Laivas un to motori

Lacuks
Cik liela tev HiFei laiva, kaa ar paarvadasanu??
19.aprīlis 2013, 15:10 | links
 
bijis gan hibo un tagad ir heifei nu neko sliktu pateikt nevaru!
19.aprīlis 2013, 07:16 | links
 
dzhi,labāk mācies no citu kļūdām! :)
19.aprīlis 2013, 00:11 | links
 
HiFei labas laivas, pašam jau 4 sezonas nokalpojusi, nekas nav plīsis vai atlīmējies. Paziņam šī būs 3 sezona un ar nekas.
18.aprīlis 2013, 23:47 | links
 
mljins, tieshi uz hibo skatiijos :(
18.aprīlis 2013, 22:42 | links
 
3 gadu laikā jau 2 reizes esmu vedis uz remontu.Plīst dibens ārā.Labi,ka šuvēm garantija 5 gadi.Pēdējo reizi savācot es teicu,ka nākošreiz es to laivu vairs mājās nevedīšu.
18.aprīlis 2013, 22:30 | links
 
Nesen krievu Ohota i ribalka rādīja tentus piepūšamajām laivām.Pēc tam atradu internetā.Ukrainā cena apm.150 Ls par pilnu tentu un 60 Ls par saules tentu bez malām.
18.aprīlis 2013, 22:26 | links
 
Lauric..
Cik ilgi gaaja??
bet ja garanija un audumu un suveem, tad kur probleema??


Ko varat teikt par HiFei laivaam??
18.aprīlis 2013, 22:04 | links
 
Runājot par Hibo laivām.Nepērciet Hibo laivas.Ir Ļooooooti slikta pieredze ar šuvēm.
18.aprīlis 2013, 22:00 | links
 
osscar,
HIBO laivas ķīnieši pārdod uz Eiropu lētāk, kā Eiropā uzražojot tādu pašu konstrukciju jāiztērē uz materiāliem.
Bet ir viens bet, kādus materiālus lieto ! Darbaspēka kvalitāte Ķīnā ir labāka, bet ne pielietotie materiāli .
18.aprīlis 2013, 21:29 | links
 
domāju, ka tenti ir individuāli izstrādājumi, tos pārdod dažos gab. lūk arī cena. nav jau masveida ražošana kā pūšļi....tāpēc arī cena. ja tos tentus ražotu 100K gadā - cena būtu salda...bet pie neliela individuāla pasūtījumu apjoma...skaidrs, ka nav jēga pelnīt 10 ls uz vienu. tas tā tēlaini.
18.aprīlis 2013, 21:26 | links
 
Labdien!
Palasiiju par tentiem un to cenaam, man arii nav skaidrs, kaa tens var buut lidzveertiigs laivas cenai!:)
un taapat kaa vairaakus(liidz pat padsmit gadiem) gadus Dulkan, Bush un utt laivas var buut dargaakas vai lidzveertiigi daargas HiFei, Hibo pilniigi jaunaam laivaam.....pie konstrukcijas izmantota 316taa nerza??:)
Par piekabeem nemaz nerunasim:)
Tad kuraa datumaa sogad buus atklaasana??:)
18.aprīlis 2013, 21:10 | links
 
ok, paldies. to arī domāju, termiņš + aukstā ziema.
17.aprīlis 2013, 15:36 | links
 
osscar, ja Tu domaa par deriiguma terminju tad tavaa gadiijumaa nav ko uztraukties.
17.aprīlis 2013, 15:36 | links
 
biku "iesācēja" jautājums - pa ziemu laivas dzinēja jaunas eļļas atlikums no iepriekšējās maiņas(liekas standarta "minerālene") glabājas neapkurinātā "šķūnī" - ir ok tādu liet laivas dzinējā, jeb iepirkt jaunu ? (nav jau dārga)
paldies.
17.aprīlis 2013, 15:31 | links
 
Nē,, nu protams aizmugurē!
Paldies!
15.aprīlis 2013, 21:33 | links
 
ja neliksi malā bet aizmugurē-S kāja ;)
15.aprīlis 2013, 18:05 | links
 
Taisos nopirkt benzindzineju savai BUSH Kaiman skatos nevar saprast vai sai derēs kājas garums M-381 mm. (balonu diametrs 36 cm....laikam nu nebij lielie baloni)
15.aprīlis 2013, 17:51 | links
 
gatisl,
pat sūda duļļiem skrūves no 304 maksā 5 sant/ gab, 316 11 sant.
304 jūrā parādīsies pleķi.
13.aprīlis 2013, 08:56 | links
 
bimini Latrexam 450 Ls :)))))))))) nav slikti, nemaz nav slikti :))
304 no 316 atšķirās ar to, ka paredzēts īpaši agresīvām vidēm ( skābes u.t.t.) un cenas starpība nepārsniegs 20% robežu, tikai šajā gadījumā nesaprotu, kāpēc jālieto 316??? to neviens tāpat nekad dabā nevarēs pārbaudīt..., ā varbūt tāpēc :))
13.aprīlis 2013, 08:47 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager