Vienkārši runājam par visu ko!

Tas, kas nav citās tēmās!
Nu jā, bet tur jau parasti mirstīgais klāt netiek.
Pašam arī bija tāda iespēja, bet vienu dienu nokavēju.
27.februāris 2013, 17:05 | links
 
Lietots nav laimes spēle ja ir laiks meklēt. Ja vēl iesaista paziņas, tad labu mašīnu ir vieglāk atrast. Jo ir jau uzņēmumi kuri regulāri atjauno savu auto parku un tad var dabūt ļoti labas mašīnas par ļoti sakarīgām cenām.

micuks, 27.februāris 2013, 16:56

Šī ir viena no pareizākajām pieejām, jo ir zināma gan mašīnas vēsture no "dzimšanas" gan jau veiktie remonti to iespējamās izmaksas pēc pavaddokumentiem etc.
27.februāris 2013, 17:01 | links
 
Lietots nav laimes spēle ja ir laiks meklēt. Ja vēl iesaista paziņas, tad labu mašīnu ir vieglāk atrast. Jo ir jau uzņēmumi kuri regulāri atjauno savu auto parku un tad var dabūt ļoti labas mašīnas par ļoti sakarīgām cenām.
27.februāris 2013, 16:56 | links
 
Viuspār jau tā ir... vienam māte, otram meita, trešam kleita.:-)
Mirtin
skaties kas pašam labāk patīk, jo neviens cits jau ar viņu nebrauks un neremotēs. Kad pats pirku, saskāros ar tieši to pašu....www.visirsūdīgs.lv:-)
Ja nevar jaunu nopirkt, tad lietots ir laimes spēle.
27.februāris 2013, 16:50 | links
 
ehhh.. par tiem dizeliem.. man pasham audi a4 1.9tdi 1996 gada. pagajusho gadu pie lieliem minusiem nospraga akumulators, iegadajos jaunu un tie minusi man neskadeja.. degvielu perku no rokas+ sawas dabafkas minimalos daudzumos un motors ruc ka bitite pat -32.. man vel starteris gljuko liela aukstumu(reizem pa tuksho palaiz) bet problemas nebija.. galvenais sweces uzsildit.. ne asakas.
27.februāris 2013, 16:42 | links
 
ehhh.. par tiem dizeliem.. man pasham audi a4 1.9tdi 1996 gada. pagajusho gadu pie lieliem minusiem nospraga akumulators, iegadajos jaunu un tie minusi man neskadeja.. degvielu perku no rokas+ sawas dabafkas minimalos daudzumos un motors ruc ka bitite pat -32.. man vel starteris gljuko liela aukstumu(reizem pa tuksho palaiz) bet problemas nebija.. galvenais sweces uzsildit.. ne asakas.
27.februāris 2013, 16:42 | links
 
Pagājušo ziemu kad Rīgā bija -32 paziņa ar jaunu Avensi un statika dīzeli palika mierā. Dabūja tīrīt degvielas sistēmu. Bet var jau vēlu vakarā izlaist līkumiņu lai autiņš sasilst un tad agri no rīta atkal piešķilt. Par laimi Rīgā tādas ir labi ja 2-3 naktis gadā. Bet ja sadomā braukt uz Peipi vai vēl kur tālāk uz ziemeļiem tad ir jēga padomāt par webasto vai ko līdzīgu jo statika dīzelis it kā pēc papīriem tur līdz -31.
27.februāris 2013, 15:58 | links
 
Micuk
Nu nav jau mums tās ziemas tādas. Es savu esmu pielaidis -29. Degviela gan tika lieta Statoilā, Nestē vai Lukoilā.
27.februāris 2013, 15:52 | links
 
Ar gāzi jauniem auto nav tik labi kā vecajiem. Daļa jauno autiņu neiet tikai uz tīras gāzes, tiek jaukts kopā benzīns ar gāzi, attiecīgi tā ekonomija ir nu ļoti niecīga. Lai gan ir jau tīri gāzes autiņi.
Ja bail no parafinēšanās, tad ir jāiepērk uz ziemu Krievijas dīzelis ar, ja nekļūdos, 5 arktisko klasi, kurš tur bez problēmām -35.
27.februāris 2013, 15:49 | links
 
mirtin
Starp citu jaunie avenši ir diezgan zemi. tas man ne diezko patīk. Kad pirku savu bija iespēja izvēlēties 2000 vai 2002 (ja nemaldos). Paņēmu augstāko:-)

jeeska, 27.februāris 2013, 15:47


Vot tu tagad mani sāc sāpināt:D
27.februāris 2013, 15:48 | links
 
mirtin
Starp citu jaunie avenši ir diezgan zemi. tas man ne diezko patīk. Kad pirku savu bija iespēja izvēlēties 2000 vai 2002 (ja nemaldos). Paņēmu augstāko:-)
27.februāris 2013, 15:47 | links
 
Es saprotu dīzeļa priekšrocības, bet pēdējā laikā tik reti tieku uz copi, ka iespēja ziemā pie mīnus 30 saparafinēties un neaizbraukt asarus pabļitkot man liekas sāpīgāks zaudējums nekā tie pāris litri uz 100 km:) Nedo dievs, ka ķer vēl viena krīze un nākas mainīt nostāju:)

P.S. Vēl jau paliek gāze. Saka, ka vēl kādu brīdi būs izdevīgi uzlikt, līdz gāze pievilks cenu:D Taču tad ir katru dienu jāvizinās, lai pilnībā to izbaudītu:DDDDDDDD
27.februāris 2013, 15:43 | links
 
micuk
Es par dīzeli un Avensi. Es pirms gada parēķināju vidējo patēriņu....man sanāca 5.6l (tas gan vasarā) un braucu pamatā pa Pārdaugavu.
Par 5Ls es varu atbraukt no Valmieras līdz Rīgai (darbam) tas ir 120km
27.februāris 2013, 15:42 | links
 
jeeska 2.0l dīzelis 6.5l gan nebūs īsti taisnība. Pa pilsētu viņš ēdīs tuvāk 8, ja ļoti smaga kāja tad arī visus 10 noēdīs. Ja pa šoseju jābraukā tad gan 6l iekļauties ir iespējams. Viss ir atkarīgs no tā kas par autiņu būs. Sharans, Tourans un citi miniveidīgie būs ēdelīgāki nekā golf, avensis utt.
27.februāris 2013, 15:38 | links
 
Ja ziemas būs aukstas tad ieliksi sildītāju un nebūs nekādas problēmas. Lai gan, ja gadā brauc maz, tad nav jēgas skatīties uz dīzeli. Ar dīzeļiem, sevišķi tiem kuriem ir partikula filtrs ir gana daudz ķēpas.
27.februāris 2013, 15:35 | links
 
mirtin
Tava izvēle 7-9l benzīns vai 5.5-6.5 dīzelis:-). Tas pie 2L motora.
27.februāris 2013, 15:35 | links
 
Visiem paldies:)

jeeska - man pret Europas autiņiem nav iebildumu, bet japānis, ir japānis:))))

Pamazām jau sāk skats uz Avensi griezt:) Nez kā jaunāki modeļi izpildās. Es gan laikam palikšu pie benzīna. A ja nu tomēr globālā sasilšana nepienāks un ziemas būs aukstas...:D
27.februāris 2013, 15:33 | links
 
Pirms 2 gadi bij mazda6 2004g,rūsē šausmīgi.
pēc tam bij audi 2000g a6,auto labs,bet dzinējs 2,5tdi ĻOTI,ĻOTI dārgs ekspluotācijā,nau izdevies.
draugam ir škoda superb,dzīvo vis laik pa servisiem ar dažādām vainām,tagad braucu ar vw sharan 2001g1,9pd,dzinējs labs,bet virsbūve sāk rūsēt.
Tagad vienozīmīgi pirktu Audi a6 ar 1,9 dīzeli.
27.februāris 2013, 15:27 | links
 
mirtin
Man ir Toyota Avensis 2000g dīzelis. Visas skates esmu ar pirmo izgājis. Neko neesmu šausmīgu gūldijis iekšā. Ēļļas mainu regulāri. Rūsa...biški jau kādu burbuli uzspiež, bet maz.
Ekonomiska.....nekad (nekad nesaki nekad)...uz eiropas mašīnām domāju ka nepārsēdīšos.
27.februāris 2013, 14:43 | links
 
Uz VW grupas autiņiem labāk neskatīties. 2005.gada un ap to gada modeļi diemžēl šausmīgi rūsē. Pumpe duse dīzelis iet labi, bet, 2.0l bija šausmīgi daudz brāķa motoru jau no rūpnīcas. Precīzāk motora galvas nebija kvalitatīvi izlietas. Kā arī ap 200 000t km izbeidzas galvas blīves. Pats tikko pārdevu 2006.gada VW dīzeli un esmu pārsēdies uz Subaru. Ja doma ir par VW tad jāskatās uz tiem modeļiem kuriem ir common rail dīzeļi un arī tad no rūsēšanas iespējams, pasargās tikai ļoti bieža auto mazgāšana.
27.februāris 2013, 14:37 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager