Laivas un to motori

vai tiešām latvietim parastajam žēl padalīties ar informāciju?
Jeb arī NORmĀlu meistaru cito Rīgā nav?
28.maijs 2015, 22:48 | links
 
Reduktors nav jāpapildina, reduktorā eļļa ir jāmaina!
28.maijs 2015, 19:17 | links
 
Bruni. Degmaisijuma kvalitāte neregulējās, tas tiesa. Viņu var regulēt tikai tad, ja izurb rūpnīcas aizkausējumu, lai tiktu pie skrūves.
28.maijs 2015, 19:12 | links
 
Par mazo motoru apkopi X kompānijas mehāniķa teiktais:Nevizini savu pirdaku.Iedošu eļļu,nomanīsi pats.Uz jautājumu par regulēšanu,tik nosmēja:Tur nav ko regulēt. Jautāju:Kā nav?Tak ražotājs uz piestrādes laiku ir noregulējis treknāku degmaisījumu. Kādas muļķības!Tas neregulējas vispār.
Tā,kādas 7-8 sezonas purkšķinu ar airu aizstājēju,nomainu eļļu un papildinu reduktoru.
Neslēpšu,labprāt iesēžos kādā ātrlaivā.Bet.Kur tu aizskriesi?No sevis neaizbēgsi.Burtniekā savus punktus,tā pat palēnām,izčamdu.
P.S.
Varbūt,pat krietni vairāk,jo vecākam kļūstot,laiks skrien vēja spārniem.
28.maijs 2015, 18:49 | links
 
apkopes
28.maijs 2015, 17:25 | links
 
Par apkopēm:
Katrs velk deķīti uz savu pusi:))

http://www.boatshop.lv/?op=piegade
28.maijs 2015, 17:19 | links
 
Nn ja ir garantija un negribas to zaudēt tad apkopi vēlams pie dīlera.
28.maijs 2015, 16:41 | links
 
Pat plastmasas bukses ir jāsmērē.:)
Pirmajā apkopē tiek mainītas ne tikai eļļas. Tiek novērtēts kur kas ir padilis/piedilis, tas vajadzības gadijumā tiek pieregulēts. Kā ari tiek veikta pilna motora pārbaude, elektroniku ieskaitot, un pieregulēti tukšgaitas apgriezieni utt.
28.maijs 2015, 16:21 | links
 
Man jau arī tieši tas interesē, vai viņi tur dzinēju bauda un karbuli regulē. Eļļām specifikāciju zinu un nomainīt protu.
Cena ar nav nekas traks, teica 40.euro. Tikai tā vešana - sasodītais slinkums !!!:))))
28.maijs 2015, 16:06 | links
 
Ja neesi redzeejis tas nenozime ka nav:) un ja par mashinam, tad amerikanju un japanju mashinam joprojam izmanto ,,masljonkas,,
Sasmeresi sliktak nebus toties busi parliecinats visa kartiba.....prieksh sevis tak taisi.
28.maijs 2015, 15:30 | links
 
Tad paskaties vērīgāk. :) "šenkeļi" motora pariezšanai un pacelšanai ir smērējami ar "šprici". :)

urmaas, 28.maijs 2015, 14:23[/quote]

tad būšu kļūdījies!
Man sen senos laikos bija Wihr 30 tam nebija tur nekādas šprices un tagad ir 2,5 Zs mazmotors tam tur ir plastmasas bukses kas nav jāsmērē!
Domāju ka 6 Zs ar tur būs plastmasa.
28.maijs 2015, 15:27 | links
 
6 HP jau tiešām nav problēmu aizvest uz dīleru servisu. Man gan smagas aizdomas, ka neko vairāk kā eļļas maiņu motorā + reduktorā viņi nedarīs. Ja nu vēl tukšgaitas apgr. noregulēs. Bet es iedomājos, kā lielos motorus būtu vest uz servisu reizi gadā :D Tur tak noņemšana no laivas vien ir darbiņš ne pa jokam.
28.maijs 2015, 15:19 | links
 
Ja pa tēmu, tad pirmo apkopi vajadzētu uztaisīt dīleru servisā. Pārējās kā sanāk. :)
28.maijs 2015, 14:24 | links
 
Japanem atslega uz 10 un japarbauda visas skruvites Lai IR pievilktas jasasmere AR smeri visas vietinjas kur var kas kustet...smeri parasti njemu specialu ja IR shpricejamas vietas jasashprice.Visas apkopes un remontus vienmer daru pats neka sarezhgjita nav!

Jonius, 28.maijs 2015, 12:27

Lasi ko cilvēks jautā !
Pie pirmās apkopes nekas nav jāsmērē !!!
pēdējo reizi špricējamās vietas redzēju GAZ-51 un GAZ-21,neesmu redzējis laivu motorus ar špricējamām vietām!!!

Buldogs, 28.maijs 2015, 14:16

Tad paskaties vērīgāk. :) "šenkeļi" motora pariezšanai un pacelšanai ir smērējami ar "šprici". :)
28.maijs 2015, 14:23 | links
 
Japanem atslega uz 10 un japarbauda visas skruvites Lai IR pievilktas jasasmere AR smeri visas vietinjas kur var kas kustet...smeri parasti njemu specialu ja IR shpricejamas vietas jasashprice.Visas apkopes un remontus vienmer daru pats neka sarezhgjita nav!

Jonius, 28.maijs 2015, 12:27


Lasi ko cilvēks jautā !
Pie pirmās apkopes nekas nav jāsmērē !!!
pēdējo reizi špricējamās vietas redzēju GAZ-51 un GAZ-21,neesmu redzējis laivu motorus ar špricējamām vietām!!!
28.maijs 2015, 14:16 | links
 
Vēl divtakteris ir "niknāks" pie vienādas jaudas
28.maijs 2015, 14:00 | links
 
Vienkāršāka apkope, mazāks svars, var likt kā pagadās. No četrtaktera ir jēga pie lielākām jaudām, kā arī, ja motors uzlikts stacionāri un netiek ņemts nost. No plusiem - mazāks degvielas pat. un labāk tur zemus apgriezienus, klusāk "murrā".
28.maijs 2015, 14:00 | links
 
Nu i nah tos četrtakterus.


Kas labaks 2-takterim salīdzinājuma ar 4-takteri?
mazāks svars?
28.maijs 2015, 13:26 | links
 
Japanem atslega uz 10 un japarbauda visas skruvites Lai IR pievilktas jasasmere AR smeri visas vietinjas kur var kas kustet...smeri parasti njemu specialu ja IR shpricejamas vietas jasashprice.Visas apkopes un remontus vienmer daru pats neka sarezhgjita nav!
28.maijs 2015, 12:27 | links
 
Sveiciens.
Vai kādam ir info, ko pie pirmās apkopes, izņemot eļļas maiņas, dara Suzuki motoram ? Konkrēti 6 Hp.
Kantorī prasiju, šie nekoļijās. Varbūt kāds zin ?

bumbieris, 28.maijs 2015, 10:52


Es vēl izskrūvētu aizdedzes sveci (lai novērtētu motora darbību)
Svecei jābūt gaiši brūnai (kafija ar pienu )krāsā
ja tā ir tad nav ko meklēt kašķi motorā!
Ja svece ir mitra vai nokvēpusi vai pārāk gaiša tad meklētu vainu!
Krieviem ir tāds teiciens:
Ņetroņ tehņiku-ona ņetroņet tjebja!
(Neaiztiec tehniku un viņa arī Tevi liks mierā!)
28.maijs 2015, 11:58 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager