Es izvēlējos Dulkan, jo izstādē no viņu puses attieksme pret klientu bija līmenī, atšķirībā no bush. Un + atbalstu LV uzņēmumus. Cenu izstādē arī var sarunāt labāku.
Es tev tomēr ieteiktu pameklēt Latvijā ražotās laivas, jo ar garantiju vieglāk un protams pie nepieciešamības arī ar viņu remontu. Man DULKAN, biju pagājušo rudeni vienu caurumu uzrāvis, aizbraucu pie viņiem un stundas laikā sataisīja un paņēma nieka 3 laši, jo bija viņu ražojums.
Minn Kotu vēl joprojām ražo Amerikā. Minn Kota pluss ir izturība un ilgmūžība. Vēl pluss ir Minn Kota serviss Latvijā. Noteikti neieteiktu izvēlēties ķīniešu pakaļdarinājumus, esmu papētijis, viņi ir ļoti nekvalitatīvi. Salīdzinājums ir tas pats kā benzīnmotoriem Honda pret Parsun. Ar Parsun dzinēju doties izbraucienā bez instrumentu komplekta un rezervesdaļu komplekta nav prāta darbs.
vai kādam neinteresē paštaisīta airu laiviņa, ir arī nopietni airi. Garums 3.50m, ļoti ērts beņķu augstums 40cm, nav pati vieglākā, bet agrāk divatā cilājām pat šarānam uz jumta, neesmu svēris, bet liekas uz kg 75-80. Kādreiz liku virsū 6hp motorīti. divatā ir ok, vienam ideāli, trijatā jav paliek neomulīgi, baigi šūpojās.
Skutercentrs tirgo "Fushida". Itkaa japaanaa razhoti. Cenas baigi saldas salidzinot ar minn kota.
GRibetu dzirdet atsauksmes. Otrs variants bija Minn Kota traxxis serija.
baigi svarigi ir lai varetu regulet dzenskruves atrumu uz reostatu peec "chuja", nevis ka ir piemeram minn kota endura modelim, kur ir 5 atrumi un viss. Dazhu bridi velcejot pa vejam ar enduru bija parak atra gaita.
Sveiki vīri! Vai kādam ir bijusi saistība ar AS "Latvijas finieris" izgatavotajām laivām - Verems 1 un Verems 2? Gribēju dzirdēt atsauksmes. Tā kā tuvojas sezona, labprāt pats uzceptu Verems 2. Atradu lietošanas instrukciju. Varbūt kādam ir šabloni dabīgā lielumā? Un, varbūt, kāds ir veicis aprēķinus, cik izmaksā pašam uzbūvēt šādas laivas?