Laivas un to motori

lielakais "prikols" ir tas , ka likumā rakstīts ka paštaisīto piekābi piereģistrēt var, likums ir spēkā jau 2 ar pusi mēnešus, bet CSDD vīri saka ka nevar !
20.marts 2013, 15:40 | links
 
Blin, nevaru to LVS 87:1997 standartu atrast! Liek iegādāties :D
20.marts 2013, 15:29 | links
 
ja nebūs slinkums, vari palasīt

http://www.tiesuprakse.lv/files/AL_0602_raj_A-00027-12_9.pdf

ljot4ik, 20.marts 2013, 12:12

Lidotāj,palasījos gan... :D:D Sanāk,ja laivu uzkrāmē uz betonmaisītāju-OKi :D Ja maisītāju norauj nost un ved laivu -sods :D:D Un tā mēs dzīvojam.... :D
20.marts 2013, 15:24 | links
 
coplietdraug...

ja labs cipars un nav problēmu ar reģistrāciju LV/EU, tad gan jau varētu interesēt ... ko Tu konkrēti piedāvā?
20.marts 2013, 13:52 | links
 
un tiešam! var būt tomēr kaut kas mainīsies uz labo pusi :)) biju zvanījis uz csdd noskaidrot, tie paši neko nezin

http://www.likumi.lv/doc.php?id=253607
20.marts 2013, 13:44 | links
 
ransportlīdzekļa identifikācijas numura piešķiršana un iekalšana CSDD[/size]
Līdz šim īpašniekiem lielas raizes un sarežģījumi bija tad, ja, piemēram, automobilim restaurācijas gaitā vai kādu tehnisku bojājumu dēļ bija nozaudēts vai arī vispār nebija iekalts transportlīdzekļa identifikācijas numurs. Līdz ar grozījumiem Ceļu satiksmes likuma 10.pantā, kā arī 15. un 16.pantā, ar identifikācijas numuriem saistītās problēmas no 1.janvāra risināmas vienkārši.
J.Golubevs skaidro sīkāk: "Tagad CSDD ar likumu ir pilnvarota piešķirt un iekalt šo identifikācijas numuru transportlīdzekļiem, kuriem tā nav vispār, vai arī gadījumos, kad, piemēram, tas ir izrūsējis vai nav iestrādāts mašīnā, taču dokumentos ir uzrādīts. Tad CSDD būs tiesīga šo numuru iekalt jeb iestrādāt transportlīdzeklī, lai tas patiešām būtu unikāli atpazīstams."
CSDD pārstāvis informē, ka šobrīd tiek gatavoti Ministru kabineta noteikumi par kārtību, kā šī procedūra notiks. "Tad patiešām varēsim reģistrēt šos transporta līdzekļus, atjaunojot numurus, ja tie būs atpazīstami, un piešķirt, ja līdz šim nav piešķirti. Ja automašīnai nav identifikācijas numura, tā patiešām ir problēma, jo, piemēram, aizbraucot uz citu valsti, tas var sagādāt problēmas."
Šis jauninājums aplūkojams kontekstā ar jaunbūvi – galvenokārt individuāli izgatavotām piekabēm, kuras "ik pa laikam parādījās kā problēmu jautājums", stāsta J.Golubevs. "Piemēram, cilvēks savas saimniecības vajadzībām ir izgatavojis piekabi ar svaru līdz 3500 kilogramiem, bet to nevarēja reģistrēt. Jo saskaņā ar iepriekš spēkā esošo likumu ar jaunbūvi drīkstēja nodarboties tikai komersanti, kas reģistrēti noteiktā kārtībā un saņēmuši arī starptautisko izgatavotāju identifikācijas kodu – tātad atzīti par ražotājiem. Šādi komersanti Latvijā ir. Bet, ja cilvēkam individuāli vajadzēja piekabīti un viņš to spēja uzbūvēt atbilstoši visiem parametriem, faktiski šāda iespēja nepastāvēja, jo nebija iespējams piekabei piešķirt identifikācijas numuru un to reģistrēt."]


te par paštaisītajām piekabēm :)
20.marts 2013, 13:12 | links
 
ar progresu braukāt var, bet tikai ne pa koplietošanas ceļiem.
20.marts 2013, 12:20 | links
 
pameģināt var ar to progressu :)) diezgan strīdīgs jautājums, bet tomēr domāju ka galu galā pateiks ka tie riteņi ir domāti ka ratiņi pārvietošanai norobežotā teritorijā (piem. laivenēs)
20.marts 2013, 12:16 | links
 
ja nebūs slinkums, vari palasīt

http://www.tiesuprakse.lv/files/AL_0602_raj_A-00027-12_9.pdf
20.marts 2013, 12:12 | links
 
Ko? Pati piekabe ir tehnoloģiska iekārta! Tad kur ir tās tehnoloģiskās iekārtas definīcija?
20.marts 2013, 11:49 | links
 
vilkt var tikai tehnoloģisku iekārtu , ātrums ne vairāk pa 30km/h , gaišā diennakts laikā, ar avarijas trījstūri.

ja vilksi progresu, tev izrakstīs papīru par OCTU , 60 Ls , tiesā var apstrīdēt, bet tad jāpierāda ka tavs progress ir tehnoloģiskā iekārta un pilda visas savas funkcijas.

Biju lasījis vienu tiesas lietu , kur vīrelis bija vilcis gumijnieci uz piekābes (platformas) . Divos vardos: ta piekābe bija rāmis no paceļamām trepēm (tas lifters ir tehnoloģiskā iekārta), izrakstīja protokolu par apdrošināšanu 60 Ls, tas neparakstīja un apstrīdejis tiesā. Tiesā viņam pateica ka trepes esi noņemis - piekābe/tehnoloģiskā iekārta pazaudēja savu funkciju un skaitās vienkarši piekābe.
20.marts 2013, 11:10 | links
 
°vai kādu varētu interesēt jauni divtaktu dzinēji?
20.marts 2013, 11:04 | links
 
Nu tā bilde aptuveni skaidra! Viss atkarīgs no likuma kontrolētāju garastāvokļa!
20.marts 2013, 09:17 | links
 
Zinu, ka Celtnieku vagonus šlepē Rīga - Liepāja un otrādi, vagona aizmugurē trīsstūris (gaismu nav). Nedomāju, ka brauc uz 30 km/h.
20.marts 2013, 08:29 | links
 
Tiek meklēti motorlaivas Dnepr dokumenti. Vai ar kādas citas PSRS bleķenes papīri. PM
20.marts 2013, 01:12 | links
 
melnais...

"Progress" ar oriģinālajiem riteņiem kā reziz 100
% palien zem tehnoloģiskās piekabes definīcijas un tur pat teorētiski nevarētu piesieties... tikai vot 30 km/h nerullē, ja vaig uz Liepāju pacopēt aizskriet :)
20.marts 2013, 00:10 | links
 
Reizēm iedomājos par progresu ar orģinālajiem riteņiem, nez ko teiktu ments apstādinot šāda tipa laivu uz koplietošanas ceļiem.
Ražotāja konstukcija nav mainīta......
Varētu ierubīt muļķi un teikt ka šlepē amfībiju ar cieto sakabi :)
Nu sliktākajā gadījumā varētu piemontēt gaismas
19.marts 2013, 23:43 | links
 
...un Urmaas pavadot apmauks ar savu 18 zs pāris reizes apkārt...:))
19.marts 2013, 23:10 | links
 
Aizcemmerē aiz SILJA FESTIVAL lai šlepē :D
19.marts 2013, 23:06 | links
 
Gint,ņekā ,-tikai 'samovivoz'...:)

Tonis, 19.marts 2013, 22:54


Pāri dīķim ar airīšiem. :))
19.marts 2013, 23:01 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager