Ja ar Suzuki 2,5 nodarbojās tikai ar velcēšanu ir jāpārtaisa dzen skruve Motora ilgmūžiba un normāla eļļošana notiek tikai pie vidēji lieliem apgriezieniem Tātdad pārveidojot dzenskruvi mēs iegūsim lēnu gaitu pie vidēji lieliem apgriezieniem .Būs nedaudz lielāks benzīna patēriņš ,bet šālēm un gedzeniem tas nāks tikai par labu .Vēl no trūkumiem ir tas ka max ātrums samazināsies no 9,5 līdz 6-7 km stundā /braucat ar Pellu Nova/ Bet iegūsiet to ka kap remonts būs motoram jātaisa stingri vēlāk .Pirmais kas lēngaitas režimā Suzuķim beidzās nost ir eļļas gredzeni To var redzēt pēc eļļas patēriņa un dūmainības motoru pielaižot.Nomaiņu uz standarta dzenskruvi var izdarīt pāris minūšu laikā un pie viena notīrīt asi no auklām un zāļu paliekām /šī operācija glābs no liekas reduktora blīvslēga maiņas /
bums, 11.janvāris 2015, 14:39
NU ne jau visu laiku ar velcēšanu nodarbojos bet šad un tad!!!Pārsvarā no punka A-B pamētājam tālāk močijam!Kautkā tā bet rudenī gan var pavelcēt un Usmā ar jāvelcē jo uz mētāšanu džigu zandarti negrib kosties bet tik uz velci!!!
Eļļa ir palikusi kā kafija ar pienu kas vainas-Galvas blīve jāmaina?Servisā teica ka nē ka viņiem pieredze rāda ka termostats vainīgs smilšu graudiņš ir iesprūdis un termostāts neveras ciet un veidojas kondencāts!Tas tā var būt???
11.janvāris 2015, 19:09 | links













