Laivas un to motori

to antonsb
Man tā bija, termostata atsperē iesprūdis smilšu grauds. Termostatam ir savs vāciņš, bet jāreiķinās ar jaunu termostata vāka blīvi, jo vāku noņemt nesačakarējot blīvi nav iespējams, piesmērēta ar kaut kādu mastiku.

Sasha1974, 11.janvāris 2015, 20:27

Cik tad tas prieks izmaksāja??
Man teica ka var izpūst un viss darīts!
11.janvāris 2015, 20:37 | links
 
to antonsb
Man tā bija, termostata atsperē iesprūdis smilšu grauds. Termostatam ir savs vāciņš, bet jāreiķinās ar jaunu termostata vāka blīvi, jo vāku noņemt nesačakarējot blīvi nav iespējams, piesmērēta ar kaut kādu mastiku.
11.janvāris 2015, 20:27 | links
 
Ja ar Suzuki 2,5 nodarbojās tikai ar velcēšanu ir jāpārtaisa dzen skruve Motora ilgmūžiba un normāla eļļošana notiek tikai pie vidēji lieliem apgriezieniem Tātdad pārveidojot dzenskruvi mēs iegūsim lēnu gaitu pie vidēji lieliem apgriezieniem .Būs nedaudz lielāks benzīna patēriņš ,bet šālēm un gedzeniem tas nāks tikai par labu .Vēl no trūkumiem ir tas ka max ātrums samazināsies no 9,5 līdz 6-7 km stundā /braucat ar Pellu Nova/ Bet iegūsiet to ka kap remonts būs motoram jātaisa stingri vēlāk .Pirmais kas lēngaitas režimā Suzuķim beidzās nost ir eļļas gredzeni To var redzēt pēc eļļas patēriņa un dūmainības motoru pielaižot.Nomaiņu uz standarta dzenskruvi var izdarīt pāris minūšu laikā un pie viena notīrīt asi no auklām un zāļu paliekām /šī operācija glābs no liekas reduktora blīvslēga maiņas /

bums, 11.janvāris 2015, 14:39


NU ne jau visu laiku ar velcēšanu nodarbojos bet šad un tad!!!Pārsvarā no punka A-B pamētājam tālāk močijam!Kautkā tā bet rudenī gan var pavelcēt un Usmā ar jāvelcē jo uz mētāšanu džigu zandarti negrib kosties bet tik uz velci!!!
Eļļa ir palikusi kā kafija ar pienu kas vainas-Galvas blīve jāmaina?Servisā teica ka nē ka viņiem pieredze rāda ka termostats vainīgs smilšu graudiņš ir iesprūdis un termostāts neveras ciet un veidojas kondencāts!Tas tā var būt???
11.janvāris 2015, 19:09 | links
 
tikko izardiju bukse laikam jamaina,jo taa tada valiga
11.janvāris 2015, 15:38 | links
 
Ja ar Suzuki 2,5 nodarbojās tikai ar velcēšanu ir jāpārtaisa dzen skruve Motora ilgmūžiba un normāla eļļošana notiek tikai pie vidēji lieliem apgriezieniem Tātdad pārveidojot dzenskruvi mēs iegūsim lēnu gaitu pie vidēji lieliem apgriezieniem .Būs nedaudz lielāks benzīna patēriņš ,bet šālēm un gedzeniem tas nāks tikai par labu .Vēl no trūkumiem ir tas ka max ātrums samazināsies no 9,5 līdz 6-7 km stundā /braucat ar Pellu Nova/ Bet iegūsiet to ka kap remonts būs motoram jātaisa stingri vēlāk .Pirmais kas lēngaitas režimā Suzuķim beidzās nost ir eļļas gredzeni To var redzēt pēc eļļas patēriņa un dūmainības motoru pielaižot.Nomaiņu uz standarta dzenskruvi var izdarīt pāris minūšu laikā un pie viena notīrīt asi no auklām un zāļu paliekām /šī operācija glābs no liekas reduktora blīvslēga maiņas /
11.janvāris 2015, 14:39 | links
 
Ja slēdzis ir nodedzis tad jātaisa motora pilna profilakse sukas ,kontakti ,rotora tīrīšana Ja ir bijis ūdens tad visi blīvējumi Rotora žāvēšana u.t.t
11.janvāris 2015, 14:27 | links
 
Visam sākums ir suku mezgls kur arī veidojās lielāka slodze par pieļaujamo rezultātā deg vājākais mezgls Vispirms jātiek galā ar cēloņiem nevis sekām
11.janvāris 2015, 14:24 | links
 
Sveiki man ir šāds minn kota thrust 24lbs elektro motors,un viņam manliekas vajag nomainit reostatu,kur tādus var dabūt?

coperis14, 11.janvāris 2015, 13:29

Tur nav reostata Tur ir vienkāršs banāls slēdzis kurš pārslēdz pretestību tinumus kuri atrodās motora korpusā Viņi ir restaurējami ,bet viņi noklājās tikai tad kad ir sākusies cita vaina -viņu nobeigšānās ir tikai sekas ....
11.janvāris 2015, 14:23 | links
 
Sveiki man ir šāds minn kota thrust 24lbs elektro motors,un viņam manliekas vajag nomainit reostatu,kur tādus var dabūt?
11.janvāris 2015, 13:29 | links
 
Cik saprotu te copmaņu saits , ne motomehāniķu, kaut paskatoties dažus albumus var tikai pabrīnīties par ,,rokmeistaru,, darinājumiem, kas liela daļa ir - nu katrs pats izvērtē to oriģinalitāti un vajadzību. :) Galvenais ,ka atradi kur ieurbt !!!! ;)

To SKABARGA
Tur jau tā lieta ka copmaņi mēdz būt dakteri, mehāniķi, skolotāji un tt.
Taču tie moto mehāniķi tik bola acis kam tev to vajag.
Viņi jau stāstīs pasakas ka jāmaina sveces, vadus, jātīra karburators, degviela ar rapsi, defekts blokā un tt. Tikai maksā.
Manā uzskatā šī skrūve no rūpnīcas ir aiztaisīta līdz pirmās apkalpes brīdim, protams var jau viņu neaiztikt arī vēlāk. Motora ekspluatācijas gaitā mainīsies cilindros kompresija tāpēc mainīsies dzinēja prasība pret degmaisījumu. Pie lieliem apgriezieniem tas neizpaužas, problēma rodas tikai pie maziem apgriezieniem velcējot kad motors noslāpst ne no tā ne no šā. Nevajag liet 98 benzīnu, jaukt karburatoru tas ir kripatu jānoregulē un viss.
Rezultāts (Dūc kā kamenīte bzzzzzzzzz).

addd, 11.janvāris 2015, 09:06


Man ir Suzuki 2.5hp velcēšanas režīmā man nepatika kāds bija ātrums man likās pa ātru kad samazināju apgriezienu biju pa maz samazinājis apgriezienu motors sāka rīstīties un slāpa nost man tā skruvīte ar bija ciet brālēns izurba un tad kad biju samazinājis apgriezienus līdz man vajadzīgajiem-ātruman tad biki pieregulēju to skruvi un motors rūca kā bitīte!:)
To visu darīju uz ūdens ar laivu lai labāk uzregulēt varētu to vajadzīgo ātrumu!!!Nekad to nebiju darījis un ar tehniku esmu uz jūs bet stunda un darbs bija darīts!
Mans secinājums ka no rūpnīcas nāk motori noregulēti bet uzliekot uz laivas vai gumijas plastikāta un vai uz alumīnija katrai ir jābūt sava regulēšana un pieeja var būt ka nevajag!!Man ir laiva Navigators vajadzēja samazināt apgriezienus uzliku uz čoma laivas plastikāta tad velcējot laiva slīdēja vēl ātrāk nekā ar gumijas secinājums ka uz plastikāta laivai vēl vajadzētu samazināt tos apgriezienus!Uz Laivas Progres vajadzētu palielināt!:)Nu ķipa kautkā tā!
Tas viss ir ļoti vienkārši izdarāms pir ko dara ti jāpaskatas internetā info pa to lietu!
Priekškam kavēt meistaru dārgo laiku ja pats to vari izdarīt!:)
Eļu karterī un kājā ar pats var nomainīt!:)
Bet ir lietas ko labāk uzticēt meistariem!!!
11.janvāris 2015, 12:05 | links
 
Cik saprotu te copmaņu saits , ne motomehāniķu, kaut paskatoties dažus albumus var tikai pabrīnīties par ,,rokmeistaru,, darinājumiem, kas liela daļa ir - nu katrs pats izvērtē to oriģinalitāti un vajadzību. :) Galvenais ,ka atradi kur ieurbt !!!! ;)

To SKABARGA
Tur jau tā lieta ka copmaņi mēdz būt dakteri, mehāniķi, skolotāji un tt.
Taču tie moto mehāniķi tik bola acis kam tev to vajag.
Viņi jau stāstīs pasakas ka jāmaina sveces, vadus, jātīra karburators, degviela ar rapsi, defekts blokā un tt. Tikai maksā.
Manā uzskatā šī skrūve no rūpnīcas ir aiztaisīta līdz pirmās apkalpes brīdim, protams var jau viņu neaiztikt arī vēlāk. Motora ekspluatācijas gaitā mainīsies cilindros kompresija tāpēc mainīsies dzinēja prasība pret degmaisījumu. Pie lieliem apgriezieniem tas neizpaužas, problēma rodas tikai pie maziem apgriezieniem velcējot kad motors noslāpst ne no tā ne no šā. Nevajag liet 98 benzīnu, jaukt karburatoru tas ir kripatu jānoregulē un viss.
Rezultāts (Dūc kā kamenīte bzzzzzzzzz).
11.janvāris 2015, 09:06 | links
 
https://www.youtube.com/watch?v=1Mui3vXf6UA

Ir kāds ar šādu braucamo saskāries? Varbūt ir kādam copmanim īpašumā?
10.janvāris 2015, 12:13 | links
 
Man ir minn kota vecais elektro motors un viņam ir divaina skaņa itka kaut kas striķetos,kas tas var buut?
10.janvāris 2015, 10:44 | links
 
Mēnesi atpakaļ uzdevu jautājumu kur atrodas Suzuki DF 9.9 karburatora degvielas kvalitātes regulējuma skrūve.
Atbildi tā arī nesaņēmu. Kā institūtā uz klusumu pasniedzēji mēdza jautāt vai vis ir skaidrs vai nekas nav skaidrs.
Atradu sava karburatora uzbūvi www.megazip.ru. Caurumu izurbu regulējuma skrūve atrasta. FOTO manā albumā.
10.janvāris 2015, 10:15 | links
 
Sveicināti copmaņi,
jautājums par laivu orion 5 kādas atsauksmes nav totāls mēsls gadijumā
paldies jeu iepriekš :)
7.janvāris 2015, 08:49 | links
 
xman
ja jātransportē tikai 300 m līdz ūdenim, var nopirkt vai uztaisīt tos pieliekamos riteņus. SS-ā bija par ~50-75 eur (neatceros precīzi). ar tiem mierīgi var pārvietot laivu arī viens. ja kaut ko sīkāk vēl par šo tēmu, raksti priv.
29.decembris 2014, 17:04 | links
 
ieziemojot benzīna motoru , degvielu liet ārā vai pieliet pilnu! kā labāk ?!?!? paldies

eerls, 29.decembris 2014, 15:18
Viennozīmīgi jālej ārā.

andis47, 29.decembris 2014, 15:42

Manuprāt labāk ir pieliet degvielas stabilizātoru izdarbināt motoru, lai pludiņkamerā paliek degviela ar stabilizātoru. Pludiņu adatai un blīvēm nepatīk stāvēt sausām. Vismaz tā tiek darīts visai mototehnikai. Ja kamera būs tukša, ir lielāka iespēja veidoties kondensātam, ar visām no tā izrietošajām sekām.
29.decembris 2014, 17:03 | links
 
Modzha, mastrojani Paldies!

addd tur jau tā lieta, ka visādas domas galvā, bet, lai būtu priekšstats, tātad
domāju 50% copēt viens un 50% divatā,
vieta, juglas ez, baltezers, ķīsīts,
motors ir Mercury 3,5
Jig, microjig, spiningošana
Glabāšanas vieta garāža
tā, kā dzīvoju 300 m no ezera, lielākais jaut ar transportēšanu, no līdz ezeram, jo piekabi dēļ tā pagaidām netaisos pirkt
29.decembris 2014, 16:42 | links
 
Sveiki! Esmu nākošgad nolēmis iegādāties laivu, bet nevaru izvēlēties starp diviem modeļiem Dulkan 325 vai Bush S-15, tad nu copmaņi, kuriem ir īpašumā vai vienkārši ir copēts šajās laivās padalās ar info, jo pats nevaru izlemt:)

xman120, 29.decembris 2014, 14:05



Jautājumi uz kuriem obligāti jādot atbilde pašam sev un tad var lūgt padomu pārējiem.
1. Motors ir/nav tā jauda?
2. Ūdens tilpne kur taisāties izmantot laivu?
3. Cilvēku skaits laivā?
4. Copes metodes kurām tiks dota priekšroka?
5. Kā taisāties transportēt ar piekabi, autobusā?
6. Laivas glabāšanas vieta (dzīvoklis, garāža, vasarnīca, kuteru novietne)
Pie laivas izvēles pirmkārt jādomā ko darīsiet uz zemes un tikai tad uz ūdens. No tā lielā mērā atkarīgs makšķerēšanas kvalitāte un kvantums.
Tā būs atpūta vai?
29.decembris 2014, 15:49 | links
 
ieziemojot benzīna motoru , degvielu liet ārā vai pieliet pilnu! kā labāk ?!?!? paldies

eerls, 29.decembris 2014, 15:18

Viennozīmīgi jālej ārā.
29.decembris 2014, 15:42 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager