Laivas un to motori

Vēlos noskaidrot divus jautājumus sakarā ar piepūšamo laivu:

1) Līdz kādām temperatūrām laivu var turēt sausā vietā (tiešais mitrums netiek klāt) pie āra temperatūras un gaisa mitruma demontētā veidā? Respektīvi - interesē, kurš ir kritiskais brīdis, kad jāsāk glabāt laiva telpās.

2) Pirms laivas gaisa nolaišanas un demontāžas kāds ir kritiskais mitruma līmenis, kuru nedrīkst pieļaut? Parasti laivu nosusinu līdz galam, tomēr, iestājoties rudeni pēdējā reizē ilgi susināju un beigās novācu līdz galam neizžuvušu - baloni, grīda no abām pusēm bija sausi, tomēr bija saglabājies mitrums šķirbā starp grīdu un baloniem. Lietoju lupatiņas, tomēr ar tām nesanāk līdz galam nosusināt.
23.oktobris 2013, 19:45 | links
 
A vot Jūsu viedoklis par motoriem kas tiek atvesti no ārzemēm itkā par nepārāk lielu naudu tur ap 200 ls parasti grozas nu piemēram tāds http://www.ss.lv/msg/lv/transport/the-sailing-charter/engines/ajnio.html
kā viņi normāli kalpo.... drošivien ir kādam saskarsme ar tādiem vienkārši ar airiem airēties zb jau

litrabols, 20.oktobris 2013, 19:39

Laimes spēle... Var būt ļoti labs un uzticams motors, bet var nojukt pēc pusstundas... Ja dzirkstele un kompresija ir, īpaši negrab un šķiļas ar max 3šo rāvienu tad var riskēt :) Normāli pie pirkšanas jābūt klāt speciālistam, taču tas maksās vēl 20% no šī motora cenas :)
Vispār, manuprāt, jebkura veca tehnika ir derīga tikai tehniski advancētiem cilvēkiem, kas paši spējīgi to ķidāt , ķīlēt un novērtēt... Citiem sausajā atlikumā lētāk ir ņemt jaunu vai mazlietotu.

zaraza, 20.oktobris 2013, 20:05


Pilnīgi piekrītu Zaraza. Es gan motoru nepirku LV, bet pasūtīju no E-bay (UK), ar visu piegādi uz LV sanāca 70Ls, motoru pilnībā izjaucu, dabūju pasūtīt vairākas detaļas, t.sk. jaunas izdedzes spoles, kondensatorus, dabūju nomainīt 1 virzuli ar gredzeniem utt. Principā dabūju izjaukt visu līdz pēdējam un pārtaisīt visas blīves. Tagad motorītis strādā perfekti un ir uzticams. Kopumā viss prieks izmaksāja ap 120 - 130 Ls + paša ieguldītais laiks un darbs. Ja ir pieredze ar 2 taktu motoriem, var ņemt. Nekāda ķīnas ābece tā nav, bet ir lietas, kam jāpievērš uzmanība. Protams, jārēķinās, ka daudzas detaļas nevar tik viegli dabūt. Ir šādi tādi sīkumi, ko tik vienkārši veikalā nepasūtīsi.
23.oktobris 2013, 15:01 | links
 
Manam par akcijas cenu pirktajam Evinrude 6 uz sāniņiem rakstīts: Made in Japan. Manufacturer: Tohatsu. Tā kā laikam jau vienalga, kādu brendu mazajiem motorīšiem izvēlēties - tas ir tikai nosaukums.
23.oktobris 2013, 13:20 | links
 
 
Sveiki profini! Ludzu izsakiet savu viedokli par Envinrude 3,5HP un 4HP dzinejiem. Aprakstinsh jau nu neko labs, amerikanu razojums. Tikai cenas tadas aizdomigi samazinatas. Kadam ir kada pieredze,padalas.

koki, 21.oktobris 2013, 22:23


Loti atvainojos amerikaniem,tomer sitamo atkal razo Japaniesi.
21.oktobris 2013, 23:01 | links
 
Sveiki profini! Ludzu izsakiet savu viedokli par Envinrude 3,5HP un 4HP dzinejiem. Aprakstinsh jau nu neko labs, amerikanu razojums. Tikai cenas tadas aizdomigi samazinatas. Kadam ir kada pieredze,padalas.
21.oktobris 2013, 22:23 | links
 
Par benzīnu- esmu dzīrdējis ka 95 ir pievienotas piedevas kas kaitē karburatoram,bet 98 tīrs. Tiem motoriem kuriem el. iesmidzināšanas var liet arī 95...
21.oktobris 2013, 22:03 | links
 
A vot Jūsu viedoklis par motoriem kas tiek atvesti no ārzemēm itkā par nepārāk lielu naudu tur ap 200 ls parasti grozas nu piemēram tāds http://www.ss.lv/msg/lv/transport/the-sailing-charter/engines/ajnio.html
kā viņi normāli kalpo.... drošivien ir kādam saskarsme ar tādiem vienkārši ar airiem airēties zb jau

litrabols, 20.oktobris 2013, 19:39


Laimes spēle... Var būt ļoti labs un uzticams motors, bet var nojukt pēc pusstundas... Ja dzirkstele un kompresija ir, īpaši negrab un šķiļas ar max 3šo rāvienu tad var riskēt :) Normāli pie pirkšanas jābūt klāt speciālistam, taču tas maksās vēl 20% no šī motora cenas :)
Vispār, manuprāt, jebkura veca tehnika ir derīga tikai tehniski advancētiem cilvēkiem, kas paši spējīgi to ķidāt , ķīlēt un novērtēt... Citiem sausajā atlikumā lētāk ir ņemt jaunu vai mazlietotu.
20.oktobris 2013, 20:05 | links
 
A vot Jūsu viedoklis par motoriem kas tiek atvesti no ārzemēm itkā par nepārāk lielu naudu tur ap 200 ls parasti grozas nu piemēram tāds http://www.ss.lv/msg/lv/transport/the-sailing-charter/engines/ajnio.html
kā viņi normāli kalpo.... drošivien ir kādam saskarsme ar tādiem vienkārši ar airiem airēties zb jau
20.oktobris 2013, 19:39 | links
 
Pilnīgi visiem bezīns nāk no Mažeiķiem Savās naftas bāzēs tiek jaukti visi tie rapši un spirti klāt Vienīgie kuri atved savu ir Lukoils un arī viss atkarīgs no cenas Ja Mežaiķos var paņemt lētāk tad no turienes Vienīgā pozicija 98 benzīns nāca no Jaroslavļas ,bet pašlaik tikai no Mažeiķiem Nestei ziemas dīzelis būs no Somiem ,bet tas būs tad kad dēļ temperatūras rapsi klāt nelies .
20.oktobris 2013, 19:01 | links
 
Neņem ļaunā,mums degviela no viena urbuma,un līdz Norvēģijai patālu.Tāpēc lejam kas ir, un ,maucam. Nav ko ostīt...
20.oktobris 2013, 18:07 | links
 
bet varbūt norvēģijā kāja uz pedāļa maigāk spižas?
20.oktobris 2013, 17:58 | links
 
Citi brauc,bet citi osta.....

tralis, 19.oktobris 2013, 23:31

Vai tu lej degvielu bākā vai kannā uzlicis gāzmasku?
19.oktobris 2013, 23:45 | links
 
Citi brauc,bet citi osta.....
19.oktobris 2013, 23:31 | links
 
Latvija jau sen benzins nav benzins,smird pec kaut kadu kimikaliju un atskaiditaja mistrojuma.Vieniga man zinama valsts kur benzins vel smarzo ka krievu laikos ir Norvegija.Kad gadas tur but,auto paterins ir par 1,5l/100 mazaks,pat ar visu kalnaino reljefu un slodzeem.
19.oktobris 2013, 22:55 | links
 
Sveikini!!! Man uzradas tads jautajums par motora degvielu.... vai var jaunajiem motoriem liet ieksa statoila 98 degvielu jo ar 95 sis negrib riktigi iet tuksgaita slapst nost....

chyrka, 19.oktobris 2013, 14:34

Man līdzīgi. Kgs uz ūdeņiem (Suzuki 2,3) ar teica, ka bijusi tā pati problēma, bet pārejot uz 98 , esot O.K. Šodien Champion bike, teica, ka varot sajāt motoru ar 98. Pērku degvielu tikai Statoil. Vai, tiešām, draņķis? Mašīnā jau tā nejūt.

doks1959, 19.oktobris 2013, 18:25

Savā laikā ar Neste 95 20Zs Yamahai karburators aizgāja ciet, motoram bija garantija un servisā attaisot vaļā karburatora kamerā bija želejveida nosēdumi, meistars ieteica, ja motoru vairāk par divām nedēļām nav paredzēts darbināt, tad noslāpēt vajag noslēdzot degvielas padevi nevis izraujot atslēgu.
19.oktobris 2013, 22:52 | links
 
Man te ir nācies pāris naftas parkiem ēkas un visādas citādas konstrukcijas projektēt un diezgan daudz ar tiem naftiniekiem ir runāts. Par to benzīnu, kā man skaidroja ka ievests tiek ne - 92,95,98 bet vairāk kas līdzīgs sagatavei ;), lēts maisījums - mazāki nodokļi utt - ietaupījums, un visu zupu var vest vienā tvertnē neko nesadalot. Tad to zupu šķaida un uzlabo ar spirtiem, ūdens apsorbentiem, dzidrinātājiem un vēl dievs vien zin ko. Tad kuram no tiem benzīniem ir vairāk piemaisījuma velns viņu zin.
19.oktobris 2013, 22:37 | links
 
doks1959
Par piedevām nav teorija bet ir īstenība.

urmaas, 19.oktobris 2013, 19:15


Visu laiku tak borēja, ka tie 5% neko nemaina.
19.oktobris 2013, 22:12 | links
 
98 neiesaka tapec ka,ir aukstāks oktans. dedzina kopā motoritim iekšas. Bet kads viņš tur ir.....

marsio2, 19.oktobris 2013, 18:41


Benzīns vispār neko nededzina ,ne ar kādu oktānskaitli ,motora daļu sadekšanu veicina vājš maisījums kad skābekļa atiecība pret degšanu uzturošā benzīna pieaug un līdz ar to palielinās sadegšanas temperatūra.Vienkārši lietojam 98. tāpēc ka tur mazāk blakus produktu kas atstāj nosēdumus gan karburātorā gan sadegšanas kamerā.Ja neveicat izmaiņas aizdedzes un karburātora regulējumos nekas jūsu motoriem nedraud,izņemot to ka stabīlak strādās dzinējs un dārgāk maksās benzīns:)
19.oktobris 2013, 20:21 | links
 
doks1959
Par piedevām nav teorija bet ir īstenība.
19.oktobris 2013, 19:15 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager