, 08:22 | links
 
karūsa, skat. te, pirmos ierakstus...

http://www.copeslietas.lv/site/sarunas/topic/1072/
18.marts 2012, 13:33 | links
 
tāpēc jau viņas vajag pēc tam atmērcēt :)) Un sāls daudzums klāt ir minimāls :)

Ja uzreiz no sāls tovera stumj uz striķa, tad jau ir kā ir... Bet par smaržu gan jāpiekrīt :D
18.marts 2012, 13:31 | links
 
par taam voblaam runaajot-mani atbaida tas briesmigais sals daudzums..nu,un peec tam laikam kaadas divas dienas arii nav velams buchoties,jo smachoks labs kombinacijaa ar alinju:)))))))))))))))))))))))))))))
18.marts 2012, 13:07 | links
 
Johaidi! Pat es atceros, ka tur viss bija pietiekami izsmeļoši.... Pats gan voblas netaisu!
18.marts 2012, 12:59 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager