Man ir sajūta, ka smols skaidrā nemēdz būt. Pļūtī un pļūtī, tikai sev saprotamā valodā. Amber nav pūslis.
16.oktobris 2015, 19:39 | links
Labvakar!
Jautājums par 2T motoru 3hp evinrude. Lieta sekojoša, jaucu 95 benzīnu 1:50 ar eļļu (speciālā laivu eļļa) un pirmās reizes motors gāja ok. Vēlāk jau sāka niķoties un pielaist varēja tikai ar čoka palīdzību. Beigās jau uz priekšu kanpi gāja,ja čoks visu laiku bija izrauts. Tagad vispār pielaist vairs nevar. Ataisot karburatoru, tas bija pilns ar degvielu (nepadod iekšā motorā). Atskrūvējot galvu un izņemot sveces - tās bija slapjas ar eļļu un iztcēja vēl ūdens nedaudz.. Kas tur varētu būt pie vainas? Pa daudz eļļa un sprauslas aizauga ar eļļu.
Pirms tam jaucu 1:100 un gāja kā pulkstens. Ūdens arī nebija motortelpā.
pienef, 14.oktobris 2015, 16:21
Kautkādas pasakas tu te stāsti. Kā divtakterim sveces var būt aizsistas ar eļļu? Padomā pats.
Padoma tu ari. Mierigi tas ir iespejams.
urmaas, 15.oktobris 2015, 19:43
Labvakar!
Jautājums par 2T motoru 3hp evinrude. Lieta sekojoša, jaucu 95 benzīnu 1:50 ar eļļu (speciālā laivu eļļa) un pirmās reizes motors gāja ok. Vēlāk jau sāka niķoties un pielaist varēja tikai ar čoka palīdzību. Beigās jau uz priekšu kanpi gāja,ja čoks visu laiku bija izrauts. Tagad vispār pielaist vairs nevar. Ataisot karburatoru, tas bija pilns ar degvielu (nepadod iekšā motorā). Atskrūvējot galvu un izņemot sveces - tās bija slapjas ar eļļu un iztcēja vēl ūdens nedaudz.. Kas tur varētu būt pie vainas? Pa daudz eļļa un sprauslas aizauga ar eļļu.
Pirms tam jaucu 1:100 un gāja kā pulkstens. Ūdens arī nebija motortelpā.
pienef, 14.oktobris 2015, 16:21
es savulaik sabremzēju ar tādas iegādi, bija kādi 4 iemesli, viens no tiem atļautā jauda līdz 15zs
usis, 13.oktobris 2015, 21:42
Labvakar!
Jautājums par 2T motoru 3hp evinrude. Lieta sekojoša, jaucu 95 benzīnu 1:50 ar eļļu (speciālā laivu eļļa) un pirmās reizes motors gāja ok. Vēlāk jau sāka niķoties un pielaist varēja tikai ar čoka palīdzību. Beigās jau uz priekšu kanpi gāja,ja čoks visu laiku bija izrauts. Tagad vispār pielaist vairs nevar. Ataisot karburatoru, tas bija pilns ar degvielu (nepadod iekšā motorā). Atskrūvējot galvu un izņemot sveces - tās bija slapjas ar eļļu un iztcēja vēl ūdens nedaudz.. Kas tur varētu būt pie vainas? Pa daudz eļļa un sprauslas aizauga ar eļļu.
Pirms tam jaucu 1:100 un gāja kā pulkstens. Ūdens arī nebija motortelpā.
pienef, 14.oktobris 2015, 16:21
Motors iet arī ar daudz treknāku eļļas maisījumu. Ja Tavs Evinrude ir vecs, treknāks maisījums ir pat labāk.
No pārbaudi dzirksteli un nomaini sveces. Ja darba procesā dzirkstele mēdz pazust, jāskatās kas ar aizdedzi. Ja spoles sasprēgājušas, tad tās jāmaina. e-bay.com var pasūtīt.
Ja ūdens tiek dzinējā, tad kaut kur blīves laiž garām, visticamāk galvā, jo tur ūdens dzese ir vistuvāk svecēm. Ja ūdens tiek galvā, tad motoru var noķīlēt. Tad jāņem nost galva un jāskatās kas ar blīvi. Kaut kā tā.
marciic, 15.oktobris 2015, 08:31
Labvakar!
Jautājums par 2T motoru 3hp evinrude. Lieta sekojoša, jaucu 95 benzīnu 1:50 ar eļļu (speciālā laivu eļļa) un pirmās reizes motors gāja ok. Vēlāk jau sāka niķoties un pielaist varēja tikai ar čoka palīdzību. Beigās jau uz priekšu kanpi gāja,ja čoks visu laiku bija izrauts. Tagad vispār pielaist vairs nevar. Ataisot karburatoru, tas bija pilns ar degvielu (nepadod iekšā motorā). Atskrūvējot galvu un izņemot sveces - tās bija slapjas ar eļļu un iztcēja vēl ūdens nedaudz.. Kas tur varētu būt pie vainas? Pa daudz eļļa un sprauslas aizauga ar eļļu.
Pirms tam jaucu 1:100 un gāja kā pulkstens. Ūdens arī nebija motortelpā.
pienef, 14.oktobris 2015, 16:21