Laivas un to motori

Paskaties šeit, varbūt ir kas interesants:
http://www.boats.net/parts/search/Merc/Mercury/parts.html
25.janvāris 2015, 21:30 | links
 
Iesākumā apskaties vai tavam purkšķim iznāk 3 "lieki" vadi no ģeneratora.
25.janvāris 2015, 21:26 | links
 
Boriss es no elektrības ne bū ne mē.
Māti gugli iztētījis esmu bet vieglāk nepalika.
25.janvāris 2015, 21:00 | links
 
Help
mercury f9.9m.......................................... kāds spečuks varētu ieteikt variantu kā dabūt ārā 12 voltus exolotam un aķa lādēšanai?

melnais, 25.janvāris 2015, 20:29

Vasals.:)
Paskztiss goutubē, tur bij pat video kā to dara kulibini.
25.janvāris 2015, 20:35 | links
 
Help
mercury f9.9m.......................................... kāds spečuks varētu ieteikt variantu kā dabūt ārā 12 voltus exolotam un aķa lādēšanai?
25.janvāris 2015, 20:29 | links
 
Bs 450 progresam nederēs! Par īsu.
23.janvāris 2015, 10:07 | links
 
Jig.lv, valdiszarins - paldies.
Sākotnēji to piekabi plānoju izmantot gumijas laivas pārvadāšanai (3.25m), ar laiku, nomainot to uz cietkorpusa. Tāpēc ar skatos piekabi tādu, lai abas laivas varētu ar to pārvadāt. Šobrīd tā kā biju noskatījis Tiki BS450-LW - tā laikam nederēs gan. Būs jāskatās Respo virzienā.
23.janvāris 2015, 09:54 | links
 
Uz piekabi jau nu nevajadzētu mēģināt ietaupīt tas var ar laiku atspēlēties man pārbūvētais Krim ir svarā apmēram reiz 1,5 parastais un Respo tura labi
23.janvāris 2015, 00:57 | links
 
Man savukārt aktualizējies jautājums par laivu piekabēm. Vai piekabe ar celtspēju ~ 400 kg, spēs izturēt arī exSoviet laivas (max 4.7-m, alumīnija, Progress, Krim utt) masu ar motoru (20-30 zs)? Ja ir kāda pieredze , lūgtum padalīties.
Paldies!

Modzha, 22.janvāris 2015, 23:58


Minētie 400kg ir piekabes pilna masa vai tieši pieļaujamā krava? Ja pieļaujamā krava tad mierīgi vajadzētu pietikt, Krims atkarībā no modifikācijas sver 170-190kg, Progress 240kg. Plus pierēķinam 20-30hp motoru, 100kg pilnīgais maksimums (ja 4-taku 30nieks vissmagākajā versijā ar hidraulisko trimu), kādus 20kg aķis, plus pilna bāka atkarībā no tilpuma 12-25kg. Vairāk īsti smagu elementu tukšā laivā, bez īpašām papildus modifikācijām, nav, kaut kas , protams, pa sīkumam salasās, bet nu nebūtiski.
23.janvāris 2015, 00:28 | links
 
Man savukārt aktualizējies jautājums par laivu piekabēm. Vai piekabe ar celtspēju ~ 400 kg, spēs izturēt arī exSoviet laivas (max 4.7-m, alumīnija, Progress, Krim utt) masu ar motoru (20-30 zs)? Ja ir kāda pieredze , lūgtum padalīties.
Paldies!
22.janvāris 2015, 23:58 | links
 
Dragon,
tad meklē LT, tur par puscenu dabūsi :) nezinu tik kur lietosi to pēc tam :)
22.janvāris 2015, 23:53 | links
 
Ja Teva firma nodarbojas ar zveju vai ūdenssportu,atpūtu,tad varbūt.Bet citādāk var sanākt kā Biedriņam ar viņa motorlaivu.Uzrēķini,soda naudas utt.
22.janvāris 2015, 19:20 | links
 
Cena laba, bet ja janem uz firmu, tad kaiminju valstis ir vel interesantakas (-pvn)!:))
22.janvāris 2015, 18:40 | links
 
Dragon - un tie ir pa dārgu ? :)
21.janvāris 2015, 09:57 | links
 
Paldies, šie jau man zināmi! ;)
20.janvāris 2015, 12:05 | links
 
 
Dragon!

Pajautā šeit: ritvars@vimmo.lv
20.janvāris 2015, 10:08 | links
 
Vai kāds var ieteikt, kur letāk nopirkt Suzuki motoru DF 20? Labāk pat būtu lietuvā vai igaunijā kāds dīleris. Runa protams iet par jaunu nevis lietotu.
Būšu pateicīgs par ieteikumiem ;)
19.janvāris 2015, 20:30 | links
 
Ginca

Paldies!!!
19.janvāris 2015, 08:46 | links
 
Re; bez jaudīga motora var neatgriezties krastā!
17.janvāris 2015, 09:58 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager