Laivas un to motori

Varbūt kādam iepatīkas šāda laiva.Pirms mēneša viens makšķernieks Latvijā tādu iegādājās.
15.decembris 2014, 21:39 | links
 
savu krimu piereģistrēju mierīgi,pietam vēl kā airu laivu
15.decembris 2014, 21:12 | links
 
Nevar piereģistrēt nekā. Ja atmaksājas var mēģināt nopirkt tikai tehnisko pasi ar līdzīgiem parametriem.
14.decembris 2014, 23:17 | links
 
nevajag nekādu policijas izziņu, pietiek ar "goda vārds neesmu zadzis"
14.decembris 2014, 20:32 | links
 
Ir doma iegādāt laivu bez dokumentiem!

Ja laivai nav dokumentu kā es viņu varu noreģistrēt CSDD un vai vispār varu?

CSDD lapā redzu ka vajag policijas izziņu... :)
14.decembris 2014, 19:34 | links
 
1,9
13.decembris 2014, 09:28 | links
 
Man liekas, ka tas ir vecais progresss, tikai jaunā izpildījumā. Cik plata ir tā laiva? Es krievu laivu neņemtu, tikai dēļ padomju šaurības. Progresam ~1.7 vai piem(jau pieminētam)alumacraft 2.0-2.2.
12.decembris 2014, 23:23 | links
 
Jig.lv īsti neiebraucu tavā sacerējumā, 4000 eur par jaunu alumīnija laivu, par kuru iepriekš iemetu linku, ir pat ļoooooti laba cena salīdzinot ar jeņķiem, somiem utt., kuriem tas ceņņiks ir x2.
12.decembris 2014, 18:23 | links
 
Pašlaik gaidu ziņu no Krievu ražotāja, saka ka ir variants. csdd par sertifikāciju vispār neko nezināja, saka ved tik šurp, mēs piereģistrēs.
12.decembris 2014, 17:38 | links
 
Krievu alumīnija laivas reāli nemaz tik lētas nesanāk, tas tikai tagad liekas jo rubļa kurss nokritis gandrīz divreiz, pa veco kursu 1EUR-40rub, tā laiva maksātu ne daudz mazāk kā normāls jenķis vai skandināvs. Nafig... Ja taisīt un tjūnēt PSRS laika "bundžu" tad vēl kaut kāda jēga ir, bet jaunu krievu laivu vilkt toč' nav tolka.
12.decembris 2014, 16:44 | links
 
Krievu laivu bez CE sertifikāta nevar ne nomuitot ne piereģistrēt!!!!
12.decembris 2014, 16:31 | links
 
Tohatsu un Mercury 6zs ir pilnīgi identiski motori, nav nekādas atšķirības! Tikai nosaukums atšķirās visas detaļas tās pašas un salikts tajā pašā rūpnīcā.
12.decembris 2014, 16:30 | links
 
Šitais labs alūminija variants, tik vajag atvest pār robežu, cipars pie viņiem 4000eur.
12.decembris 2014, 13:25 | links
 
12.decembris 2014, 13:24 | links
 
Tohatsu, ja reiz jāizvēlas no abiem minētajiem! Mercury dzinējus liek faktiski tai pašā Tohatsu rūpnīcā, dzinēji ļoti līdzīgi. Tohatsu ir senākas tradīcijas, iestrādes, noslēpumiņi un izkoptākas tehnoloģijas.
Sveiki,
Vai kāds varētu palīdzēt man pamatot izvēli starp šiem laivu motoriem:
Mercury F6M;
Suzuki DF6S;

...nu vēl viens variants būtu Tohatsu MFS6.

P.s. šo kategoriju izvēlos jo domāju, ka tai būtu max jauda pie attiecīgā svara, t.i, max ap 25kg. . Nākošie pēc jaudas jau būs pa smagu priekš manis.

cork, 11.decembris 2014, 13:52
11.decembris 2014, 21:19 | links
 
Sveiki,
Vai kāds varētu palīdzēt man pamatot izvēli starp šiem laivu motoriem:
Mercury F6M;
Suzuki DF6S;

...nu vēl viens variants būtu Tohatsu MFS6.

P.s. šo kategoriju izvēlos jo domāju, ka tai būtu max jauda pie attiecīgā svara, t.i, max ap 25kg. . Nākošie pēc jaudas jau būs pa smagu priekš manis.

cork, 11.decembris 2014, 13:52

Mercury un Tohatsu būs likti kopā Japānā, Suzuki blakus Japānai :), Mercury un Tohatsu būs mazāka vibrācija pie maziem apgriezieniem.
11.decembris 2014, 21:10 | links
 
Pajautāšu vēlreiz....

Sveiki, Kolēģi!
Tagad ir jāizškirās starp 2 dzinējiem:
Tohatsu MFS20 vai Suzuki DF20.
Kuru labāk ņemt, kurš uzticamāks un ilgāk kalpojošs?
Tohatsu - salīdzinoši smagāks, vienkāršāks un rijīgāks, bet Japānis
Suzuki - vieglāks, ekonomiskāks, bet Taizemietis.
Cenas - vienādas
11.decembris 2014, 20:54 | links
 
Lūk viens no iemesliem - kāpēc jāpiesprādžē sev pie rokas, vai kurnebūt slāpētāja trosīte.
11.decembris 2014, 19:27 | links
 
11.decembris 2014, 19:18 | links
 
holmz,par līdzīgu cenu vari dabūt šādu:
11.decembris 2014, 19:06 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager