Laivas un to motori

Es jau nesuumeejos,tikai gribeju pieradit ka lai normali brauktu nav vajadzigs lai aizmuguree zviedz N-tie zirgi!D:
25.septembris 2012, 09:11 | links
 
staker, nešūmējies ja viņi grib braukt ar 10km ātrumu lai brauc mēs brauksim 23-28km.
25.septembris 2012, 07:05 | links
 
ja puiku palaidīšu bērnudārzā, tad aiziet P,O.
24.septembris 2012, 22:44 | links
 
Vel viens video par 5hp,soreiz braucu viens=28km/h.Interesenti var apskatit seit-http://www.youtube.com/watch?v=MCBmLY08jo8&feature=youtu.be
24.septembris 2012, 22:43 | links
 
Nu čto usi dapizdelsa Viš Tevi noslīcinās ..........:DDDDDDDDDDD
24.septembris 2012, 22:32 | links
 
P.O.T varu?
par motoriem, laivlam, caurumiem lai paliek
24.septembris 2012, 22:25 | links
 
tev laiva caura,tik maza motora nav, svars neatbilst, un vispār, saēdos butes:), tikai nākošnedēļ, vot
24.septembris 2012, 22:22 | links
 
USI
KAD BRAUCAM?
24.septembris 2012, 22:16 | links
 
laiva 50kg un cālis 50, nekādu problēmu vai ne:)
24.septembris 2012, 22:08 | links
 
te bus neliels video tiem kas netic ka ari 4hp un 3,25m laiva iet diezgan normali
http://youtu.be/W0_aJgyXLoU
24.septembris 2012, 21:54 | links
 
lai veicās!!!
24.septembris 2012, 13:49 | links
 
Nu tieši tā es apmēram to lietu biju iedomājies.Aizmirsu pateikt motors ir divtaktu,tāpēc problēmas varētu būt mazākas.Tas tā manuprāt.
24.septembris 2012, 13:44 | links
 
daddy, nu protams bet ja viņš nepukst tad pārējam nav vairs nozīmes...
24.septembris 2012, 13:42 | links
 
manuprāt piekaramais motors ne tikai no dzinēja vien sastāv - tur ir arī dažnedažādas trosītes, sviriņas, gultņi un gultnīši - ja motoru grib turpināt normāli lietot nevis pārdot, tas viss būtu rūpīgi jāizjauc, jāiztīra, jāsasmērē un jāsaliek atpakaļ. Tas, ka dzinējs iepukšķēsies ir tikai puse no darba...pārdošanai protams ar to pietiek :)
24.septembris 2012, 13:35 | links
 
atvainojos nospiedās 2x
24.septembris 2012, 13:07 | links
 
galvenais kā izvilksi tā uzreiz sāc rīkoties zem ūdens korozijas procesi ir10x lēnāki kā gaisā.Uzsildi jebkuru motora eļļu izskrūvē sveci nolej veco eļļu un salej to silto eļļu pilnu karteri un arī pa sveces caurumu līdz augšai un griez cauri .Atkārto procedū ru vairākas reizes kamēr noliesi dzidru eļļu.Tad varēsi ieliet pareizo eļļu.Karburātoru noteikti jāizjauc un jāizpūš ,jaunai eļļai pielej metāla kondicionieri /ER/.Ja nebūs problēmas ar aizdedzi tad vajadzētu atdzīvoties.
24.septembris 2012, 13:06 | links
 
galvenais kā izvilksi tā uzreiz sāc rīkoties zem ūdens korozijas procesi ir10x lēnāki kā gaisā.Uzsildi jebkuru motora eļļu izskrūvē sveci nolej veco eļļu un salej to silto eļļu pilnu karteri un arī pa sveces caurumu līdz augšai un griez cauri .Atkārto procedū ru vairākas reizes kamēr noliesi dzidru eļļu.Tad varēsi ieliet pareizo eļļu.Karburātoru noteikti jāizjauc un jāizpūš ,jaunai eļļai pielej metāla kondicionieri /ER/.Ja nebūs problēmas ar aizdedzi tad vajadzētu atdzīvoties.
24.septembris 2012, 13:06 | links
 
Pavasarī man Burtniekā darbojoš Honda 5HP ar visu nomas Pellu nogāja dibenā, ātri krastā braucot vilnis no aizmugures ielija laivā, aptuveni 1,5 sekundēs vis nogāja pa burbuli un vajadzēja peldēt un makšķerēšanas loriņus vākt ārā no upes.
Motoram mājās nolēju eļļas, benzīnu ar ūdeni un noņēmu elektroniku (tika izžāvēta). Tad ielēju eļļu (tika iepirkta a/m pussintētiskā lētā ap 6 l) un lēnām ar pilnu motora (līdz augšai) karburatoru tukšgaitā, tika griezts ar palaidēju motors, bez sveces, kamēr nebija eļļā ūdens nu 4 reizes. Tad to pašu iekurbulējot sākumā uz 5 sek vēlāk ilgāk skatoties vai eļļā nav emulsijas. Pēc tam salejam vajadzīgo eļļu un braucam tālāk.
24.septembris 2012, 12:19 | links
 
kutis
Motoru pagriezienā normālā gaitā novērpa no tranča.Dzelmē jau nedēļu guļ.
24.septembris 2012, 12:16 | links
 
Vienu pagajušo nedēļ čomam atdzīvinājām iet kā bitīte. Atkarīgs kā noslīka ,strādājot jeb nē un cik ilgi bija zem ūdens un kāds laiks pagājis kā izvilki.
24.septembris 2012, 11:52 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager