Laivas un to motori

15.maijs 2014, 19:34 | links
 
Vai kādam ir lietošanā OUTLAND MS-360 piepūšamā laiva ?
Gribētu apskatīties šī laivas modeļa saliekamo grīdu.
Būtu forši, ja būtu kāds lietotājs Rīgā, vai tās tuvumā.
Dodiet ziņu šeit P.M.

15.maijs 2014, 19:32 | links
 
Daugavā pie Kaibalas iespēja sarunāt laivu copei. Abas alumīnija Jaz un Juženka. Var pielikt savu dzinēju līdz 5zs, tikai jāņem vērā šādi tādi ierobežojumi, kas minēti MK. noteikumos dabas liegums "Daugava pie Kaibalas" Piebraukšana ar auto pie paša krasta. Rakstiet ja ir interese.
15.maijs 2014, 08:20 | links
 
joprojām vēlos iegādāties piepūšamo laivu ar cieto grīdu, garumā no 330 - 360 ar motoru līdz 5zs.
gatavs maksāt līdz 1200 EUR.

paldies par uzmanību un atvainojos par spamu.

Sidrabins, 13.maijs 2014, 21:05

Prasi Chomam , uz copi ,zinu ka viņam ir! Pa saprātīgu cenu.
14.maijs 2014, 20:44 | links
 
5-6 gadi atpakaļ kautkur Jūrmalā nopirku laivu "lielā līdaka" no stikla šķiedras, tagad arī paziņa grib nopirkt, taču neatceros adresi, varbūt kādam ir info par šādām laivām jūrmalā.
14.maijs 2014, 18:52 | links
 
joprojām vēlos iegādāties piepūšamo laivu ar cieto grīdu, garumā no 330 - 360 ar motoru līdz 5zs.
gatavs maksāt līdz 1200 EUR.

paldies par uzmanību un atvainojos par spamu.

Sidrabins, 13.maijs 2014, 21:05


Ir aizsūtīta ziņa!
14.maijs 2014, 15:44 | links
 
joprojām vēlos iegādāties piepūšamo laivu ar cieto grīdu, garumā no 330 - 360 ar motoru līdz 5zs.
gatavs maksāt līdz 1200 EUR.

paldies par uzmanību un atvainojos par spamu.
13.maijs 2014, 21:05 | links
 
Mēģināju atcerēties un salīdzināt kā bija ar un bez kavitācijas plāksnes. Tad jāsaka ka plāksne strādā jo ar viņu laiva ieņem noteiktu slīpumu (ar mazāk piepaceltu purngalu kā bija bez plāksnes) un turas kā pielīmēta šai trajektorijai. Un problēma varētu būt ka ir jāatrod pareizais motora slīpums pret tranci...lai panāktu kā min Tonis - pārkritienu.

Zinu ka daudzi braukā ar trubu vai speciālu pagarinātāju, ir pat video kur pie šīs trubas ir piemeistarots ātruma parslēdzējs:)
Jāmēģina to panākt ar plāksni, ja nē... braukšu ar trubu:)
13.maijs 2014, 10:59 | links
 
Tai štellē ir svarīgi dabūt to pārkritienu ,tad jau aiziet.
12.maijs 2014, 16:37 | links
 
Protams ka var,it sevišķi ja copes smagos pričendāļus priekšgalā noliek...
12.maijs 2014, 16:31 | links
 
Paņem 50 mm plastmasas trubu,apsēdies pa vidu un glisēsi svilpodams...

Tonis, 12.maijs 2014, 13:59



Es tagad gliseeju ari bez trubas, ar plāksni un nav jālien uz laivas vidu.
12.maijs 2014, 16:16 | links
 
Es savu Hondu 10zs ar Dulkan 345 arī varu dabūt uz glisi paejot stingri uz priekšu. Vakar bija divi vienādi rumpji, dzīsvarā ap 120 katrs, un glisi dabūjām tikai tad kad copes biedrs apsājās pašā laiva galā.
12.maijs 2014, 14:51 | links
 
Paņem 50 mm plastmasas trubu,apsēdies pa vidu un glisēsi svilpodams...
12.maijs 2014, 13:59 | links
 
centneram sēžot laivas aizmugurē, 5-niekam būs problemātiski izcelt laivu "glisē". Kavitātes spārni nepilda helikoptera funkcijas. :)
12.maijs 2014, 13:34 | links
 
Ko par Yamaha motoru stiprinājuma augstumu saka paši japāņi savā lapā:
12.maijs 2014, 13:27 | links
 
A kur problēma uz izcelšanās brīdi pārsēsties uz vidējā soliņa? Nekādu plāksni nevajadzēs.
12.maijs 2014, 13:21 | links
 
Motors - Yamaha F5AMH (5Zs)
Laiva - Dulkan 325
Materiāls - 1,5 mm metāls
Plāksnes izmērs - 270x300 mm

Uztaisīju antikavitācijas plāksnes protatipu un veicu testa braucienus... bet izmaiņas nedeva... tāpat priekša ceļas gaisā un bez svara pārvietošanas uz laivas vidu uz glisi neizziet. Mēģināju regulēt motora slīpumu attiecībā pret tranci arī rezultātus nedeva, jo lielāks slīpums jo vairāk priekša ceļas gaisā. Atstāju uz zemāko (tuvāk trancim). Antikavitācijas plāksne (motoram) ir apm. 5 cm zem laivas tranča apakšējā punkta.
Varbūt esmu kļūdijies ar izmēriem, vajag lielāku?

Bildes te: http://www.copeslietas.lv/site/bildes/albums/antikavitacijas-plaksne/
12.maijs 2014, 10:27 | links
 
Palasi šo rakstu (ja krievu valoda nav sveša) un paliks skaidrs.
12.maijs 2014, 08:42 | links
 
антикавитационная плита. Šito ieraksti mammā googlē un būs Tev laime...
11.maijs 2014, 23:35 | links
 
No hondas lapas......

Vispārējs noteikums ir, ka piekaramā motora kavitācijas plāksnei ir jāatrodas uz vienas horizontālās virsmas ar laivas dibenu.


Kavitaacijas plaaksnei, nevis antikavitaacijas plaaksnei.....
Un antikavitaacijas plaaksnes attalumu(vai tas nereguleejaas ar motora sagaazumu) no laivas dibena vai augstumu starbiibu attieciibaa pret laivas dibenu?
Neko vairs nesaprotu.....
11.maijs 2014, 22:20 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager