Laivas un to motori

lacuks007...

"Kazanka" visvieglākā no minētajām laivām (spēcīgs rumpītis var pavilkt/pārcelt vienatnē) šaura un gara , materiāls kniedēts alumīnijs. Mīnusi - hodā riskanti izdarīt ātrus pagriezienus, var apmesties, šaura. Plusi - ļoti labas gaitas īpašības, labāks ātrums pie mazāka motora, pie tam, manuprāt vienīgā no šīm laivām ko var arī puslīdz normāli paairēt.

"Krim" - īsāka, taču platāka, par ~ 40kg (170kg) smagāka materiāls metināts duralumīnijs AMG5. Plusi - ļoti stabila, normāls salons, ērts tents, iebūvēti putoplasta drošības "spilveni". Mīnusi - liela motortelpa noēd ļoti daudz vietas salonā, dibena uzbūves dēļ ejot pa asu vilni baigi sitas, it kā pastāv iespēja pārsist metinājuma vietas.

"Progress" - vislielāka no minētajām un attiecīgi daudz smagāka - ~240kg. Materiāls kniedēts duralumīnijs Д16АТ.
Šī jau ir tīra motorlaiva - normāli nepaairēsi, viens nepacelsi, motors arī reāli vajadzīgs sākot no 30HP.

Pie izvēles no sākuma jāsaprot kas Tev ir prioritāte... Es kā otru laivu paņēmu "Krim" (skatījos arī uz Kazanku, bet gadījās ideālā stāvoklī Krims), bet mans mērķis bija iegūt ērtu (stūre, fiksēts dzinējs) mobilo vienību ko staipīt līdzi bušenes vietā, līdz ar to prioritāte bija lai puslīdz mierīgi varu vienatnē dabūt to uz/no piekabes, tādēl prioritāte bija svars un dimensijas. A ja taisies laivu turēt stacionāri, tad loģiski, ka, jo lielāka (saprāta robežās) jo labāka/ērtāka...


Vairāk info par laivām http://motorka.org/m_lodki/
3.oktobris 2012, 10:24 | links
 
kura būtu pateicīgāka un piemērotāka copei?
3.oktobris 2012, 09:05 | links
 
Lāčuk
1.Jau nosaukumos ir atšķirība.
2.Uzbūvē.
3.paredzētajiem mērķiem.
p.s.
katrai ir savi plusi un mīnusi.
:))
2.oktobris 2012, 21:28 | links
 
Lāčuks, sāc ar šo linku:
http://www.motolodka.ru/boats.htm
papēti sev interesējošiem modeļiem izmērus, svaru, kravnesību, maksimālo dzinēju jaudas, maksimālos ātrumus pie pilnas noslodzes... Un daudz ko citu tur atradīsi.
2.oktobris 2012, 21:28 | links
 
man veel nav vajadziga makskeresanas atlauja, bet zinu kad man lidzi vaig personu no 16 vai 18 gadiem, bat nezinu vai vinam ir vajadziga atlauja, ir vai nav? ja vins nezvejo
2.oktobris 2012, 21:23 | links
 
izstāstiet kādas ir būtiskas atšķirības starp šīm 3 laivām un kura, kapēc ir labāka?
progress
kazanka
krim :)
2.oktobris 2012, 21:21 | links
 
bums,labs joks:D Apskatīšos vai ir uzrakstīts"zagts".:DDDDDD
2.oktobris 2012, 20:38 | links
 
kādas ta jūras esi sadomājis vagot,ka garo kāju savajazējās?
tonis, 1.oktobris 2012, 21:41


Cita tupele, cits dībelis vajadzīgs...
Tā jau es arī apmēram domāju, kā Tu saki. Bet kaut kā skaidrais saprāts liek meklēt kādu 4-taktnieku un vēlams ar degvielas iesmidzināšanas sistēmu.
2.oktobris 2012, 20:31 | links
 
Labs!:)))
1.oktobris 2012, 22:51 | links
 
Jāpievērš uzmanība vai viņi nav zagti :DDDD
1.oktobris 2012, 22:39 | links
 
Sveicināti.Esmu noskatījis motorus lietotus 4tk viens ir Suzuki,otrs Yamaha 5zs.Vēlētos zināt kam būtu jāpievērš uzmanība?
1.oktobris 2012, 22:33 | links
 
Dadzic,
kādas ta jūras esi sadomājis vagot,ka garo kāju savajazējās?
Pēc savas pieredzes varu spriest ,ka 2 taktnieks ir par 25-30% rijīgāks ,skaļāks ,BET
tai pašā laikā, ņiprāks un vieglāks nekā 4 taktu motors.
Tik nevajag aizmirst benzīnam piegāzt eļļu...:)
1.oktobris 2012, 21:41 | links
 
teikšu godīgi tam NItro ar bija 2t :) nu nekāda vaina!
1.oktobris 2012, 09:51 | links
 
Svieciens, kungi!
Patreiz ir aktuāla piekaramā motora izvēle. Meklēju lietotu 40-50 zs motorīti ar garo (L) kāju. Budžets ir ierobežots, tāpēc apsveru iespēju ņemt 2-taktu motorīti, kas būtu lētāks kā 4-taktnieks, taču esot rijīgāks.
Cik ļoti liela ir starpība degvielas patēriņā starp 2-t un 4-t motoriem? Kādas vēl neērtības ir ar 2-taktniekiem izņemot to, ka eļļa jālej klāt?
1.oktobris 2012, 08:49 | links
 
Ar krievu dzelžiem ņemties negribas.
Bums,mēģināšu to herņu ievest Bruņiniekos.
1.oktobris 2012, 08:27 | links
 
Ir viena bradjagu blice Šauļos parasti kad kaut kas ienāk zvana un piedāvā Tā ka ar iekšdedzes varīkļiem vairs neņemos/tikai elektromotori/no viņu pakalpojumiem esmu atteicies .Mēģināšu piezvanīt un noprasīt Ja tā kāja ir noņemta no dzinēja var uzmest aci kas tā ir par lietu kuru nevar sataisīt.
1.oktobris 2012, 08:12 | links
 
Lietoju sadu elektro motoru ( torqeedo travel 1003s http://www.torqeedo.com/uk/electric-outboards-uk/travel-503-1003-with-integrated-battery-for-inflatables-dinghies-yachts-up-to-1-5-tons),ja kadu interese pastastisu.
1.oktobris 2012, 00:36 | links
 
Toni uzstelee to motori uz vihra kaajas, sanaaks noteikti leetaak, tik nedaudz pielaagossanas darbu un biku vairaak svara.
1.oktobris 2012, 00:05 | links
 
-Skuju,-nav!
30.septembris 2012, 23:55 | links
 
Bumsi,
tencinu,parakņāšos...
30.septembris 2012, 23:51 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager