Laivas un to motori

Sveiki, kaadas atsauksmes par ''Evinrude E-TEC'' ?
Kaads, kas lieto shii tipa motorus, uzrakstat luudzu PM
26.augusts 2014, 22:13 | links
 
Par 999 euro palikuši pēdējie 5zs Mercury motori. Vairs tāds piedāvājums nebūs.
25.augusts 2014, 10:49 | links
 
Kad es hondai 20hp uzlieku lēno dzenskrūvi un ja laivā nav vismaz 3 cilveki pilnā gaitā ir pārrāvieni jo nostrādā apgriezienu ierobežotājs.
22.augusts 2014, 23:31 | links
 
Ja pilnā gaitā ir 'pārrāvieni',iespējams ka met skrūvi apkārt,Suzukiem tā ir uzsēdināta uz gumijas,varbūt padilusi...
22.augusts 2014, 06:20 | links
 
norchav9
Paskaties vai degvielas filtrs nav jāpamaina. Vai vēl, varbūt degvielas šļaukai hamuti vaļā un pierauj gaisu klāt. Tas ir pirmais kas nāk galvā motoru neredzot.
21.augusts 2014, 23:51 | links
 
Jautājums! Suzuki 5 hp motors samērā jauns ap 2 gadi sācis ir uz pilnajiem apgriezieniem raustīties, nost neslāpst, bet gaitā uz pilnu gāzi it kā taisa īsus pārrāvienus motora darbībā, vai nav bijis kādam kas līdzīgs?
21.augusts 2014, 13:41 | links
 
Kad to iegādājos bik parakos pa netu, atradu divus ražotājus ar identiskiem motorīšiem(vizuāli protams) Vienam pat apraksts (owners manual) bija gandrīz 1:1... Neatceros tos nosaukumus, bet viens varēja būt Hidea.
20.augusts 2014, 01:01 | links
 
veliks
tos pašus vector motorus ķīnietīši tirgo arī ar nosaukumu hidea.
Konkrēti 5 hp hidea, noņemot vāku, ir redzams, ka šķībie ir nokopējuši veco 4 hp yamahu. Vizuāli 1:1 (izņemot plastmasas vāku). Tehniski gan nav sanācis tik labs, bet braukt var.
Man pašam ir tāda yamaha, bet čomam hidea.

http://www.ebay.com/itm/5HP-outboard-motor-4-stroke-outboard-motor-/221516713952?pt=Boat_Parts_Accessories_Gear&hash=item33936ccfe0&vxp=mtr
20.augusts 2014, 00:30 | links
 
zogs
Tieši tā arī ir un kādu laiku atpakaļ viņus mēģināja tirgot kā Hondas.
19.augusts 2014, 12:52 | links
 
Zogs käds tev ir motors ?

festers, 19.augusts 2014, 06:53

Vector F2.5S
http://www.vector-outboards.co.uk/4strokeRange.php

Taču pēc manām domām viens no kinizeru variantiem ar UK marķējumu.
19.augusts 2014, 10:03 | links
 
Es savu iepriekšējo suzuki 2,5 šādi izārstēju
https://www.youtube.com/watch?v=pqwY5lDBzz8

Goblins666, 18.augusts 2014, 22:48


Tu jau man liekas biji iemetis video. Skatijos ka man taja vieta kur urba, jau ir tada melna plombe iekšā, atsķiras no video.
Kad pirku motoru, tad lapa bija aprakstits kas šitam suzuki ir jaunaks nekā iepriekšejam modelim, tipa kkadi uzlabojumi... vai ta ir, hvz. Viens chalis kam bija suzkuks jau 2-3 gadi teica ka atsķiriba jau pec skaņas dzirdama. (viņš mehaniķis LV motorkrosa izlasē)
19.augusts 2014, 08:35 | links
 
holmz
Prātīgākais gājiens ir tieši nest atpakaļ un lai novērš to vainu par saviem līdzekļiem un samaksā kompensāciju par iztērēto degvielu mašīnai ar kuru vedīsi to motoru. Piestādi čeku un izsaki savu problēmu. Pretējā gadījumā tie ,,meistari" nekad neuzzinās, ka ir nepareizi saregulejuši un turpinās tieši tā pat regulēt arī citiem.
Es jau vienreiz šo situāciju savos komentāros pieminēju, viņi motorus regulē (pieregulē) vai nu neuzsildot tos, vai tieši pretēji, regulē tikai riktīgi siltus. Līdz ar to tas motors nestrādā kā pieklājas. Motors ir jāregulē abos temperatūru diapazonos. Vispirms augstam, pēc tam tas pats jādara siltam, tad jāļauj viņam atkal atdzist un jāregulē vai jāpārbauda atkal aukstam.
19.augusts 2014, 07:40 | links
 
Zogs käds tev ir motors ?
19.augusts 2014, 06:53 | links
 
Es savu iepriekšējo suzuki 2,5 šādi izārstēju
https://www.youtube.com/watch?v=pqwY5lDBzz8
18.augusts 2014, 22:48 | links
 
Tāks mans jaunais suzuks 2,5 df pec apkopes kad nav baigi iesilis, tiklidz pielaiž un sak dot virsu ta slapst nost, pirms apkopes viss bija tip top. Bet ja pagaida 3-5 sek tad aiziet, bet nevar pielaist un uzreiz dot virsu. VIņš ieregulejis abarotus uz mazako. TUr ta vaina varetu but? Tad varetu vienkarši ar skruviti paskruvet lai lielaki mazie abaroti. To pat es varetu, bet vai palidzes. Savadak janes atpakaļ kur apkopi taisija
18.augusts 2014, 22:19 | links
 
zogs

Tad vienkārši pamaini benzīntanku, ja esi tik parliecināts, ka ar pašu motoru tehniski viss ir kārtībā.
Man piemēram nedēļas laikā ienāca divi trimmeri no kuriem viens ir pilnigi jauns, viena zāles pļaujmašīna un pašam laivas mazais motors.
Visiem viena vaina- benzīns. Trimmerim un pļaujmašīnai tieši tā arī bija, karburatora blīve saēsta lupatās. Paņem rokās un izšķīst kā vate.
Aizspieda ciet ar ļerpatām pienākošo caurumu un visa vaina. Laivas motoram izpūtu dīzes ar karburatora tīrāmo (priekš mašīnām), pēc tam ar kompresoru un iet ka jauns. Šosezon jau otra reize tāda. Vaļā neko nejaucu, izņemot dīzes jo arī esmu pārliecināts, ka motoram pārējais viss ir čikeniekā.
Bet tavā gadijumā ir degmaisījums par treknu, ja svece paliek melna. Tev jameklē vaina itkā būtu gaisa padevē, varbūt droseļi ķeras dēļ pārāk sausa benzīna. Kautkas tāds varbūt.
18.augusts 2014, 20:18 | links
 
Ōōō jēziņ... Paldies! Ar gredzeniem vajadzētu būt OKi,jo cik atminos, tad pirmais simptoms-dūmošana izpaliek. Eļļa īstā, svece pēc grāmatas... :D Kas tur vēl? Ak jā, degviela 98 svaiga,mainīta. Karbiķis ar klīneru ntās Xzes izklīnots.
Kaut kad pie spečokiem jau būs tik un tā jāgādā, bet tagad,kad sezona topā?!

zogs, 18.augusts 2014, 00:04


Un tomēr - patreizējās degvielas ķīmijas nav sevišķi saudzīgas pret mebrānām, blīvēm utt. Meklē vien pie barošanas/maisījuma.
18.augusts 2014, 08:34 | links
 
Ōōō jēziņ... Paldies! Ar gredzeniem vajadzētu būt OKi,jo cik atminos, tad pirmais simptoms-dūmošana izpaliek. Eļļa īstā, svece pēc grāmatas... :D Kas tur vēl? Ak jā, degviela 98 svaiga,mainīta. Karbiķis ar klīneru ntās Xzes izklīnots.
Kaut kad pie spečokiem jau būs tik un tā jāgādā, bet tagad,kad sezona topā?!
18.augusts 2014, 00:04 | links
 
Nu aptuveni jau doma tāda bija. Ar motoriem galīgi uz Jūs jau ar neesmu. Par ventilāciju skaidrs, bet kālab uz to iepludi?! Manā gadījumā atvienojot ir izmaiņas problēmai uz labo pusi. P.S. Nekas nesulo.tik ventilē, bet svece paliek samtaini melna un čiks....

zogs, 17.augusts 2014, 22:49

Ventilācija ir noslegta sistēma, bet tā neizslēdz eļļas, benzīna tvaiku , izstrādāto gāzu iziešanu no noslegtās sistēmas. Un tāpēc to padod ieejā uz sadegšanu. Lai neaimestu sveces, nopietniem motoriem ir eļļas atdalītājfiltrs, speciāli vakuma- spiediena regulatori. Starp citu, ja būs bojāti eļļas gredzeni, gredzeni, tad eļļa no cilindra sieniņām nonāk sadegšanas kamerā un svece ātri apaug ar sodrējiem-izdedžiem. Vainīga var arī būt svece, kurai nav pareizais kvēlskaitlis ( nesakarst līdz izdedžu sadegšanas temperatūrai). Vaina var būt arī motora pārdzesēšanai (auksts motors). Nepareiza eļļa.
17.augusts 2014, 23:26 | links
 
zogs
Tad varētu būt problēma gredzenos, it sevišķi eļļas gredzeniem. Pirmais, ir jāpamēra kompresija, vai tie nav iedeguši.
Es domāju, ka te ar forumu vien tev nepietiks, tev jāaprunājas ar večiem kuri ņemas ar motoriem, tie tev apgaismību iedvesīs.
17.augusts 2014, 23:04 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager