Laivas un to motori

kautkur neredzu loģiku tam Outland 1300
12v* 52A=624W, kur pazūd starpība?
1. ātrums - strava 12A, jauda 105W, vilkme 4.0 kg
2. ātrums - strava 14A, jauda 126W, vilkme 5.0 kg
3. ātrums - strava 25A, jauda 220W, vilkme 10.0 kg
4. ātrums - strava 28A, jauda 237W, vilkme 11.7 kg
5. ātrums - strava 52A, jauda 290W, vilkme 20.0 kg
1.jūlijs 2014, 18:53 | links
 
es braucu jau sešus gadus ar Outland 1300 un nekādu problēmu
1.jūlijs 2014, 17:44 | links
 
Iesaku izvēlēties Minn kota nevis ķīniešu storm, ar ķīniešu dranķiem ir slikta pieredze.
1.jūlijs 2014, 17:14 | links
 
http://www.electrostore.lv/47-elektromotori

nezinu kaa tas laivas saucas , tadas laivas ir baltezeraa nomaa , ja nemaldos 3 vietigas.

kuru labaak nemt jaudas zinjaa!???

NeFoRmAL, 1.jūlijs 2014, 12:59

40 vai 55 būs labi
1.jūlijs 2014, 16:24 | links
 
Ja tev ir motorlaiva, tev būs vienalga 5 vai 8hp, bet ja tu gribēsi uzlikt samam, tad ar 2,5 hp jau būs bīstami.
1.jūlijs 2014, 14:46 | links
 
klau , šādi tu gudrāks netiksi, paņem nomā motoru un izmēģini, atceroties par glābšanas līdzekļiem:)
1.jūlijs 2014, 14:40 | links
 
Hmm, bet pēc būtības 5hp vai 8hp nevajadzētu būt starpībai...
1.jūlijs 2014, 14:31 | links
 
Sveiki!
Kur lai uzzin, vai attiecīgajā ezerā drīkst braukt ar benzīnmotoru, vai ūdensmoci?
1.jūlijs 2014, 14:05 | links
 
Pārāk liels svars uz tranci pie viļniem arī var darīt savu, ar visu prātīgo ručkā došanu.
1.jūlijs 2014, 13:32 | links
 
Tad vēl ir jautājums ar jaudu - kā izpaužas pārāk jaudīgs motors? T.i. saprotu, ka var ieskrieties pārāk ātri un laiva var kļūt nestabila/apgāzties, bet ja domā ar galvu un nedod ručkā vairāk kā spēj laiva, tad kur problēma? Ar auto jau arī var ieskrieties virs atļautā un/vai drošā ātruma un sataisīt kakas kādā līkumā...
1.jūlijs 2014, 13:24 | links
 
http://www.electrostore.lv/47-elektromotori

nezinu kaa tas laivas saucas , tadas laivas ir baltezeraa nomaa , ja nemaldos 3 vietigas.

kuru labaak nemt jaudas zinjaa!???
1.jūlijs 2014, 12:59 | links
 
manuprāt 2T būtiskākais mīnuss ir tas, ka mazo jaunu nez vai tagad nopirksi. Degvielu viņš ēd pa kapeiku vairāk un nav tik ekoloģisks, bet ir arī plusi - daudz vieglāks un vienkāršāks par 4T.

daddy_j, 1.jūlijs 2014, 11:12



Ar to degvielas patēriņu mazam motoram šķirba diezi vai būs. Man ir tāds draņķīts - Parsun 5ZS (4T). Bāka 1 litrs. Līdzi visu laiku staipu kanniņu ar 5l rezerves degvielu, bet tā arī nav izdevies pa dienu nodedzināt to, kas ir bākā. Droši, ka 2T neko līdz 5ZS vairāk nestrebs, ja ir kārtībā.
1.jūlijs 2014, 12:44 | links
 
Jaunu 2T tirdzniecība aizliegta ES. Iekš RU (NVS) var nopirkt arīdzan jaunus mazos, lielos un vidējos. Man ar nav skaidrs kāpēc velcei 2T neder? Kaut kur pat lasīju, ka veči bija secinājuši, ka uz 2T vecējot ķeras labāk nekā ar 4T (iespējams, ka šeit pat iepriekš bija rakstīts)-pukšķina savādāk.
1.jūlijs 2014, 12:36 | links
 
kapēc neder? es ar 15zs 2t velcēju.
1.jūlijs 2014, 12:16 | links
 
Mjā, ja jau velcēšanai neder tad jāmeklē būs vien 4t motors.
1.jūlijs 2014, 12:06 | links
 
manuprāt 2T būtiskākais mīnuss ir tas, ka mazo jaunu nez vai tagad nopirksi. Degvielu viņš ēd pa kapeiku vairāk un nav tik ekoloģisks, bet ir arī plusi - daudz vieglāks un vienkāršāks par 4T.
1.jūlijs 2014, 11:12 | links
 
Ā, un vēl jautājums - 4taktu vai 2taktu? Saprotu, ka 4taktnieks labāks, bet kādi ir 2taktnieka būtiskie mīnusi?

AndrisCopee, 1.jūlijs 2014, 10:56

Divtaktu velcei neder
1.jūlijs 2014, 11:10 | links
 
Ā, un vēl jautājums - 4taktu vai 2taktu?
Saprotu, ka 4taktnieks labāks, bet kādi ir 2taktnieka būtiskie mīnusi?
1.jūlijs 2014, 10:56 | links
 
Doma ir to elektromotoru prom nemest, atstāt rezervei - vietām, kur benzīnnieks nav atļauts.
Elektromotora galvenie trūkumi: max ātrums tikai 6km/h (tas vēl būtu ciešams) un galvenai - ierobežotais darbības laiks. Ar 100Ah aķi ar mazo pellu sanāk nobraukāt ~8-10km. Gribās lai tomēr ir zināma rezerve attālumiem.
Visādi citādi jau ērti - kluss, nav jāpiedarbina katru reizi, pats motors sver maz, apkopi praktiski neprasa.
A kas ir ja teiksim tas pats 5zs motors ir "par jaudīgu" kādai laivai - teiksim ja nedod ručkā, vai ir vēl kāda problēma?
1.jūlijs 2014, 10:43 | links
 
skatos, ka viedokļi dalās - vai elektromotros ir labāks velcēšanā par benzīnnieku. Bet kā ir patiesībā laikam gudrs netiks neviens. Lasīju pēdējo Copes Lietas žurnālu, tur pečuks saka, ka benzīnnieks nav domāts velčešanai, tikai zivis baidīt .. haha .. var jau būt, pats neesmu piekopis šo slinko nodarbi ;)
30.jūnijs 2014, 23:51 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager