Skatos kad daudzi te uz eļļas maiņas ir uzsēdušies. Vnk nomainiet eļļu reizi sezonā un miers, pašam būs labi un motoram arī, nevis salīdzina te ar zāles pļāvējiem. :)
Reizi gadā droši vien tāpēc, lai novērtētu blīvslēgu stāvokli, t.i. vai reduktorā nav ūdens. a redzēt to var tikai izlejot eļlu...un kaut arī ūdens nav, tad nelies tak to pašu atpakaļ, tāpēc sanāk maiņa. Būtībā tas manuprāt ir tikpat "obligāti" kā 1x gadā ieeļlot visus šarnīrus :))
...vispār jau puses ir vienādas, bet lielākā puse to nespēj saprast :))
Man jau skiet, kad vairaak kaa puse nemaz nenobrauc taas 100h pa gadu, ja vieniigi nedziivo laivaa!:) bet eelaa jaamaina katru sezonu....ja kaut izbrauc 3 reizes gadaa pa kanaalu!
Lai pārbaudītu vai būs noturīgs - uzliec punktu uz rokas un ar pirkstu paberzē, ja nekas neizsmērēsies un nevarēs viņu noberzt, tad manta būs laba. Ja uzreiz viss izplūdīs, tad tas pats notiks uz laivas :D
Rīgā pie zivju paviljona, spīķeru pusē, ir jahtu piederumu veikals - vari nopirkt visādus ciparus no līmējamā materiāla. Mēs tos līmējam uz burām. Domāju, ka var pajautāt arī CSDD, par maksu noteikti arī viņi notirgos, vai nu trafaretus, vai līmējamos burtus. Man iedeva līmējamos, bet bija izvēle.
Neiesaku. Uzkrāsoju ar ūdens izturīgu marķieri savai baltajai laivai, apkārt nummuram viss tika sasmērēts pēc pirmās laivas salocīšanas. Prasīju servisam, cik maksās notīrīšana un nummuru uzlīmēšana............~40 Ls!!!!! Vieglāk nošauties.
Krievu laika ovālajai kannai (ārējā bāka) pazudis skrūvējamais korķis, kādam nav lieks vai ideja kur tādu dabūt, vai funktieris kā uzmeistarot ko analoģisku?