Vienkārši runājam par visu ko!

Tas, kas nav citās tēmās!
Degvielas sūknis?
19.marts 2012, 16:51 | links
 
Pat degvielas filtrs,bezjēdzīgi,tīrs.
19.marts 2012, 16:47 | links
 
Nomainīts.
19.marts 2012, 16:46 | links
 
svečvadi, sveces, sadalītāja vāciņs, gaisa filtrs...
19.marts 2012, 16:44 | links
 
Šorīt uz 40 kilometriem nomira 6 reizes.Vētra ?
19.marts 2012, 16:41 | links
 
Nu ja reiz aizgāja tēma par autiņiem,pastāstīšu savu sāpi.Autiņš-passat variants.3,4 dienas strādā kā pulkstenis,un tad uznāk mēnešreizes.Braucot vienkārši nomirst.6,7 reizes pazāģējot atkal viss ok.Šis murgs ir jau no novembra,domāju beigsies aukstums,beigsies problēmas.Shuju.Biju arī uz diagnostiku-vienīgais,ko rāda ,,temperature eror,,Sanēmu piedāvājumu tīrīt,mazgāt,pārzvanīt vadus un t.t. Vai pēc tā autiņš darbosies,atbildi nesaņēmu.Varbūt kādam ir idejas?
19.marts 2012, 16:34 | links
 
Vēl lai parāda kā latus no toletes papīra taisa :DDD
19.marts 2012, 16:28 | links
 
Mūžīgais elektroenerģijas avots!! Beidzot tas ir atklāts :D:D
19.marts 2012, 16:19 | links
 
kas tas pa prikolu?
19.marts 2012, 16:17 | links
 
Re, a elektrība ta pa velti :-)))))))
19.marts 2012, 16:07 | links
 
Oglītes kapara.

Breks, tipa centrālā noēd aķi?

Nu jāstās, aizvedīs pieliks vēlreiz pie kompi, ta manīs cik skāde liela.
19.marts 2012, 09:16 | links
 
sienaazis
Pieliec testeri pie aķa un redzēsi uzreiz vai krītas iekšā ēsošais powers.
Ja krītas tad dari tā;
pa vienam ņem ārā drošinātājus, kad redzi, ka vairs nekrītas, tad zini kura josla ir vainīgā.
Opeļiem zinu, ka vājā vieta ir centrālā atslēga...
19.marts 2012, 09:04 | links
 
Tās startera un citu mezglu vainas var būt dažādas.Bet aķis nedrīkst pa nakti izlādēties!!!Jāatrod caur ko izlādējas!Ja tā noplūde paliks lielāka,var celties ampēri,un nodegt-Pu,pu,pu!Ja nemākiet,labāk ņemt +klemmi nost,kamēr nav meistars!
19.marts 2012, 08:59 | links
 
2 sienāzis
Spriežot pēc simptomātikas tev tam autiņam ģenerators ir kirdik.
19.marts 2012, 08:57 | links
 
Otrs variants - starterim oglītes stipri padilušas.
19.marts 2012, 08:48 | links
 
urmaas, tu domā ka ģēnģim kautkas nav lāga?
19.marts 2012, 08:41 | links
 
Sienaazis.
Nu gan jums makaronus kar uz ausīm.Oglītēm nekas nau jāpiedilst.Cik vajag viņas jau pirmajā stundā ir piedilušas.Pameklē normālu meistaru.Ģeneratoram "pakaļā" ir eļektroņiks,ne tikai šokoladkā.Ja tranzistoru blokā kkas nerubī,tad ari ģeņģeris normāli nešeptēs.Dzen autiņu pie meistara.Pirms tam pārbaudi masas vada savienojumu starp kuzovu un motoru.
19.marts 2012, 08:38 | links
 
Pie izslēgtas aizdedzes un pārējā,jāmēra slodze uz aķa.Nedrīkst būt patēriņš aķim,ampēriem jābūt pa nullēm!!Kā lai iestāsta....
19.marts 2012, 08:38 | links
 
Par tām oglēm nepiekritīšu gan.
Var piemest testeri vadiem, lai saprastu kā lādē.
Ja braucot ar laiku rādio nekļūst klusāks un lampiņas blāvākas, kad tas nav saistīts ar ģenerātoru.
19.marts 2012, 08:38 | links
 
aakka variants, vai arī vienkārši nav lādēšanas ,ogles mainītāji nav kautko salaiduši grīstē..
19.marts 2012, 08:33 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager