Nevajag ieciklēties uz krieviju.. Uz pasaules fona viņi nekas nav.. Kā tikai trakie ar atomieročiem vienā rokā un otrā žļarga..
5.decembris 2014, 23:48 | links
Dīvaini un interesanti vienlaikus! :) es zinu zemnieku, kas nespēj ar cūkām apmierināt pieprasījumu.. Un atkal zinu vienu gaļas kūpinātāju, kam deficīts ar gaļu :)) visss bizness ir informācijā... tā, ka nekas nav sūdīg.. vajag rakt.. ;)
mjuniors, 5.decembris 2014, 23:32
Domaataajs-jā tik apsurdu situāciju brīvā tirgū nevar iedomāties, prece bez kā nevar iztikt cilvēks, cenu nosaka neviss ražotājs bet kaut kādas regulas kas jāievēro un standarti, papīri, izdevīgāk ja vispār eiropā nebūtu supsīdiju un tīri brīvais tirgus.
Malikis2011, 5.decembris 2014, 23:15
Domaataajs-mums pagastā lielākā zemnieca, kas šogad sējēju saņēma iet pa burbuli, pilna kūts cūku, nav kam pārdot, pilns tirgus ar poļu , gaļas lopus iepērk pa 93 centiem, pienam cenas zemē pameiģini izvilkt.
Malikis2011, 5.decembris 2014, 23:02
Pie Rīgas ar 15ha var vikt, zemes auglība cita un tirgus liels un tuvu, no mūsu gala vilkt , degvielā padārgi.
Malikis2011, 5.decembris 2014, 22:53
Domaataajs- es gadā ar Ņivu 30-40ha laidu nost, apnika nopirku fergusonu 506 jau 10 gadus aizmirsu kas ir problēma kulšana, bet šogad vispār beidzu ar to hobju lauksaimniecību, zemesauglība pēc PSRS 28, lielākias tīrum pa 3 saimniekiem 5ha un tad taisnstūris 2ha, kalni ,slīpumi ka MTZ gāžas, pietiek no 91 vilkt, labāk viens kārtīgs darbs un miers, tagad skatos kur uz forvarderu padoties.
Malikis2011, 5.decembris 2014, 22:43
to duraku valsti un ražojumus var apd..st līdz bezgalībai, mans pirmais , bet spilgtākais autopiedzīvojums- krievu armija , mūs no autodaļas, kautkāda bartera detaļu dēļ veda uz Zilu remontrūpnīcu Toljatti, izmētāja čaļus pa cehiem, parasti tiku noliktavā, jo pratu rakstīt un rēķināt:)
bet bija dienas , kad
īstie veči bija šmigā , droši vien pēc algas un ielika pie dzinēju kapitālremontiem, kādus tur vārstus sl'pēt un citādi ar motora dzelžiem izdarīties, liekas pat kādus pāris desmit motorus kopā saskrūvējām, neticu ka kādu no tiem varēja braukt, jo poņas nebija pat kur eļļu liet,un diezgan daudz detaļu pāri palika, bet plāns ziniet svarīgāks:)
un protams iznākot no rūpnīcas līdz stiepām visādas daļas cik varēja panest, tā kautkā tur bija iekārtota sistēma.
usis, 5.decembris 2014, 22:31
Man kursa biedrs aizgāja strādāt Tallinas ekskavatoru rūpnīcā (meliorācijas daudzkausnieki) un stāstīja, ka mēneša beigās pat uzgriežņus uz skrūvēm neskrūvēja, bet nolika kārtīgu veci ar ''kuvaldu'', kurš mauca pa skrūvi, lai saliecas un viss.
skiperis, 5.decembris 2014, 22:15
Paņēmām jaunu T-25, pāris gadusiet viss ok., vienā dienā darbinot parādās troksnis un sitieni motorā, kad izrauj dekompresoru nav skaņas, atplēšu karteri, šāles kārtībā, cilindrus, kārtībā, galu vaļā sadaleni ārā, kārtībā, nevaru saprast, nu jāvelk motors ārā izrādās spararats palicis uz 2 skrūvēm pārējās nocirptas.:D
Malikis2011, 5.decembris 2014, 21:53