Eholotes

es savu lowrance x4 izmantoju reti jo ezers ir zināms no galvas ... cik esu ņemis līdz tik velti ... jā svesa vieta tad vēl bedres.. kantis... dziļumu bet par zivs simboliem neņemu galvā...... tā nav intresanti vairs ka visu parāda ...... viss labāk airēt pašam nevis ar motoreni dragāt.. un mētāt vai velcēt...
30.jūnijs 2014, 06:38 | links
 
Aizmirsu ieteikt - vajag izmantot 455khz.
29.jūnijs 2014, 23:23 | links
 
Kad biju aluksnes ezerā un varēju pabraukt lidzi vietejam matadoram ar savu laivu, tad viņam bija ehalote ar 60 herciem un viņš viņa ļoti labi piešavies redzet zivis. Ja es vareju samkelēt tikai kantis un točkas ar savu lowrance 4 dsi, tad viņš atrada kantis kur ir zivs un toch tur ari vareja kko noķert. Protams viņam ta ir pavisam cita ehalote ar daudz plašāku staru.
Gribēju prasīt tiem kam ir DSI ehalotes, ka ir jums ar zviju redzamibu? Es viņā saprotu ka redzu lidaku pusudeni vai kadu zivju baru ar mailem, bet kā atrast viņa zandartu, man nav galigi sajegas. Varbūt kads var padalities ar savu pieredzi šajā jautājumā. Zinu ka tie kas izkož tas ehalotes labi, tie ari mak zivi pec viņa atrast. A t o it ka atrodi labu vietu, bet zivis tur pat tuvumā nav :)

holmz, 29.jūnijs 2014, 17:59


Domāju, ka Tev vienkārši vajag piešauties! Pēc pirmajiem 3 tā lieta aizies! :)) Man ir Elite 5 DSI un kā reiz zandartu copei ļoti labs aparāts. Galvenais plus, ka var redzēt zivis pie pašas gultnes un pazīstamās vietās arī uz gultnes. Pazīstamās, jo, protams, ka eholots nepasaka vai tas ir neliels akmens, koks vai zivs. Vienmēr vairākkārt atkārtoju maršrutu, kur pie/uz gultnes ir aizdomīga koncentrācija. P.S. Šodien Lielupē 4 ņemami zandarti - 2.5kg, 1.5kg, 45cm, 45cm. 3 no viņiem vietās, kurās eholots uzrādīja, t.s., koncentrāciju. P.P.S. Tātad, ja atrodi it kā labu vietu, bet Tavs DSI nepiekrīt, protams, ka nobraukt vajag, bet ne mazāk un vairāk par 2 reizēm!
29.jūnijs 2014, 23:19 | links
 
Kad biju aluksnes ezerā un varēju pabraukt lidzi vietejam matadoram ar savu laivu, tad viņam bija ehalote ar 60 herciem un viņš viņa ļoti labi piešavies redzet zivis. Ja es vareju samkelēt tikai kantis un točkas ar savu lowrance 4 dsi, tad viņš atrada kantis kur ir zivs un toch tur ari vareja kko noķert. Protams viņam ta ir pavisam cita ehalote ar daudz plašāku staru.
Gribēju prasīt tiem kam ir DSI ehalotes, ka ir jums ar zviju redzamibu? Es viņā saprotu ka redzu lidaku pusudeni vai kadu zivju baru ar mailem, bet kā atrast viņa zandartu, man nav galigi sajegas. Varbūt kads var padalities ar savu pieredzi šajā jautājumā. Zinu ka tie kas izkož tas ehalotes labi, tie ari mak zivi pec viņa atrast. A t o it ka atrodi labu vietu, bet zivis tur pat tuvumā nav :)

holmz, 29.jūnijs 2014, 17:59

Paskaties šo: https://www.youtube.com/watch?v=2h7wRwZlTig
29.jūnijs 2014, 22:02 | links
 
Kad biju aluksnes ezerā un varēju pabraukt lidzi vietejam matadoram ar savu laivu, tad viņam bija ehalote ar 60 herciem un viņš viņa ļoti labi piešavies redzet zivis. Ja es vareju samkelēt tikai kantis un točkas ar savu lowrance 4 dsi, tad viņš atrada kantis kur ir zivs un toch tur ari vareja kko noķert. Protams viņam ta ir pavisam cita ehalote ar daudz plašāku staru.
Gribēju prasīt tiem kam ir DSI ehalotes, ka ir jums ar zviju redzamibu? Es viņā saprotu ka redzu lidaku pusudeni vai kadu zivju baru ar mailem, bet kā atrast viņa zandartu, man nav galigi sajegas. Varbūt kads var padalities ar savu pieredzi šajā jautājumā. Zinu ka tie kas izkož tas ehalotes labi, tie ari mak zivi pec viņa atrast. A t o it ka atrodi labu vietu, bet zivis tur pat tuvumā nav :)
29.jūnijs 2014, 17:59 | links
 
jo mazāk izmantosi loti jo mazāk galvu lauzīsi......
26.jūnijs 2014, 14:47 | links
 
Bet man ir fish easy2. Līdz 4.m dziļumam strādā normāli, bet līdz ko dziļāk, gļučī. zinot, ka apakšā ir 7 m rāda 16m un visādus citus brīnumus, un mirgo. Atgriežoties pie seklāka ūdeņa, atkal viss ok? Ronny un JIG.LV - arī manam eholotam tas pac defekts kas iepriekšminēc citiem kolēģiem?

andrisandris, 26.jūnijs 2014, 13:30


Atrodi sev vajadzīgo un lasi uz nebēdu :)
http://forum.sonar.ru/topic300.html
26.jūnijs 2014, 13:45 | links
 
Bet man ir fish easy2. Līdz 4.m dziļumam strādā normāli, bet līdz ko dziļāk, gļučī. zinot, ka apakšā ir 7 m rāda 16m un visādus citus brīnumus, un mirgo. Atgriežoties pie seklāka ūdeņa, atkal viss ok?
Ronny un JIG.LV - arī manam eholotam tas pac defekts kas iepriekšminēc citiem kolēģiem?
26.jūnijs 2014, 13:30 | links
 
Paldies par skaidrojumiem - dziļuma cipars toč sāk mirgot, un arī grunts attēls uzrādās pa visu ekrānu un izsmērēts..
Laikam toč tajās vietās jocīgas gruntis...
26.jūnijs 2014, 10:25 | links
 
Sveiki!

Moš kāds var palīdzēt ar padomu - ir eholote Lowrance Mark 5x DSI. Un ir gļuks - reizēm ezerā, pie normāliem dziļumiem 5-7-9m sāk rādīt dziļumu 0,6m - kādu brīdi pagļuko, tad pāriet.
Cik esmu novērojis, tad tas nav atkarīgs no braukšanas ātruma.
Ir kāda ideja, kas varētu būt par vainu? Moš sonārā ticis ūdens vai kur citur rodas kāds nekontakts?

AndrisCopee, 25.jūnijs 2014, 16:27



Vai tajā brīdī dziļuma rādītājs nesāk mirgot? Ir vietas, kur kaut kādu iemeslu dēļ, tipa specifisks grunts sastāvs (laikam biezas mālainas dūņas vtml. dod tādu efektu) ūdenstilpnes dibens absorbē signālu un eholots nevar nolasīt datus un sāk gļučīt. Tas izpaužas ka dziļuma cipars sāk mirgot un neadekvāti mainās. Ķīšezerā točno ir tādas vietas, pats ar šo gļuku esmu saskāries ar Mark 5x DSI un Elite 5x DSI eholotiem.
26.jūnijs 2014, 07:31 | links
 
Sveiki!

Moš kāds var palīdzēt ar padomu - ir eholote Lowrance Mark 5x DSI. Un ir gļuks - reizēm ezerā, pie normāliem dziļumiem 5-7-9m sāk rādīt dziļumu 0,6m - kādu brīdi pagļuko, tad pāriet.
Cik esmu novērojis, tad tas nav atkarīgs no braukšanas ātruma.
Ir kāda ideja, kas varētu būt par vainu? Moš sonārā ticis ūdens vai kur citur rodas kāds nekontakts?

AndrisCopee, 25.jūnijs 2014, 16:27


Grunts attēls tajā brīdī pazūd?
25.jūnijs 2014, 22:32 | links
 
Sveiki!

Moš kāds var palīdzēt ar padomu - ir eholote Lowrance Mark 5x DSI. Un ir gļuks - reizēm ezerā, pie normāliem dziļumiem 5-7-9m sāk rādīt dziļumu 0,6m - kādu brīdi pagļuko, tad pāriet.
Cik esmu novērojis, tad tas nav atkarīgs no braukšanas ātruma.
Ir kāda ideja, kas varētu būt par vainu? Moš sonārā ticis ūdens vai kur citur rodas kāds nekontakts?

AndrisCopee, 25.jūnijs 2014, 16:27



Šāda situācija var būt, ja uzstāda konkrētu dziļumu, piemēram, 3 metri, bet laiva iebrauc lielākā dziļumā.
25.jūnijs 2014, 19:12 | links
 
Man tādu gļuku rāda kas eholotes galviņa ir ārā no ūdens vai arī ir minimāli ūdunī. Tas parasti notiek pie pārbraucieniem, kad neesmuviņu ievietojis normālā līmenī
25.jūnijs 2014, 17:41 | links
 
Sveiki!

Moš kāds var palīdzēt ar padomu - ir eholote Lowrance Mark 5x DSI. Un ir gļuks - reizēm ezerā, pie normāliem dziļumiem 5-7-9m sāk rādīt dziļumu 0,6m - kādu brīdi pagļuko, tad pāriet.
Cik esmu novērojis, tad tas nav atkarīgs no braukšanas ātruma.
Ir kāda ideja, kas varētu būt par vainu? Moš sonārā ticis ūdens vai kur citur rodas kāds nekontakts?
25.jūnijs 2014, 16:27 | links
 
Varbuut kads pardod lietotu deeper ehaloti? Un kadas atsauksmes par vinu?
25.jūnijs 2014, 09:13 | links
 
Doma pirkt ehaloti bet ne pārāk dārgu.
Padomā ir eholoti HUMMINBIRD PiranhaMAX 175x.
Ko varat pateikt par šo?
22.jūnijs 2014, 11:49 | links
 
nu jaa, tur ir dazaadas garantijas. es paneemu tikko savu garantijas talonu, manai ieriicei ir limited warranty un ir zem lowrance advantage service, un melns uz balta uzrakstiits ka tehniskais atbalsts, remonts un garantijas serviss ir pie jebkura sertificeeta diilera vai izplatiitaaja.

vnk jaapaarbauda kaada garantija ir tai ieriicei.
20.jūnijs 2014, 17:46 | links
 
kur tu to izlasiiji? var jau buut, bet manam gan nekas tamliidziigs nav.
man ir sitaada garantija

LIMITED WARRANTY
Navico warrants that its products, when properly installed and used, will be free from defects in material and workmanship for the period stated for the applicable product and/or peripheral device as set out in the Warranty Period Matrix from the date of first purchase (the Warranty Period).

For the purpose of this Warranty, ’date of first purchase’ means the date the product was purchased by the first retail customer; or in the case of a product installed on a new vessel by a Certified/Approved Navico Boat Builder, the date the first retail customer took delivery of the vessel.

Our goods come with guarantees that cannot be excluded under the Australian Consumer Law. You are entitled to a replacement or refund for a major failure and compensation for any other reasonably foreseeable loss or damage. You are also entitled to have the goods repaired or replaced if the goods fail to be of acceptable quality and the failure does not amount to a major failure.

Navico will, at its sole discretion, repair or replace with new or refurbished parts or product, or equivalent product, any proven defective products or components returned to Navico, or its approved agent during the Warranty Period in accordance with the terms, conditions and limitations as set out in the Navico Warranty Policy. Such repairs or replacements will be the sole remedy of the customer under this Warranty.

OBTAINING WARRANTY SUPPORT
Customers can obtain warranty support by contacting:

Their local Navico Certified/Approved Dealer or Distributor (a list of Certified/Approved Dealers and Distributors can be found on the Dealer Locator)
Navico Americas on 1 800 628 4487
Navico Australia on 1 300 628 426
Navico Europe, Middle East & Africa – for a list of Certified Dealers and Distributors by country refer to the Dealer Locator

deko, 19.jūnijs 2014, 17:52

http://www.navico.com/Warranty/Navico-Warranty-Policy/
5 lapa
19.jūnijs 2014, 22:17 | links
 
kur tu to izlasiiji? var jau buut, bet manam gan nekas tamliidziigs nav.
man ir sitaada garantija

LIMITED WARRANTY
Navico warrants that its products, when properly installed and used, will be free from defects in material and workmanship for the period stated for the applicable product and/or peripheral device as set out in the Warranty Period Matrix from the date of first purchase (the Warranty Period).

For the purpose of this Warranty, ’date of first purchase’ means the date the product was purchased by the first retail customer; or in the case of a product installed on a new vessel by a Certified/Approved Navico Boat Builder, the date the first retail customer took delivery of the vessel.

Our goods come with guarantees that cannot be excluded under the Australian Consumer Law. You are entitled to a replacement or refund for a major failure and compensation for any other reasonably foreseeable loss or damage. You are also entitled to have the goods repaired or replaced if the goods fail to be of acceptable quality and the failure does not amount to a major failure.

Navico will, at its sole discretion, repair or replace with new or refurbished parts or product, or equivalent product, any proven defective products or components returned to Navico, or its approved agent during the Warranty Period in accordance with the terms, conditions and limitations as set out in the Navico Warranty Policy. Such repairs or replacements will be the sole remedy of the customer under this Warranty.

OBTAINING WARRANTY SUPPORT
Customers can obtain warranty support by contacting:

Their local Navico Certified/Approved Dealer or Distributor (a list of Certified/Approved Dealers and Distributors can be found on the Dealer Locator)
Navico Americas on 1 800 628 4487
Navico Australia on 1 300 628 426
Navico Europe, Middle East & Africa – for a list of Certified Dealers and Distributors by country refer to the Dealer Locator
19.jūnijs 2014, 17:52 | links
 
Lowrance, Elite 5 HDI nosprāga ekrānam apgaismojums (backlight), praktiski neko nevar redzēt. Pirkta jauna e-bay'ā, tipa ar garantiju.
Kur Rīgā var saremontēt?

Skat, 16.jūnijs 2014, 23:22

ja pirki no normaala tirgotaaja, un vinsh ir registreejis ieriici garantijai, tad lowrencam garantija ir pa visu pasauli, neatkariigi kur pirki. protams mums te lv visi tirgotaaji pasaka , kur pirki tur remontee, bet taa nav, izlasi visu par garantiju, sapratiisi. bet vari uzrakstiit lowrance , paskaidrot no kaa pirki, un pateikt ka tagad esi LV, vini visu nokaartos. vari pameeginaat Baltijas Jahtu Serviss SIA, Ventspils iela 50, Rīga, vini ir oficiaalie lowrance diileri, bet var atteikt, raksti lowrance un viss buus ok. ar nosaciijumu ka tirgotaajs ir pieregistreejis garantijai.

deko, 18.jūnijs 2014, 17:37

Nu nebūs gan tev taisnība par pasaules garantiju.
Customers requiring warranty support for products purchased outside the jurisdiction of first purchase,
for example internet sales from international websites, will be required to return their product to the
seller, or the Navico Service Centre in the jurisdiction of first purchase, or pay a fee to obtain local
service. In markets serviced by authorized Distributors, local warranty is at the discretion of the
Distributor
18.jūnijs 2014, 21:33 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager