Laivas un to motori

usis
Plāksne tev iedos klāt vismaz 5 km/h un glisē izraus apmēram 10-20 metros.
Es uzliku plāksnes abiem motoriem. Merkurs (2 takters) 4,5 praktiski nedeva neko. Apmēram 1,5 km ir klāt bet glisē nedodas, jo ātrums par maz.
Otram motoram bija jēga. Merkurs 9,8 (divtakters) glisē izlec krietni ātrāk. Un apmēram 5 km/h ir klāt. Līdz tam gāja 20-21 km/h, tagat 27 stabili. Mēru ātrumu ar GPS.
Un vēl es novēroju, lai izceltos glisē ar piekrāmētu laivu, apmēram 14 km/h vajag. Līdz tam kā arkls pakaļā.
Tā kā es gribētu domāt, ka tiem, kuriem ir mazākas jaudas dzinēji bet atīsta ātrumu virs kādi 15 km/h, tiem ir jēga likt plāksni. Dabūs kādus km/h klāt noteikti un brauks, ja ne ekonomiskāk, tad drusku ātrāk noteikti.
17.augusts 2014, 22:59 | links
 
Nu aptuveni jau doma tāda bija. Ar motoriem galīgi uz Jūs jau ar neesmu. Par ventilāciju skaidrs, bet kālab uz to iepludi?! Manā gadījumā atvienojot ir izmaiņas problēmai uz labo pusi. P.S. Nekas nesulo.tik ventilē, bet svece paliek samtaini melna un čiks....
17.augusts 2014, 22:49 | links
 
Vai īsumā kāds var paskaidrot,kālab kartera ventilācijas truba iet uz karburatora filtru?

zogs, 17.augusts 2014, 22:10

Ventilācijas rezultātā nedrīkst motorā nonākt putekļi, smiltis un t.t.t. Un tā kā eļas produkti un tā atvasinājumi piesārņo vidi, tad arī no ekoloģiskajiem apsvērumiem. Cirkulējot viss liekais sadeg.....
17.augusts 2014, 22:47 | links
 
Jā jā, nebūs tik traki! Tik gribējās jau visu uzreiz un bez piepūles :D Kā vienmēr...
17.augusts 2014, 22:46 | links
 
zogs
Īsumā ir tā, ka virzulim kustoties uz augšu un leju, arī karterī rodas zināms spiediens un lai neizspiestu saļņikus, to ir kautkur janovada, tādēļ to liek visiem dzinējiem atpakaļ uz ieplūdi bet aiz karburatoriem vai iešpricēm. Tā ir arī mašīnām.
Parastiem dzinējiem to var arī atvienot nost bet no tā var tvaikot un pilēt eļļa ārā. Dzinējiem kuriem ir jau kompjūteri, to darīt nedrīkst, jo tiem ir aprēķināts arī spiediens dzinējā un pie gaisa spiediena krituma tas nepareizi strādā. Sīkumos neiedziļinoties, apmēram tā.
17.augusts 2014, 22:46 | links
 
Paldies,bet vajadzētu sakarīgākus argumentus. Tik jau pats funktierēju, bet te cīnoties ar problēmām, tik tālu nu tiku,ka atvienojot to trubu problēmas mazinās :D Ta i jautājums radās spečokiem.

zogs, 17.augusts 2014, 22:29

Aprunājies ar googles tanti. Tā piedāvā vairākus forumus par šo tēmu.
17.augusts 2014, 22:36 | links
 
Paldies,bet vajadzētu sakarīgākus argumentus. Tik jau pats funktierēju, bet te cīnoties ar problēmām, tik tālu nu tiku,ka atvienojot to trubu problēmas mazinās :D Ta i jautājums radās spečokiem.
17.augusts 2014, 22:29 | links
 
Diez vai uz filtru, vienk ieplūde aiz filtra lai sadeg atlikumi.
P.s.
Neko nesaprotu no motoriem. Patīk eļļu mainīt servisā.:)
17.augusts 2014, 22:25 | links
 
Vai īsumā kāds var paskaidrot,kālab kartera ventilācijas truba iet uz karburatora filtru?
17.augusts 2014, 22:10 | links
 
man outland -390 ar suzuki 9,9- piekrautu ar 350kg izceļ pēc metriem 50-70, uz ātrumu 22-24km/h, nez
ko dotu plāksnes uzlikšana , reti jau vajadzība , bet tomēr?

usis, 15.augusts 2014, 21:23

Sliktāk točna nebūs. ;)
16.augusts 2014, 15:30 | links
 
Man ir Tohatsu 9,8. Pirku jaunu pirms gada. Uz glisi 2 vīrus ar mantām izcels stabili. Ja vēlies mazliet vairāk lai paceļ, pamaini dzenskrūvi par vienu soli zemāku - pieaugs jauda, mazliet samazinoties ātrumam. Par rezerves daļām jau nu šim vismazāk vajadzētu uztraukties.......DDD

Labvakar, biedri. vajadzīga info par 9,8 zs motoru tohatsu, vai spejigs 4 m bush laicu dabut uz glisi, ka ar apkopi, rezerves dalam. Iepriekš pateicos par sadarbību.

andrisandris, 15.augusts 2014, 19:02
15.augusts 2014, 21:37 | links
 
man outland -390 ar suzuki 9,9- piekrautu ar 350kg izceļ pēc metriem 50-70, uz ātrumu 22-24km/h, nez
ko dotu plāksnes uzlikšana , reti jau vajadzība , bet tomēr?
15.augusts 2014, 21:23 | links
 
Labvakar, biedri. vajadzīga info par 9,8 zs motoru tohatsu, vai spejigs 4 m bush laicu dabut uz glisi, ka ar apkopi, rezerves dalam. Iepriekš pateicos par sadarbību.

andrisandris, 15.augusts 2014, 19:02

Divatā uz glisi stabili izcels. Rezerves daļas un apkopes-kā jau laivu motorīšiem.
15.augusts 2014, 21:20 | links
 
Labvakar, biedri. vajadzīga info par 9,8 zs motoru tohatsu, vai spejigs 4 m bush laicu dabut uz glisi, ka ar apkopi, rezerves dalam. Iepriekš pateicos par sadarbību.

andrisandris, 15.augusts 2014, 19:02


Man ir Bush Skate-350 un Yamaha 9.9. Ja viens, tad ātrums līdz 32 km/h, ja divatā, tad līdz 22 km/h. P.S. Domāju, ka piecinieks 2 večus neizcels.
15.augusts 2014, 21:13 | links
 
pasam man ir yamaha 4 hp.un laiva pella. gribās atjaunot savu floti
15.augusts 2014, 19:26 | links
 
Man Tohatsu 5zs un Bush, 3,30 iet vienam uz glisi mierīgi, domāju ka tāds motors 2 cilvēkus izcels mierīgi ar 4m laivu.
15.augusts 2014, 19:17 | links
 
Labvakar, biedri. vajadzīga info par 9,8 zs motoru tohatsu, vai spejigs 4 m bush laicu dabut uz glisi, ka ar apkopi, rezerves dalam. Iepriekš pateicos par sadarbību.
15.augusts 2014, 19:02 | links
 
Labāk ūdensdzese - klusāks, modernāks. Visi top ražotāji - Yamaha, Tohatsu, utt. ir labi, viegli, ilgmūžīgi.
Jautājums pieredzējušajiem copmaņiem, ja izvēlās starp benzīniekiem 2,5 zs kuru ražotāju labāk ņemt ar kādu dzesēšanu gaisa vai ūdens. varbūt vēl ir kādas nianses kas jāņem vērā

fazator1, 15.augusts 2014, 09:02
15.augusts 2014, 10:26 | links
 
Jautājums pieredzējušajiem copmaņiem, ja izvēlās starp benzīniekiem 2,5 zs kuru ražotāju labāk ņemt ar kādu dzesēšanu gaisa vai ūdens. varbūt vēl ir kādas nianses kas jāņem vērā
15.augusts 2014, 09:02 | links
 
Kur tos klamburus pie laivas līmējamos var nopirkt
jurciks000, 14.augusts 2014, 21:40

Tas gumijas ļurļaks pie Bush maksā 4 eiro un turpat tev arī viņus pielīmēs.
14.augusts 2014, 22:47 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager