Laivas un to motori

Vispār jau pirmo apkopi vajadzēja veikt pēc 10 darba stundām. Un statoil nav tā vieta, kur vajadzētu iegādāties eļļu. Ūdens 4 taktu motoriem ir paredzēta speciāla 4T eļļa uz iepakojuma,vismaz, būtu jābūt piebildei MARINE. Mūsu klimata joslai 10W-40 SH vai SJ kvalitātes eļļai.

Vigulis, 14.septembris 2014, 05:09

Nekur grāmatā neatradu neko par 10h. Kad dīlerim skeptiski paskatījos acīs, tad pateica, nu labi, var pēc 20h.. kaut kā nešķita nopietni. Triks laikam ir ka viņi lej iebraukšanai šķidrāku eļļu un tad tev jāiet pēc nedēļas apkopa taisīt pa 40 eur, kas man šķiet smieklīgi. (nezinu vai to vajag vai tikai lai nokāstu naudu par papildus apkopi)

Auto un laivu motoriem eļļa atšķiras ar to, ka laivām ir pretkorozijas piedevu vairāk. Jebkurā gadījumā Statoil pārdod eļļu 4T laivu motoriem.

Apkopi tāpat taisīšu pie dīlera, bet tikai tad kad likšu motoru nost uz ziemu. Sauksim to par pirmo apkopi. :)
14.septembris 2014, 17:00 | links
 
te ir visa infa par tohatsu ražotājiem : http://www.tohatsu.co.jp/en/boat/profile.html

par merkūru gan neatradu nevienu informāciju ka ražo uz viena konvejiera bet cik noprotu dzinēji ir augstvērtīgi.

Pat Latvijas dīleri ir japāņu mājas lapā :
http://www.tohatsu.co.jp/en/boat/sales/index.html

Pašam nav dzinēja bet vēlme ir. Kādas ir atsauksmes par šīs markas dzinējiem ? Ko te palasījos - izklausās vairāk pēc reklāmas saukļiem ne subjektīvām domām.
14.septembris 2014, 09:43 | links
 
Pamatā jau vajag iedziļināties kam tā plāksne domāta. Būtībā viņas nozīme ir neļaut laivai purnu raut gaisā.Labākais variants ir ja tā būtu regulējama .Princips kā augstumstūrei lidmašīnām-tikai dinamika otrādi. plāksne uz leju -spiež laivai purnu uz leju.Ir viena fiška tajā pasākumā - plāksnes efektīvais laukums.95% tas ir par mazu.Tāpēc vislabākais variants ir to dziļuma stūri iebūvēt pašā laivas konstrukcijā.Zinu tikai vienu laivu kurai tāda ir.Kaut kas līdzīgs kā kazankas spārni-tikai kustīgi.Pie jebkura ātruma pieregulējot laiva iet pa plakni- iegūst maksimālu slīdi ,nestumj ūdeni un nerada lieku nelietderīgo slodzi motoram . Itāļi,aziāti,visi kuriem daudz darīšanu uz ūdens savām laivām liek milzīgas stabilizācijas plāksnes laivas aizmugurē - vienkāršākais un efektīvākais paņēmiens lai neiespiež pakaļgalu ūdebnī ,bet mīnuss -palielinās laivas gabarīti.nevajag lielus spārnus-pietiek kākazankai -un domāju pie mūsdienu tehnoloģijām var arī tādus uztaisīt ar motoriņu regulējamus. Patreiz cik zinu neviens tādus pasaulē rūpnieciski neražo .
14.septembris 2014, 09:27 | links
 
Vispār jau pirmo apkopi vajadzēja veikt pēc 10 darba stundām. Un statoil nav tā vieta, kur vajadzētu iegādāties eļļu. Ūdens 4 taktu motoriem ir paredzēta speciāla 4T eļļa uz iepakojuma,vismaz, būtu jābūt piebildei MARINE. Mūsu klimata joslai 10W-40 SH vai SJ kvalitātes eļļai.
14.septembris 2014, 05:09 | links
 
Šodien sāka eļļas lampiņa mirgot. Motoram varbūt ir pirmās 100h. Tā kā nezināju kāda eļļa ir iekšā papildināt neuzdrīkstējos, nopirku statoil 4T 5W-30 un nomainīju.
14.septembris 2014, 02:09 | links
 
Antikavitācijas plāksne manam 5 Zs tohatsu nedeva neko. Maksimālais ātrums samazinājās par 3 km/h, vienīgais efekts.
14.septembris 2014, 02:06 | links
 
Sapratu, ka abi motori gandrīz vienādi.
Otrizējā tirgū vieglāk pārdot Mercury, bet Tohatsu fīčas tiek ieviestas labākas.

Mercury garantija 5 gadi, Tohatsu 3gadi.

Vēl tikai kā ar servisa nodrošinājumu.
Tohatsu apkope 40 eiriki un viņi ir oficiālie dīleri.
Kā ar Mercury motoru apkopi?
10.septembris 2014, 07:46 | links
 
Par Tohatsu un Mercury 5zs. Viens un tas pats motors, abi ražoti japānā vienā rūpnīcā. Otreizējā tirgū vieglāk pārdot Mercury, pazīstamāks brends, 75 gadu laikā vairāk iztērēta nauda mārketingā.
eboat.lv vēl palikuši pēdējie motori par labo cenu.
9.septembris 2014, 19:55 | links
 
Bilde laba,bet fotoshops naf?tada man luekas stabioa kajas copet butu?:d
9.septembris 2014, 17:30 | links
 
9.septembris 2014, 16:56 | links
 
Dzinēji par 99% identiski, ražo uz viena konveijera. Ieteiktu Tohatsu, jo Tohatsu firmas labākās iestrādnes un noslēpumi ir oriģinālā, nevis Merkūrā.

Gribētu dzirdēt lietpratēju padomu par motoriem.

Tagad ir iespēja iegādāties Mercury 5 hp vai Tohatsu 5 hp par vienādu cenu.

Iesakiet, kuru labāk ņemt vai arī te starpības nav nekādas un jāņem tas kurš vizuāli vairāk patīk?

Arkso, 9.septembris 2014, 11:29
9.septembris 2014, 15:15 | links
 
Gribētu dzirdēt lietpratēju padomu par motoriem.

Tagad ir iespēja iegādāties Mercury 5 hp vai Tohatsu 5 hp par vienādu cenu.

Iesakiet, kuru labāk ņemt vai arī te starpības nav nekādas un jāņem tas kurš vizuāli vairāk patīk?

Arkso, 9.septembris 2014, 11:29

cik es sapratu, tad tehniski ir viens un tas pats motors, atšķiras tikai vāks, bet neesmu eksperts. varbūt dzenskrūve cita utt.. serviss cits.. nezinu.
9.septembris 2014, 13:50 | links
 
4t
9.septembris 2014, 11:36 | links
 
2t vai4t?
9.septembris 2014, 11:34 | links
 
Gribētu dzirdēt lietpratēju padomu par motoriem.

Tagad ir iespēja iegādāties Mercury 5 hp vai Tohatsu 5 hp par vienādu cenu.

Iesakiet, kuru labāk ņemt vai arī te starpības nav nekādas un jāņem tas kurš vizuāli vairāk patīk?
9.septembris 2014, 11:29 | links
 
Pēdējās reizēs suzuki 2,5 auksts nelec. Izgriež sveci, tā pilnīgi sausa. Pāris reizes uzlejot uz "nāss" uzrauj un aiziet. Čoks it kā strādā. Vai kādam ir bijusi līdzīga ķibele?

edijsk, 29.augusts 2014, 15:13


Aizved uz Vimmo...4 hp vairs nav tik primitīvs, lai bez zināšanām par laivu motoriem un ar konsultāciju palīdzību tiktu pašam skaidrībā.
8.septembris 2014, 19:43 | links
 
vakar viens motorspecssamubende izstāstija ka suzuks esot suds, labi vēl ka ne pēdejais, tas gods tohatsu, ko nu, nevar taču ar tādu pazemoties-uz copi tā arī neaizbraucu:)

usis, 29.augusts 2014, 15:20


Ar Suzukiem braucu 2 gadus ļoti aktīvi un esmu ļoti apmierināts, nav pievīluši, strādā stabili, servisā operatīva, ātra un salīdzinoši lēta apkalpošana. Tagad ar 5 hp Suzuku Dulkan 4-metrīgo laivu braucot vienam izceļ glisē, ātrums mērot uz telefonu 22-23 km/h. Sver tas viencilindrnieks arī maz - kādus 26 kg un ir normāli stiepjams vienam.
8.septembris 2014, 19:41 | links
 
Sveiki vīri,man ir laiva HIBO un šodien kājas pumpja uzgalim ko ieliek ventilī un pagriež nolūza viena austiņa .Vai tās caurules ir nopērkamas kautkur atsevišķi vai jāpērk jauns pumpis?

uris, 5.septembris 2014, 17:50

reku te būs...
http://dulkan.lv/lv/accessories/
5.septembris 2014, 19:07 | links
 
Sveiki vīri,man ir laiva HIBO un šodien kājas pumpja uzgalim ko ieliek ventilī un pagriež nolūza viena austiņa .Vai tās caurules ir nopērkamas kautkur atsevišķi vai jāpērk jauns pumpis?
5.septembris 2014, 17:50 | links
 
Piedāvāju nopirkt Kolibri KM280 motorlaivu, jauna, 410 eur. Enkura turētājs.
5.septembris 2014, 15:03 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager