Laivas un to motori

God. kolēģi!

Vai kāds no Jums nelieto alumīnija laivu Linder Sportsman 400 vai Sportsman 445 Max/Sportsman 445 Catch? Kādas ir atsauksmes par šīm laivām?
Jau iepriekš pateicos!!!

Kambala, 16.janvāris 2015, 17:00


Esmu vienu sezonu nobraucis ar Linder Catch un vienu sezonu ar Alumacraft Clasic 165cs. Linders ir labs tikai pa līdzenu ūdeni, noteikti jāliek 50zs, maksimālie 30zs par maz. Linders ir paskaļš, pa viļņiem sitas, tanī brīdī kustas konsole. Tagad gan jaunajam šā gada Linderam konsole nedaudz izmainīta.
Ar Alumacraftu viss ir labi arī ar vienkāršāko Escape 165CS.
16.janvāris 2015, 23:26 | links
 
Paldies, kolēģi par atsaucību!!! :)
Pie īpaši lielākas skaidrības gan netiku, bet varbūt vēl kāds padalīsies pieredzē.
Cerība mirst pēdējā! :DDD
16.janvāris 2015, 22:40 | links
 
Skaidrs ka alumīnija plāns, toties izturīgs un viegls, nav salīdzināms ar plastmasas izstrādājumiem, tas arī pateikts cenā.
16.janvāris 2015, 20:19 | links
 
God. kolēģi!

Vai kāds no Jums nelieto alumīnija laivu Linder Sportsman 400 vai Sportsman 445 Max/Sportsman 445 Catch? Kādas ir atsauksmes par šīm laivām?
Jau iepriekš pateicos!!!

Kambala, 16.janvāris 2015, 17:00

Nelietoju,bet zinu,ka plāns plāns bleķītis.
16.janvāris 2015, 19:22 | links
 
God. kolēģi!

Vai kāds no Jums nelieto alumīnija laivu Linder Sportsman 400 vai Sportsman 445 Max/Sportsman 445 Catch? Kādas ir atsauksmes par šīm laivām?
Jau iepriekš pateicos!!!

Kambala, 16.janvāris 2015, 17:00


Pats lietot nelietoju, bet esmu diezgan papētījis. Laivas ir OK, cenas orientētas uz Skandināvijas tirgu un diezgan kodīgas :)
Sportsman 400 ir vienkārši alumīnija airu laiva, kurai var pielikt konsoli, neko dižu tajā nesaskatu, mazs uz šaurs verķis.
Sportsman 445 Max un 445 Catch ir viena un tā pati bundža, tikai Max orientēts kā standarta universālā laiva, bet Catch specializēta copes laiva ar amerikāņu laivām raksturīgajām priekšgala un pakaļgala platformām un grozāmajiem beņkiem. Principā ļoti OK laiva copei divatā, bet, ja jau pirkt jaunu laivu, tad pie standarta cenu starpības zem štukas eiro ar normālu amerikāni, es tomēr izvēlētos amerikāni.
16.janvāris 2015, 19:04 | links
 
God. kolēģi!

Vai kāds no Jums nelieto alumīnija laivu Linder Sportsman 400 vai Sportsman 445 Max/Sportsman 445 Catch? Kādas ir atsauksmes par šīm laivām?
Jau iepriekš pateicos!!!
16.janvāris 2015, 17:00 | links
 
To Kaspars
Tik lai tas leņķis nav pa lielu - savādāk uz pagrieziena saslapināsi laivu :)
16.janvāris 2015, 16:18 | links
 
13:03
https://www.youtube.com/watch?v=l3EQIxFZqpE
Šajā klipā ko līdzīgu dara suzuki 2.5hp

antonsb, 16.janvāris 2015, 13:11[/quote]

Paldies antonsb, šo biju redzējis.
Vairāk jau interesē vai var droši ūdens "strūklas" vietā urbt resnāku caurumu, iegriezt vītni un ieskrūvēt teiksim nipeli... vai uzrbjot kaut ko nesabojāju:(
16.janvāris 2015, 14:29 | links
 
Ir doma pārtaisīt Yamaha F5 (5 Zs) dzeses ūdens strūklas leņķi. Gribas lai tas čurā nevis uz aizmuguri ko braucot nevar normāli redzēt, bet gan uz sāniem. Ir kāds ko līdzīgu veicis?

kaspars71, 16.janvāris 2015, 13:03

https://www.youtube.com/watch?v=l3EQIxFZqpE
Šajā klipā ko līdzīgu dara suzuki 2.5hp
16.janvāris 2015, 13:11 | links
 
Ir doma pārtaisīt Yamaha F5 (5 Zs) dzeses ūdens strūklas leņķi. Gribas lai tas čurā nevis uz aizmuguri ko braucot nevar normāli redzēt, bet gan uz sāniem. Ir kāds ko līdzīgu veicis?
16.janvāris 2015, 13:03 | links
 
Ko jūs skat par yamahas 4 motoru taka pa merkury3.5 ne visai labas atsauksmes un suzuki izskatās pēc lētas plasmasas... bet līdz sezonas sākumam kaut kas jaiegādājas, man ir laiva amber 310 varbūt kāds ko var ieteikt...
13.janvāris 2015, 11:24 | links
 
Orgāni piebrauc pie laivas pakasa pauri noņirdz un brauc prom :))
12.janvāris 2015, 21:15 | links
 
Tā saucamais "hibrīds"- piekaramā laivas motora kāja savienota ar industriālā četrtaktera (pļaujmašīnas kā likums) dzinēju.
Kādam ir? Ko Orgāni (policija) par to saka?
12.janvāris 2015, 21:11 | links
 
Apskati vien termostatu, jo iespiežoties smilšu graudiņam, ūdens to ārā neizpūtīs. Galvas blīve ir daudz dārgāka un ir no metāla. Ja motors nav pārkarsēts, gar galvas blīvi ūdens garām neiet. Pats dēļ smiltīm termostatā biju izjaucis motoru pāris reizes, nomainījis galvas blīvi, bet termostata vāku nebiju atskrūvējis. Nomainot galvas blīvi, nekas nebija mainījies. Pakonsultējos servisā, izstāstīja par termostatu, iztīrīju un viss OK.
12.janvāris 2015, 20:31 | links
 
Tu vari dot vai nedot ručkā ja termostats vaļā temperatūru nepacelsi Tur vajag 1 smilšu graudiņu lai viņš nenoslēgtos Ar to pietiek lai būtu nepārtraukta cirkulācija bez temperatūras pacelšanās Tas nav saistīts ar atpakaļgaitu :) motors un sūknis griežas vienmēr vienā virzienā Urbums jātaisa ūdens plūsmā uz galvu ne no tās Ja uztaisīsi otrādi līdz ar to nobeigsi visas termostata funkcijas
Tas ir domāts lai kontrolētu sūkņa darbību Piemēram iebraucot zālēs uzķerot kādu plasikas kuli u. t.t Tātad ja nemīž ir jāskatās kas par vainu un vaina var būt tikai apakšā
Praktiski no pieredzes zinu ka visi Suzuķi ar 4 lāpstu impeleri ir pārkarsēti

bums, 11.janvāris 2015, 21:45

Manējais susuķis bija istāžu variants nebija ūdeni redzējis un par sauso bija darbojies tāpēc tika 4lāpstiņu nomainīja pret 6lāpstiņām pec tam vēl ko brālēns nomainīja un strādāja itkā kā bitīte tad aizvede uz servisu suzuki ja nemaldos deglava ielā Kā kvītī rakstīts ir Dzesēšanas apkope degvielas līnijas tīrīšana dzesēšanas sistēmas remonts!!! un viss esot bijis čikiniekā!!!
11.janvāris 2015, 22:09 | links
 
Tu vari dot vai nedot ručkā ja termostats vaļā temperatūru nepacelsi Tur vajag 1 smilšu graudiņu lai viņš nenoslēgtos Ar to pietiek lai būtu nepārtraukta cirkulācija bez temperatūras pacelšanās Tas nav saistīts ar atpakaļgaitu :) motors un sūknis griežas vienmēr vienā virzienā Urbums jātaisa ūdens plūsmā uz galvu ne no tās Ja uztaisīsi otrādi līdz ar to nobeigsi visas termostata funkcijas
Tas ir domāts lai kontrolētu sūkņa darbību Piemēram iebraucot zālēs uzķerot kādu plasikas kuli u. t.t Tātad ja nemīž ir jāskatās kas par vainu un vaina var būt tikai apakšā
Praktiski no pieredzes zinu ka visi Suzuķi ar 4 lāpstu impeleri ir pārkarsēti
11.janvāris 2015, 21:45 | links
 
Ja varēsi uzkarsēt motoru līdz termostata atvēršanas mirklim Ir variants ka tas krikums izkritīs :)
Man pat ar vienu krievu saitu iznāca saķeršānās par Suzuki ūdens kontroles cauruma izveidi Viņš teica ka līdz ar to izjauc dzinēja temperatūras režīmu Nācās smagi pierādīt ka urbumu jātaisa ūdens PIENĀKOŠAJĀ maģistrālē Un tas ūdens cirkulāciju ne pirms ne pēc termostata neietekmē Viss notiek rūpnīcas temperatūras režīmos Tas tikai kontrolē ūdens sūkņa darbību /urbums ražību neietekmē/Jāatceras tikai tas ,ka ūdens sūknim jābūt ar lielāku ražību 4 lāpstiņu iplers jānomaina uz 6 lāpstiņu /ko arī Suzuki no 2010 ir izdarījis/ Pēc argumentācija piekrita .:)

bums, 11.janvāris 2015, 20:58

Man ir 2006g modelis un bija ūdensdzesēšana ar 4lāpstiņām brālēns nopirka un uzlika ar 6lāpstiņām ar to pašu teica ka labāk!! tad radās jaut par to ūdens dzes jo kad dod ručkā tik spļaudija ūdeni ārā tika apzvanīti vairāki čomi kam tādi motori ir bijuši teica ka tā tam jābūt tad noskatijos tavu video parādīju brālēnam šamējais saka visu precīzi to pašu ko tu un to ka man nevajag to caurumu borēt jo izmantoju atpakaļgaitu šad un tad!!!!
Es jau ar domāju ka termostatam nav vaines jo tā krāsa ēļļas parādijās pēc tā ka ar Dzelzi ar viņa laivu un suzuki 2.5hp motoru pabraukājām kad mājās braucam tad no Usmas ciema iedevām ručkā un ja būtu smilšu graudiņš tad izpūstu ārā!Tātad tik galvas blīve paliek!!!
Tuvāk aprillim būs jādomā pa remontu!
11.janvāris 2015, 21:25 | links
 
pirmā pazīme, kā braucot ar pārkarsētu šperriņu Sāk gurt un parādās dobja smaga skaņa .........
11.janvāris 2015, 21:08 | links
 
Ja Termostats ir noklājies tad Vienā gadījumā motors pārkarst otrā netiek uzkarsēts līdz darba temperatūrai Manā gadījumā tas bija noķīlējis un motors pārkarsa Nācās mainīt gan termostatu gan gredzenus Rem komplektā nāk gredzenu komplekti Tā ka mainīju arī kompresijas Cilindri bija tīri gludi bez ierāvumiem -paspēju noslāpēt līdz klemmei :)
11.janvāris 2015, 21:06 | links
 
Ja varēsi uzkarsēt motoru līdz termostata atvēršanas mirklim Ir variants ka tas krikums izkritīs :)
Man pat ar vienu krievu saitu iznāca saķeršānās par Suzuki ūdens kontroles cauruma izveidi Viņš teica ka līdz ar to izjauc dzinēja temperatūras režīmu Nācās smagi pierādīt ka urbumu jātaisa ūdens PIENĀKOŠAJĀ maģistrālē Un tas ūdens cirkulāciju ne pirms ne pēc termostata neietekmē Viss notiek rūpnīcas temperatūras režīmos Tas tikai kontrolē ūdens sūkņa darbību /urbums ražību neietekmē/Jāatceras tikai tas ,ka ūdens sūknim jābūt ar lielāku ražību 4 lāpstiņu iplers jānomaina uz 6 lāpstiņu /ko arī Suzuki no 2010 ir izdarījis/ Pēc argumentācija piekrita .:)
11.janvāris 2015, 20:58 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager