Laivas un to motori

Lacuks - tas noteikti nebūtu lēts prieks, vajag gruntēt un krāsot ar labām krāsām lai labi turētos.
4.oktobris 2012, 15:51 | links
 
Padomā pats pirms uzdod jautājumu! Zivij pilnīgi vienalga uz tavu krāsu, ja zivs tur būs tad pieķersies nepētot tavu krāsu!
4.oktobris 2012, 15:49 | links
 
a ko pvc laivas saka par šitādu krāsošanu? kādu krāsu labāk ņemt?viņa nebružājas nost? jo speciālās ieroču camo krāsas ir baigi dārgas un taudz vajadzēs :)
4.oktobris 2012, 15:18 | links
 
kedai. Manis pēc vari laivā reizē pirst un elpot. Uzdevu jautājumu par laivas krāsu.
4.oktobris 2012, 14:49 | links
 
franko
http://www.youtube.com/watch?v=yg3_UvZeeOs
http://www.youtube.com/watch?v=iM-HpXXaslA
http://www.youtube.com/watch?v=e75FrBuJXnE&feature=related

Te ir paris varinatu ko var darit!!!Varbut noder!
Es sitada veida piepusamo laivu nomaucu!ir ok!!!
4.oktobris 2012, 14:48 | links
 
franko
Mulkibas krasa ir vienalga!Tik tada gadijuma ja copesi tiesi zem laivas un sekla vieta bet ja ar spinu un pludinu nostak no laivas tad vienalga!krasu jau var nomainit pec sirds patikas kadu vien velies pats!
4.oktobris 2012, 14:45 | links
 
Elpot ar laivā nedrīkst, zivis sajutīs un mazāk ķersies.
4.oktobris 2012, 14:38 | links
 
Bija iespēja iegādāties 3 metrīgu PVC laivu par labu cenu. Laiva spilgti dzeltenā krāsā. Jautājums- vai pēc jūsu domām laivas krāsa būtiski ietekmēs copi?
4.oktobris 2012, 14:17 | links
 
interesanti ko tu ar to klusumu gribi panākt? saliec grīdā putoplastu un viss. Ja tu domā kad zivīm tu traucēsi tad tu maldies, tas kad tu pa laivu tur ņemies, staigā utt.
4.oktobris 2012, 13:41 | links
 
veliks...

Nu jebkurš alumīnijs kaut krievu, kaut japāņu būs skaļš un tur neko nepadarīt...:(
Bet viena no metāla priekšrocībām ir tieši plašas modifikācijas iespējas - ņem flexi un žāģē arā ko gribi, līdz laiva reizinātājos sadalās :) Plastikātu tā nevar - lielākā daļā gadījumu nākies dzīvot ar oriģinālo korpusa konfigurāciju.


Fletcheru savulaik esu pētījis, taču viņiem vairums redzēto modeļu (arrow utml.) ir tipiskas plastikāta ātrumlaivas - mazs salons, garš purns (uz kura kāpt visdrizāk nevar), slēgts stikls...
4.oktobris 2012, 12:53 | links
 
Zaraza ieliktajā limkā par progres-2 pārbūvi-Linolejs būs pirmais ko tas RU konstruktors izmetīs laukā.Linolejs laivā ir tas pats kas ledus futbollaukumā.
:)
4.oktobris 2012, 11:56 | links
 
Šī aluminija laiva ir diezgan iespaidīga un tuvu tām vajadzībām kādas man būtu un pieņemu, ka tā vēl nav īsti pabeigta. Bet kā jau teicu iepriekš, tā neder, jo būs par skaļu. Vienīgi, ja to apdara ar stikla plastu, varbūt tad kļūtu drusku klusāka. Bet variants kā tāds...ir par ko aizdomāties.
Šogad pavasarī stipri biju aizdedzies par Flečer laivu, komplektā ar 60 zirgu motoru, cena bija no 1300 - 1500 ls, kopā ar treili. Drusku gan nokavēju, bija jau pārdotas. Parunājos ar pārdevēju un tas izteica tikai tās labākās atsauksmes, gan par gaitas īpašībām, gan ērtumu no copes viedokļa. Tiem kuriem ir pieticīgākas vēlmes, tas būtu gatavs risinājums, ja vien budžets to atļauj.
Bet man ir tā, kā aprakstija zaraza, elektro motori, 2 eholoti (priekšā un pakaļā) un protams downrigers un citi navaroti, tā kā gatavu sameklēt droši vien neizdosies, būs vien jāiespringst uz pārbūvi.
4.oktobris 2012, 11:39 | links
 
 
JurisAbols...

Ir viens cilvēks, kam pašlaik, manuprāt ir dārgākais Progress pasaulē :) Vinš viņu pārtaisījis par ultramodernu daiktu - professionāls krāsojums ar armijas krāsu , salons apšūts ar ņeržu/alumīniju, moderna vienas puses konsole , izgriezts purns, uzlikti grozāmie beņķi, 2 professionālie HDS eholoti saslēgti tīklā, priekšgala elektromotors ar e-pilot vadību, elektriskais downrigger utt.
Vinš gan šajā forumā laikam vairs neraksta... Ja nopietna interese tad uzraksti man privāti, mēģināšu savest jūs kopā...
4.oktobris 2012, 11:08 | links
 
Krievijas entuziasti tam Progressam ne to vien piegriež un nogriež.






4.oktobris 2012, 11:01 | links
 
Ir kāds mēģinājis Progresam to priekšas bagāžas nodalījumu paplašināt, izgriežot to starpsienu uz to tukšo priekšgalu?
4.oktobris 2012, 10:42 | links
 
veliks un Dadziic...

diskusija jau iesākās pavisam par citu budžeta klasi... Neviens jau nenoliedz, ka ir daudz piemērotākas un komfortablākas laivas par vecajiem krievu lūžņiem...Linder, Buster, HR boats, JAV, da kaut Blesser ASTRA ... jebkurš modernāks ražojums...
Tikai tas viss maksā kaut kur 2-5 štuku intervālā.
Savukārt krievu alumīnija variants ar ļoti krutu "tjūningu" izmaksās kopumā zem štukas... Nav modernajiem ražotājiem adekvāta piedāvājuma šādā budžeta klasē...


lacuks007...

Nu es gan nemaz neesmu tik lielā sajūsmā par "klasiskajām" basenēm... Tās, protams, ir projektētas tieši copei un pārdomātas, tomēr orientētas uz specifiskiem US apstākļiem, a tur viņi vairumā copē purva ezeros... Attiecīgi mūsu vēja/viļņu apstākļiem borti ir pazemi, diezgan stipra "zvalstība"...
4.oktobris 2012, 10:04 | links
 
Laachuk, audzini raksturu un nekāp tādās laivās! :D
4.oktobris 2012, 08:01 | links
 
kā jau runājām- texas ir laba laiva un 3 var komfortabli copēt! kā arī ar 50zs smuki iet :) bet kad pabraukāju at nitroz7- vot tas ir kkas! copmaņa sapnis! bet nu amīši jau ir amīši!
4.oktobris 2012, 07:42 | links
 
Mans stāsts ir ļoti līdzīgs Velika stāstam.
Es tikai pagaidām neesmu sācis kvokot. Pārsvarā spiningojam 2-atā no laivas. Arī visādi izsvēru un apsvēru padomijas alumīnija izstrādājumus, jo laicīgos (tipa Linder vai Buster) pagaidām atļauties nevaru.
Mani uzrunāja teicams piedāvājums- stiklaplasta trimarāntipa divkorpusu motorlaiva TEXAS 430.
Ne pārāk gara, vietas pietiks arī 3-ajam, ja daudz neplātīsies, taču diezgan ietilpiga, ir kastes mantām, neliela stūres konsole ar vējstiklu. Purnā ir vnk fantastisks laukums kur stāvēt un tvičot vai džerkot.
Un ar 50 zs motorīti kādu izklaidi uz ūdens arī varēs uztaisīt.
4.oktobris 2012, 07:39 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager