5zs vienu mierīgi izceļ glisē, Ja vēl cāļa svarā (zem simta), tad vispār bez problēmām. Motoram nav ne vainas, ja pienācīgi uzturēts. Noteikti pie pirkšanas atskrūvē reduktora apakšējo skrūvi un paskaties kāda eļļa. Ja dzidra un bez metāla skaidām tad OK. Painteresējies kad mainīta - jāmaina 1x sezonā. Tāpat painteresējies, kad mainīts impelleris - jāmaina 1x3 gados.
ivog, 14.augusts 2015, 11:01
Vui, ku daudzi te var iebilst! Pirmkārt par cāļa svaru. Te ir ir ļoti svarīgi, vai tas ir pundurvistiņas vai strausa cāļa svars. Es uzskatu, ka vidējais cāļa svars ir neliels, ap 2kg. Taču skaidrs, ka mašķernieks ar tādu svaru laivu vadīt nevarēs. Tāpēc jārunā par maza auguma neresnu copmani. Abet, akal- nēsmu redzejis 5 kumeļspēku motoru, kurš nevarētu vienu strausu pacelt glisē, kur nu vēl mašķernieku. Otrais ir par metāla skaidiņām- skaidas rodas zāģējot. Bet akal- ar kādu zāģi zāģē. Lai eļļā redzētu skaidas, tas pa nakti, kad citi neredz, jāzāģē ar huskvarnu- ir tāds zāģis, ir arī muzikālā grupa, bet diezgan sūdīga, jo nevar vārdu ne vella saprast, bet tas zāģis nav grupa, vot, ja ar to zāģē motoru, tad pircējs var eļļā redzēt skaidas. Es gan neesmu redzējis, bet ticu, ka tādas reduktoros mēdz būt. Abet par impelleri (tas ir tas, kas ir Karlsonam uz muguras) man viedokļa nav gandrīz nemaz. Uzskatu, ka tas ir iedzimts- vai nu ir, vai nav.