Laivas un to motori

kkeda,
gudriniek, kopš kuriem laikiem tehniskajā pasē raksta taktis? Ja neraksta, tad iepūt, ja tilpnē atļauts braukt ar motoru, tad brauc kaut ar dīzeli !
5.maijs 2012, 09:48 | links
 
Jāiegaumē vēl tas kad ar 2t dzinējiem daudzās tilpnēs ir aizliegts braukt, sakarā ar dzinēja izplūdes piesārņojumu.
5.maijs 2012, 09:35 | links
 
Pie 2t plusiem var minēt, ka lietotie būs lētāki par 4t (jaunus 2t vairs nedrīkst ievest un tirgot ES), vienādas jaudas motors 2t asāk atsauksies uz gāzes piedošanu, motors konstrukcijas dēļ ir vieglāks, salīdzinot ar 4t. To var pārvadāt jebkādā stāvoklī.
Ne vienmēr 2takters būs skaļāks par 4takteri, bet pārsvarā tā būs, ja motoram 1 cilindrs.
Mīnuss neapšaubāmi ir čakarēšanās ar eļļas/benzīna jaukšanu. Cik man ir nācies velcēt, no 2taktera atgāzu smaķelis tomēr kaitina, kad vējš sanāk no laivas aizmugures.
Es 2t vairs nepirktu, bet ja ir lielisks piedāvājums, tad vajag ņemt un braukt ...
4.maijs 2012, 17:50 | links
 
Skalaaki ir. Drosi vien jo vecaaks, jo skaljaaks.
4.maijs 2012, 17:38 | links
 
kā ir ar 2t motoriem? baigi skaļi viņi ir?
4.maijs 2012, 17:29 | links
 
paldies par viedokļa izteiksanu! ko sakat par mariner motoriem?
4.maijs 2012, 16:04 | links
 
Nekada gadijuma neperciet Parsun (5 zs)- slikta pieredze. Pa coku tek ara ella, totaali nelec (javelk 20 reizes) utt. Panemiet kadu lietotu Suzuki, Yamaha vai ko citu labaak.
4.maijs 2012, 16:03 | links
 
mekleju motoru no 2.5-5zs lietotu. piedavajumus uz pm
vai 28857470
4.maijs 2012, 15:56 | links
 
uzraksti parsun-otzivi un visu izlasīsi.bet vēl labāk piekrāj kādus 140ls un nopērc kādu no japoškām.
4.maijs 2012, 15:38 | links
 
vari iemest linku kur var palasīt?
4.maijs 2012, 13:05 | links
 
es parasti atskaites par motoriem lasu no Krievijas forumiem. Tur ir čaļi no apvidiem, kuri spiež katram būt mehāniķim un ekspluatācijas apstākļi ir ļoti smagi. Tad nu no šiem cilvēkiem var ļoti labu informāciju dabūt, jo nepasaka tikai, ka motors sūds, bet arī detalizēti apraksta, kas par tehnoloģiskām problēmām piemīt aparātam...

Par parsuniem atsauksmes tur nebija glaimojošas...

BET jāņem vērā, ka ķīnietis ir darbīgs rūķītis. Viņi jau arī nav muļķi, lai sēdētu uz vietas un problēmas labo. Tikai - kā izzīlēt, ka veikalā tirgotais ir vecs modelis ar daudzām problēmām vai arī jaunāks, kuram vismaz daļa problēmu ir novērstas? :))

P.s. ir vēl viens ķīniešu līdzinieks Sail, par tiem bija labākas atsauksmes - mazāk problēmas, bet.... Neesmu redzējis, ka pie mums viņus tirgo :)
4.maijs 2012, 11:26 | links
 
v'el k'adspar parsun?
4.maijs 2012, 11:16 | links
 
Kungi, varbūt kāds specs iemestu aci remonta sadaļā un dotu kādu sakarīgu padomu?
4.maijs 2012, 08:03 | links
 
cau, man ir Parsun 5 zs.tagad iet otrais sezons pagaidam neko sliktu nevaru pateikt, nomainiju eļļu un vis.tikai jauzzina vai vajag kautko regulet vinjam vai ne.
4.maijs 2012, 07:04 | links
 
Sorry, neizlasīju Mikss, rakstīto :)) Vismaz viena atsauksme :))
3.maijs 2012, 11:56 | links
 
Skaidrot un filozofēt var viskautko :))
Bet vai tad tiešām no visiem CL lietotājiem nav nevienam Parsun motors? :) Gribētos kādu atsauksmi no reāla lietotāja.
Man gan viens mehāniķis, kurš ar laivu motoriem ņemas, teica, ka uzbūve viņam esot ok.
3.maijs 2012, 11:54 | links
 
Nu tad uz servisu un jā nevar salabot , lai dod jaunu .
3.maijs 2012, 08:42 | links
 
Gint, paldies par padomu.
Tas jau ar tika pārbaudīts un izdarīts, bet nekādu pārmaiņu, diemžēl.
3.maijs 2012, 08:34 | links
 
es tomēr tēmēju nuz lietotu.... 700ls pa traku :) neviens maita cabrioletu nepērk :D
3.maijs 2012, 08:19 | links
 
Lāčuk , pirms pāris gadiem šinī tēmā man izskaidroja sīki un smalki , kāpēc nav jāpērk Parsuns .
Varu parādīt kur vari dabūt pilnīgi jaunu Merkury - 5 Hp ar 5 gadu garantiju pa 710 Ls . tā laikam ir lētākā cena Latvijā .
3.maijs 2012, 07:25 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager