Ir doma pārtaisīt Yamaha F5 (5 Zs) dzeses ūdens strūklas leņķi. Gribas lai tas čurā nevis uz aizmuguri ko braucot nevar normāli redzēt, bet gan uz sāniem. Ir kāds ko līdzīgu veicis?
16.janvāris 2015, 13:03 | links
Tu vari dot vai nedot ručkā ja termostats vaļā temperatūru nepacelsi Tur vajag 1 smilšu graudiņu lai viņš nenoslēgtos Ar to pietiek lai būtu nepārtraukta cirkulācija bez temperatūras pacelšanās Tas nav saistīts ar atpakaļgaitu :) motors un sūknis griežas vienmēr vienā virzienā Urbums jātaisa ūdens plūsmā uz galvu ne no tās Ja uztaisīsi otrādi līdz ar to nobeigsi visas termostata funkcijas
Tas ir domāts lai kontrolētu sūkņa darbību Piemēram iebraucot zālēs uzķerot kādu plasikas kuli u. t.t Tātad ja nemīž ir jāskatās kas par vainu un vaina var būt tikai apakšā
Praktiski no pieredzes zinu ka visi Suzuķi ar 4 lāpstu impeleri ir pārkarsēti
bums, 11.janvāris 2015, 21:45
Ja varēsi uzkarsēt motoru līdz termostata atvēršanas mirklim Ir variants ka tas krikums izkritīs :)
Man pat ar vienu krievu saitu iznāca saķeršānās par Suzuki ūdens kontroles cauruma izveidi Viņš teica ka līdz ar to izjauc dzinēja temperatūras režīmu Nācās smagi pierādīt ka urbumu jātaisa ūdens PIENĀKOŠAJĀ maģistrālē Un tas ūdens cirkulāciju ne pirms ne pēc termostata neietekmē Viss notiek rūpnīcas temperatūras režīmos Tas tikai kontrolē ūdens sūkņa darbību /urbums ražību neietekmē/Jāatceras tikai tas ,ka ūdens sūknim jābūt ar lielāku ražību 4 lāpstiņu iplers jānomaina uz 6 lāpstiņu /ko arī Suzuki no 2010 ir izdarījis/ Pēc argumentācija piekrita .:)
bums, 11.janvāris 2015, 20:58
to antonsb
Man tā bija, termostata atsperē iesprūdis smilšu grauds. Termostatam ir savs vāciņš, bet jāreiķinās ar jaunu termostata vāka blīvi, jo vāku noņemt nesačakarējot blīvi nav iespējams, piesmērēta ar kaut kādu mastiku.
Sasha1974, 11.janvāris 2015, 20:27
Ja ar Suzuki 2,5 nodarbojās tikai ar velcēšanu ir jāpārtaisa dzen skruve Motora ilgmūžiba un normāla eļļošana notiek tikai pie vidēji lieliem apgriezieniem Tātdad pārveidojot dzenskruvi mēs iegūsim lēnu gaitu pie vidēji lieliem apgriezieniem .Būs nedaudz lielāks benzīna patēriņš ,bet šālēm un gedzeniem tas nāks tikai par labu .Vēl no trūkumiem ir tas ka max ātrums samazināsies no 9,5 līdz 6-7 km stundā /braucat ar Pellu Nova/ Bet iegūsiet to ka kap remonts būs motoram jātaisa stingri vēlāk .Pirmais kas lēngaitas režimā Suzuķim beidzās nost ir eļļas gredzeni To var redzēt pēc eļļas patēriņa un dūmainības motoru pielaižot.Nomaiņu uz standarta dzenskruvi var izdarīt pāris minūšu laikā un pie viena notīrīt asi no auklām un zāļu paliekām /šī operācija glābs no liekas reduktora blīvslēga maiņas /
bums, 11.janvāris 2015, 14:39
Sveiki man ir šāds minn kota thrust 24lbs elektro motors,un viņam manliekas vajag nomainit reostatu,kur tādus var dabūt?
coperis14, 11.janvāris 2015, 13:29