Vienkārši runājam par visu ko!

Tas, kas nav citās tēmās!
mirtin
Tava izvēle 7-9l benzīns vai 5.5-6.5 dīzelis:-). Tas pie 2L motora.
27.februāris 2013, 15:35 | links
 
Visiem paldies:)

jeeska - man pret Europas autiņiem nav iebildumu, bet japānis, ir japānis:))))

Pamazām jau sāk skats uz Avensi griezt:) Nez kā jaunāki modeļi izpildās. Es gan laikam palikšu pie benzīna. A ja nu tomēr globālā sasilšana nepienāks un ziemas būs aukstas...:D
27.februāris 2013, 15:33 | links
 
Pirms 2 gadi bij mazda6 2004g,rūsē šausmīgi.
pēc tam bij audi 2000g a6,auto labs,bet dzinējs 2,5tdi ĻOTI,ĻOTI dārgs ekspluotācijā,nau izdevies.
draugam ir škoda superb,dzīvo vis laik pa servisiem ar dažādām vainām,tagad braucu ar vw sharan 2001g1,9pd,dzinējs labs,bet virsbūve sāk rūsēt.
Tagad vienozīmīgi pirktu Audi a6 ar 1,9 dīzeli.
27.februāris 2013, 15:27 | links
 
mirtin
Man ir Toyota Avensis 2000g dīzelis. Visas skates esmu ar pirmo izgājis. Neko neesmu šausmīgu gūldijis iekšā. Ēļļas mainu regulāri. Rūsa...biški jau kādu burbuli uzspiež, bet maz.
Ekonomiska.....nekad (nekad nesaki nekad)...uz eiropas mašīnām domāju ka nepārsēdīšos.
27.februāris 2013, 14:43 | links
 
Uz VW grupas autiņiem labāk neskatīties. 2005.gada un ap to gada modeļi diemžēl šausmīgi rūsē. Pumpe duse dīzelis iet labi, bet, 2.0l bija šausmīgi daudz brāķa motoru jau no rūpnīcas. Precīzāk motora galvas nebija kvalitatīvi izlietas. Kā arī ap 200 000t km izbeidzas galvas blīves. Pats tikko pārdevu 2006.gada VW dīzeli un esmu pārsēdies uz Subaru. Ja doma ir par VW tad jāskatās uz tiem modeļiem kuriem ir common rail dīzeļi un arī tad no rūsēšanas iespējams, pasargās tikai ļoti bieža auto mazgāšana.
27.februāris 2013, 14:37 | links
 
avensis esot tikpat labs kā vecais audžiks 100 ...
27.februāris 2013, 14:25 | links
 
mirtins!Nu vecīt tagad tik saņemies...šodien šī būs topa tēma!Cik autiņu,tik viedokļu...!!!:)Pats braucu ar auģiku.Kā jebkurai tehnikai šad-tad kaut kas jau ir jāķīlē.Ieliku gāzi un esmu ,,dovoļņijs"!
27.februāris 2013, 14:13 | links
 
Neatradu tēmu par auto, tādēļ šeit.

Tiko izgāju savam autiņam pēdējo skati. Tādēļ man ir vesels gads, ko ostīt gaisu un meklēt jaunu.

Tālāk sīkāk. Mana vājība ir japāņu auto. Pirmā mašīna bija Honda:) un pirmo nekad neaizmirst:) Tāpat kā pirmo jauno (nullīti), kas man bija Micuks, kuru pēc mēneša iznīcināju trijos kūleņos un pret koku un nodievojos jaunu mašīnu nekad vairs nepirkt:) Visbeidzot pēc vairākām Hondām, pārlēcu uz 626 Mazdu. Diemžēl vai par laimi man trāpījās, kā meistars teica, pēdējā Mazda, kuru bija vērts pirkt:) 2000.gads - motors ideāls - nomainīju zobsiksnu, regulāras eļļu, sveču un filtru maiņas un bēdu nezinu. Ideāla balstiekārta, bukses mūžīgas u.t.t. Dēļ tā visa, esmu mašīnu nobraucis līdz pēdējai sezonai, kad to vairs pārdot nav iespējams un būs jāliek pie sētas, jo mašīnu apēd rūsa - arkas pārmetināju, bet nekrāsošu, sāk pūt sliekšņi, izpūtējs jau ir sametināts vienā gabalā:) Varētu jau mēģināt saķimerēt, bet metināšanas un krāsošanas izmaksas ir pārāk lielas, bet pats ar to nenodarbojos:)

Un tagad jautājums - uz kādu automašīnu skatīties, ja vēlos ko līdzīgu, bet ne pilnīgi jaunu. Ejot skati, meistariņš ar kuru parunāju, teica, ka nupat 2005.gada Mazdai par rūsu iepēra 2-nieku un neizlaida satiksmē. Arī mans servisa meistars teica, ka pie viņa bija 2004.gada Mazda, kas bija pilnībā sapuvusi un viņš iesaka uz mazdām un micukiem šī iemesla dēļ neskatīties, jo pat ja paņem kādu 10 gada modeli, pēc pāris gadiem būšot čau.

Vai kādam ir pieredze ar Toyotām, piemēram Avensis, vai arī kādu citu līdzīgu automašīnu. Kas tur notiek ar rūsu, kādas ir raksturīgās ķibeles ar ko jārēķinās.

Protams, teorētiski pastāv iespēja, ka spēšu sagremot pāreju uz Audi, vai VW... paskatījos tirgus piedāvājumu.... laikam jau spētu pat salīdzinoši jaunā Škodā iesēsties.... a varbūt tomēr nevarētu gan:DDDD


Paldies jau iepriekš:)

Un vēl - ja kāds pats metina un krāso, gada beigās vai nākamā gada sākumā par kādiem 500 latiem vai eiro ekvivalentā uzdāvināšu ļoti labu un visādi citādi koptu automašīnu, kurai būs nepieciešams pārmetināt sliekšņus un nokrāsot iepriekš pārmetinātās un ar grunti noklātās arkas:)
27.februāris 2013, 14:05 | links
 
hmm, skaidra .jpg Paldies NG
26.februāris 2013, 21:45 | links
 
Bet par NOrmark tēmu Lizy visu izstāstīs, viņa te lasa, tikai komentē reti, viņa ir NOrmark LAtvija direktore.
26.februāris 2013, 21:44 | links
 
Pieļauju, ka viņš neslēpjas, vienkārši viņš copē reti un maz, ekspertēšana bija daļa no darba, nav darba, nav eksperta .....
26.februāris 2013, 21:43 | links
 
Zem kāda nika slēpjas eksperts Gints Dārznieks?
26.februāris 2013, 21:33 | links
 
Alkohols neskaitās dopings, marihuāna gan, copējot HOlandē daudzas komandas iepīpāja, mēs izvēlējāmies alkoholu :):):)
26.februāris 2013, 20:28 | citēt | links

:)))līdzsvaram,kad +40 ierauj ,,šmakovku"+50!!!:)))Tas ,,aizcepīs" ātrāk kā ,,kāsis"!!!:)))
26.februāris 2013, 20:34 | links
 
Tas nav nekas jauns, FIPS, jeb starptautiskā makšķernieku organizācija jau gadus trīs ir iestājusies antidopinga organizācijā vai kā viņu tur pareizi sauc, uzvarētājiem arī vasarā ir dopinga kontroles , jo stundas garas , reizēm karstums ir 40 plus grādi, lai tempānorukātu 4-5 stundas vajag arī ļoti labu fizisko sagatavotību.

Alkohols neskaitās dopings, marihuāna gan, copējot HOlandē daudzas komandas iepīpāja, mēs izvēlējāmies alkoholu :):):)
26.februāris 2013, 20:28 | links
 
 
Ja kādam ir velme var nopirkt meteora gabalu :D

pagaidām tikai 100 ls

http://www.ebay.co.uk/itm/Chelyabinsk-RUSSIA-2013-Meteor-Event-1-20gr-Very-Rare-Meteorite-Specimen-/321079087502?pt=LH_DefaultDomain_0&;hash=item4ac1ce118e

silpeiv, 25.februāris 2013, 13:45


Nokusīs sniegs būs jāmauc uz lauku jāsalasa akmeņi :D
25.februāris 2013, 13:52 | links
 
 
Jūs tik nesāk ,,uzkurbulēties"...!!!:)))Viss ir pa ķeksi!!!
24.februāris 2013, 21:10 | links
 
Ja nu vienīgi daļu no teksta var ar
teksts
:))
24.februāris 2013, 21:07 | links
 
Ir vēl citi paņēmieni,...izmantojot [quote]!


Ar to "citēt" laikam ir ātrāk :)
24.februāris 2013, 21:04 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager