Laivas un to motori

Kāds nevar ieteikt kur par sakarīgām naudām var nopirkt glābšanas vesti.Bračka bija Depo palūrēt,bet tur pa 25ls,gan jau ir ari kautkur lētākas.

jenots13, 6.septembris 2013, 16:07


Var paskatīties www.boatshop.lv tur ir par Ls 15.50, veikalā Krasta 89, Rīga, parasti viņas ir.
6.septembris 2013, 16:35 | links
 
Kāds nevar ieteikt kur par sakarīgām naudām var nopirkt glābšanas vesti.Bračka bija Depo palūrēt,bet tur pa 25ls,gan jau ir ari kautkur lētākas.
6.septembris 2013, 16:07 | links
 
Cik saprotu 2.5 motoru nav obligāti reğistrēt. Kādas ir prekšrocības reğistrējot?

kkas, 6.septembris 2013, 12:30


Reāli nekādu superpriekšrocību nav, bet nu uz sitiena varu izdomāt vismaz divus plusus...

1. Ja motoru izmantos ārpus LV, tad reģistrācijas/piederības dokumenti var būt prasīti dažu valstu likumdošanā, kā arī būtiski ja pēkšņi kāda iemesla dēļ par motora izcelsmi utt. izrāda neveselīgu interesi policija, muita utt. :)
2. Ja motoru nozog kaut vai tepat LV, tad ja nu atgūst (optimisms rullē...) tad viegli pierādīt piederību. Protams, šai gadījumā teorētiski derēs arī iegādes dokumenti, ja motors ir identificējams pēc tiem, bet nu tas ir slidenāk, tā kā tas vēl nav 100% pierādījums par īpašuma tiesībām konkrētai personai bet tikai bezpersonisks pirkuma apliecinājums...

Parasti CSDD cenšas atrunāties no mazo motoru reģistrēšanas, bet var uzspiest ka vajag minot kaut vai tām pašām ārzemēm.
6.septembris 2013, 15:46 | links
 
Jā, mēs ar mērijām ar GPS, 3,6+20zs+3cilvēki+=~40km/h
6.septembris 2013, 15:01 | links
 
Cik saprotu 2.5 motoru nav obligāti reğistrēt. Kādas ir prekšrocības reğistrējot?
6.septembris 2013, 12:30 | links
 
Vai kādam ir bijusi saskarsme ar Outland DSM-320 (SA)? Cena ļoti pievilcīga.
6.septembris 2013, 12:14 | links
 
Cik ātri iet 4,20 pūslis ar 20 hp motoru un diviem cilvēkiem. Kāds ir mērījis..

biomasters, 6.septembris 2013, 09:40

3.90m ar 20hp yamahu merīju apm 40-43kmh.
6.septembris 2013, 09:45 | links
 
35 km/h
6.septembris 2013, 09:45 | links
 
Cik ātri iet 4,20 pūslis ar 20 hp motoru un diviem cilvēkiem. Kāds ir mērījis..
6.septembris 2013, 09:40 | links
 
kvoks. Normāls gads, tikai atceries par 6hp - vajag papīrus reģistram...
5.septembris 2013, 21:43 | links
 
Esmu izvēles priekšā.Suzuk,Hhonda,Yamaha,visi 5hp,cena +- vienāda,kuru....?
Es saprotu,kam māte kam meita,bet tomēr,var būt kādam trūkumi,,slimības,,?

kvoks, 2.septembris 2013, 18:30


Apstajos pie manis neminētā:Mercury 6hp,rīt laižu pakaļ,uzrunāja cena un vizuālais stāvoklis,lai gan gads 2008.
5.septembris 2013, 20:44 | links
 
nez, nez...
es skatos uz visiem tiem ,,tjuuningiem" ar baltu aci.... zigulim arii var ielikt 740 bembja motoru......ilgi bundza ies!:)
ja profesionaali to dara, tad Ok, bet maajas apstaaklos..... ja iet nezinaamu laiku X, tad labi!
5.septembris 2013, 19:18 | links
 
Opps sorry Skiper un Zaraza! Palaidu garām jūsu postus.

Maiņas ceļā tiku pie Neptūna un sāku štukot, ko ar to darīt! Dzirdēti visādi nostāsti par krievu motoriem.. Tā prātīgi jāpavizinās netālu no laivu bāzes - bail palikt uz ūdeņiem pa nakti.
Tas no kā mainīju ir meistars-Zelta Rokas, teica - Normaļno Poijdjot!
5.septembris 2013, 17:15 | links
 
Toties piepūšamās baigi labas, vandoties pa seklajiem ezeriem - sanāk airēties pāri zālēm, nevis lauzties cauri.
5.septembris 2013, 16:52 | links
 
RockDead Bush Crab arī vējā nepaairēsi. Airi īsi, balons liels. Laiva uz ūdens, būs sliktāk kā ar tagadējo :)
5.septembris 2013, 16:37 | links
 
Doma ir uz nākošo gadu ņemt Buš vai Dulkan laivu apmēram 4,2 garu un aprīkot ar 20-30 zs Merkūru vai Hondu. Ja kādam ir pieredze ar šāda veida komplektu vei ko līdzīgu būšu priecīgs par kādiem ieteikumiem vai informāciju. Paldies. Var rakstīt arī privāti

Ir līdzīgs komplekts - Bush 3.60 un 20zs Suzuki, super esmu ļoti apmierināts, visi, kas vizināti, teikuši tikai labus vārdus. Pāris nepilnības - jau sāk apnikt salikšanas un izjaukšanas, pārvadāšanas darbi, jādomā par piekabi. Mierīgā laikā brauciens komfortabls, bet pa vilnīšiem ar ekstrīma pieskaņu. Pūšļi iet pa virsu un nešķeļ viļņus arī ar visu piepūšamo ķīli, tāpēc sanāk baigi lēkāt un kratīties, jāpiedomā, kā visu nostiprināt (uztaisīju speciālu kasti mantām). Varbūt ir vērts sākumā izmēģināt, sarunāt ar kādu, tad visi jautājumi būs lieki, bet nu domāju, ka par tādu komplektu ir grēks žēloties. Tagad sapņoju par palielu RIB ar 200zs :)
5.septembris 2013, 15:57 | links
 
Ar to 30 desmitnieku tik tā uzmanīgi,zviedros tie zemūdens akmeņi nu baigi viltīgi...:)
4.septembris 2013, 07:33 | links
 
Doma ir uz nākošo gadu ņemt Buš vai Dulkan laivu apmēram 4,2 garu un aprīkot ar 20-30 zs Merkūru vai Hondu. Ja kādam ir pieredze ar šāda veida komplektu vei ko līdzīgu būšu priecīgs par kādiem ieteikumiem vai informāciju. Paldies. Var rakstīt arī privāti.
4.septembris 2013, 07:20 | links
 
apelsins. Nezināšu teikt, neesmu ņēmies, bet ja ir elektroniskā aizdedze, tad vajadzētu mainīt krievu detaļas nost. Ja kontaktene, tad nezināšu. Kontaktene ir Salūtam un Sputņikam (Salūta tūristu variants ar salokāmu deidvudu). Gandrīz pilns D-5 motora analogs. Ar citiem krievu motoriem nav nācies ņemties. Vairāk zinu par savu 4-t Hondu, 2-t Jamahu 4hp, tādu pašu Jhonsonu, veco 7,5, 9,5 Merkury. Tie ir tie, kurus esmu remontējis.
3.septembris 2013, 23:11 | links
 
Skiper, man vecs, bet labs Neptuns 23hp, tur arī kadas opcijas motora uzlabošnā pastāv?

apelsins, 3.septembris 2013, 21:49



Palasi, te ja "redzi" krieviski...
http://motorka.org/motory/podvesnie_lod_motory/293-neptun-lodochnyjj-motor.html


Bet ko Tu gribi uzlabot? Ja lec un rūc bez problēmām, tad ko vēl vajag?
Neptūns ir viens no uzticamākajiem krievu motoriem un, ja nav taisīts pirmdienā pēc algas dienas, tad īpaši neatpaliek no tā paša gada inomarkas...
Var pielikt importa tālvadību, var vēl ko domāt...
Lielākais trūkums ir elektrostartera neesamība, teorētiski to arī var uzlikt no Vihrja bet nu gemorojs ar pielāgošanu tāds, ka es savulaik no šīs udejas atteicos...
3.septembris 2013, 21:58 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager