Katrā ziņā pavasarī gan būtu labāk veco benzīnu izliet un lietot citu.
29.decembris 2014, 15:27 | links
Sveiki! Esmu nākošgad nolēmis iegādāties laivu, bet nevaru izvēlēties starp diviem modeļiem Dulkan 325 vai Bush S-15, tad nu copmaņi, kuriem ir īpašumā vai vienkārši ir copēts šajās laivās padalās ar info, jo pats nevaru izlemt:)
xman120, 29.decembris 2014, 14:05
Antikavitācijas plāksne novērš gaisa ieraušanu dzenskrūvē (kavitāciju) un ar izcelšanu glisē tai nav nekāda sakara.Izcelšanu kā arī gaitu nodrošina trims.
fish1, 24.decembris 2014, 11:03
Kutim.
Antikavitācijas plāksne zemāk par apakšu nepieciešama tikai pie uzsākšanas, ejot hodā motors jāizceļ, lai plāksne paceļas augstāk un nerada pretestību. Ja nav hidrolikas, un nevar motoru pacelt, nezin kas ir labāk, plāksne ir zemāk un vieglāk uzsākt, bet pēc tam maisa, vai labāk plāksne ir kaut 0,5 cm virs līmeņa un sliktāk uzsākt, bet bet tomēr labāk iet?
Jozis23, 23.decembris 2014, 22:57
Šoreiz būsi mazliet kļūdījies jo izceļot motoru augstāk dzenskrūve sāk raut gaisu iekšā un ātrums sāk zust bet dziļāk iesēdinātam motoram pieaug virmas pretestība un atkal zūd ātrums. Jauna motora instrukcijā tiek norādīts cik dziļi jāsēdina motors attiecībā pret laivas apakšējo plūdlīniju, domāju ka ražotājs ir izmēģinājis visus variantus un iesaka pareizāko. :)
kutis, 24.decembris 2014, 09:49
Kutim.
Antikavitācijas plāksne zemāk par apakšu nepieciešama tikai pie uzsākšanas, ejot hodā motors jāizceļ, lai plāksne paceļas augstāk un nerada pretestību. Ja nav hidrolikas, un nevar motoru pacelt, nezin kas ir labāk, plāksne ir zemāk un vieglāk uzsākt, bet pēc tam maisa, vai labāk plāksne ir kaut 0,5 cm virs līmeņa un sliktāk uzsākt, bet bet tomēr labāk iet?
Jozis23, 23.decembris 2014, 22:57
Cik noprotu motoram jābūt vienā līnījā ar laivas dibenu, it kā tā ir uz aci.
ozagris, 23.decembris 2014, 15:59